Test Volkswagen Polo 1.2 TSI: Starý mladý

Modernizované Polo má o úroveň dospělejší jízdní projev než většina malých aut. Spořádanost jde ale málokdy ruku v ruce se smyslem pro legraci. Největší přednost Pola je tak v podstatě zároveň jeho největší slabinou.
Seznam kapitol
  1. Volkswagen Polo 1.2 TSI v kostce
  2. Změny spíše neviditelné; i mistr tesař…
  3. I přes Prahu jezdí pod šest; komfort na úrovni
  4. Technické údaje; kompletní fotogalerie

Je těžké – ba téměř nemožné – hovořit o Volkswagenu Polo a vyhnout se přitom předvídatelným titulkovým klišé ve stylu „Minigolf“. Z hlediska stylu, jízdního projevu i praktických vlastností se totiž Polo prezentuje jako zmenšená kopie nejprodávanějšího auta Evropy a nedávný facelift tento efekt ještě posílil. Pokud se tedy v autech jen trochu orientujete, víte přesně, co od něj máte čekat. Spokojeni budou všichni, kdo z jakéhokoliv důvodu žádají pokud možno dospělé jízdní chování, střízlivý design a přiměřenou prostornost na půdorysu malého vozu. Naopak těm, kteří v autě této velikosti hledají zábavu, jiskru a třeba i jistou výstřednost, bude Polo připadat nudné a nezáživné. 

Radosti
Vysoká vnímaná kultivovanost
Komfort odpružení
Spotřeba v reálném provozu
Nešizená přední sedadla
Sériová výbava verze Highline
Starosti
Šest stupňů jen pro silnější TSI
Všechny barvy kromě jedné za příplatek
Dílčí nedostatky ve zpracování
Na pohled i za jízdy trochu nuda
7  /10
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Volkswagen Polo 1.2 TSI v kostce
  2. Změny spíše neviditelné; i mistr tesař…
  3. I přes Prahu jezdí pod šest; komfort na úrovni
  4. Technické údaje; kompletní fotogalerie
TEST Mazda 3 Skyactiv-D (85 kW): Válka proti mainstreamu

Mazda 3 Skyactiv-D

Vpředu nijak zvlášť výkonný diesel, vzadu torzní příčka, mezigeneračně vyšší hmotnost a základní cena téměř 600 tisíc. Skoro se chce říct, že tohle už nezachrání ani ta hezká tvářička. Až na to, že nová trojka je něčím víc než jen neobyčejně vypadajícím hatchbackem.

včera | Miro Mihálik | 31 příspěvků
Minitest Hyundai i30 N Performance: Váš vstup do světa rychlých aut

Hyundai i30 N Performance (minitest)

Najděte mi auto s výkonem přes dvě stě sedmdesát koní, samosvorným diferenciálem a manuální převodovkou za sedm set tisíc.

11.  7.  2019 | Vladimír Kadera | 51 příspěvků
S Audi SQ8 TDI na trati Tour de France: Jízda, kterou prostě nepochopíte

Audi SQ8 TDI (první svezení)

V rámci rozšiřování nabídky sportovních audi s písmenem S v názvu jsme se dočkali i modelu SQ8 TDI. Je to sice pět metrů dlouhé SUV, zatáčky ale zvládá jako kompaktní hatchback!

9.  7.  2019 | Svět motorů | 87 příspěvků