Test Volkswagen Polo 1.2 TSI: Starý mladý

Modernizované Polo má o úroveň dospělejší jízdní projev než většina malých aut. Spořádanost jde ale málokdy ruku v ruce se smyslem pro legraci. Největší přednost Pola je tak v podstatě zároveň jeho největší slabinou.
Seznam kapitol
  1. Volkswagen Polo 1.2 TSI v kostce
  2. Změny spíše neviditelné; i mistr tesař…
  3. I přes Prahu jezdí pod šest; komfort na úrovni
  4. Technické údaje; kompletní fotogalerie

Je těžké – ba téměř nemožné – hovořit o Volkswagenu Polo a vyhnout se přitom předvídatelným titulkovým klišé ve stylu „Minigolf“. Z hlediska stylu, jízdního projevu i praktických vlastností se totiž Polo prezentuje jako zmenšená kopie nejprodávanějšího auta Evropy a nedávný facelift tento efekt ještě posílil. Pokud se tedy v autech jen trochu orientujete, víte přesně, co od něj máte čekat. Spokojeni budou všichni, kdo z jakéhokoliv důvodu žádají pokud možno dospělé jízdní chování, střízlivý design a přiměřenou prostornost na půdorysu malého vozu. Naopak těm, kteří v autě této velikosti hledají zábavu, jiskru a třeba i jistou výstřednost, bude Polo připadat nudné a nezáživné. 

Radosti
Vysoká vnímaná kultivovanost
Komfort odpružení
Spotřeba v reálném provozu
Nešizená přední sedadla
Sériová výbava verze Highline
Starosti
Šest stupňů jen pro silnější TSI
Všechny barvy kromě jedné za příplatek
Dílčí nedostatky ve zpracování
Na pohled i za jízdy trochu nuda
7  /10
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Volkswagen Polo 1.2 TSI v kostce
  2. Změny spíše neviditelné; i mistr tesař…
  3. I přes Prahu jezdí pod šest; komfort na úrovni
  4. Technické údaje; kompletní fotogalerie
Vodíkovým Hyundaiem Nexo z Bruselu do Prahy: Není brzo, to Česko je pozadu

Hyundai Nexo na vodík (první svezení)

Hyundai jako jedna z mála automobilek vodíkový pohon nejen testuje, ale nabízí i ve svém sériovém modelu Nexo. Ten se na vybraných trzích už prodává. Měli jsme exkluzivní možnost vyzkoušet si vůz v reálném provozu při cestě napříč Evropou.

12.  9.  2019 | Svět motorů | 35 příspěvků
TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

Suzuki Swift Sport

Kdo říká, že musí mít sportovní auto stovky koní, nemluví pravdu. Novému Suzuki Swift Sport jich stačí 140 a stejně se budete usmívat do ucha k uchu.

4.  9.  2019 | Jan Mička | 29 příspěvků
Jak jezdí nový Hyundai Ioniq Electric? Ukázal nám to v ráji elektroaut a konopí

Hyundai Ioniq Electric 2019 (první svezení)

Z nabídky modelu Ioniq si vybere každý, koho lákají vozy na alternativní pohon. Elektromobil nedávno prošel faceliftem, aby mohl lépe držet krok s konkurencí. Povedlo se mu to?

31.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 50 příspěvků