TEST Volkswagen Multivan Life Long 2.0 TDI (110 kW): Konečně tak, jak ho máme nejraději

Názory k článku

.  |  10. 03. 2023 14:26

Dávat do mínusů "Více dynamiky by se hodilo", když existují verze se 150kW a 160 kW je trochu na palici, někomu 110 kW stačí a komu nestačí, tak si koupí silnější motorizaci a jsou dokonce tací, co jim stačí ještě slabší verze se 100kW, možnost výběru motorizace není mínus modelu, ale naopak velké plus.

 |   |  Odpovědi (6)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
No komeçně  |  10. 03. 2023 15:03

Díky moc za článek!!! O mimořádně žádaných VW dodávkách se vůbec nikde nepíše. Tenhle web je skutečná perla pro motoristické nadšence.

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
mmichalll  |  10. 03. 2023 16:25

T7 je bieda z nudzou
Je to krpate, v interiery uzke a nizke.
Zly vyhlad cez predne sklo do vsetkychh stran.
Spomalena DSG prevodovka jak slimak.
Kufor je uplne mini oproti T6.1 aj vtejto dlhej verzii

Dotykove ovladanie vsade je odpad, brutalne neergonomicke, spomalene. Nabeh systemu je bieda. A nereaguje poriadne v zime ani v horucavach.

Nadrz jak v mini osobaku, pri nalozeni 4x dospeli 3x deti je to zdochynajuci kon kvoli prevodovke, na predbiehanie kamionov na dialnici len tak tak.

Pozitiva? lahsie sedacky, lepsie odpruzenie, mensi polomer otacania.

Inak jedine T6.1, tento paskvyl sa mal volat Sharan

 |   |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
I20  |  11. 03. 2023 14:00

Nic ve zlym ale maly Ducato v provedeni kombi udela mnohem lepsi praci.
Dobre, neni tak hrozne cool.
Dobre, nema to tu nalepku na zadnim deklu.
Jenomze to odveze mnohem vic a bude jezdit a jezdit. A levneji zejo. O velkym multijetu nemluve.

Mnohem lepsi vuz.

 |   |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Stifler  |  11. 03. 2023 16:10

Při pohledu na tuhle generaci mám žaludeční potíže a sklony k sebemrskačství.
To je tak strašný hnus, že jsem snad hnusnější auto neviděl.

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
VacVin  |  11. 03. 2023 17:45

Nový model 7 je bohužel jen live style imitace skutečného multivanu. A ve VW to od začátku ví, raději nechali 6.1 v prodeji. Z pohledu řidiče, který najezdí hodně km po dálnici a auto potřebuje pro velkou rodinu k aktivnímu životu je absence 4x4 a použitelného motoru zásadní vada. Pod 140kw to prostě nejede. Navíc naladění převodovky na úsporu CO2 oproti dynamice vše ještě zhoršuje. Klienti, co dají 1,5M+ za tento typ auta, chtějí 4x4, na koho je to moc peněz, kupuje o polovinu levnější osobní verzi dodávky z Francie, či Italie. Rozumná variabilita to nezachrání, auto jsem po prohlídce vyškrtl ze seznamu pro nový rodinný náklaďáček. Bohužel jen ukázka, že VW seká jednu blbost za druhou, postavíte vcelku zajímavé auto, ale bez použitelného motoru a 4X4 a k tomu ještě chcete neuvěřitelný balík peněz.

 |   |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Tomáš  |  13. 03. 2023 17:54

Ahoj,také něco přidám, vlastním T5 2009 1.9 TDI a jsem spokojený,jen hodně rezne.Rozhodl jsem se ho obnovit a mám objednanou T6.1 110kw a už čekám rok a něco, tak asi takhle pánové.Kdybych to věděl předem,tak bych do toho nešel, to auto není pozlacené a je to jen Transporter.

 |   |  Odpovědět
Tomáš  |  13. 03. 2023 17:54

Ahoj,také něco přidám, vlastním T5 2009 1.9 TDI a jsem spokojený,jen hodně rezne.Rozhodl jsem se ho obnovit a mám objednanou T6.1 110kw a už čekám rok a něco, tak asi takhle pánové.Kdybych to věděl předem,tak bych do toho nešel, to auto není pozlacené a je to jen Transporter.

 |   |  Odpovědět
Zasílat reakce: Zasílat reakce Můj názor