TEST Volkswagen Grand California 680: Dovolená na Slovensku jezdící, spící

15 komentářů

Johny HD
18. září • 17:47

Vnitřek je vysloveně hnusný, jak v moderním severském krimu. Asi se najdou fandové přehané designové moderní strohosti a účelovosti, ovšem v tomto případě se o útulnosti nedá mluvit ani smykem. Cenu neřeším, prostě koncern, s tím už se tak nějak počítá, že se připlácí za značku. Za ty peníze mám parádní stejný vůz v plné náloži třeba od Krsů, jen holt nemachruji s VW ale s Ducatem a je to příjemný útulný karavan a ne tenhle betonkriminál.

fero
14. srpna • 11:15

Oni dodavkari brzdou provozu nie su, lebo lietaju v lavom pruhu casto 160, akurat maju problem zabrzdit potom...

vana
13. srpna • 18:05

Celková hmotnost přes 3,5 t je samozřejmě hendikep jak kráva. Céčko řidičák, dálniční poplatky apod.A nenašel jsem ani v základní ani ve volitelné výbavě klimu pro obytný prostor. VW ji opravdu nenabízí ????Kromě toho jsou úlet některé ceny příslušenství, např solární panel za skoro 43 tisíc je výsměch

olo
9. září • 14:53

Vysmech je tvoje tupost, na tohle nemusis mit cecko, joudo

Lord Owl
13. srpna • 18:13

U téhle značky už jsou s tím snad všichni smířeni, že kupují pozlacený bronz.

Jan
13. srpna • 17:10

jak velkou to má palivovou nádrž, neví někdo..?

olo
9. září • 14:52

Vetsi nez tvoji lebecni dutinu

fero
14. srpna • 11:19

este je to aj v clanku ty slepuch.

vana
13. srpna • 18:00

75 litrů, máš to v technických datech

ijon
13. srpna • 15:13

Užitečná hmotnost není přehnaně velká (nějakých 550 kg). Mohlo by to být trochu víc, když už je stejně potřeba céčko. Ale asi už bude problém s limity podvozku.

Nomad
13. srpna • 15:57

Většina podobných strojů má do 3,5t aby jsi mohl mít béčko. A relativně malá užitečná hmotnost je pouze rozdíl 3,5 mínus pohotovostní. V praxi to unese víc, se podívej jak s tím někteří špediéři dělají rekordy. Nafukovačku dozadu ať to okatě netahá zadek po zemi a už se jede. Jen tě nesmí v třeba v Rakousku zvážit, pak zacáluješ pár set euro bez mrknutí oka. Ale to se nasčítá, vestavba vč topení, ledničky a dřezu 400kg. Voda 100kg , nafta třeba 50Kg a 4 osoby á 80 kg:-/

ijon
13. srpna • 16:19

Souhlas, ale tohle má celkovou 3880 kg, takže jedině s C1, pokud se nepletu.

Petr Vaněk
15. srpna • 4:23

C1 musí být komplikace. Pominu, že dnes si hodně mladých koupí dodávku za 200 tis a pak si doma přes zimu hrají s překližkou. Syn se na podobná videa, dívá a někteří to mají i docela pěkné. Přecejen cena vyobrazeného vozu v hodnotě chaty je pro "batůžkáře" velká překážka.

homer
13. srpna • 16:11

Na parkovisti karavanu ok, ale v prirodnim kempu vsude rves podvozek protoze to ma silenej rozvor a maly kolecka.

Petr Vaněk
13. srpna • 15:02

Taková auta se mi vždycky líbila, jen ty ceny, jen ty ceny. Na Slovensko by byla trochu škoda, přestože od Jánošikových dier až po Lomnický šťít jsou to úžasná místa. Ta volnost, flexibilita, i relativně nízká spotřeba si říká i o vzdálenější destinace. Škoda, že Norsko teď znovu zavedlo karanténu, Balkán zatím ano, ale už zas s mírnými obtížemi.

Doporučujeme

Články odjinud