TEST VW Touareg 3.0 TSI Black Style: Když nafta nevoní a spotřeba nevadí

,,  |  08. 08. 2019 11:21

2,7 ty vole, to raději Porsche či Q7 ..

Odpovědět  |   | 
chacha  |  08. 08. 2019 12:18

V případě Q7 si připočti dalších 500 - 700 tis. abys byl na stejné výbavě co tenhle Touareg. U Cayenne ještě o fous víc.

Odpovědět  |   | 
Skeptik  |  08. 08. 2019 13:00

Podobná situace jako u Phaeton - A8. Lidé tyto dvě značky logicky porovnávají.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  08. 08. 2019 13:30

Myslíš A8 - Superb?

Odpovědět  |   | 
Miko  |  08. 08. 2019 14:12

tak tento bol dobry

Odpovědět  |   | 
Jicha24  |  08. 08. 2019 14:46

Za 2,4M lze pořídit velmi slušně vybavený Touareg V8TDI s průměrnou spotřebou 8,6 (většinou dálnice a mimo město).....

Odpovědět  |   | 
Thomas Fuk  |  08. 08. 2019 21:46

Jo..... jenže spousta lidí těch pár šupů za pořádný motor, který nádherně jede a nic navíc nežere, prostě nedá. Sociální masírka je nasměruje úplně jinam...

Odpovědět  |   | 
homer  |  09. 08. 2019 08:38

tunovej motor z tahace abych usetřil krabku cigaret tvl.

Odpovědět  |   | 
ridicBOB  |  09. 08. 2019 10:08

Hahaha. BTW: jel jsi v tom V8TDI, že máš takové zaručené informace? Že to žere 13+, je ti asi jedno A za 2,4 to bude holota na holém vzduchu.

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  09. 08. 2019 10:43

SQ7 dlouhodobě za 8 max za posledních 5000 kilometrů. Ale poslední dva tisíce byly opravdu hodně rychlé tempo (170-245).

Odpovědět  |   | 
Jicha24  |  09. 08. 2019 11:24

Promiň, to byla reakce na znalce z předchozího příspěvku.... Super s tou SQ7, ta je určitě při rozjezdu ještě svižnější

Odpovědět  |   | 
Jicha24  |  09. 08. 2019 11:20

Hmm, trochu sis naběhl... máme ho ve firmě 3 týdny, najeto 3000km... chceš snad poslat fotku displeje s jizdnimi daty? Jasně, je to holota - nemá masážní sedadla, panoramatickou střechu a nezávislé topení.... Kampak chodíš na své zaručeně informace?

Odpovědět  |   | 
Jicha24  |  09. 08. 2019 11:29

Hmm, tro­chu sis na­bě­hl... má­me ho ve fir­mě 3 týd­ny, na­je­to 3000km... chceš snad po­slat fot­ku dis­ple­je s jizd­ni­mi da­ty? Jas­ně, je to ho­lo­ta - ne­má ma­sáž­ní se­da­dla, pa­no­ra­ma­tic­kou stře­chu a ne­zá­vis­lé to­pe­ní.... Kam­pak cho­díš na své za­ru­če­ně in­for­ma­ce?

Odpovědět  |   | 
Falki  |  12. 08. 2019 20:02

Jaká je akcelerace / reakce na plyn ve srovnání s 3.0TDI? Nevíte jestli V8 je stejný motor jako v AUDI, tedy i s elektrickým kompresorem?

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  08. 08. 2019 15:03

Alebo RX 450hL 4×4 E-FOUR za cennikovych 2.375 miliona a moznost zaspavat s istotou, ze mam luxusne auto a nie ‘ludove vozidlo’.

Ale chapem, ze zaujemca o tento VAG sa pohybuje v spolocenskych kruhoch, kde Ravenove progresivne matice pokladaju za matky v toolboxe neboheho wrestlera.

Odpovědět  |   | 
ridicBOB  |  09. 08. 2019 10:14

Tak to bych musel nejdřív vypít tak litr horkého saké.... Luxusní Toyota To by se mi opravdu usínalo s pocitem luxusu! Krom toho vnitřním prostorem nesrovnatelné. O dynamice nemluvě.

Odpovědět  |   | 
Josef Buřt  |  09. 08. 2019 11:08

Ano,s koncernovymi trestnymi lavicemi skutecne nesrovnatelne!

Odpovědět  |   | 
Tom  |  09. 08. 2019 14:34

A zkusil jsi obe mimo cesty? Pokud ano, tak vis, ze cilovka nebu uplne stejna

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  09. 08. 2019 18:11

Spíše bych napsal, že cílovka bude diametrálně odlišná. Touareg je pro lidi co potřebují občas do terénu (RX je v terénu zcela impotentní čtyřkolka s invalidním zadkem přes elektromotor), pro lidi co potřebují občas táhnout nějaký přívěs (RX je na tažení těžšího přívěsu zcela nepoužitelná, kdežto u Touaregu se uvádí, že jej 65% majitelů občas používá jako tažné vozidlo, s naftovým osmihrnkem bych dokonce řekl tažná kára značka ideál), pro lidi co potřebují občas střihnout dlouhou štreku se slušnou dynamikou (RX na 200 km/h končí a i zrychlení má na tuto třídu dost podprůměrné), pro lidí co mají rádi maximální komfort (vzduchové odpružení na všech kolech prostě RX nemá). Takže RX je typický mamacar pro drandění po městě, po nákupech, po školách, po kadeřnících etc., ale v roli Touaregu by zcela selhal, tedy zcela odlišné cílové skupiny, ten kdo si jde pro Touareg může jako alternativu vidět Range, Grand Chero, Mergl, ale určitě ne RX.

Odpovědět  |   | 

nebo tiguana.. nestačil by?, ale ty si ve stejným koncernu a tak možná měls napsat BMW.

Odpovědět  |   | 
ridicBOB  |  09. 08. 2019 10:17

Evidentně v těchto vodách nelovíš, protože bys takovou blbost nenapsal. Q7 je cenově, ve srovnatelné výbavě jinde. A Porsche? Macan stojí stejně, jako Touareg, přitom je to Tiguan/Q5. A Čejen je úplně jinde. Příště se koukni alespoň do pdf ceníku

Odpovědět  |   | 
kari  |  12. 08. 2019 09:39

Tiguan a Q5 spolu nemají nic společného.

Odpovědět  |   | 
Klobásyn  |  08. 08. 2019 12:00

Vlhky sen koncernofila Honzika v praxi 🤣

Odpovědět  |   | 
Ja  |  08. 08. 2019 12:52

V tabulce je Ford Mondeo

Odpovědět  |   | 
Driver  |  08. 08. 2019 12:53

Autor, VOLNĚ cituji: při předjíždění vyjíždíte z TĚSNÉHO zákrytu, auto detekuje porušení odstupu předním rohem a stáhne vám výkon. Nezačne hned brzdit. Konec citátu.
1) nikdo není svatý a upozornit na to beru jako fakt, možná že to občas může někdo omylem provést, člověk je tvor omylný, ale je dobré vědět, co hrozí a nekonat tak stále automaticky a neznat rizika.
2) v rovině zákona je to častý důvod vzniku nehod se zaviněním v důsledku nesprávného předjíždění a nedodržení odstupu a asistent Vás má před nehodami chránit.
3) Dosud šel Front Assist vypnout sport drive mode nebo front assist off přímo, nevím jak to je u tohoto vozu, předokládám že totožně, viz návod.
4) Irituje mě stát denně hodiny na dálnicích v kolonách z důvodu nehod, kde většina vznikne nedodržením odstupu nebo nesprávným předjížděním. Kdo nám všem zaplatí ten ztracený čas a nervy, omlouvám se, jak jsem uváděl, výjmečně asi s přihmouřením oka ok, ale pořád to je na přesdržku, zejména kdyby měl přijít při nehodě někdo o život

Odpovědět  |   | 
stealth01  |  09. 08. 2019 10:45

Kolik jízd denně dopadne v pořádku a kolik promile je nehod? Plus nehodnot situaci, když nejsi v daném autě, nemá to žádný smysl.

Odpovědět  |   | 
Josef Buřt  |  08. 08. 2019 13:04

Čistá koncernrevue.cz...

Odpovědět  |   | 
Tias  |  08. 08. 2019 13:33

Ten volant, ta laciná tlačítka pod volantem, některé oplastování středové konzole... uffff. to jsou hyundaiovské devadesátky.

Odpovědět  |   | 
.  |  08. 08. 2019 19:49

Co je na tom volantu špatně? Já jsem s ním spokojen.

Odpovědět  |   | 
Jan  |  08. 08. 2019 20:40

A mate ho v Polu nebo Touaregu, protože to bude ten samy...

Odpovědět  |   | 
.  |  08. 08. 2019 21:27

Něco mezi.

Odpovědět  |   | 
.  |  09. 08. 2019 23:00

Bez odpovědi, ostatně jak lze očekávat od podobných znalců.

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  08. 08. 2019 15:53

Benzínový gazík, to je pro znalce pump. A nebo se nechávají předjet naloženým tranzitem.

Odpovědět  |   | 

ááá pán je řidič předjížděč.

Odpovědět  |   | 
ridicBOB  |  09. 08. 2019 10:12

Kdo nemá na banány, nemá si kupovat opici.
Ale kdyby jste v tom někdy jel a neplácal jenom píčoviny, tak jistě víte, že V6 TSI na tom se spotřebou není tak špatně. Autor toho článku s tím jel maximálně ze Smíchova na místo focení. Já mám na něm 8500 km a s tím, co ten pan "redaktor" uvádí, rozhodně nemohu souhlasit.

Odpovědět  |   | 
honziss  |  09. 08. 2019 11:23

Ja vybiral mezi Touaregem TSI, RX450h, XC90T6 a jako nejlepsi mi vysel ten Touareg, momentalne mam najeto asi 4000km.

Cenikova cena je samozrejme masakr, ale za tu si to nikdo nekupuje. A prave rozdil v realne cene proti Q7 je to ve stejny vybave a se stejnym motorem levnejsi asi tak o cca 1 golfa gti :)

Odpovědět  |   | 
dpcstb  |  09. 08. 2019 14:52

ako touareg s benzinom reaguje na kickdown? tiez je tam 2s odozva kym zaberie ako u tdi?

Odpovědět  |   | 
honziss  |  09. 08. 2019 17:44

Trosku prodleva tam znat je, ale o parnik lepsi nez u TDI. Vetsinou to podradi nekam k 4500-5000 a zabere. Ja si chtel puvodne koupit TDI, ale ty reakce na pridani me odradily.

Odpovědět  |   | 
honziss  |  09. 08. 2019 17:57

Pro me neni dulezita reakce ma kickdown, ale spis na 70-80% pridani kdyz se chci treba pripojit na dalnici:

TDI: chvilku vaha, pak podradi vetsinou o jeden stupen vic nez by bylo treba, par zaradi nahoru a pak tahne.

TSI: chvilku (kratsi) vaha, podradi o 2-3 stupne a tahne.

Cely je to podle me tim, ze TSI ma daleko vetsi rozsah otacek s vysokym krouticim momentem. A soucasne nereaguje tak panicky na pridani.

Odpovědět  |   | 
Xtra01  |  09. 08. 2019 18:12

Ja ho mam tyden s 3.0 tdi, s prodlevou pri prislapnuti se ucim zit, doufam, ze se prevodovka nauci muj jitdni styl a zda se, ze se to trochu zlepsuje pri bezne akceleraci...s cim rozhodne nemohu souhlasit je kvalitni zpracovani interieru. V porovnani s mou predchozi A6 Allroad 2016 je to takovej lacinej plastacek s mizernym licovanim dilu v interieru. Staci trochu vzit za volant, vrze, staci kolenem zatlacit do tvrde bocnice stredoveho tunelu, vrze. S Audi naprosto neporovnatelne. Takze premie urcite ne, spis technologicky spickove vybaveny mainstream. Ale abych jen nehanil, vzduch podvozek je super (s 20" kolama), nataceci zadni naprava ve meste a na okreskach super. Jizda je velmi pohodlna a nema cenu hnat auto do dravejsi jizdy, da to, ale k povaze auta se to proste moc nehodi. Otravna je nutnost opakovaneho vypinani Lane assist, asi nejakej bodik navic v euroNCAP. Carnet pro me osobne k nicemu. Dodani cca 2,5 mesice. Globalne vzato pri cene cca 1,7 vc.DPH za slusne vybaveny Touareg, to docela jde. Dost hur vybavena X5 ani nahodou pod 2 mil., na GLE jsem nebyl ochotny cekat.

Odpovědět  |   | 
honziss  |  09. 08. 2019 18:19

Souhlas, zpracovanim je to proste dobre udelanej mainstream s technologiema premie. Ale kdyz objektivne srovnam materialy a zpracovani treba s lexusem (2018), tak je to o chlup pozadu. Tam je holt kuze, plasty mekci. Na druhou stranu za tech 1,6-1,7 vc DPH co to realne stoji, to vlastne moc nema konkurenci.

Odpovědět  |   | 
Xtra01  |  09. 08. 2019 18:45

Jj, ja na to zpracovani mam prisnej metr, to uznavam, ale fakt je to nekde jinde nez ta A6. Zvlast pri detailnim zkoumani, treba ta hlinikova lista prohnuta dolu pod velkym displejem od nej ma skviru asi 2-3 mm, v jine casti licuje presne. Z ceho jsem nadseny jsou ty ergo sedadla s nastavenim bocnic u operadla i sedaku, v nich se citim jak "v pokojicku". Mozna ta ventilace sedacek je trosku poddimenzovana, mam ji vybalancovanou 50:50 mezi operadlem a sedakem. Taky jsem zvedavej, co vydrzi ta kuze (snad je to prava kuze).

Odpovědět  |   | 
Lojza  |  09. 08. 2019 22:39

Kolik % slevy se dá teď realne+- usmlouvat o prodejce na Touarega?

Odpovědět  |   | 
honziss  |  10. 08. 2019 08:34

Nevim jak ted, ale zacatkem roku byly cca 250tkc bonusy pri nakupu na ICO + sleva jakou si dohodnes.

Odpovědět  |   | 
xtra01  |  13. 09. 2019 15:13

Sleva v době objednání (5/2019) byla cca 500 tKč (IČ+podpora automobilky)...jak je to teď nevím, za ceníkovku nebo ceník -10% bych do toho nešel, konfigurace byla za cca 2,25

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  11. 08. 2019 19:24

Jenze Lexus ma horsi sedacky co nic neumi, nema LCD budiky, ma naprosto priserny infotainment (realne vice nez deset let pozadu proti koncernu) a v jedine rozumne vybave stoji vetsi raketu nez konkurencni nemecke vozy.

Odpovědět  |   | 
honziss  |  12. 08. 2019 17:25

Lexus sice nema LCD budiky, ale ty co ma jsou dobry az az, je na nich videt ze si s tim dal nekdo zalezet a jsou citelny za vsech okolnosti. Sedacky ma lexus stejne dobry jako touareg, ma navic lepsi kuzi (i tu zakladni) a ma auto fci na vyhrev a ventilaci. Infotaiment je horsi, ale stale pouzitelnej, s vytkou ceny 100% souhlas. RX450h business edition za 1.15 bez DPH je super cena, ale prilis kompromisu ve vybave, Executive a Luxury ma cenu prestrelenou stejne jako Touareg, ale bohuzel na ni nedostanete takovou slevu jako u VW...

Odpovědět  |   | 
Ben  |  10. 08. 2019 22:37

TFSI mám v Audi A7 je to stejný motor a je skvělý... pokud nejste h...o a nejdete brzda plyn tak na dálnici pojedete v klidu za 8,5 litru i méně, na plnou nádrž jsem dal nejednou přes 800km. Město je horší ... tam dáte s bádou 600km na nádrž okolo dvou tisíc a dvou stovek ... jízda je, ale superkomfortní, převodovka občas zmatkuje, ale není to žádný Hell ... motor je povedený, ale ve 23 tisících už chtěl olej ... uvidíme jak se nám spolu bude žít nadále, auto každopádně miluju, celý život jsem měl BMW a Audi prostě jezdí lépe.

Odpovědět  |   | 
Lojzík  |  12. 08. 2019 09:42

Tohle je skvělý motor, ideálně vhodný do Passatu, Superbu, A4

Odpovědět  |   | 
Michal  |  13. 08. 2019 19:09

Ideální do fabky na zadní sedadla jako měl Rencek sport V6 ale bez úprav mimo omezovače rychlosti a silných brzd.To by byla raketa...

Odpovědět  |   | 
Žere mi klakson  |  15. 08. 2019 15:47

To auto ztratí 800.000 Kč za rok na ceně - to je 2.200 Kč denně! A vy tady řešíte, jestli má spotřebu 8,6 nebo 9,2.

Odpovědět  |   | 
Ernie  |  18. 08. 2019 20:51

Cize za 3,5 roka ma nulovu hodnotu?

Odpovědět  |   | 
xtra01  |  13. 09. 2019 15:19

800 za rok urcite ne, kazdopadne ta spotreba je v souctu vsech nakladu opravdu uplne fuk...

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 18 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A