Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

dsf  |  04. 06. 2014 20:04

Aco zadna naprava? Bucha klukovka?

Odpovědět  |   | 
dsf  |  04. 06. 2014 20:25

Co,
aj klukova (vlecna, torzka) naprava je dobra.

1. Usteri miesto,
2, ja vacsi kufor,
3. je jednoducha,
4. lacna,
5. castejsie ju treba opravovat v servise
5. aj tlmice sa skor menia na nej,
6. sem tam niekoho zabije, teda aj rodina si skor kupi taky etalon znova.

Na tom nic neni netreba sa hanbit. Aj Octavia a Rapid take maju.
Tu ide o tlak zakaznika.
Ja by som si take nekupil a ani neodporucam.

Dajte foto podvozka nak sa kukne ze co tam je.

Odpovědět  |   | 
dsf  |  04. 06. 2014 20:40

Si predstav ze mas taku velmi penku partnerku, stebotavu.
Este aj normalne vonia a tak, cela je pekna.
Vymysla kadeco ale ked sa jej povie tak rozumie, no super.
A normalne chce byt s Tebou a tak...

A si ju das do dacoho takeho?

Odpovědět  |   | 
dsf  |  04. 06. 2014 20:44

A okrem toho ja v aute potrebujem uplny klud, pocuvam hudbu

http://www.youtube.com/watch...

Odpovědět  |   | 
dsf  |  04. 06. 2014 20:58

Mirek nizsie ma pravdu,

Toto ma 4x4 (ale len FourWD alebo AWD?), asi lepsiu napravu vzadu a nove Golfy su skutocne mimoriadne tiche, az som neveril nameranym decibelom.

Ale ze maju predne nosniky minus 4,7 kg, lebo ved aj tak to vyda na crash testy nemozem zniest, lebo vo vacsich rychlostiach to uz bude horsie.

Odpovědět  |   | 
dsf  |  04. 06. 2014 21:04

Vlastne v nom ani netreba pocuvat hudbu, este by odvadzala pozornost.

Super auto. Ale naozaj?

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  04. 06. 2014 20:42

Ty ses tedy povedl, zkus si projít ceníky, abys věděl, v jakých verzích je vlečná náprava. Možná by to chtělo sesednou ze žebřiňáku a zjistit, kam se svět kolem zatím posunul.

Odpovědět  |   | 
dsf  |  04. 06. 2014 21:00

O to ide ze ceniky by sa nemali prebiehat a riadna naprava (+ 120 eur) by mala byt samozrejmost vo vsetkych.

To ma mat kazdy VS a dynamiku vozidiel?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  05. 06. 2014 19:09

Docela by me zajimalo, pro by se musela vlecka casteji opravovat. Naopak pozoruji, ze casteji je v servisu i na rovnani geometrie viceprvek. A ze by u vlecene vice trpely tlumice? Dnes je jejich kvalita dana vice tim, kdo je vyrabi a v jake kvalite...

A po testech, co jsem delal do skoly vim, ze vetsi vliv na to, jak se bude auto chovat ma kvalitni obuti nez naprava...

Odpovědět  |   | 
John  |  04. 06. 2014 20:43

O spotrebe sa autor radsej nezmienuje. Pan Janda mal priemer 17L/100km

Odpovědět  |   | 
dtsmaniac  |  04. 06. 2014 20:55

tak to jel jen standartní kochačku

Odpovědět  |   | 

Ale zmiňuje, musíte ovšem číst až do konce

Jiří Červenka, AutoRevue.cz

Odpovědět  |   | 
iqlogic  |  05. 06. 2014 01:10

Kam ten svet speje... Imitovať zvuk motora, aby to aspoň v kabíne znelo ako niečo výkonné, tak to je už fakt mimo.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  05. 06. 2014 12:13

Bohužel. Moc značek nezůstalo u pořádného laděného výfuku.... A + GLA 45 AMG u hot hatchů. Ze 4válců pak ještě nové Subaru WRX STi si nepomáhá šidítky....

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  05. 06. 2014 22:13

Holt je taková doba... Už nikdo nechce aby když šlapne na plyn... otom věděla druhá pulka prahy.. Proto je zvuk venku decentnější... ALe do vnitrku se pouští imitace...
Zvykejsi, bude to čím dál častěji.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  05. 06. 2014 23:00

Myslím si, že jako motorkář si nezvyknu a laděné výfuky u mě patří jak na auto, tak na mašinu.

Odpovědět  |   | 
.  |  07. 06. 2014 17:10

Nechápu, co je krásného na tom, že auto nebo motorka řve přes půlku města, a jak takový stroj může získat homologaci?

Odpovědět  |   | 
revan_21  |  07. 06. 2014 20:22

Ja to chapu u určitech aut... Především upravená auta... Ktomu prostě tak nějak patří.
Ale seriovky? Který mají být na pohodlné dlouhé cesty? Proč komu se chce 500km poslouchat řev z výfuku.

Odpovědět  |   | 
Jouda  |  05. 06. 2014 23:34

Zakaznici si zadaji.... cenu, pozitek, vahu, kvalitu ... vse splnuje generator zvuku ... az si zakaznici budou ochotni priplatit za kus zeleza, dostanou ho ...

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  06. 06. 2014 10:17

Tak to jde zatím u málo vozů.... nedávno jsme slyšel a viděl příplatkové výfuky (bez klapky) u F-Typa a paráda.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  05. 06. 2014 08:28

takze suma sumarum, zvuk V8 z empetrojky a (pre istotu) automaticka prevodovka ak by nahodou nagelovany debilek nevedel co je to spojka a ako sa pouziva ta vec vpravo dolu. Desatina sekundy rozdielu (udajne) je pravdepodobne naozaj ten najdolezitejsi udaj a pablbe slapnutie na plyn (s hufom elektroniky) ten pravy nefalsovany sportovy zazitok. Kam sme to dotiahli.... Dajte si tu istu okresku s uplne obycajnym civicom type R pripadne s prastarym Sunny GTI a budete sa bavit 100x viac, skratka si to 'odmakate' tak ako to ma byt a vystupite ako po dobre odvedenej praci. Tieto trapne pojazdne herne konzoly naozaj nemusim.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  05. 06. 2014 09:09

se divím, že nejezdíte ještě "koňkou" nebo párou...
já se projedu na okresce rád, ale kvrdlat klackem a prát se s volantem opravdu nepotřebuju. A pádla pod volantem, nebo sekvenci pákou, člověk stejně vyzkouší párkrát ze zvědavosti a pak zjistíte, že ten automat to dává s přehledem. Navíc po delší cestě nevylezete upocenej a zmordovanej jako kůň.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  05. 06. 2014 12:16

Souhlasím... potřebuju auto na zábavu, ale i do práce. A pak tu proto jsou tyhle hot hatche. A automat je ideální - je rychlejší, úspornější, chrání motor... na okresce má člověk pádla...

Odpovědět  |   | 
.  |  07. 06. 2014 17:08

Všchno je na úkor něčeho, točivý moment 380 Nm hrozně přetěžuje převodovku, a není žádným tajemstvím, že automat DSG odchází hodně brzy.

Odpovědět  |   | 
Antiidiot  |  05. 06. 2014 12:33

Tak ty si dobrej šašek 😄 co ti na to mam rict. Vůl zůstane volem... Pane ogiere vraťte se do závodního auta s manuálem a vyfot te se... Zajímavý je ze do pěkný řádky super sportovních vozidel se manuál ani nedává... A jestli ty nemáš rad automat = nemáš 60 tis. Tak tady nemel hovna a jenom si to cti.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  05. 06. 2014 13:24

"Zajímavý je ze do pěkný řádky super sportovních vozidel se manuál ani nedává..."

A víte proč se do nich nedává? Není to z toho důvodu, že by automat byl lepší nebo sportovnější, ale proto, že by většina lidí takové auto s manuálem neuměla ovládat. Bylo by nutné se umět rozjíždět, jinak po pěti rozjezdech měníte spojku, a řadit s meziplynem, aby se při podřazování neblokovala zadní kola a auto nevyletělo do škarpy.

Je to čistě ekonomické rozhodnutí výrobců supersportů - s manuálem by prodali daleko méně vozů, protože zákazníkům by nestačilo mít prachy, ale museli by i umět řídit. Skupinka lidí, kteří si to koupí jen na machrjízdy kolem náměstí je bohužel daleko početnější a tu nějaká sportovnost nezajímá. Maximálně si s tím zajedou "zasportovat" na rovné letiště, kde by se ale taky vymleli nebýt kontroly prokluzu...

Odpovědět  |   | 
runner42  |  05. 06. 2014 13:36

Můžete být mistr volantu, ale u velkého objemu a normálního provozu včetně měst prostě s manuálem spojku budete měnit skoro pořád, to je prostě realita.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  05. 06. 2014 15:12

Automat je lepší, protože moderní dvojspojky jsou rychlejší a úspornější a ještě nabízejí pádla. Mimochodem ve formuli je taky automat...a řadí bez spojky.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  05. 06. 2014 20:30

Automatické řízení/volant je lepší, protože je rychlejší, přesnější, umí volit optimální dráhu vzhledem k spotřebě a ještě si na displeji v jeho středu můžete pustit film. Pak si teprve užijete sportovní jízdu autem. Ne vše, co se z hlediska efektivity jeví jako lepší, je lepší z hlediska pocitu. Pocit ze správného zařazení patří k těm, které by měly být sportovní jízdě vlastní a s automatem to ztrácí kouzlo. Je to jako si koupit kávovar na kapsle a tvrdit, že je to lepší, než klasické espresso.

Že může být automat rychlejší je možné, nicméně i to ve formuli přispělo k dnešní nudě - piloti mají méně prostoru k chybám.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  05. 06. 2014 20:36

Myslím si, že o sportovních autech něco vím, sám denně jedním jezdím. Nicméně od výkonu 300+ PS je opravdu lepší mít ruce na volantu, co se týká sportovní jízdy. A jízda na pohodu nebo do práce, tady o přednostech automatu ve městě netřeba mluvit.

Formuli sleduju už hodně let a zrovna letošní sezóna mi nudná nepřijde. Jednou možná některé souboje Hamilton vs. Rosberg vstoupí do dějin podobně jako Lauda vs. Hunt.

Odpovědět  |   | 
Dejv  |  24. 06. 2014 10:29

Sir cherokee: Ve formuli1 není automat, je dokonce regulemi zakázán. Je tam bezprodlevová poloautomatická převodovka ovládaná manuálně pádly. A budete se divit, ale spojka, alespoň na rozjezd, ve formě páčky pod volantem, tam je taky.

Odpovědět  |   | 

"Antiautomat" (mimochodem fakt d.ebilní nick) se tady profiluje jako diskusní šašek už delší dobu, nutno říct, že ve svém úsilí udržet si tento titul nepolevuje

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  05. 06. 2014 14:59

hm ked som sa zmienoval o tom type nagelovaneho debilka, netusil som ze ich tu tolko je...poznate to, trafena hus...

Odpovědět  |   | 
runner42  |  05. 06. 2014 13:33

Pouze auto v manuálu, bez posilovače řízení a brzd, bez synchronů, dvouhmoty, klimatizace je pro antiautomata to pravé. Co na tom, že manuál u tří a vícelitru odrovná za 15 tisíc kilometrů, na brázdách ho dá každý amatér, každá baba určitě ocení jak se jeho pixla klepe a jak je zpocenej jako prase... hlavní je, že je to to pravé puristické fáro. Teda s tím manuálem pravda jen pro uhrovitý frajery z Východního bloku.

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  05. 06. 2014 13:42

odrovná manuál za 15tkm - ale notak
Nevím, proč tady pořád pletete věci, které nijak neubírají kontrolu nad vozem - synchrony, dvouhmota, posilovače, klima apod. Automatický volant byste ještě nechtěl?

Odpovědět  |   | 
runner42  |  05. 06. 2014 19:19

I vy brepto, ti šílenci v rally jezdící se sekvenční převodovkou bez spojky jsou podle vás absolutní šílenci bez kontroly nad vozem, jo? WRC, F1, GT3.... prostě všichni bez kontroly nad vozem, tu má jen Jarda z Horní dolní se svým E30 za deset.

Borec jako vy přece synchrony nepotřebuje a foukne to tam bez nich absolutně přesně, ne?

Odpovědět  |   | 
Quebe  |  05. 06. 2014 20:35

Musím se přiznat, že foukání převodů bez spojky jsem si dovolil jen, když jsem měl ještě starou herku. Přeci jen, občas se nezadařilo a zvuk to nebyl pěkný

Ve sportu, kde jde především o čas, je automat logický, protože dnes již často dokážou řadit rychleji, než člověk, který je fyzicky limitovaný přehmatáváním, nicméně to ještě neznamená, že je takový trend správný. Pilot má méně příležitostí chybovat, nejsou na něj kladeny takové nároky a jako takový je ten sport pak divácky méně zajímavý.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  05. 06. 2014 14:58

Hm na nijakom aute som zatial spojku nemenil, zrejme to a to ostatne je Vasa ksuenost (teda nezavidim). Chapem ze naucit sa davkovat plyn tak aby to presne padlo tam kam to padnut ma je pre asi mnohych prilis zlozity ukon. A fakt ze sa da jazdit aj bez spojky je asi pre tych, co maju vsetky tie palystationy asi ako scifi z ineho sveta.

Ked to takto pojde dalej, ta sportovost zrejme bude vyzerat zrejme tak, ze si v aute na palubaku navolim prislusnu okresku a prislusnu MP3 (R4, V8, V8 turbo za priplatok atd), preklikam sa cez kopec ''eko'' vykricnikov aby palubovka svietila na cerveno (to je ohromne dolezite) a stlacim START....

Po skonceni nevidaneho sportoveho full-auto zazitku sa dvere samocinne otvoria.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  05. 06. 2014 19:33

Chlad, město, 300 a více koní = brzká smrt spojky. To je prostě realita.
Ovšem někomu kdo má přezdívku Antiautomat a úroveň zážitku pro něj limitně určuje kvedlání nebo nekvedlání prasečí kostí, to těžko vysvětlím, že?

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  06. 06. 2014 08:43

To ze si odpalite spojku na aute po par km poukazuje skor na problem medzi sedackou a volantom, ostatne su jedinci, ktori su schopni spojku znicit uz na parkovisku. Inak launch controlom si toto roz.... takisto efektivne (pokial ma pamat neklame, spojku mate aj tu). Rozdiel je snad jedine v tom ze tu to za Vas spravi elektronika. Pri manuali skratka plati strucne a jasne - ak to neviete, nesadajte do toho.

Zamer vyrobcu je jasny, priblizit vykonne auto (a vykonu je tam habadej) sirsim masam. V tom nevidim problem - no a ked tam niekto chce mat DSG, preco nie, jeho volba. Vadi mi ale coraz vacsia 'elektronizacia' v dost infantilnej forme kadejakych vibratorov za kastlikom, empetrojek do reprakov, tlacitiek, vsemoznych rezimov taky onaky makovy, cerveny modry zeleny...to cele mi pripada dost ubohe, Vam nie? Tak potom co vlastne krucinal chceme, farebny trapny bakelitovy cinsky kolotoc alebo karu pre chlapa, do ktorej sa mozem poriadne opriet a uzit si to a 'odmakat' si to ako sa slusi a patri? Ja beriem to druhe no a k tomu uz ten manual pasuje 'od prirody' trosku lepsie.

Zavodne auta by som sem nemiesal, zavodne auto ma s tymto spolocny jeden jediny fakt a to, ze oboje ma 4 kolesa.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  08. 06. 2014 14:39

S tím prvním stále nesouhlasím. Zeptejte se v nějakém servisu značky, která má na trhu jak slabé, tak silné motory ve stejných modelech. Např. Audi A5 benzíny do 250 koní spojka výměna průměrně mezi 120-180 tisíci. Audi S5 4.2 FSI výměna spojky průměrně mezi 15-30 tisíci.

S tím druhým víceméně souhlasím, ale uznávám právo volby. Každý ať si to navolí prostě podle sebe. Já odjížděl v pátek z Prahy na okruhový víkend a dostal se do tříhodinové kolony s klasickým poskakováním po 3 metrach a byl jsem sakra rád, že mám ve sportovním autě klimatizaci a automat. Předtím jsem jezdil s 3.6 V6 manuál a každá takováhle kolona bylo peklo, kde jsme já i auto vysloveně trpěli.

Odpovědět  |   | 

Na Z350 dělám spojku cca po 50t Km!

Odpovědět  |   | 
GT6Fun  |  05. 06. 2014 19:39

Antiautomat ty ses ale kus jantara prej opravdovi zavodni auta maji manual a delas kolem toho takovi humbuk. Prober se manualu v motorsportu odzvonilo, uz davno maji zavodni auta sekvencni razeni s padly.

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  06. 06. 2014 07:58

Zdravim. Ukazete mi prosim kde som pisal ze naozajstne zavodne auta maju manual?
Vdaka

Odpovědět  |   | 
helemese  |  05. 06. 2014 16:37

Ty jses opravdu kokot.

Odpovědět  |   | 
runner42  |  05. 06. 2014 19:25

Šetři si radši ruku na kvedlání v autě.

Odpovědět  |   | 
Jirka84  |  05. 06. 2014 13:36

generátor zvuku
zlatý golf R32

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  05. 06. 2014 15:17

Taky mě to napadlo...

Odpovědět  |   | 
jirka  |  05. 06. 2014 20:32

par pripominek zrychleni srovnavat s cayman porsche ? to je jina trida. Nebo dloho brzdit do zaacky blbost sport je pre zatackpu pribrzdit a v zatacce zrychlovat. Samo haze mezi plyny spousta lidi nevi co to je. Ja sieziplyny davam sam a spotrwba 10 az20 i vic umi tsi. to neni auto pro ridice al pro debila co neumi jezdot a mnoho elekyrpniky aby se dwbil nezabil. za dalsi na zacatku stoleti porsche 911 ma 300 koni honda v roce 1994 270 koni nedelejte z toho zase zazrak jo. auto pro debily a auto pro ridice gt 86 kde z tovarnim kitem mate taky vw svoulitru 300 k to uz nerikate nebo subaru sti je skoro za stejny penize a je pro ridice ne pro debily.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  05. 06. 2014 20:39

To může napsat jen někdo, kdo v těchto autech nikdy neseděl a ni jako spolujezdec.

Odpovědět  |   | 
jirka  |  05. 06. 2014 21:16

sedel jako spolujezdec diky nechci auto pro blby ale pro rioce. Dnes shoou okolnosti jsem radnw prohnal auto jednou za ca tp cc na 52 km trase z prace dom na okreskach se slabsim motorem. V jednom miste na okresce 180 jinak dvojka trojka malokdy ctyrka mezi plyny v kazdy zatacce se ozvaly gumy obcas kontra ale tak abych se drzel ve avem pruhu pred zatackou ostre brzdy atd. Pak dochlazovani motoru trikm a pet minstani na miste brzdy krasne smrdely a nepotreboval jsem esp automat aby to za me davalo mezi plyny protoze je umim. Krasne jsemse avezl. Bezne tu trasu lidi jezdi lehce pres hodinu ja ji dal za pul hodky. muzete mit kolik chcete kw ale lsyz to nwumite pouzit naklepe tomu golfu i slabsi motor

Odpovědět  |   | 
Tom  |  05. 06. 2014 23:27

No jestli ridite stejne jako pisete, tak to jste opravdovy mistr

Odpovědět  |   | 
runner42  |  05. 06. 2014 23:34

Můžete mi to někdo přeložit? Google translator je v koncích...

Odpovědět  |   | 
Revan_21  |  06. 06. 2014 00:20

TO vypada jako když text v češtině nechas googlem přelozit do aj, a zase z5 do čj :D :D

Odpovědět  |   | 
jirka  |  06. 06. 2014 15:15

psal jsem to ztelefonu holt se prehmatnu

Odpovědět  |   | 
Zdeněk  |  22. 07. 2014 12:14

Přesně tohle muže rict jenom člověk který nikdy neseděl v takovem aute. Kdyz se podívám ma interiér Subaru s porovnáním s tímhle golfem tak pardon ale Subaru je skopek. Možná jezdí dobre možná jezdí lip než golf( v Subaru jsem nejel) ale abych si každy den sedal za volant Subaru tak to ne díky. A je jeste o 200 tis dražší? Samy plast všechno tvrdý? Ok na okruh nebo na závody do vrchu ale na běžný ježdění totálně USELESS

Odpovědět  |   | 
Andrea Kolaříková  |  08. 06. 2014 21:32

Diskuse je to vážně šílená..Ještě že existují opravdu výkonná sportovní auta s manuálem jako Corvette ZR1 a Carrera GT.Ale nedovedu si představit jak někdo při přeřazení nedošlápne spojku.To pak ty ozubená kola jsou asi rovnou na výměnu..

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A