TEST VW T-Roc Cabriolet 1.5 TSI DSG: Starý nápad, nová doba, super výsledek!

Mě se to líbí, basa piva by se tam měla usadit, testér to má zkoušet to jsou základní vlastnosti auta. Nejhorší na koncernu jsou ty příplatky, za každou blbost se musí připlatit a ještě něco nejde samostatně a tak to zbytečně navyšuje cenu.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  19. 07. 2020 09:19

Můžeš mít za 1M T-Roc, nebo za 1,5 M Mustang Convertible V8. Když už někdo chce machrovat v kabriu, měl by mít i prachy. Jinak je to trapárna. Rád bych viděl ty prodejní čísla, informace od importéra o dobrých prodejích, samozřejmě s příplatkem R-line, jsou adekvátní jak data z Číny o covidu19. Pokud to tedy není, jistě neplacená, aktivita redakce.

Odpovědět  |   | 
Kok  |  19. 07. 2020 09:32

Přesně.

Odpovědět  |   | 

bez střech se nemachruje, je to o svobodě, já třeba jezdím roadsterem nakupovat právě to pivo a nealko a nějaký ten rohlík a chleba přidám. Mustang je americký auto a tudíž nebrat neumí zatáčet je to stavěný na rovinu a ve městě bys ten motor odlágroval.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  19. 07. 2020 10:23

To věřím, že se cítíš svobodně, když jedeš v kabriu. Nicméně na západ od Rozvadova a na jihu u moře je člověk v kabriu od pohledu hlavně Borec. S velkým B. A tam VW na růžích ustláno mít nebude.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  19. 07. 2020 10:33

Blbe, u moře a na západě jezdí a jezdil v kabriu kdekdo, to spíš povrchní čecháčci si hrají na honoraci. VW se tam prodával skvěle a tenhle se bude taky prodávat skvěle.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  19. 07. 2020 12:20

Petr má svobodu v roadsteru, já v diskuzi na AutoRevue. Kde jinde bys mohl někoho nazvat blbem, i když ho neznáš. Skvělé prodeje T-Roc kabrio uvidíme v dalších letech, třeba já bych se v něm docela styděl (třeba v Peugeotu 307 CC jsem si cca před 15 lety v Provence přišel v pohodě - to by dneska byla asi stejná cenová kategorie).

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  19. 07. 2020 13:59

Za tvůj mindrák ale to auto nemůže.

Odpovědět  |   | 
RioMare  |  19. 07. 2020 12:40

Ááá kosmopolita si hraje na chytrého. Procento blbců je všech populacích stejné, vyjímkou jsou některé africké národy, kde je nízké IQ rozšířenější.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  19. 07. 2020 12:49

A ty ses v té Ugandě narodil, nebo ses tam přestěhoval ?

Odpovědět  |   | 
Trustme  |  19. 07. 2020 13:12

On tam potkal tvojí matku.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  19. 07. 2020 13:21

V mládí to byla kočka. Ale teď jí táhne na 90.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  19. 07. 2020 22:15

Víš, že čím starší rodiče, při početí dítěte, tím větší šance mít nějakou "výrobní" vadu? Ty jich máš asi dost, když se dívám na ty dětinské hlouposti, co píšeš.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  20. 07. 2020 08:49

Na rozdíl od tebe alespoň umím gramatiku, ta druhá čárka mezi slovy v tvém příspěvku nemá být. Rodiče byli starší, protože čekali na optimální okamžik. Výrobní vady byly v záruce opraveny.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 07. 2020 11:28

Jsi si jistý, že nemáš minimálně výrobní vadu v posuzování gramatiky?

Odpovědět  |   | 
Honza  |  20. 07. 2020 13:00

Mirku, tu čárku máš fakt blbě, ale já jí mám blbě zase v jiném příspěvku. Nicméně bych se raději vrátil od gramatiky a genetiky zpátky k autům, než nám tu vcelku svobodnou diskuzi naše slavná hyperkorektní společnost ukončí i tady.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  20. 07. 2020 15:27

OK

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  19. 07. 2020 22:11

Tak ti nevím, ale u moře, na jihu, kde jsou písečné pláže...jsem žádné kabrio neviděl. Zato jsem tam viděl, jak jsou každou chvíli všechna auta zesrané od toho písku z pláží... až hrůza. Všichni tam měli klasické auta s pevnou střechou a puštěnou klimatizací, ať nechcípnou od těch čtyřicetistupňových veder. Nedovedu si představit, jak by musel vypadat interiér, kdyby byla střecha dole, a to by už klimatizace vůbec nestíhala.

Odpovědět  |   | 
Honza  |  20. 07. 2020 09:37

Nicméně projdi se večer po luxusnějších střediscích, jako francouzská riviéra, projdi si parkoviště u luxusnějších hotelů (i v Chorvatsku) a je tam kabrioletů řada, a Porsche s látkovou střechou je téměř standard. A na tyto "Borce" jsem narážel, u nich asi T-Roc žádnou hvězdou nebude. Jinak samozřejmě, to se týče písečných pláží, naprostý souhlas.

Odpovědět  |   | 

Honzo-nejezdím v kabrioletu, ale v rodsteru...to je ale jedno, ty nechápeš co je to svoboda a já zase nechápu to Borec. Svoboda znamená třeba proti motorce, že nemusíš se oblíkat, mět přilbu, rukavice atd. Máš někde fotky aut od moře stím B?

Odpovědět  |   | 
Honza  |  19. 07. 2020 12:14

Promiň ten roadster, nečetl jsem pozorně.
V diskuzi zjednodušuji, samozřejmě i já na Západě vidím dva typy řidičů v otevřených vozech. Jeden převážně v Alpách na horských silnicích, kdy od pohledu jde hlavně o vítr ve vlasech a svobodu. Druhý hlavně u moře a na ten narážím. Mimochodem i v Deggendorfu v Pošumaví jsem u majitelů Mustangů viděl řadu zlatých řetězů. Otevřené auto často o póze prostě je a jsem rád, že u Tebe je to jinak. Nefotím si auta ani řidiče, fotkou proto nemohu sloužit. Chápu, co je svoboda, jenom ve své věkové skupině 50+ si nemyslím, že je moje hlava a krk pevnější, než B-sloupek, ale třeba v důchodu změním názor.

Odpovědět  |   | 

to já zase třeba v turecku celej den fotím auta, ale stím sloupkem B je to tak, že to zabrání bočnímu nárazu a když jde to přes boudu, tak stejnak je to zmačknutý, na tohle jsem nedomyslel u tych fotek i když já mám za sedadlama ještě oblouky.

Odpovědět  |   | 
homer  |  19. 07. 2020 12:22

roadster je auto BEZ STRECHY ty mas dvoumistnej kabriolet

Odpovědět  |   | 

máš pravdu, i v technickým průkazu je kabriolet.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  19. 07. 2020 19:29

Tak já napíši důvody proč bych si kabrio nikdy nekoupil.
1. Je to nebezpečné
2. fouká tam do uší a za krk
3. Svítí mi slunce na holou hlavu, takže čepec nutný
4. plátěná střecha lákadlo pro různé závistivce/ já ti dám machrovat, nožík a fik/
5. Jo a ta údajná svoboda je opravdu hloupé klišé. Leda že by mi někdo z vás vysvětlil v čem ta svoboda oproti autu se střechou spočívá. Maximálně co mě napadá, že si při řízení můžeš stoupnout a cítit se svobodně jako kormidelník na motorovém člunu.
Jinak nevím.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  19. 07. 2020 19:35

PS
https://www.youtube.com/watch...
ti měli štěstí.

Odpovědět  |   | 

tak vlastně ty nemůžeš jezdit na kole, na lodi ani na surfu Když stoupne kormidelník, tak se dívá jestli tam není plavec, to není žádná sranda i u nás když je větr a vlny stačí tak deset čísel a ty toho plavce ztratíš. Nejsi paranoidní?

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  19. 07. 2020 21:58

Tak jsi mě poučil, ale nějak jsi zapomněl vysvětlit v čem spočívá ta svoboda ?

Odpovědět  |   | 

jestli nejezdíš na plachetnici, na motorce a v kabriu, tak té svobodě neporozumíš.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  20. 07. 2020 12:33

Aha, mno jo no, dík za vysvětlení.
Přeji good luck a větry ve vlasech.

Odpovědět  |   | 
WRC Fabia R2 TwinCharger  |  19. 07. 2020 23:19

V Americe jsem vlastnil hned dva kabriolety. Tam je to tzv. convertible. Uzil jsem si toho za ty roky nad hlavu az az.. uz bych do toho asi nesel. Platno je choulostive, hned jsou tam ryhy... ale na jaro je v tom chvili absolutne uuuzasne, v lete vas to prejde a na podzim me to uz tak moc nebavilo se strechou dole kvuli prachu, vetru a listi ze stromu. Hodne se do celeho interieru prasi..

Odpovědět  |   | 
Michal  |  19. 07. 2020 12:31

Mustang V8 kabriolet.To musí bejt pro posádku hrůza po více kilometrech.Když jede kolem tak zvuk pěkný.Auto za 1,5 si nekupuje teenager co vyšel školu a má čerstvé papíry.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  19. 07. 2020 10:31

Proč by na jízdu v kabriu musel někdo zbytečně vyhazovat půlmilión nebo spíš třičtvrtě navíc? Levná kabria a roadstery se dělaly vždycky (Miata, Barchetta, Golf, bylo i kabrio z Peugeotu 205.

Odpovědět  |   | 
setr  |  19. 07. 2020 11:15

Kabriolet musí být především pohledný auto. Musí upoutat vzhledem, jak je ladný, musí působit jako rorýs mezi vrabci. Proto si lidi kupujou kabriolety. Ze stejnýho důvodu, jako si kupujou třeba čopry. Jde o exhibici svobodnýho ducha.
Tohle není hezký auto. Hezkej byl VW Eos. Jakž takž.

Odpovědět  |   | 
Allamarein  |  19. 07. 2020 13:58

Kabriolet musí především umožňovat pohodovou jízdu bez střechy. Většina kabrioletů nikdy nebyla zrovna pohledná auta, a přesto je lidi chtěli, čím to asi bude?

Odpovědět  |   | 
setr  |  20. 07. 2020 16:01

Kdyby to byla pravda, že kupci kabrioletu záleží jen na chybějící střeše, tak tu máme segment řidičů s psychickou poruchou, klaustrofobiků. Jiný lidi by totiž obyčejný a přitom dražší auto s jinak minimálním sezonním využitím nechtěli.

Odpovědět  |   | 
Jyrka Syrka  |  20. 07. 2020 19:23

Dovolím si přidat můj pohled na věc. Ano jde o exhibici ale vysvětlím jak je to s tím svobodným duchem.
Ona ta "svoboda" vznikla v tzv svobodné zemi, kdy navrátilci z 2.světové mnohdy frustrovaní a nezaměstnaní postavili motorky ze starých válečných přebytků které se prodávaly za pár šupů a založili Hells Angels / v podstatě flákače a kriminálníky/ a ta tzv svoboda nespočívala a neměla nic společného s tím že jezdili na Chopperech ale že se v podstatě flákali. Na ně navázali někteří hippies / film s Fondou Easy rider/ v podstatě to samé, flákači potulující se bezcílně krajinou jejichž jediným cílem bylo se kdekoli zhulit, ožrat nebo přefiknout nějakou slepici.
No a někteří našinci papouškují slova o svobodě při jízdě na motorce nebo v kabriu / v sobotu a neděli/ ale v pondělí musí hákovat aby bylo na beneli

Odpovědět  |   | 
Revizor  |  19. 07. 2020 10:39

Proč machrovat a proč drahé kabrio? Svého času se dobře prodávaly vozy typu Megane cabrio, peugeou 206 cabrio, fiati 500 se stahovacím plátnem též letí. A to jsou vozy co jezdily často i ve Skandinávii.

Odpovědět  |   | 
Chytrak  |  19. 07. 2020 13:08

Mustanga? Nikdy. To je auto pro socky co by chtěli Porsche a nemaj na to. A navíc si neuvědomují jak trapný v tom autě jsou.

Odpovědět  |   | 
Vlk z Vlkohradu  |  19. 07. 2020 18:58

Jako že když nemám na Porsche tak si půjdu pro Mustanga? Vždyť to jsou úplně jiná auta s diametrálně rozdílným zaměřením. Sakra lidi přemýšlejte než sem něco napíšete

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  19. 07. 2020 22:33

No nevim, to ale muzes rict o kazdym aute krome supersportu, ze “chtel porsche, ale nemel na to, ma Skodovku / Ford / Mercedes”.
To je trochu mimo

Odpovědět  |   | 
brk77  |  19. 07. 2020 18:04

Mi se to auto hodně líbí a osobně bych si raději vybral asi toho T-Roca, než Mustanga s V8. Ten T-Roc na mě působí takovým pohodovým dojmem a možná i trochu retro. Vzdáleně mi to připomíná takové ty osmdesátkové cabria postavené na starém hranatém Golfu, Favorit MTX a podobně.

To že ty bys raději Mustanga, to je v pořádku. Každému se líbí něco jiného a to je dobře. Ona by to byla na cestách hrozná nuda, kdyby se všem líbilo totéž a všichni jezdili ve stejném autě.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  19. 07. 2020 22:30

To ze chce on Mustanga je OK
Ale ze ty mas potrebu SUV cabrio, to je na zamyslenou

Odpovědět  |   | 
brk77  |  20. 07. 2020 16:44

Jako že každý správný majitel cabria chce sedět tak, aby měl na semaforech nos ve výšce výfuku vedle stojícího náklaďáku?

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  20. 07. 2020 21:02

To jakoze +5cm vyssi posez nejak meni situaci? Tos me teda rozesmal

Odpovědět  |   | 
.  |  21. 07. 2020 18:30

Ty nás taky. S tím SUV.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  19. 07. 2020 09:32

Redaktoři zapomněli do nevýhod napsat, že to nemá motor :D
Jedině, že by nějakej vyžilej kabrioleťák s tím hodlal brázdit krajinu v dýzlu.

Odpovědět  |   | 
Revizor  |  19. 07. 2020 10:41

Benzín 110kw není motor? Tebe už to diskutování ve virtuálním prostoru zmáhá.

Odpovědět  |   | 
abre  |  19. 07. 2020 09:42

Konecne ma taky LGBT komunita svuj dream car.
Jeste hybrid, nebo radeji rovnou auticko na baterky a muzou kupovat.

Odpovědět  |   | 
neodborník  |  19. 07. 2020 09:51

Ještě tomu chybí rezervní pneu na kapotě, trocha silnějších plechů a vojenské maskování. To už vyráběli někdy před osmdesáti lety.

Odpovědět  |   | 
setr  |  19. 07. 2020 11:16

Jo. A sklopný přední vokno.

Odpovědět  |   | 
homer  |  19. 07. 2020 12:25

tvl fakt - ty geny kdf jsou patrny na prvni pohled

Odpovědět  |   | 
Mino  |  19. 07. 2020 12:19

1,5 TSI - další šmejd v řadě. Dělá ještě VW nějaký čtyřválcový benzín s přímým i nepřímým vstřikem? Dřív měli nějakou 1,8.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  19. 07. 2020 22:28

Jo, ta puvodni petiventilova byla OK, ale pak ta dalsi 1.8 tsi byl jeden z nejmene spolehlivych motoru, co kdy VW vyrobili. To zralo 1l oleje na 10 tisic uz z vyroby, kdyz to byl dobry kus

Odpovědět  |   | 
Michal  |  20. 07. 2020 04:27

Chhb 1.8 a 2l a novější chha asi jen 2l.Pak už jen přímý vstřikování a ucpávka ve výfuku.Stejně se v Rsu reďí olej benzínem(moc po městě ale nejezdím) a taky něco oleje už od nova bere ale oproti 1.8t chip rozhodně líp jede a míň benzínu konzumuje.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  19. 07. 2020 22:26

SUV cabrio je super napad, jen skoda, ze to neni diesel, to by uz byla uplna dokonalost.

Odpovědět  |   | 

ne, jak bys jezdil z chaty dolů na večeři, tak bys musel dvakrát v týdnu vjet na dálnici vypálit filtr, tohle se svobodou nemá nic společnýho.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  19. 07. 2020 23:56

Hezký, ale začínám mít v těch kategoriích trochu hokej Dneska už hranice tříd pomalu padly. Na druhou stranu je to dobře. Evoque se mi designově ale líbí asi malinko víc a kabrio bych si nechal klasickou silničku.

Odpovědět  |   | 

Na třídy nebudeme myslet, budeme psát to co je v techničáku. A když někdo bude mět nákladní, tak bude mět nákladák.

Odpovědět  |   | 
Nikolas  |  23. 07. 2020 09:16

1. uslintaný sexista autor článku
2. chudoby a socky v "diskusi".

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda s novým Rolls-Roycem Ghost Extended: Vezl nás nejlepší řidič světa!

Rolls-Royce Ghost Extended

Pokud se rozhodnete poskytovat lidem lázeňskou péči, připravte si pořádný balík. Nebo si za zlomek kupte nový Rolls-Royce Ghost a klienty vozte na zadním sedadle s barem.

včera | Jiří Baborský | 4 příspěvky
TEST Audi SQ7 a SQ8 4.0 TFSI (373 kW): Skvělý motor nahrazen dokonalým

Audi SQ7 a SQ8 4.0 TFSI

Největší SUV z Ingolstadtu v ostré verzi přezbrojily ze vznětového na zážehový agregát. Co to s nimi udělalo?

11.  6.  2021 | Jan MičkaVladimír Kadera | 25 příspěvků
TEST Hyundai Santa Fe 1.6 T-GDI HEV: Mílovými kroky k autu na celý život

Hyundai Santa Fe Hybrid

Facelift Hyundaie Santa Fe přinesl tolik změn, že by to snad vystačilo i na novou generaci. Zkusili jsme si ho se základním hybridem.

6.  6.  2021 | Vladimír Kadera | 13 příspěvků

Nejčtenější články

Skoro nejetá Škoda Favorit je na prodej v Praze. Vypadá jako nová, cena překvapí

Skoro nejetá Škoda Favorit je na prodej v P…

Pokud si chcete splnit sen o téměř nové Škodě Favorit, udělejte si výlet na Prahu 10.

19.  5.  2021 | | 2 N/A
Vladimír Kadera
Škoda Favorit
Slavná Tatra 813 prchala před šmejdem z vesmíru. Ve známém filmu ji nepoznáte

Slavná Tatra 813 prchala před šmejdem z ves…

Zřejmě nejslavnější filmové monstrum přivítalo ve svém filmovém univerzu i Tatru 813. Britové postavili pro natáčení celkem tři unikátní přepravníky vesmírných dobrodruhů.

5.  6.  2021 | | 29 N/A
David Rusol
FilmyTatra
Mercedes-Benz SLR po Paris Hilton jel na běžný servis. Majitel se nestačil divit

Mercedes-Benz SLR po Paris Hilton jel na bě…

Luxusní supersporty a grand tourery se teď dají koupit i za třetinu původní ceny. Servisy to ale samozřejmě nezajímá.

7.  6.  2021 | | 36 N/A
David Rusol
Servis
Nejluxusnější Škoda Favorit stála víc než nová Felicia. Solitaire je dnes velká rarita

Nejluxusnější Škoda Favorit stála víc než n…

Když veřejnost očekávala felicii, zrodil se nejluxusnější favorit všech dob. Když veřejnost podléhala vábení fabie, zrodila se jedna z nejpůsobivějších felicií. Modely Solitaire a Mystery si byly v mnohém podobné.

29.  5.  2021 | | 2 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda FavoritRetro
Škoda šetří tam, kde to není hned vidět. Vozy Scala a Kamiq přišly o chytrá řešení

Škoda šetří tam, kde to není hned vidět. Vo…

Každá ušetřená koruna znamená při velkém počtu vyrobených vozů velkou úsporu. Někdy si ale říkáme, jestli to za to automobilkám opravdu stojí…

24.  5.  2021 |
Jan Mička
ŠkodaByznys