Test Volkswagen Tiguan 2.0 TDI 140 kW 4Motion: Passat v provedení SUV

26 komentářů

Mattes77
19. srpna • 12:23

PASSAT ? Přístrojovka z PASSATu ? Viděl autor vůbec někdy nový PASSAT B8 ? Tato přístrojovka je z TOURANa !!! To se Vám moc nepovedlo že ??? :-/

Martin
18. září • 9:32

Chápeš, že nejde čistě o vzhled, ale o subjektivní dojem z kabiny? A navíc - přístrojovkou se myslí PŘÍSTROJOVKA!!!, ne palubní deska. Takže doporučuju nějakej slovník automobilovejch pojmů

jeliman
30. srpna • 15:50

ty asi nebudeš moc chytrej, že?

ufon
4. srpna • 16:50

Jděte se na tom svézt a pak dělejte závěr. Nejlepší co může člověk udělat než začne hodnotit nějaké auto a zajímá ho to, je jít si ho někam k prodejci zdarma vyzkoušet. Já chtěl nové služební auto a koukal jsem na nový Passat nebo Superb. Současně jsem chtěl vyšší světlou výšku protože na Superbu jsem stále chytal někde podlahu v plném autě, na lyžovačce, u tchýně v nájezdu do dvora atd. Ten plast naspodu auta jsem měl uplně srolovanej. Koukal jsem na Alltrack Passat ale ten je zvednutej jenom o kousek snad centimetr nebo dva, Superb prý vůbec jako Scout nebude. Pak jsem u prodejce viděl nový Tiguan a šel se povozit. Když jsem vystoupil z auta, tak jsem měl jasno co objednám. To auto jezdí fakt skvěle, super sedačky, odhlučnění atd. Není levné ale to není ani Passat.
Mohl jsem si vybrat i Audi (BMW firma nedovoluje), Q3 bych koupil možná manželce, bohužel Q5 v podobné ceně je takové holoauto, A4 to samé - sice by celá ulice pak viděla jak je zvenku hezké, ale jinak já vevnitř bych měl pocit, že mám výbavu jako Citigo... Ten motor možná není super ale já jezdil 103kW a nikdy jsem neměl pocit, že bych trpěl, takže 140kW nemůže být na tom hůř. Zkoušel jsem 110kW Tiguan a bylo to v pohodě.

sokar
4. srpna • 18:59

Nevím, kdes tigouše zkoušel, ale v Brně dost bída. Jedni nemají předváděčku, druzí nabídli předváděcí jízdu na 5 minut. Přístup prodejců stylem - nezajímáš mě, my jsme VW a když nekoupíš ty, tak jinej moula jo. V oslavované Mazdě mi prodejce ani nesdělil cenu a ani nevypracoval nabídku, protože bych šel určitě ke konkurenci pro slevu, takže cenu jen sdělil ústně a to jen orientační.Zato v Toyotě to bylo jak v jiným vesmíru. Rav4 hybrid půjčili klidně na víkend, s plnou nádrží, prodejce všechno ochotně vysvětlil atd atd. A v porovnání s tigoušem má ravka jen dvě nevýhody - divoký design, menší kufr -100L a to je vše.

ufon
5. srpna • 12:26

No já zkoušel auto u Porsche Praha v Letňanech na výpadovce z Prahy na D8, mají tam vedle sebe jak Audi, VW, Škodu takže člověk může srovnávat na jednom místě. Ochota prodejce byla špičková. Toyota mě také překvapila když jsem kupoval manželce auto, velice ustřetové ale asi srovnatelné jako v té Praze.
Co se v článku nepíše je bohužel dodací doba, auto jsem objednal a přijde tak za 4-6 měsíců, což kazí radost z nového auta. Nicméně v poslední době to je stejné u více značek, pokud nechceš skladovku tak to trvá měsíce.
Na youtube se dá najít podrobná recenze na Mazdu CR-5 a v tom atmosferickém benzinu to velice doporučují, bohužel firma Mazdu nemusí :-(
Uvidíme co Kodiaq, mám trochu obavu, že bude opět o těch 10% pozadu za VW aby si nekonkurovali ze 7místní verzi Tiguanu. Stejně tak Superb má o něco málo míň než Passat a bohužel o něco mílo hůr i jezdí, i když to je otázka pocitu. Já měl po sobě jak svůj superb, tak nový superb asi na 2 týdny (během servisu) a také nový Passat. I když mám Superb rád tak ten nový Passat jezdil o něco líp, lepší sedačky a o něco líp odhlučněné... těch 5-10%...

Nornik
3. srpna • 10:26

Ja se nedavno koukal po vyse oslavovanem BMW X1 ci X3 ... za cenu tady toho Tiguanu nemaji vybavu nic moc a premiove se v nich rozhodne citit nebudete. BMW jsou v zakladu oholeny jak oktavka. Navic i na toho Tiguana se da ziskat slusna sleva. V Tiguanu ale neni ten zase tak tezke se citit dobre ... zpracovani interieru je kvalitni, technika funguje atd. Za me vede Tiguan a po konci operaku na sluzebniho passata pujdu do nej.Nekteri tady zase muzou neco povidat o mazde, ale ten interier je hrozny a nejdou tam objednat prvky jako head-up ci elektricke zavirani kufru ... na porovnavani zakladnich versi asi dobry, ale lepe vybavene auto tam nedate. Navic mazda v automatu a nafte je tragedie, nejede to a zere to.Troufam si rict, ze kolem 1M lepsi SUV nez Tiguan neni.

Anonym
5. srpna • 1:18

Souhlasím s tím, že si do Mazdy nemůžeš spoustu věcí objednat. A když, tak často jako nesmyslný package, třeba střešní okno v balíku s lepším rádiem a repráky. Většina japonských automobilek to tak má, holt když si chceš pohrát s výbavou, evropská auta jsou na to ideální. Ale interiér rozhodně není hrozný, ergonomie perfektní, kvalitní materiály a dobré zpracování. Ani v testu jsem nikdy neviděl, že by někdo hodnotil interiér negativně. A mimochodem, na rozdíl od Tiguanu se sedadlo řidiče ovládá elektricky už v nižších výbavách.

Driver
3. srpna • 13:40

Ale bude. Vydrž rok a bude nová Q5, a Kodiaq ještě dřív

Michal
3. srpna • 15:36

obavam se ze Kodiaq na tom s cenou nebude o moc lepe jak Tiguan ...

Kankunen
3. srpna • 10:56

Se vším se dá souhlasit, ale že by nafta od Mazdy žrala a nejela jsem nikde v testu neviděl, vždy na tom byla dobře nebo nejlíp.

Antiautomat
3. srpna • 8:12

....na to, ze je to spotrebak na dobu zaruky /navyse v tzv. customer test edition, rozumej prve dva roky vyroby/, je cena minimalne o 10-20% prestrelena.
Ovela vacsi zmysel ma jednoducha dvojkolka manual, tam ale koncern musi prihodit nejaku tu vybavu, inak je to holoauto, pri ktorom mozete byt radi, ze v serii dostanete aj volant a sedacky.

Martin.D
2. srpna • 19:08

Auto ako tak pekné ( v R-Line pakete ) vnútro pre mna ideálne , motor poslabší , cena EXTREMNA
BMW má kúsok iný image - s cenou je na tom veľmi podobne ( po pripočítaní ich 15 - 20% zliav )
Osobne si myslím že ak aj VW nepridá na zľavách - auto bude nepredajné....tak ako napr B8 - stačí si pozrieť ceny napr 2.0 bitdi - na neakom bazári.....

ahoj automaniaci..
6. srpna • 22:32

tyto koncernové vozy jsou skvele..kvalitní standart pro širokou veřejnost., vsechny stejné, image stejná... passat / tiguan/ cokoliv.. a novinaři testují a testují, BMW je vsude taky dost vidět- je dobré ale opravdu predrazene , uz ten Wkoncern si hraje na drahé pakety vybav..., ja kupuju jiné značky - .. jsou sice jeste dražší ale stojí to za to ... a rozdíl je masivní!! , infiniti,mazda, land rover, jaguár... ,,, audi je podle nich standartní plast.. za " premiovou" cenu

Martin
3. srpna • 15:25

Nerad bych zklamal tvou slovenskou duši, ale BMW už se může směle rovnat koncernu VW. Auto, které by se nějak vyčleňovalo z průměrného zástupu už nevyrobili tak 10 let (nepočítám-li některá Mka). Z BMW se stal takový koncern pro ty rádoby bohaté...

zmrzley
3. srpna • 8:25

No, pro mě má třeba BMW takovou image, že si ho kupují hlavně kreténi... :-D

stealth01
3. srpna • 8:39

Přesně ;-)

JosVerstapen
4. srpna • 13:44

Tak od tebe to bude tuším ironie jak sviňa. Vzhledem k tomu, že ho vlastníš

stealth01
4. srpna • 15:30

To je jedno. To ze ho vlastním, jeste neznamená ze si to o 87% majitelů myslím. ;-) A možná jsem takový i já, neřeším to.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JosVerstapen
4. srpna • 18:07

N.p. na tebe to nebyl žádný útok. Nicméně většina z nás ale taky neobhajuje rómské občany a hážeme je do jednoho pytle. Bylo by totiž obtížné najít toho dobrého. Bohužel to samé platí o majitelích bmw. Ti se tímto totiž profilují záměrně...sám jsi to kdysi psal jako majitel bmw ze je to achylova pata. Takze za tebe klobouk dolů,ale je Vás velmi malo :-)

stealth01
2. srpna • 20:00

Já nerozumím tomu, že BMW má kúsok iny image... Co to znamená? Že když někde přijedeš v X1 nebo v X3, tak budeš mít iny image? Já teda nevím, mně to stejně přijde všechno tak fádní a nezajímavé.

Zelí
2. srpna • 20:41

U někoho např. u Martina D. má bmw trochu lepší image, ale u někoho je to obráceně. Velký rozdíl mezi nimi není.

Martin.D
2. srpna • 20:29

Ak tomu nerozumieš čo je image auta , tak ťažko ti to niekto vysvetlí....

stealth01
3. srpna • 8:07

Právě proto jsem se ptal. Kdybys měl chvilku u compu, zkus mi objasnit, co je to image BMW.

truhlík
5. srpna • 14:18

Prostě velký machr s malým to někde musí dohnat. A k tomu si pomůže např. autem apod. IAž to slečna posléze zjistí, další vývoj záleží na tom, jaký je sponzor. Běžná realita života.

JosVerstapen
4. srpna • 13:43

No co by...prostě šampón v autě s IQ 80 a s domněním, že je mistrem světa na silnici!! No prostě strašně cool B-]

Doporučujeme

Články odjinud