TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

65 komentářů

Rišo
23. června • 12:30

Mal som ho na víkend, diaľnicu som neskúšal, ale motor sa mi zdal dostatočný. Neviem odkiaľ nabral redaktor vibrácie, ale od motora ťažko, aj na voľnobehu bol ticho. Žene sa páčil, pozeral som na ceny a výbavy, do cca 18000 sa dá niečo rozumné poskladať. Každopádne je to ako drahá kabelka, buď na ňu máte a kúpite si, alebo nemáte a ohovárate.

Veka
17. června • 11:11

Dalsi odporne smradlave koncernové HOVNO. Variace číslo 856 na téma Golf. Znalost,nuda,sracka.

XYZ
16. června • 9:30

Ten testovaný model je vážně úlet. Za 660 tisíc čtyřmetrové autíčko s 85 kW motůrkem? Za ty peníze máte Qashqai nebo Sportage ve střední výbavě, s motory přes 100 kW a především jsou to o 40 cm větší auta.

E15
16. června • 11:46

tak do města, čím kratší, tím lepší

XYZ
16. června • 12:20

No tak za 660 tisíc máte 2,5 Škody Citigo ve střední výbavě, s tím můžete ve městě parkovat klidně i napříč.

Bambuca
17. června • 8:33

nemuzes a hlavne nam tu nebrec, dik

Peter
15. června • 17:35

Na Slovensku je v základe cca. o 2000 Eur lacnejší a to už nie je až tak zlá ponuka.Mne osobne sa naživo páči a je fakt dosť priestranný.Pre mna osobne lepšia volba ako Arona,Kona,Stonic,2008 alebo Captur.:-D

Kyj
16. června • 14:42

To auto je studene jak Nemka...

OnlyTruth
15. června • 12:51

1,0TSi trojvalec FWD + R LINE , dnesna doba je krasna, auta sa hraju na to co niesu, rodinne auto co ma byt zalozne na bezpeci a nema trhat asfalt ma 18-20" disky , fakeove vyfuky, sedadla s bocnym vedenim ako na nejakom sportovom aute a ludom sa toto paci... potom vsetko straca svoju vzacnost - vsak ked kazdy debko na niecom takomto bude chodit tak uz bezny ludia ani neodlisia sportove auto od tychto vtipov ... je to smute, ze kazdy toto bere za in , ludia to kupuju a vyrobcovia im cim dalej tym vacsie sporstosti tlacia do hlavy... ak to kazdemu vyhovuje tu v EU tak fajn , ale ja som velmi smutny ....

Alenáš Kozatý
15. června • 20:55

Nevíš o čem mluvíš. Tato sedadla jsou vynikající a pohodlná. Posaď se a změníš názor.

Jirka.
15. června • 23:14

Jo a jak to že jsem z dvojkovy okty že zadu byl celej polamanej zralej k chyropraktikovi, a když jsem si tehdy sedl zpět do svého Honda accord 3.0 coupe, tak to bylo jak v obýváku. Ty jejich hnusně tvrdé lavice, a později na deset dní zpujcovny fabka 1.2 tsi nebo co to bylo, opět dolamanej i z předních sedadel a pak zpět do svého Honda legend 3.5 v6 1995 zpět ve svém pohodlí.

Alenáš Kozatý
16. června • 13:42

Protože se bavím o PŘEDNÍCH PŘÍPLATKOVÝCH Vw sedadlech a ty jsi si to přesměroval na zadní základní Škoda. Tak proto. Jel jsem předvádečku v posledním Accordu co se zde prodával a vynikající. Široká, prostorná, fajnová kůžička. Ale příplatkové sedačky v současném Passatu mi připadají ještě mnohem lepší. Pohodlná, drží perfektně tělo v zatáčkách a neunaví ani během dlouhé členité cesty. Jen ty bočnice by mohly být na omak z lepších materiálů.

E15
15. června • 14:33

Tak dnešní výrobci se snaží prodávat hlavně iluze a to ještě optikou čínského zákazníka, který autům rozumí jako koza petrželi... :-)

Karel.
15. června • 13:29

Nevím proč tady bulíš, můžeš si pořád koupit třeba 911 a budeš mít té skutečné sportovnosti tolik, že ji ani nezvládneš.

martin
15. června • 12:12

Dalsia ludova backora bez motora.

E15
15. června • 11:14

R-line bez fejkových výfuků, stříbrných plastů a tuny chromu? Co se to stalo??? Jo, už vím! Olivier Stefani přešel do Škody auto :-D

Tom
15. června • 8:13

Článek plný protimluvů. Pane redaktore, projděte si stovky článků na serveru pro který píšete a zjistíte, že 1,0 TSI do slabin nebodnete, protože žádné slabiny nemá. Jinak bych uvítal informace, jako reálná spotřeba, délka zadního sedáku (na fotkách to vypadá na pořádnou nouzovku) a další praktické informace, které vás vedly k tomu dát tomuto vozu 7/10 bodů. Nevidím na tom autě nic co by mě oslovilo. Délka 4 m, zrychlení přes 10 s, tříválec, mizerné odhlučnění, vibrace a průserový motůrek bez výkonu. Jediné plus, které vidím na první pohled - hezky se to leskne a to je dost málo. Šel bych raději do CX-3 v podobné cenové relaci a určitě lepší kvalitě.

Fredka
15. června • 12:27

Mazdu CX-3 bych skutecne preskocil, to auto je nebezpecne: https://youtu.be/mZRWiKIERic... Takto spatne neprojelo losim testem skoro zadne auto. Proto od Mazdy CX-3 ruce pryc. Ostatni Mazdy jsou naprosto v poradku a jsou v losim testu nadprumerne dobre.

Cyril
15. června • 15:52

Slušný výbuch, koukal jsem na novou Ma3 a také žádná sláva.

Freddka
15. června • 18:11

Je to tak a je to vazne trapny - Mazda dela jedny z nejlepsich podvozku. Proc teda CX-3 nefunguje? Nemam odpoved. Ale je to tak. Pohorela.

pacho
15. června • 15:16

ešte som trocha "guglil", pozri sa T-rok https://www.youtube.com/watch... 74km ledva ledva 75km uz nezvláda, takze ta mazda je ešte "šik" oproti tomu :-)

Freddka
15. června • 18:09

Zjevne jsi nepochopil, ze cilem testu NENI projet co nejrychleji.
Cilem testu je zhodnotit chovani vozu v mezni situaci - predevsim, zda je po celou dobu ovladatelny.
Vyssi rychlost je uz jen bonus.T-Roc se choval prikladne a dostal nejvyssi hodnoceni.
CX-3 je neovladatelny a dostal nejhorsi hodnoceni.

pacho
15. června • 19:55

no ak to nechápem, tak mi to prosím ťa vysvetli, ktoré auto je lepšie ovladateľné? čo prejde testom príkladne v 74km, alebo auto čo prejde príkladne testom 82km? (teraz nemám na mysli mazdu, ale tú tvojú zvrátenú logiku)!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Fredka
16. června • 11:18

Demagogicka otazka, nereaguju.

pacho
16. června • 15:06

sám si demagog, lebo odpoveď je jednoznačná, a nemenná.

Freddka
17. června • 9:13

PS to neni zadna ma zvracena logika.
Napsal jsem jenom hodnoceni jejich testu. Polud s tim nespuhlasis, muzes jim napsat a vysvetlit jim, ze to delaji blbe a demagogovat s nimi. Co jako ja, takovej blbej mikrob...

pacho
17. června • 19:59

testy vôbec nerobia blbé, ale ty robíš blbé uzávery.

Freddka
17. června • 9:06

Jake vlastnis auto/auta? Pochlub se, mrkneme se na to. A bud chlap, nelzi a nevymlouvej se.

pacho
17. června • 16:03

peugeot 308. maš s tým neaký problém??. ja nie.

pacho
15. června • 14:52

zrovna v týchto testoch 77, vw a hlavne škoda vôbec neexeluje, tuna octávia pre istotu radšej späť sa ani nevrátila ale to pustil rovno, je pri 76km, a pohon 4x4, proste hanba je tam aj porovnanie s golfom, taktiež žiadna sláva https://www.youtube.com/watch... . Predstava ako by mal takýto test vypadat, a treba si uvedomiť, že je to pri 82km https://www.youtube.com/watch... . Ešte horšie to dopadlo, keď porovnávaš kodiaq verzus P5008, Peugotik pohoda kodiak po prejdeti doslova ostal stáť. Čiže na Tvojom miesťe tento test 77 pri VAG by som radšej ani nevyťahoval, lebo je to jeden prúser za druhým.

Freddka
15. června • 18:07

VW je v techto testech prumerny, CX-3 je ale o mnoho horsi.

Rambo
15. června • 12:17

V téhle "šméčkové" třídě je Mazda CX-3 úplně největší šmejd jaký lze koupit.
https://www.autoexpress.co.uk/volkswagen/t-cross/106991... ...

Alenáš Kozatý
15. června • 12:21

Lehké bojové vozidlo cx-3, s bočními a zadní střílnou a úspornými pidi sedátky, patří do kategorie válečná technika.

Rambo
15. června • 12:31

tam by ovšem neuspělo, protože je vyrobeno z plechů vedle kterých jsou plechovky od piva pancíř první třídy. Takže kategorie bojová technika s dodatkem maketa na kterou se pálí na střelnici.

ACE
15. června • 19:14

Žigul a Volha, to byl plech podle tvýho gusta, to byly káry, co :-D:-D:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rambo
16. června • 8:37

Ne, to nebyly káry, ale křápy.

ACE
17. června • 10:37

Tak si rozmysli co preferuješ

Alenáš Kozatý
15. června • 12:39

:-))

Assasin
15. června • 11:20

Házení hrachu na zeď. Zdejší skvadra mačkačů klávesnice je wurst koncernem posedlá. Stejně jako médium AUTOTIP, kde v posledním testu germánských soudruhů jasně vyhrála scala nad standardními hatchbacky. Překopané, mezigalakticky dokonalé polo zvítězilo se slovy nejmodernější techniky a největším kufrem na vzduch samozřejmě. Propaganda jako kráva. Nejtěžší novinářské peklo. Zlo v podobě plíživé propagandy. Je třeba brát tuto sestavu s humorem. Humorný web. :-D

Alenáš Kozatý
15. června • 12:12

Na alvolante nebo quattroruote mají vw též vynikající hodnocení. Vypadá to jako kachna, dělá to jako kachna, tak to asi kachna bude.

E15
15. června • 11:16

Do Cx3 se polvina Evropanů nemůže vejít (na délku), mám jen 192 cm a nevejdu se za volant ani v Cx5 (to auto má prostě příliš krátký interiér).

Joe Doe
15. června • 15:25

Ze tebe, chlapce, este nikto neukazal, ako sa nastavuje sedadlo - vies, dopredu, dozadu, hore, dolu...Sorry, ale ked tvrdis, ze sa pri 192 nezmestis do CX-5, tak bud kecas, alebo si to nikdy neskusil, alebo si nevies nastavit sedadlo/volant.Rozmermi to nebude.

Krabat
15. června • 21:04

No on napsal, jakou má výšku, ale nenapsal, kolik váží. :-D Jinak při výšce 192cm a normální váze se řidič vleze v pohodě i do Mazdy CX-3.

E15
15. června • 21:09

Ne, to opravdu nevleye, protože se tam i při sedačce posunuté úplně dozadu člověku nevejdou stehenní kosti. Jinak váha asi 86 kg (takže hubeňour)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Mirek
15. června • 23:53

Nebyl jsi to ty, komu jsem to tady již jednou vyvrátil, že se člověk se dvěma metry nevejde do těchto Mazd za volant...? Tester má dva metry.
Mazda CX3 čas 5:37
https://www.youtube.com/watch...
Mazda CX5 čas 4:40
https://www.youtube.com/watch...
V CX5 si sedne i sám za sebe. Tady již jen připadá v úvahu, že jsi ten "správný" řidič, který u toho řízení musí skoro ležet. Hoď své kosti psovi, nebo nebo nepiš hlouposti, nebo se nauč za volantem sedět. Lepší radu nemám.

E15
16. června • 11:43

Možná má 2 metry, ale má krátký nohy

Mirek
16. června • 17:58

A ještě drobnost, tady je tester o 1 cm vyšší, než ty. Také má krátké nohy?
https://cool.iprima.cz/porady/autosalon/mazda-cx... ...

Krabat
17. června • 17:50

Mirku, lidově se tomu říká "házet perly sviním". :-D Tedy zbytečná námaha. Ztrácíš čas s někým, kdo to neocení a nepřizná, že se mýlil.

Mirek
17. června • 20:44

Já vím, ale docela se divím, že u něj dva jedinci ocenili, že má dlouhé nohy jako hajzlový pavouk. :-D

Mirek
16. června • 17:51

Tedy jako výmluva docela pitomost. Zdá se ti jeho postava nějaká nesouměrná? Mi tedy rozhodně ne. Ještě jinak, jsi menší a máš delší nohy, než on? A nebudeš ty mít náhodou moc krátké tělo a extrémně dlouhé nohy, když to takhle řešíš? Tedy nesouměrnou postavu?

Krabat
16. června • 6:58

Ten čas u Mazdy CX-3 bych posunul na 4:37, ale jinak dobrý důkaz toho, kolik nesmyslů a polopravd se píše. Místo toho, aby si to lidé pořádně vyzkoušeli, budou raději šířit hlouposti. Borec na videu s výškou 2m nemá problém a ještě ukazuje, kolik má místa nad hlavou. :-D Tady se přitom šíří bludy, že polovina Evropanů se za volant CX-3 nebo dokonce CX-5 nevejde a někteří klikají na souhlas jako zběsilí. To je vyloženě groteska tady. :-DPřitom si myslím, že Mazda CX-3 je dobrý tip v této třídě. Za nižší cenu, než je zde testovaný T-Cross jde koupit CX-3 ve špičkové výbavě Revolution, samozřejmě AWD, v automatu a s benzínem 2.0 110 kW, který má lepší parametry i zrychlení než 1.0 TSI. Takže je to určitě dobrá alternativa. Lidé na to přichází sami, protože Mazda CX-3 je už v prodejnosti u nás na třetím místě v segmentu malých SUV a ty počty jsou vidět už i na cestách.

Mirek
16. června • 18:03

A vidíš to, tebe neocenili. Nevím proč to tak je, ale pokud napíšeš pravdu, holou skutečnost, tak se najde hodně jedinců, kterým se nelíbí, že jim kazíš "konspirační" teorie.;-)

Krabat
15. června • 21:38

Je zajímavé, že já jsem o trochu nižší, vážím o něco málo víc (187/92), ale vlezu se tam naprosto v pohodě. Sedačku přitom nemusím posunout až úplně vzadu, pořád je tam rezerva. Takže jediné vysvětlení je, že si neumíš nastavit správně posed za volantem.

Alenáš Kozatý
15. června • 21:13

Věřím, takhle byl do...ý předxhozí Santa-fe. Pedály blízko k tělu. Sice šlo odjet se sedačkou a dokonce i přisunout volant, ale už jsi byl moc daleko od palubovky a nedosáhl jsi na ni. Někteří asiati skutečně tvoří vůz na své proporce.

E15
15. června • 15:35

A nebo je ten interier prostě příliš krátký. A ano C je správně. V jiných i mnohem menších autech (Golf, Astra) nebo i jiných SUV (Tiguan) takový problém ani náznakem nemám. A i do CRV nebo RAV4 se vejdu (byť tam už je to horší než v evropské produkci), ale Mazda je v tomto unikát.

petr r. (petrumr)
15. června • 8:28

co furt máte s mazdou, copak se vyrábí v EU? Je tady dost výrobců v evropě, třeba ve francii nebo bych dal pořádnýho konkurenta z rumunska, tam se dost vyváží i od nás.

Lord Owl
15. června • 9:17

Bohužel v EU se vyrábí podobně jako u koncernu. Mizivá přidaná hodnota za EU ceny.
Takže tříválce a litrové motůrky bude nabízet brzy celá EU.

petr r. (petrumr)
15. června • 9:49

není to jedno, jestli za sebou jedou auta s tříválcem nebo s šestiválcem Všichni jedou stejně rychle. Když doma jsi schopen pokácet strom, tak se musí kácet na opačným konci světa?

bzzz
15. června • 10:38

No v kopcich ani ne ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
15. června • 17:04

jestli je to kopec velký, tak je tam určitě omezená rychlost a na dálnici nic takovýho není aby tříválec nestíhal.

bzzz
17. června • 7:07

Asi to vsichni zname... plnokrevnik (mysleno alespon trochu slusny motor) drzi/nastavi 135 km/h a jede kopec nekopec (obrazne receno) a mimojine sleduji, jak je z kopce predjizdi 'auticka', na rovince se pretahuji a v kopci zaostavaji (nenmluve o obsazenem auticku)... takto jsem to myslel. Jinak 130 na travni sekacce a 130 v LaFerrari je porad 130, to nerozporuju.

Lord Owl
16. června • 6:22

zažil jsem jednu reálnou situaci loňský rok v létě. Na silnici III. třídy jsem se škrábal do kopců v Jeseníkách, bylo dost vedro a měl jsem zaplou klimu. Vzhledem k tomu, že se nejednalo o vyložené serpentiny, myslel jsem, že s 1,0 tříválcem ve Fóbii to vyjedu na 3.stupeň (s normálním autem by se to dalo projet tak 70 km/h v průměru). Vyjel jsem to, ale musel jsem vypnout klimu a otevřít okna (no nakonec v lese byl lepší vzduch), no a plyn až na podlaze. Taky nutno podotknout že jsem vezl pouze svou 100kg maličkost a služební kufřík. Jinak bylo auto prázdné.

Hernandez
16. června • 8:30

To jsou zajímavé příhody. Já se při x-lety vyškrábal do jakýkoliv kopců i s 38kw? Motorem. Když jsem měl pak novou atmo 84kw, tak to byla pohodička, při další změně jsem přesedlal na přeplňování 96kw a zase jsem koukal, jak to polyká kopce. Tvé dramatické historky s přeplňovanými 80kw jsou velmi úsměvné. Za 20let budou psát experti to samé s 200kw motory. Jestli jsi zvyklý na lepší, je jasné, že jsi velmi nespokojený, ale nedělej z toho povídku pratří Grimmů. :-D

speedfred
16. června • 11:20

tak na výkon sa rýchlo zvyká, a v týchto horúčavách mám pocit akoby pár kW chýbalo aj mojmu 300kW motoru a občas to nejede :-D

E15
15. června • 11:31

ale jo ;-)

Doporučujeme

Články odjinud