TEST Volkswagen Multivan Life Long 2.0 TDI (110 kW): Konečně tak, jak ho máme nejraději

23 komentářů

Tomáš
13. března • 17:54

Ahoj,také něco přidám, vlastním T5 2009 1.9 TDI a jsem spokojený,jen hodně rezne.Rozhodl jsem se ho obnovit a mám objednanou T6.1 110kw a už čekám rok a něco, tak asi takhle pánové.Kdybych to věděl předem,tak bych do toho nešel, to auto není pozlacené a je to jen Transporter.

Tomáš
13. března • 17:54

Ahoj,také něco přidám, vlastním T5 2009 1.9 TDI a jsem spokojený,jen hodně rezne.Rozhodl jsem se ho obnovit a mám objednanou T6.1 110kw a už čekám rok a něco, tak asi takhle pánové.Kdybych to věděl předem,tak bych do toho nešel, to auto není pozlacené a je to jen Transporter.

VacVin
11. března • 17:45

Nový model 7 je bohužel jen live style imitace skutečného multivanu. A ve VW to od začátku ví, raději nechali 6.1 v prodeji. Z pohledu řidiče, který najezdí hodně km po dálnici a auto potřebuje pro velkou rodinu k aktivnímu životu je absence 4x4 a použitelného motoru zásadní vada. Pod 140kw to prostě nejede. Navíc naladění převodovky na úsporu CO2 oproti dynamice vše ještě zhoršuje. Klienti, co dají 1,5M+ za tento typ auta, chtějí 4x4, na koho je to moc peněz, kupuje o polovinu levnější osobní verzi dodávky z Francie, či Italie. Rozumná variabilita to nezachrání, auto jsem po prohlídce vyškrtl ze seznamu pro nový rodinný náklaďáček. Bohužel jen ukázka, že VW seká jednu blbost za druhou, postavíte vcelku zajímavé auto, ale bez použitelného motoru a 4X4 a k tomu ještě chcete neuvěřitelný balík peněz.

I20
11. března • 23:18

Nu tak zaklad 110kW a manual. Na tu dalnici idealni. Verte ze ten zakladni motor ma vic pary nez v katalogu. Nu a ten nejsilnejsi prave opacne. Priplatek je proste past na zakaznika.

Stifler
11. března • 16:10

Při pohledu na tuhle generaci mám žaludeční potíže a sklony k sebemrskačství.
To je tak strašný hnus, že jsem snad hnusnější auto neviděl.

Franta
12. března • 9:36

Tak se koukni na svyho korejce pred panelakem.

I20
11. března • 14:00

Nic ve zlym ale maly Ducato v provedeni kombi udela mnohem lepsi praci.
Dobre, neni tak hrozne cool.
Dobre, nema to tu nalepku na zadnim deklu.
Jenomze to odveze mnohem vic a bude jezdit a jezdit. A levneji zejo. O velkym multijetu nemluve. Mnohem lepsi vuz.

Korbel
11. března • 14:19

Ducato je konkurence leda tak pro Crafter, tohle je rodinné MPV, úplně jiný svět.

I20
11. března • 22:57

Vy Jste videl Ducato v aktualni generaci? Patrne ne zejo.

mmichalll
10. března • 16:25

T7 je bieda z nudzou
Je to krpate, v interiery uzke a nizke.
Zly vyhlad cez predne sklo do vsetkychh stran.
Spomalena DSG prevodovka jak slimak.
Kufor je uplne mini oproti T6.1 aj vtejto dlhej verziiDotykove ovladanie vsade je odpad, brutalne neergonomicke, spomalene. Nabeh systemu je bieda. A nereaguje poriadne v zime ani v horucavach.Nadrz jak v mini osobaku, pri nalozeni 4x dospeli 3x deti je to zdochynajuci kon kvoli prevodovke, na predbiehanie kamionov na dialnici len tak tak.Pozitiva? lahsie sedacky, lepsie odpruzenie, mensi polomer otacania.Inak jedine T6.1, tento paskvyl sa mal volat Sharan

.
11. března • 8:59

T7 je pro ty co chtějí velké osobní MPV, pro ty, kdo chtějí dodávku je zde T6.1. A proto se také nabízejí paralelně vedle sebe a každý si může vybrat jestli chce raději dodávku se všemi pozitivy (třeba velká nosnost) i negativy (třeba mizerné jízdní vlastnosti dodávky) nebo má velkou rodinu a chce sice velký, ale komfortní osobák (T7). Podle prodejů, které jsou v ČR i v Německu cca 1/3 vs 2/3 (T6.1 vs T7) je evidentní, že těch, kdo preferují osobní auto, před dodávkou je cca 2x více.Těch pozitiv T7 je daleko více, namátkou
- oproti 6.1 lze dát lepší audio Harman Kardon
- je možné mít bezklíčkové odemykání a startování, T6 nikdy neuměla
- umí automaticky vysouvatelné tažné
- jde objednat vyhřívané a odvětrávané ergokomfort sedačky
s prodloužením sedáku, posouvatelnými opěrkami, tedy úplně jiná liga sezení v autě
než na trestných lavicích T6.1
- řada drobných detailů v interiéru je daleko lépe zpracovaná, za všechny detail, který
potěší, tam kde má 6.1 v kastlících tvrdý plast má 7.0 pogumovaný povrch nebo
vyhřívaný volant, který zase 6.1 neumí nebo skutečnost, že umí vyhřívat 2 i 3 řadu
sedaček i když jsou vyjímatelné. Ano v dodávce nad tím každý mávne rukou, v
osobním MPV nutnost.
- daleko lepší manipulace a variabilita sedaček
- aerodynamika a daleko nižší spotřeba, takže i s 60 litrovou nádrží má větší dojezd
než 6.1 se 70 litrovou
- má možnost libového benzínu se kterým je daleko luxusnější svezení než s
rachotícími diesely, umí PHEV pro ty kdo mají velký podíl městské jízdy, opět
možnosti, které 6.1 neumí
- je to detail, ale o 8-9 cm nižší kastle znamená zásadní vylepšení možností vjezdu do
řady podzemních garáží, někdo nevyužije, pro někoho může být zásadní věc.
- nesedí se na předních kolech jako v autobusu nebo v T 6.1, ale za nimi
- podvozek není jen pohodlnější, ale daleko schopnější v oblouku
- výhled není ideální, ale je daleko lepší než u T6.1 (u toho se za silné A sloupky
schová i autobus.
Takže shrnuto, T 6.1 je lepší pro instalatéra, který na začátku pracovního týdne vyhází zadní sedačky a používá auto pro převoz materiálu, nářadí, bojlerů, plynových kotlů a dalšího harampádí a o víkendu nandá sedačky a ve stejné dodávce odveze rodinu na hory. T7 je lepší pro toho, kdo preferuje velké osobní MPV, které jezdí jako osobák, je komfortní jako osobák a harampádí vozí jen jednou za uherák, když se stěhuje na chatu.

Fero
11. března • 17:58

T6.1 už skončila. Už sa predávala iba verzia 4x4/DSG/BiTDI, ale aj tá už končí.T7 je určite novšie auto, ale skôr nástupca Sharanu, ako T6.1:-menej miesta na dĺžku - krátka verzia má nepoužiteľný kufor, long je už nad 5m, a to je problém v meste
-menej miesta vnútri na šírku - vzadu je miesto iba pre 3 deti vedľa seba, dospelí bez šance
-nemá otočné sedadlá, sedadlá sa musia vybrať a vložiť proti smeru jazdy, prvé verzie ani neumožnovali 7-miest + sedadlá proti smeru jazdy
- rodinné auto nemá clonu na pano okno, ani na bočné okná (to je total fail) T6.1 mala 4x clonu na bočné okná v strede aj vzadu
-pásy sú v stĺpikoch, takže je oveľa horšia maniupulácia pri posune sedadiel, aj nastupovanie do 3. radu poza sedadlá v 2. rade.
-chýba 4x4, o uzávierke ani nehovorím
-v článku je chyba - T6.1 môže ťahať 2500kg, Sharan 2400kg, T7 2000kgfajnovosti ako trojlavica so spacou úpravou, teplovzdušný bufík, matrac, zatienenie okien pre prespanie ani nespomínam ....Jednoducho T6.1 bol univerzál - veľké rodinné MPV, s vysokým podvozkom, kde 4x4 s uzávierkou zahanbila v teréne aj väčšinu SUV,
T7 je VAN - super náhrada Sharana, ale aj ten Sharan vedel 4x4/DSG/TDI

.
11. března • 18:08

T7 je na 4x4 připravená, stačí se podívat na zadní nápravu a společně se silnějším dieselem přijde do konce roku, vzhledem k nedostatku čipů a zájmu o T7 s uvedením nepospíchají.
T6.1 se bude prodávat ještě dva roky, kdo chce dodávku, koupí si dodávku, kdo chce MPV, koupí si MPV.

Sutr
11. března • 22:14

T6.1 multivan, caravelle a transporter uz jen ze skladovek. Z T6.1 rady uz jen California a predokolka....

No komeçně
10. března • 15:03

Díky moc za článek!!! O mimořádně žádaných VW dodávkách se vůbec nikde nepíše. Tenhle web je skutečná perla pro motoristické nadšence.

petr r. (petrumr)
10. března • 17:37

jestli se zajímáš o dodávky, tak je mnoho reklamních časopisů které ta sorta co potřebují dodávky dostávají zdarma.

.
10. března • 14:26

Dávat do mínusů "Více dynamiky by se hodilo", když existují verze se 150kW a 160 kW je trochu na palici, někomu 110 kW stačí a komu nestačí, tak si koupí silnější motorizaci a jsou dokonce tací, co jim stačí ještě slabší verze se 100kW, možnost výběru motorizace není mínus modelu, ale naopak velké plus.

Pikus
10. března • 15:35

Asi souhlas, že to že neni 4*4 či silnější nafta není úplně problém tady toho auta jako modelový řady. To jak pak jako uživatelský recenze lidi na zboží, který jsou jen o tom, že museli pro balik na poštu.

.
10. března • 18:19

4*4=16 blbe

petr r. (petrumr)
10. března • 17:35

no ty lidi kdyby si poslali balík do balíkovny, tak na tu poštu nemusí jezdit a vyzvednou si to pohodlně, kde to mají blíže bez fronty.

.
10. března • 18:20

Nojo, ale to by museli mít teplou večeři a nebýt zadlužení

petr r. (petrumr)
11. března • 8:09

to je pravda, na poštu chodí obzvláště individua a někdo místo oběda. Co budeš mět dobrého dnes, u nás už syčí papinák, ale nechám se překvapit.

David Pechanec (David_C3)
10. března • 14:53

T7 nemá v naftě silnější motor v nabídce... Jinak na stejné auto čekám :-) Dle mě dostačující motor na vození dětí :-D

Doporučujeme

Články odjinud