Cukanie prevodovky zmienené v článku...Zaujímalo by ma, čo je dovodom pre cukanie prevodovky pri rozjazde? Máme v rodine dve autá s AT, jedno je klasická HDM a druhé auto je variátor. Ani u jedného nie je problém pri rozjazde, pri jazde v kolóne, auto necuká. Proste pustím brzdu, auto sa pomaly rozbehne a pro pridání plynu akceleruje olynule, žiadne cukanie.Prečo táto VW prevodovka v spomínanej situácii cuká? Je to iný typ AT a je to jej vlastnosť, alebo je to nezvládnuté zo strany VW?
Je to vlastnost DSG, protože spínání třecích spojek zkrátka není tak plynulé. Cit pro něco se počítači nedá naprogramovat. O srovnání s HDM se ani nemá cenu bavit, ten jede úplně jinou extraligu.
Variator nechavam stranou > na indicku riksu je to fajn ale to je Vasa vec.DSG prevodovka nie je nic ine, len prevodovka s mechanickym prenosom vykonu. A ak pojdeme este dalej, je to len prisposobeny manual, ktory radi sam. Co zasa poj.bali v koncerne a co sa zasa bude riesit v seriovej vyrobe - ako vzdy - to je vec softveru.HDM pouziva hydrodynamicky menic. Ten, teda ak je v poriadku, by skakat nemal vobec.
Díky za vysvetlenie. Ano, moj automat necuká ani neskáče, rozbieha sa plynule, preto som sa pýtal na to DSG. Takže v podstate je DSG taký lepší robot, aký sa používa večšinou v malých autách, kvoli cene?Variátor má manželka v MB Áčku, podmienka bol automat a v malých autách to je samý robot a to som nechcel, práve pre tie špatné vlastnosti. Variátor je zvláštny, keď do toho človek prvýkrýt sadne, je mu divní, že auto zrýchľuje a otáčky sú konštantné, alebo naopak pri ustálenej rýchlosti otáčky pomaly klesajú. Ale to sú veci, ktoré manželka absolutne nerieši, len jazdí. A chváli si, aké je to pohodlie s automatom. A rozjazd je plynulý, nič tam necuká :-)
Dejte tomu dva, tri roky. Oni to zatim zakaznici dostatecne otestuji. A teprve az, ovsem rozhodne ne drive, se VW tato auta zacnou vracet do servisu k zarucni oprave prevodovky, bude to automobilka resit take v serii. B-]Osobne bych si auto s automatem, ktery cuka, rozhodne nekoupil. Cukani je jednak velice neprijemne, predevsim pak ale jde o vysoce dynamicke az razove zatizeni celeho pohonneho ustroji. A s takovym zatizenim neni pri konstrukci uvazovano, tudiz se s kazdym takovym cuknutim vyznamne snizuje zivotnost nekterych dulezitych komoponent v celem retezci pohonu. Rozhodne se nejedna o nejakou zanedbatelnou drobnost, nad kterou bych mavl rukou.
Nadcasovy vuz s genialnim designem! Auto prakticky bez konkurence, vrzajici plasty a cukani prevodovky jsou detaily, ktere nema cenu u teto kategorie resit. Dekuji redakci za opet objektivni koncernovy test,a jiz se tesim na dalsi smrst clanku o fabii, octavii, karoqu a dalsich legendach autosveta.
Minulý týden jsem si to auto byl v autosalonu projet. Motor benzín 1.5, 110kw, manuál. Stále hledám důvod proč dát za takový žebřiňák přes 1mil. Kč. Neporovnávám to s auty jiných značek. Ta cena je o cca 300 tisíc výš než by měla být.
Já to auto nechci obhajovat. Myslím si, že je předražené a interiér je čiré zoufalství za tu cenu. Ale 1,5 TSI v manuálu za milion, to snad nejde ani naskládat v konfigurátoru, ne? Já si nechal tohle auto spočítat pro manželku ve verzi Sport se spoustou dalších doplňků a jsme na 729K Kč. Je to hodně, ale prodejci nám nabízí slevu okolo 20-30K Kč, jak který. Tzn. jde se dostat pod 700K.
ženský kupuješ manuál protože touží konečně se dotýkat pořádnýho klacku? A místo píčovin radši připlať za 4motion ty sporte.
Milion? Vždyť v ceníku stojí nejdražší verze 820.
Mimořádně hnusné, nevkusné auto na úrovni Dáčie. Design od totálních amatérů. Fádnější auta na trhu těžko najít.Celý koncern VW se může učit od Hyundaie, který je dnes TOP a o galaxie dál.
Jo Aventador, Huracan, 911, 918, 718, R8, Conti, Chiron, jedno nudné auto od koncernu VW nudnější než druhé, už by měli oprásknout nějakou i40 nebo i30 aby to vylepšili. :-D
Designově jsou zrovna tebou zmíněné vozy z větší části taky pěkná nuda. 911 vypadá stále stejně už třicet let a její designové variace (včetně Panamery) taky nezaujmou. Bugatti nijak atraktivní není a to auto dělá zajímavým jen jeho výkon a cena. Bentley by už taky mohl designově popojít o kus dále.
Jenomže to jsou úplně jiná auta, jiné značky, jiné DNA. To že to dnes patří VW je v tomto případě irelevantní!
Blbosti, mluvil o koncernu VW a do koncernu VW patří Bugatti stejně jako Škodárna. To, že tyto značky patří VW je zcela zásadní, VW o nich rozhoduje počínaje obchodním, přes technické až po designové směřování.
Mluvil jsem o designu. A v tom je Hyundai o galaxie dál, než VW s jeho ovečkami, myšleno ve stejných třídách. Hyundai je světový designový leader o tom není pochyb. Každoročně vyhrává nejprestižnější designérské ceny.
Jasně, o padesát galaxií dál. A kdyby si neuplatil a nepřetáhl designera VW, tak mohl být dnes o 100 galaxií dál. Designérských cen mají ve VW tolik, že by si s nimi mohli vydláždit ve městě chodníky. I takový grc jako Roomster získal Red Dot, to není žádné měřítko.
V realu vypada celkem slusne co do designu. Ovsem uvnitr je to naprosta tragedie. Ve smyslu ceny kterou za to chteji. Tvrde plasty byly po 2 dnech na IAA totalne poskrabane. Ten interier je srovnatelny s Dacii. B-] Bez problemu.
Inymi slovami, potvrdzuje sa to, co nasi zakaznici ocenia:a/ prve dva roky vyroby to dostatocne vyskusa rodeny a ako repa rodeny nemecky obcan Ahmed alebo novinar (co sa s europskym zakaznikom akosi nezhoduje); b/ ak Vas pekac jazdi, dojazdite ho ak to je mozne. Pockajte na fejslift.Nalepka 'NEU' je tu predrazena tak ze je to na liecbu. Pripomina mi to jeden praci prasok.
Mimoradne atraktivni design?! Tvl ten se povedl...;-))).
Umoznuje ta DSG prevodovka vymenu oleje? :-D
A to, ze ma auto v teto cene tvrde plasty minus neni?Mozna vypadaji dobre poskladane, ale budou casem vrzat a to mi prijde jako celkem zasadni fail tohoto auta.
Sedel som v ňom a kvalita interiéru a plastou je na úrovni najlacnejšej DACIE a to som sedel v maximálnej výbave. Tie plasty sú veľká hanba.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.