TEST Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R-Line: Důležitá módní záležitost

Tom  |  15. 06. 2019 08:13

Článek plný protimluvů. Pane redaktore, projděte si stovky článků na serveru pro který píšete a zjistíte, že 1,0 TSI do slabin nebodnete, protože žádné slabiny nemá. Jinak bych uvítal informace, jako reálná spotřeba, délka zadního sedáku (na fotkách to vypadá na pořádnou nouzovku) a další praktické informace, které vás vedly k tomu dát tomuto vozu 7/10 bodů. Nevidím na tom autě nic co by mě oslovilo. Délka 4 m, zrychlení přes 10 s, tříválec, mizerné odhlučnění, vibrace a průserový motůrek bez výkonu. Jediné plus, které vidím na první pohled - hezky se to leskne a to je dost málo. Šel bych raději do CX-3 v podobné cenové relaci a určitě lepší kvalitě.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  15. 06. 2019 08:28

co furt máte s mazdou, copak se vyrábí v EU? Je tady dost výrobců v evropě, třeba ve francii nebo bych dal pořádnýho konkurenta z rumunska, tam se dost vyváží i od nás.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  15. 06. 2019 09:17

Bohužel v EU se vyrábí podobně jako u koncernu. Mizivá přidaná hodnota za EU ceny.
Takže tříválce a litrové motůrky bude nabízet brzy celá EU.

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  15. 06. 2019 09:49

není to jedno, jestli za sebou jedou auta s tříválcem nebo s šestiválcem Všichni jedou stejně rychle. Když doma jsi schopen pokácet strom, tak se musí kácet na opačným konci světa?

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 06. 2019 10:38

No v kopcich ani ne

Odpovědět  |   | 
E15  |  15. 06. 2019 11:31

ale jo

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  15. 06. 2019 17:04

jestli je to kopec velký, tak je tam určitě omezená rychlost a na dálnici nic takovýho není aby tříválec nestíhal.

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  16. 06. 2019 06:22

zažil jsem jednu reálnou situaci loňský rok v létě. Na silnici III. třídy jsem se škrábal do kopců v Jeseníkách, bylo dost vedro a měl jsem zaplou klimu. Vzhledem k tomu, že se nejednalo o vyložené serpentiny, myslel jsem, že s 1,0 tříválcem ve Fóbii to vyjedu na 3.stupeň (s normálním autem by se to dalo projet tak 70 km/h v průměru). Vyjel jsem to, ale musel jsem vypnout klimu a otevřít okna (no nakonec v lese byl lepší vzduch), no a plyn až na podlaze. Taky nutno podotknout že jsem vezl pouze svou 100kg maličkost a služební kufřík. Jinak bylo auto prázdné.

Odpovědět  |   | 
Hernandez  |  16. 06. 2019 08:30

To jsou zajímavé příhody. Já se při x-lety vyškrábal do jakýkoliv kopců i s 38kw? Motorem. Když jsem měl pak novou atmo 84kw, tak to byla pohodička, při další změně jsem přesedlal na přeplňování 96kw a zase jsem koukal, jak to polyká kopce. Tvé dramatické historky s přeplňovanými 80kw jsou velmi úsměvné. Za 20let budou psát experti to samé s 200kw motory. Jestli jsi zvyklý na lepší, je jasné, že jsi velmi nespokojený, ale nedělej z toho povídku pratří Grimmů.

Odpovědět  |   | 
speedfred  |  16. 06. 2019 11:20

tak na výkon sa rýchlo zvyká, a v týchto horúčavách mám pocit akoby pár kW chýbalo aj mojmu 300kW motoru a občas to nejede

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  17. 06. 2019 07:07

Asi to vsichni zname... plnokrevnik (mysleno alespon trochu slusny motor) drzi/nastavi 135 km/h a jede kopec nekopec (obrazne receno) a mimojine sleduji, jak je z kopce predjizdi 'auticka', na rovince se pretahuji a v kopci zaostavaji (nenmluve o obsazenem auticku)... takto jsem to myslel. Jinak 130 na travni sekacce a 130 v LaFerrari je porad 130, to nerozporuju.

Odpovědět  |   | 
E15  |  15. 06. 2019 11:16

Do Cx3 se polvina Evropanů nemůže vejít (na délku), mám jen 192 cm a nevejdu se za volant ani v Cx5 (to auto má prostě příliš krátký interiér).

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  15. 06. 2019 15:25

Ze tebe, chlapce, este nikto neukazal, ako sa nastavuje sedadlo - vies, dopredu, dozadu, hore, dolu...

Sorry, ale ked tvrdis, ze sa pri 192 nezmestis do CX-5, tak bud kecas, alebo si to nikdy neskusil, alebo si nevies nastavit sedadlo/volant.

Rozmermi to nebude.

Odpovědět  |   | 
E15  |  15. 06. 2019 15:35

A nebo je ten interier prostě příliš krátký. A ano C je správně. V jiných i mnohem menších autech (Golf, Astra) nebo i jiných SUV (Tiguan) takový problém ani náznakem nemám. A i do CRV nebo RAV4 se vejdu (byť tam už je to horší než v evropské produkci), ale Mazda je v tomto unikát.

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  15. 06. 2019 21:04

No on napsal, jakou má výšku, ale nenapsal, kolik váží. Jinak při výšce 192cm a normální váze se řidič vleze v pohodě i do Mazdy CX-3.

Odpovědět  |   | 
E15  |  15. 06. 2019 21:09

Ne, to opravdu nevleye, protože se tam i při sedačce posunuté úplně dozadu člověku nevejdou stehenní kosti. Jinak váha asi 86 kg (takže hubeňour)

Odpovědět  |   | 
Alenáš Kozatý  |  15. 06. 2019 21:13

Věřím, takhle byl do...ý předxhozí Santa-fe. Pedály blízko k tělu. Sice šlo odjet se sedačkou a dokonce i přisunout volant, ale už jsi byl moc daleko od palubovky a nedosáhl jsi na ni. Někteří asiati skutečně tvoří vůz na své proporce.

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  15. 06. 2019 21:38

Je zajímavé, že já jsem o trochu nižší, vážím o něco málo víc (187/92), ale vlezu se tam naprosto v pohodě. Sedačku přitom nemusím posunout až úplně vzadu, pořád je tam rezerva. Takže jediné vysvětlení je, že si neumíš nastavit správně posed za volantem.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  15. 06. 2019 23:53

Nebyl jsi to ty, komu jsem to tady již jednou vyvrátil, že se člověk se dvěma metry nevejde do těchto Mazd za volant...? Tester má dva metry.
Mazda CX3 čas 5:37
https://www.youtube.com/watch...
Mazda CX5 čas 4:40
https://www.youtube.com/watch...
V CX5 si sedne i sám za sebe. Tady již jen připadá v úvahu, že jsi ten "správný" řidič, který u toho řízení musí skoro ležet. Hoď své kosti psovi, nebo nebo nepiš hlouposti, nebo se nauč za volantem sedět. Lepší radu nemám.

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  16. 06. 2019 06:58

Ten čas u Mazdy CX-3 bych posunul na 4:37, ale jinak dobrý důkaz toho, kolik nesmyslů a polopravd se píše. Místo toho, aby si to lidé pořádně vyzkoušeli, budou raději šířit hlouposti. Borec na videu s výškou 2m nemá problém a ještě ukazuje, kolik má místa nad hlavou. Tady se přitom šíří bludy, že polovina Evropanů se za volant CX-3 nebo dokonce CX-5 nevejde a někteří klikají na souhlas jako zběsilí. To je vyloženě groteska tady.

Přitom si myslím, že Mazda CX-3 je dobrý tip v této třídě. Za nižší cenu, než je zde testovaný T-Cross jde koupit CX-3 ve špičkové výbavě Revolution, samozřejmě AWD, v automatu a s benzínem 2.0 110 kW, který má lepší parametry i zrychlení než 1.0 TSI. Takže je to určitě dobrá alternativa. Lidé na to přichází sami, protože Mazda CX-3 je už v prodejnosti u nás na třetím místě v segmentu malých SUV a ty počty jsou vidět už i na cestách.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 06. 2019 18:03

A vidíš to, tebe neocenili. Nevím proč to tak je, ale pokud napíšeš pravdu, holou skutečnost, tak se najde hodně jedinců, kterým se nelíbí, že jim kazíš "konspirační" teorie.

Odpovědět  |   | 
E15  |  16. 06. 2019 11:43

Možná má 2 metry, ale má krátký nohy

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 06. 2019 17:51

Tedy jako výmluva docela pitomost. Zdá se ti jeho postava nějaká nesouměrná? Mi tedy rozhodně ne. Ještě jinak, jsi menší a máš delší nohy, než on? A nebudeš ty mít náhodou moc krátké tělo a extrémně dlouhé nohy, když to takhle řešíš? Tedy nesouměrnou postavu?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  16. 06. 2019 17:58

A ještě drobnost, tady je tester o 1 cm vyšší, než ty. Také má krátké nohy?
https://cool.iprima.cz/porady/autosalon/mazda-cx... ...

Odpovědět  |   | 
Krabat  |  17. 06. 2019 17:50

Mirku, lidově se tomu říká "házet perly sviním". Tedy zbytečná námaha. Ztrácíš čas s někým, kdo to neocení a nepřizná, že se mýlil.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  17. 06. 2019 20:44

Já vím, ale docela se divím, že u něj dva jedinci ocenili, že má dlouhé nohy jako hajzlový pavouk.

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  15. 06. 2019 11:20

Házení hrachu na zeď. Zdejší skvadra mačkačů klávesnice je wurst koncernem posedlá. Stejně jako médium AUTOTIP, kde v posledním testu germánských soudruhů jasně vyhrála scala nad standardními hatchbacky. Překopané, mezigalakticky dokonalé polo zvítězilo se slovy nejmodernější techniky a největším kufrem na vzduch samozřejmě. Propaganda jako kráva. Nejtěžší novinářské peklo. Zlo v podobě plíživé propagandy. Je třeba brát tuto sestavu s humorem. Humorný web.

Odpovědět  |   | 
Alenáš Kozatý  |  15. 06. 2019 12:12

Na alvolante nebo quattroruote mají vw též vynikající hodnocení. Vypadá to jako kachna, dělá to jako kachna, tak to asi kachna bude.

Odpovědět  |   | 
Rambo  |  15. 06. 2019 12:17

V téhle "šméčkové" třídě je Mazda CX-3 úplně největší šmejd jaký lze koupit.
https://www.autoexpress.co.uk/volkswagen/t-cross/106991... ...

Odpovědět  |   | 
Alenáš Kozatý  |  15. 06. 2019 12:21

Lehké bojové vozidlo cx-3, s bočními a zadní střílnou a úspornými pidi sedátky, patří do kategorie válečná technika.

Odpovědět  |   | 
Rambo  |  15. 06. 2019 12:31

tam by ovšem neuspělo, protože je vyrobeno z plechů vedle kterých jsou plechovky od piva pancíř první třídy. Takže kategorie bojová technika s dodatkem maketa na kterou se pálí na střelnici.

Odpovědět  |   | 
Alenáš Kozatý  |  15. 06. 2019 12:39

Odpovědět  |   | 
ACE  |  15. 06. 2019 19:14

Žigul a Volha, to byl plech podle tvýho gusta, to byly káry, co

Odpovědět  |   | 
Rambo  |  16. 06. 2019 08:37

Ne, to nebyly káry, ale křápy.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  17. 06. 2019 10:37

Tak si rozmysli co preferuješ

Odpovědět  |   | 
Fredka  |  15. 06. 2019 12:27

Mazdu CX-3 bych skutecne preskocil, to auto je nebezpecne: https://youtu.be/mZRWiKIERic...

Takto spatne neprojelo losim testem skoro zadne auto. Proto od Mazdy CX-3 ruce pryc. Ostatni Mazdy jsou naprosto v poradku a jsou v losim testu nadprumerne dobre.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  15. 06. 2019 14:52

zrovna v týchto testoch 77, vw a hlavne škoda vôbec neexeluje, tuna octávia pre istotu radšej späť sa ani nevrátila ale to pustil rovno, je pri 76km, a pohon 4x4, proste hanba je tam aj porovnanie s golfom, taktiež žiadna sláva https://www.youtube.com/watch... . Predstava ako by mal takýto test vypadat, a treba si uvedomiť, že je to pri 82km https://www.youtube.com/watch... . Ešte horšie to dopadlo, keď porovnávaš kodiaq verzus P5008, Peugotik pohoda kodiak po prejdeti doslova ostal stáť. Čiže na Tvojom miesťe tento test 77 pri VAG by som radšej ani nevyťahoval, lebo je to jeden prúser za druhým.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  15. 06. 2019 18:07

VW je v techto testech prumerny, CX-3 je ale o mnoho horsi.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  15. 06. 2019 15:16

ešte som trocha "guglil", pozri sa T-rok https://www.youtube.com/watch... 74km ledva ledva 75km uz nezvláda, takze ta mazda je ešte "šik" oproti tomu

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  15. 06. 2019 18:09

Zjevne jsi nepochopil, ze cilem testu NENI projet co nejrychleji.
Cilem testu je zhodnotit chovani vozu v mezni situaci - predevsim, zda je po celou dobu ovladatelny.
Vyssi rychlost je uz jen bonus.

T-Roc se choval prikladne a dostal nejvyssi hodnoceni.
CX-3 je neovladatelny a dostal nejhorsi hodnoceni.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  15. 06. 2019 19:55

no ak to nechápem, tak mi to prosím ťa vysvetli, ktoré auto je lepšie ovladateľné? čo prejde testom príkladne v 74km, alebo auto čo prejde príkladne testom 82km? (teraz nemám na mysli mazdu, ale tú tvojú zvrátenú logiku)!

Odpovědět  |   | 
Fredka  |  16. 06. 2019 11:18

Demagogicka otazka, nereaguju.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  16. 06. 2019 15:06

sám si demagog, lebo odpoveď je jednoznačná, a nemenná.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  17. 06. 2019 09:06

Jake vlastnis auto/auta? Pochlub se, mrkneme se na to. A bud chlap, nelzi a nevymlouvej se.

Odpovědět  |   | 
pacho  |  17. 06. 2019 16:03

peugeot 308. maš s tým neaký problém??. ja nie.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  17. 06. 2019 09:13

PS to neni zadna ma zvracena logika.
Napsal jsem jenom hodnoceni jejich testu. Polud s tim nespuhlasis, muzes jim napsat a vysvetlit jim, ze to delaji blbe a demagogovat s nimi. Co jako ja, takovej blbej mikrob...

Odpovědět  |   | 
pacho  |  17. 06. 2019 19:59

testy vôbec nerobia blbé, ale ty robíš blbé uzávery.

Odpovědět  |   | 
Cyril  |  15. 06. 2019 15:52

Slušný výbuch, koukal jsem na novou Ma3 a také žádná sláva.

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  15. 06. 2019 18:11

Je to tak a je to vazne trapny - Mazda dela jedny z nejlepsich podvozku. Proc teda CX-3 nefunguje? Nemam odpoved. Ale je to tak. Pohorela.

Odpovědět  |   | 
E15  |  15. 06. 2019 11:14

R-line bez fejkových výfuků, stříbrných plastů a tuny chromu? Co se to stalo??? Jo, už vím! Olivier Stefani přešel do Škody auto

Odpovědět  |   | 
martin  |  15. 06. 2019 12:12

Dalsia ludova backora bez motora.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  15. 06. 2019 12:51

1,0TSi trojvalec FWD + R LINE , dnesna doba je krasna, auta sa hraju na to co niesu, rodinne auto co ma byt zalozne na bezpeci a nema trhat asfalt ma 18-20" disky , fakeove vyfuky, sedadla s bocnym vedenim ako na nejakom sportovom aute a ludom sa toto paci... potom vsetko straca svoju vzacnost - vsak ked kazdy debko na niecom takomto bude chodit tak uz bezny ludia ani neodlisia sportove auto od tychto vtipov ... je to smute, ze kazdy toto bere za in , ludia to kupuju a vyrobcovia im cim dalej tym vacsie sporstosti tlacia do hlavy... ak to kazdemu vyhovuje tu v EU tak fajn , ale ja som velmi smutny ....

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  15. 06. 2019 13:29

Nevím proč tady bulíš, můžeš si pořád koupit třeba 911 a budeš mít té skutečné sportovnosti tolik, že ji ani nezvládneš.

Odpovědět  |   | 
E15  |  15. 06. 2019 14:33

Tak dnešní výrobci se snaží prodávat hlavně iluze a to ještě optikou čínského zákazníka, který autům rozumí jako koza petrželi...

Odpovědět  |   | 
Alenáš Kozatý  |  15. 06. 2019 20:55

Nevíš o čem mluvíš. Tato sedadla jsou vynikající a pohodlná. Posaď se a změníš názor.

Odpovědět  |   | 
Jirka.  |  15. 06. 2019 23:14

Jo a jak to že jsem z dvojkovy okty že zadu byl celej polamanej zralej k chyropraktikovi, a když jsem si tehdy sedl zpět do svého Honda accord 3.0 coupe, tak to bylo jak v obýváku. Ty jejich hnusně tvrdé lavice, a později na deset dní zpujcovny fabka 1.2 tsi nebo co to bylo, opět dolamanej i z předních sedadel a pak zpět do svého Honda legend 3.5 v6 1995 zpět ve svém pohodlí.

Odpovědět  |   | 
Alenáš Kozatý  |  16. 06. 2019 13:42

Protože se bavím o PŘEDNÍCH PŘÍPLATKOVÝCH Vw sedadlech a ty jsi si to přesměroval na zadní základní Škoda. Tak proto. Jel jsem předvádečku v posledním Accordu co se zde prodával a vynikající. Široká, prostorná, fajnová kůžička. Ale příplatkové sedačky v současném Passatu mi připadají ještě mnohem lepší. Pohodlná, drží perfektně tělo v zatáčkách a neunaví ani během dlouhé členité cesty. Jen ty bočnice by mohly být na omak z lepších materiálů.


Odpovědět  |   | 
Peter  |  15. 06. 2019 17:35

Na Slovensku je v základe cca. o 2000 Eur lacnejší a to už nie je až tak zlá ponuka.Mne osobne sa naživo páči a je fakt dosť priestranný.Pre mna osobne lepšia volba ako Arona,Kona,Stonic,2008 alebo Captur.

Odpovědět  |   | 
Kyj  |  16. 06. 2019 14:42

To auto je studene jak Nemka...

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  16. 06. 2019 09:30

Ten testovaný model je vážně úlet. Za 660 tisíc čtyřmetrové autíčko s 85 kW motůrkem? Za ty peníze máte Qashqai nebo Sportage ve střední výbavě, s motory přes 100 kW a především jsou to o 40 cm větší auta.

Odpovědět  |   | 
E15  |  16. 06. 2019 11:46

tak do města, čím kratší, tím lepší

Odpovědět  |   | 
XYZ  |  16. 06. 2019 12:20

No tak za 660 tisíc máte 2,5 Škody Citigo ve střední výbavě, s tím můžete ve městě parkovat klidně i napříč.

Odpovědět  |   | 
Bambuca  |  17. 06. 2019 08:33

nemuzes a hlavne nam tu nebrec, dik

Odpovědět  |   | 
Veka  |  17. 06. 2019 11:11

Dalsi odporne smradlave koncernové HOVNO. Variace číslo 856 na téma Golf. Znalost,nuda,sracka.

Odpovědět  |   | 
Rišo  |  23. 06. 2019 12:30

Mal som ho na víkend, diaľnicu som neskúšal, ale motor sa mi zdal dostatočný. Neviem odkiaľ nabral redaktor vibrácie, ale od motora ťažko, aj na voľnobehu bol ticho. Žene sa páčil, pozeral som na ceny a výbavy, do cca 18000 sa dá niečo rozumné poskladať. Každopádne je to ako drahá kabelka, buď na ňu máte a kúpite si, alebo nemáte a ohovárate.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI: Když dva nedělají totéž

Opel Combo Life 1.2 Turbo a Van XL 1.5 CDTI

Opel Combo pochází z kvarteta rodných bratrů, kteří se s obměnami prodávají pod značkami PSA i Toyoty. Je tedy nasnadě, že v odpovídajících verzích se nebudou výrazně lišit. Což je do značné míry pravda, avšak rozdíly se najdou a užitková verze se od osobních modelů liší víc, než by se na první pohled zdálo.

18.  7.  2019 | Petr Schnagl | 10 příspěvků
Za volantem nového Audi A4: S4 TDI má neskutečnou sílu, TDI Evo zase spotřebu

Audi A4 2.0 TDI Evo a S4 TDI (první svezení)

Nejúspěšnější model automobilky Audi, A4, slaví v letošním roce 25 let od začátku výroby. Facelift je ideálním dárkem, obzvláště když se nezaměřil pouze na změnu vzhledu.

17.  7.  2019 | Jan Mička | 69 příspěvků
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

16.  7.  2019 | Miro Mihálik | 62 příspěvků

Nejčtenější články

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Ministerstvo vydalo jasné stanovisko

Zákaz jízdy kamionů o prázdninách: Minister…

Ministerstvo dopravy zveřejňuje přesné stanovisko upřesňující zákaz jízdy kamionů na českých silnicích během letních prázdnin.

6.  7.  2019 | | 203 N/A
Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přineslo jí to však zajímavé výhody

Škoda 130 RS typ 739 vypadala šeredně. Přin…

V AZNP mu důvěrně říkali Skokan zelený kvůli „výrazu“ přídě i odstínu laku inspirovaného koncepty Bertoneho. Svérázně pojaté kupé mělo nahradit krásnou 130 RS, ostrého nasazení se však nikdy nedočkalo.

7.  7.  2019 | | 46 N/A
Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TSI. Přestože to šéf Škody dříve vyvracel

Do nabídky Fabie se vrací nejlepší motor TS…

Jsou tomu tři týdny, co jsme naposledy psali o úbytku pohonných jednotek u Škody Fabia. Mělo to být definitivní, nakonec ale Škoda obrací a paletu agregátů rozšiřuje.

28.  6.  2019 | | 171 N/A
Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem o řidičák skupiny B razantně opadá

Mladí lidé v Česku už nechtějí řídit. Zájem…

Doby, kdy bylo získání řidičáku jedním z prvořadých cílů dospělých jedinců, podle všeho pomalu končí. Mladí lidé ztrácejí o řidičák zájem a dopravu řeší jinak.

2.  7.  2019 | | 97 N/A
MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijela k Grandhotelu Pupp autem za 5 milionů!

MFF Karlovy Vary 2019: Hlavní hvězda přijel…

I v letošním roce je automobilka BMW oficiálním partnerem filmového festivalu v Karlových Varech. Zjišťovali jsme, jakými vozy se budou prohánět ty největší hvězdy.

28.  6.  2019 | | 20 N/A