TEST VW T-Roc Cabriolet 1.5 TSI DSG: Starý nápad, nová doba, super výsledek!

60 komentářů

Nikolas
23. července • 9:16

1. uslintaný sexista autor článku
2. chudoby a socky v "diskusi".

Rokyta ex Acz
19. července • 23:56

Hezký, ale začínám mít v těch kategoriích trochu hokej:-D Dneska už hranice tříd pomalu padly. Na druhou stranu je to dobře. Evoque se mi designově ale líbí asi malinko víc a kabrio bych si nechal klasickou silničku.

petr r. (petrumr)
20. července • 8:41

Na třídy nebudeme myslet, budeme psát to co je v techničáku. A když někdo bude mět nákladní, tak bude mět nákladák.

Freddka
19. července • 22:26

SUV cabrio je super napad, jen skoda, ze to neni diesel, to by uz byla uplna dokonalost.

petr r. (petrumr)
20. července • 8:39

ne, jak bys jezdil z chaty dolů na večeři, tak bys musel dvakrát v týdnu vjet na dálnici vypálit filtr, tohle se svobodou nemá nic společnýho.

Mino
19. července • 12:19

1,5 TSI - další šmejd v řadě. Dělá ještě VW nějaký čtyřválcový benzín s přímým i nepřímým vstřikem? Dřív měli nějakou 1,8.

Michal
20. července • 4:27

Chhb 1.8 a 2l a novější chha asi jen 2l.Pak už jen přímý vstřikování a ucpávka ve výfuku.Stejně se v Rsu reďí olej benzínem(moc po městě ale nejezdím) a taky něco oleje už od nova bere ale oproti 1.8t chip rozhodně líp jede a míň benzínu konzumuje.

Freddka
19. července • 22:28

Jo, ta puvodni petiventilova byla OK, ale pak ta dalsi 1.8 tsi byl jeden z nejmene spolehlivych motoru, co kdy VW vyrobili. To zralo 1l oleje na 10 tisic uz z vyroby, kdyz to byl dobry kus :-)

neodborník
19. července • 9:51

Ještě tomu chybí rezervní pneu na kapotě, trocha silnějších plechů a vojenské maskování. To už vyráběli někdy před osmdesáti lety.

homer
19. července • 12:25

tvl fakt - ty geny kdf jsou patrny na prvni pohled

setr
19. července • 11:16

Jo. A sklopný přední vokno.

abre
19. července • 9:42

Konecne ma taky LGBT komunita svuj dream car.
Jeste hybrid, nebo radeji rovnou auticko na baterky a muzou kupovat.

Lord Owl
19. července • 9:32

Redaktoři zapomněli do nevýhod napsat, že to nemá motor :D
Jedině, že by nějakej vyžilej kabrioleťák s tím hodlal brázdit krajinu v dýzlu.

Revizor
19. července • 10:41

Benzín 110kw není motor? Tebe už to diskutování ve virtuálním prostoru zmáhá.

Honza
19. července • 9:19

Můžeš mít za 1M T-Roc, nebo za 1,5 M Mustang Convertible V8. Když už někdo chce machrovat v kabriu, měl by mít i prachy. Jinak je to trapárna. Rád bych viděl ty prodejní čísla, informace od importéra o dobrých prodejích, samozřejmě s příplatkem R-line, jsou adekvátní jak data z Číny o covidu19. Pokud to tedy není, jistě neplacená, aktivita redakce.

brk77
19. července • 18:04

Mi se to auto hodně líbí a osobně bych si raději vybral asi toho T-Roca, než Mustanga s V8. Ten T-Roc na mě působí takovým pohodovým dojmem a možná i trochu retro. Vzdáleně mi to připomíná takové ty osmdesátkové cabria postavené na starém hranatém Golfu, Favorit MTX a podobně.To že ty bys raději Mustanga, to je v pořádku. Každému se líbí něco jiného a to je dobře. Ona by to byla na cestách hrozná nuda, kdyby se všem líbilo totéž a všichni jezdili ve stejném autě.

Freddka
19. července • 22:30

To ze chce on Mustanga je OK
Ale ze ty mas potrebu SUV cabrio, to je na zamyslenou :-)

brk77
20. července • 16:44

Jako že každý správný majitel cabria chce sedět tak, aby měl na semaforech nos ve výšce výfuku vedle stojícího náklaďáku? ;-)

Freddka
20. července • 21:02

To jakoze +5cm vyssi posez nejak meni situaci? :-) Tos me teda rozesmal :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
21. července • 18:30

Ty nás taky. S tím SUV.

Chytrak
19. července • 13:08

Mustanga? Nikdy. To je auto pro socky co by chtěli Porsche a nemaj na to. A navíc si neuvědomují jak trapný v tom autě jsou.

Freddka
19. července • 22:33

No nevim, to ale muzes rict o kazdym aute krome supersportu, ze “chtel porsche, ale nemel na to, ma Skodovku / Ford / Mercedes”.
To je trochu mimo

Vlk z Vlkohradu
19. července • 18:58

Jako že když nemám na Porsche tak si půjdu pro Mustanga? Vždyť to jsou úplně jiná auta s diametrálně rozdílným zaměřením. Sakra lidi přemýšlejte než sem něco napíšete :-D

Revizor
19. července • 10:39

Proč machrovat a proč drahé kabrio? Svého času se dobře prodávaly vozy typu Megane cabrio, peugeou 206 cabrio, fiati 500 se stahovacím plátnem též letí. A to jsou vozy co jezdily často i ve Skandinávii.

Allamarein
19. července • 10:31

Proč by na jízdu v kabriu musel někdo zbytečně vyhazovat půlmilión nebo spíš třičtvrtě navíc? Levná kabria a roadstery se dělaly vždycky (Miata, Barchetta, Golf, bylo i kabrio z Peugeotu 205.

setr
19. července • 11:15

Kabriolet musí být především pohledný auto. Musí upoutat vzhledem, jak je ladný, musí působit jako rorýs mezi vrabci. Proto si lidi kupujou kabriolety. Ze stejnýho důvodu, jako si kupujou třeba čopry. Jde o exhibici svobodnýho ducha.
Tohle není hezký auto. Hezkej byl VW Eos. Jakž takž.

Jyrka Syrka
20. července • 19:23

Dovolím si přidat můj pohled na věc. Ano jde o exhibici ale vysvětlím jak je to s tím svobodným duchem.
Ona ta "svoboda" vznikla v tzv svobodné zemi, kdy navrátilci z 2.světové mnohdy frustrovaní a nezaměstnaní postavili motorky ze starých válečných přebytků které se prodávaly za pár šupů a založili Hells Angels / v podstatě flákače a kriminálníky/ a ta tzv svoboda nespočívala a neměla nic společného s tím že jezdili na Chopperech ale že se v podstatě flákali. Na ně navázali někteří hippies / film s Fondou Easy rider/ v podstatě to samé, flákači potulující se bezcílně krajinou jejichž jediným cílem bylo se kdekoli zhulit, ožrat nebo přefiknout nějakou slepici.
No a někteří našinci papouškují slova o svobodě při jízdě na motorce nebo v kabriu / v sobotu a neděli/ ale v pondělí musí hákovat aby bylo na beneli:-D:-D:-D

Allamarein
19. července • 13:58

Kabriolet musí především umožňovat pohodovou jízdu bez střechy. Většina kabrioletů nikdy nebyla zrovna pohledná auta, a přesto je lidi chtěli, čím to asi bude?

setr
20. července • 16:01

Kdyby to byla pravda, že kupci kabrioletu záleží jen na chybějící střeše, tak tu máme segment řidičů s psychickou poruchou, klaustrofobiků. Jiný lidi by totiž obyčejný a přitom dražší auto s jinak minimálním sezonním využitím nechtěli.

petr r. (petrumr)
19. července • 9:35

bez střech se nemachruje, je to o svobodě, já třeba jezdím roadsterem nakupovat právě to pivo a nealko a nějaký ten rohlík a chleba přidám. Mustang je americký auto a tudíž nebrat neumí zatáčet je to stavěný na rovinu a ve městě bys ten motor odlágroval.

Michal
19. července • 12:31

Mustang V8 kabriolet.To musí bejt pro posádku hrůza po více kilometrech.Když jede kolem tak zvuk pěkný.Auto za 1,5 si nekupuje teenager co vyšel školu a má čerstvé papíry.

Honza
19. července • 10:23

To věřím, že se cítíš svobodně, když jedeš v kabriu. Nicméně na západ od Rozvadova a na jihu u moře je člověk v kabriu od pohledu hlavně Borec. S velkým B. A tam VW na růžích ustláno mít nebude.

Jyrka Syrka
19. července • 19:29

Tak já napíši důvody proč bych si kabrio nikdy nekoupil.
1. Je to nebezpečné
2. fouká tam do uší a za krk
3. Svítí mi slunce na holou hlavu, takže čepec nutný
4. plátěná střecha lákadlo pro různé závistivce/ já ti dám machrovat, nožík a fik/
5. Jo a ta údajná svoboda je opravdu hloupé klišé. Leda že by mi někdo z vás vysvětlil v čem ta svoboda oproti autu se střechou spočívá. Maximálně co mě napadá, že si při řízení můžeš stoupnout a cítit se svobodně jako kormidelník na motorovém člunu.
Jinak nevím.

WRC Fabia R2 TwinCharger
19. července • 23:19

V Americe jsem vlastnil hned dva kabriolety. Tam je to tzv. convertible. Uzil jsem si toho za ty roky nad hlavu az az.. uz bych do toho asi nesel. Platno je choulostive, hned jsou tam ryhy... ale na jaro je v tom chvili absolutne uuuzasne, v lete vas to prejde a na podzim me to uz tak moc nebavilo se strechou dole kvuli prachu, vetru a listi ze stromu. Hodne se do celeho interieru prasi..

petr r. (petrumr)
19. července • 20:21

tak vlastně ty nemůžeš jezdit na kole, na lodi ani na surfu Když stoupne kormidelník, tak se dívá jestli tam není plavec, to není žádná sranda i u nás když je větr a vlny stačí tak deset čísel a ty toho plavce ztratíš. Nejsi paranoidní?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Jyrka Syrka
19. července • 21:58

Tak jsi mě poučil, ale nějak jsi zapomněl vysvětlit v čem spočívá ta svoboda ?

petr r. (petrumr)
20. července • 8:33

jestli nejezdíš na plachetnici, na motorce a v kabriu, tak té svobodě neporozumíš.

Jyrka Syrka
20. července • 12:33

Aha, mno jo no, dík za vysvětlení.
Přeji good luck a větry ve vlasech.

Jyrka Syrka
19. července • 19:35

PS
https://www.youtube.com/watch...
ti měli štěstí.

petr r. (petrumr)
19. července • 11:28

Honzo-nejezdím v kabrioletu, ale v rodsteru...to je ale jedno, ty nechápeš co je to svoboda a já zase nechápu to Borec. Svoboda znamená třeba proti motorce, že nemusíš se oblíkat, mět přilbu, rukavice atd. Máš někde fotky aut od moře stím B?

homer
19. července • 12:22

roadster je auto BEZ STRECHY ty mas dvoumistnej kabriolet

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
19. července • 19:32

máš pravdu, i v technickým průkazu je kabriolet.

Honza
19. července • 12:14

Promiň ten roadster, nečetl jsem pozorně.
V diskuzi zjednodušuji, samozřejmě i já na Západě vidím dva typy řidičů v otevřených vozech. Jeden převážně v Alpách na horských silnicích, kdy od pohledu jde hlavně o vítr ve vlasech a svobodu. Druhý hlavně u moře a na ten narážím. Mimochodem i v Deggendorfu v Pošumaví jsem u majitelů Mustangů viděl řadu zlatých řetězů. Otevřené auto často o póze prostě je a jsem rád, že u Tebe je to jinak. Nefotím si auta ani řidiče, fotkou proto nemohu sloužit. Chápu, co je svoboda, jenom ve své věkové skupině 50+ si nemyslím, že je moje hlava a krk pevnější, než B-sloupek, ale třeba v důchodu změním názor.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
19. července • 19:25

to já zase třeba v turecku celej den fotím auta, ale stím sloupkem B je to tak, že to zabrání bočnímu nárazu a když jde to přes boudu, tak stejnak je to zmačknutý, na tohle jsem nedomyslel u tych fotek i když já mám za sedadlama ještě oblouky.

Allamarein
19. července • 10:33

Blbe, u moře a na západě jezdí a jezdil v kabriu kdekdo, to spíš povrchní čecháčci si hrají na honoraci. VW se tam prodával skvěle a tenhle se bude taky prodávat skvěle.

Mirek
19. července • 22:11

Tak ti nevím, ale u moře, na jihu, kde jsou písečné pláže...jsem žádné kabrio neviděl. Zato jsem tam viděl, jak jsou každou chvíli všechna auta zesrané od toho písku z pláží... až hrůza. Všichni tam měli klasické auta s pevnou střechou a puštěnou klimatizací, ať nechcípnou od těch čtyřicetistupňových veder. Nedovedu si představit, jak by musel vypadat interiér, kdyby byla střecha dole, a to by už klimatizace vůbec nestíhala.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Honza
20. července • 9:37

Nicméně projdi se večer po luxusnějších střediscích, jako francouzská riviéra, projdi si parkoviště u luxusnějších hotelů (i v Chorvatsku) a je tam kabrioletů řada, a Porsche s látkovou střechou je téměř standard. A na tyto "Borce" jsem narážel, u nich asi T-Roc žádnou hvězdou nebude. Jinak samozřejmě, to se týče písečných pláží, naprostý souhlas.

RioMare
19. července • 12:40

Ááá kosmopolita si hraje na chytrého. Procento blbců je všech populacích stejné, vyjímkou jsou některé africké národy, kde je nízké IQ rozšířenější.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Honza
19. července • 12:49

A ty ses v té Ugandě narodil, nebo ses tam přestěhoval ?

Trustme
19. července • 13:12

On tam potkal tvojí matku.

Honza
19. července • 13:21

V mládí to byla kočka. Ale teď jí táhne na 90. :-D

Mirek
19. července • 22:15

Víš, že čím starší rodiče, při početí dítěte, tím větší šance mít nějakou "výrobní" vadu? Ty jich máš asi dost, když se dívám na ty dětinské hlouposti, co píšeš.

Honza
20. července • 8:49

Na rozdíl od tebe alespoň umím gramatiku, ta druhá čárka mezi slovy v tvém příspěvku nemá být. Rodiče byli starší, protože čekali na optimální okamžik:-D. Výrobní vady byly v záruce opraveny.

Mirek
20. července • 11:28

Jsi si jistý, že nemáš minimálně výrobní vadu v posuzování gramatiky?

Honza
20. července • 13:00

Mirku, tu čárku máš fakt blbě, ale já jí mám blbě zase v jiném příspěvku. Nicméně bych se raději vrátil od gramatiky a genetiky zpátky k autům, než nám tu vcelku svobodnou diskuzi naše slavná hyperkorektní společnost ukončí i tady.

Mirek
20. července • 15:27

OK

Honza
19. července • 12:20

Petr má svobodu v roadsteru, já v diskuzi na AutoRevue. Kde jinde bys mohl někoho nazvat blbem, i když ho neznáš:-D. Skvělé prodeje T-Roc kabrio uvidíme v dalších letech, třeba já bych se v něm docela styděl (třeba v Peugeotu 307 CC jsem si cca před 15 lety v Provence přišel v pohodě - to by dneska byla asi stejná cenová kategorie).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Allamarein
19. července • 13:59

Za tvůj mindrák ale to auto nemůže.

Kok
19. července • 9:32

Přesně.

petr r. (petrumr)
19. července • 8:31

Mě se to líbí, basa piva by se tam měla usadit, testér to má zkoušet to jsou základní vlastnosti auta. Nejhorší na koncernu jsou ty příplatky, za každou blbost se musí připlatit a ještě něco nejde samostatně a tak to zbytečně navyšuje cenu.

Doporučujeme

Články odjinud