TEST Volkswagen Golf GTI 2.0 TSI (180 kW): Ještě pořád to jde bez baterek a s manuálem

81 komentářů

Lovec internetových zmrdů
26. listopadu • 14:44

Já si počkám na tohle
VinFast
https://youtu.be/EzZycTk2ouw

Lovec internetových zmrdů
26. listopadu • 5:51

Tohle auto mě připomíná Nokii. S přesvědčovat do selhání, že tlačítkové telefony nic nenahradí až Nokia zkrachovala. Stejně značka VW. Stále a stále se bude z rohu snažit tvrdit, že jezdit na bordel z ropy je to nejlepší ač si na druhé straně hraje na největšího ekologického výrobce na světě.
No výsledky VW ve světě a postupný krach koncernu VW v Číně tomu pomalu naznačují podobný konec. Naopak čínské automobilky pochopily, že spalováky taky potřebují vzduch i lidé co je chtějí kupovat a že už je znečištění alarmující. V Číně téměř není po přechodu z kola na skútry a ze skútrů na podřadný šrot z Evropy, který Čínu defakto zamořil co dýchat. Dnes Čína vyrábí technologický lepší auta než celý svět a je otázkou času kdy zde nebude nic jiného. Čínské značky budou do 10 let top v prodejích
Jen stejní pitomci co plavali stejně po jihokorejcich, tak dnes plivou po čínských značkách. Přitom aní nikdo z nich zádné nezná.
Doporučuji video na Youtube
https://youtu.be/mAgA9F7GgSw
Pochopíte kde žije Čína a jejich produkce.

R
26. listopadu • 14:58

to lovec: kupředu levá….
Že je Evropa blbá, víme, ale Číňan je hnus. Chápu, že jsou výrobky, které se jinak nedají koupit, ale pokud je náhrada, tak raději Vietnam, Indonésie atd

Hulmi Ukolen
26. listopadu • 15:22

Evropa blbá není. Bohužel evropské automobilky si těžce mastí konta

Q
26. listopadu • 12:59

1) Nokia nezkrachovala, pouze "zkrachovala" její mobilní divize. A to nikoliv lpěním na tlačítcích, ale rozhodnutím jmenovat ředitelem této divize Stevena Elopa z Microsoftu, který dotlačil Nokii, aby vše vsadila na operační systém Windows Phone.
2) Auta jsou složitější výrobky než telefony, mají delší životní cyklus, vyžadují servisní síť atd., proto je velmi těžké se prosadit na novém trhu. Čínské značky spíše půjdou lehčí cestou, tzn. postupně ovládnout zavedené evropské automobilky, viz třeba Volvo, Mercedes atd.

JAC
26. listopadu • 10:43

Jen poznámka k tomu zamořování ovzduší.
15 největších kontejnerových lodí ročně vypustí stejně sviňstva jako všechna auta na světě.
Těch kontejnerových lodí/mimo ostatní/ je celkově 6 tisíc. Kde jsou ty další desetitisíce letadel a statísíce naftových lokomotiv ?
Už víme o čem celý ten cirkus s greendeal je ?
více na :
https://www.idnes.cz/auto/zpravodajstvi/patnac... ...

Zlej pán
28. listopadu • 14:02

Hele, a víš, debile, že to už dávno není pravda? Nebo sis uložil jeden pravěkej článek a z něj budeš žít po zbytek svýho mizernýho života, stejně jako všechny socky tvýho typu?

JAC
26. listopadu • 10:44

Oprava, těch kontejnerových lodí není 6 ale 60 tisíc

Tias
26. listopadu • 13:03

Vidíš a já byl minuly týden na přepravním semináři v Německu a tam říkali, ze lodě a letadla už zdaleka nejsou takovy problém jak bývaly. A to protože extrémně roste běžná přeprava zásilek v rámci států. Jen amazon realizuje v Německu za jeden den desetitice přeprav, všechny ty nesmyslné zboxy, alza boxy, a pal další jako bolt a wolt už dneska znečišťují objemem preprav víc, než kontejnerové lodě…

Freddka
26. listopadu • 21:43

Tak tady nuch byl ale hodne opatrny.
Jde o to dostat neco co ai koupis o tobe domu, jo?Tak si to porovname:
1. Postaru sednu do auta, jedu do obchodu, nakoupim, privezu domu. Kdyz to bude 100 baliku, tak to bude 100 cest.2. Nikam nejedu. Dodavka nabere ve skladu 100 baliku a rozveze je co nejkratsi cestou.A hadej co produkuje mensi emise.Ono to chce trochu pouzivat mozek.PS: Ja delam v Londyne jako programator ve firme, ktera resi logistiku - a resime presne tyhle veci kazdy den. Takze zrovna o tomhle vim o mnoho vic, nez jsem kdy vedet chtel. A zarucuju ti, ze je to o mnoho ekologictejsi, ikdyz to tak na prvni pohled nevypada. Jde o ten rozmer veci a iptimalizaci dopravy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zlej pán
28. listopadu • 14:04

Pokud pojedeš jen extra pro ten balík, máš pravdu. Pokud spolu s tím pojedeš nakoupit, nebo to bereš cestou z práce, už to ekologicky vychází v neprospěch rozvozu.

JAC
26. listopadu • 14:23

Njn, takových powerpointových seminářů s "cinkáním zlaťáků" PC aplausem a vzdechy
"yeahh" . jsem pár zažil, než se ukázalo že to byly jen blufy a jejich autoři skončili v propadlišti dějin :-)
Na toto téma je veřejná diskuse v mainstreamu většinou zapovězená.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tias
26. listopadu • 16:02

Nevím, asi se účastnime jiných seminářů. Tohle bylo setkání právníků, advokátů, podnikatelů a soudců působících ve vnitrostátní a mezinárodní přepravě, a žádné yeah jsem neslyšel.

Tias
26. listopadu • 16:11

Ale mužu se za rok zkusit se zeptat, zda soudce vrchního zemského soudu ve Stuttgartu byl bluff a skončil v propadlisti dějin …

JAC
26. listopadu • 18:12

Aha, takže jsem to špatně pochopil, následkem tvého nepřesného vyjádření.
Takže lodě a letadla ne, že již nejsou problém, ale navíc k nim přibyl problém znečištění následkem masívního rozvozu zakázek Amazonu.
Je to tak správně ?

homer
26. listopadu • 8:35

Píšeš o stejný Číně která velkou většinu elektřiny vyrábí v uhelných elektrárnách že jo?

Hulmi Ukolen
26. listopadu • 15:17

A tím chceš říct co?
😄😄😄😄
Že na výrobu spalováků od aut po traktory a bagry není potřeba elektřina? Na výrobu benzínu a nafty do nichj se v rafinériích nepoužívá elektřina? Na ropu na oleje do nnich? Ty nemáš v autě plasty a pneumatiky z ropy? Na jejich těžbu a výrobu paliv se myslíš nepoužívá elektřina? A co kamiony, které musí tvůj benzín vozit na čerpačky?? A elektřina na provoz čerpacích stanic a stojanů. To vše je energie ze solárů že. Ty seš mrdka hochu. Čína Indie a Amerika jsou jedni z největších znečisťovatelů z důvodu těžkého průmyslu lodní dopravy a letectví. Výrobou a provozem El aut se dopad na oteplování planety alespoň částečne snižuje. Spalováky jsou energeticky náročnější nejen na výrobu, ale i na provoz údržbu. A ještě navíc vypouští další bordel z výfuku.

homer
26. listopadu • 16:28

Na provoz a údržbu si nejlevnější ty: udržet při životě něco tak jednoduchýho nestojí nic

Hulmi Ukolen
27. listopadu • 8:56

To Homer
Už si vytáhni ten anální kolík. Začínáš být moc vtipný.

Bronislav Čuramedán
26. listopadu • 7:14

Souhlas 👍

David
26. listopadu • 4:05

Ten design je hnus.

.
25. listopadu • 21:35

Supr tabulka:Mercedes-Benz S 580 e 4Matic L: Souhrn cen
Základní cena vozidla 608.900 Kč (1.0 TSI Life/ 81 kW)
Cena s testovaným motorem a výbavou 921.900 Kč (2.0 TSI GTI/ 180 kW)
Cena testovaného vozidla 1.086.500 Kč (2.0 TSI GTI/ 180 kW)

ACE
25. listopadu • 17:43

Sice to není moje značka co bych volil, ale je dobře že ještě z posledních sil HH vznikají a že jsou charakterově odlišné a tak se dá ještě jakž takž vybrat.

MIROMEN
25. listopadu • 15:34

Tohle auto jsem vlastnil vic než rok a najel s nim teměř 13tkm. Pouze bylo na 18", kdy jsem pořidil ještě odlehčene ALU. A vlastně mě k němu dohnala situace na automobilovem trhu a to jak nadšeni z něj byly majitele předchozich GTI předevšim 7 generace. Jinak jsem HH ani nevyžadoval.
A musim řict, že jsem byl velice spokojeny a celkově se mi dostalo vic než jsem čekal.
Na dotykove ovladani jsem si zvykl velice rychle a ergonomicky jsem zažil horši auta byť s konvečnim ovladanim.
Co mě však dostalo tak to komplexni jizdni vlastnosti, ktere jsou jednim slovem paradni. Občas pocit, že ma řidič pod rukama čtyřkolku, prostě ne neutralni, ale silně neutralni chovani. A celkova kultivovanost, kterou jsem vubec nečekal. Da se řict, že v nižši středni nadstandard a to včetně odhlučněni. Při ustalenych cca 220-230km/h nebyl v GTI překvapivě žaden randal a dalo se v něm i nějakou dobu cestovat aniž by posadka vyrazněji trpěla. Takova i30 2G je při 170km/h oproti GTI vyložene nesnesitelna. Jinak ještě musim pochvalit vyborne IQ Light, sedačky se slušnou bočni oporou a vyborne i na dlouhe štreky, ktere jsou dle uživatelu lepši než ErgoActive. Pochvalit musim zvuk jak od vyfuku tak vně auta tohle jsem od VW nečekal. Jen je potřeba si na něj počkat. Zvuk s najezdem nabira na intenzitě což udajně ustane někde mezi 20-30tkm.
Co se mi nelibilo tak to byly dvě věci byť obě celkově velice dobre. A to motor, kteremu chyby vice charakteru a dle uživatelu jsem čekal vic, protože oproti předchizi generaci byla odstraněna největši slabina a to reakce na plyn, ktera je opravdu velice dobra byť by mohla byt ještě o chlup lepši a ve sport modu i o něco ostřejši. Ale psali taky o větši vybušnosti ve vyššich otačkach. No prostě TSI byť nejlepši jake jsem poznal a to neberu v potaz vykon.
No a druha věc je řizeni. To je sice celkově velmi přesne a celkově i velmy rychle, k tomu mi nečekaně ani nevadil variabilni převod , nevim jak to bylo dřiv, k tomu fest strme, mezi dorazi chlup přes 2 otačky při poloměru jako u běžneho golfa tzn max by to mělo byt 11m. S 19" koly by byl poloměr větši stejně jako u CS nebo R.
Jenže tomu řizeni chyby cit a to tak, že i např. běžny focus ho ma v řizeni vyrazněji vice.

Freddka
26. listopadu • 1:56

Zajimava informace o sedackach.
Zatim jsem sedel v nejlepsich v Sku (predchozi gen) a druhe nejlepsi byly ErgoActive v Passatu i Golfu 7. Kam se hrabe me soucasne Ecko na ErgoActive…
Pokud jsou tyhle sedacky jeste lepsi nez ErgoActive, temer jiste jsou to jedny z nejlepsich na trhu (vcetne premie).

MIROMEN
26. listopadu • 8:47

Sesle jsou dost individualni a ja EA neznam z provozu. Tedy ja v nich seděl knk v G7 a co si vybavuji tak to, že byly poměrně uzke a jsou lidi, kteři je diky tomu nepřiplaceli.
Na druhou stranu tyhle Rkove nemaji prodlouženi sedaku takže pro dlouhany uplně nebudou. Nicmeně to, že poslouži lepe na delšich štrekach než EA se shoduji pravě majitele, kteři ty EA měli. Ja osobně jim taky nemam co vytknou z pohledu dlouhych jizd. Jedine co bych uvital tak vic HH sesle ve smyslu sevřeni tedy ještě lepši bočni opory. Kde opět dle majitelu sice došlo k vyraznějšimu zlepšeni oproti předchozi generaci, protože ta měla udajně blative bočnice, ktere nepodržely, ale osobně bych bral větši svěraci kazajku. Tohle jsou jako běžna sedadla s velice dobrou bočni oporou.

Twan
25. listopadu • 18:42

Dobrej pokus markeťáku....až to naučíte zatáčet, dejte vědět :D

MIROMEN
25. listopadu • 22:30

Zatačet to umi vic než dobře to ti mužu garantovat. Po svezeni bys neměl pod sebou sucho.

petr r. (petrumr)
26. listopadu • 8:22

ale on nenaráží na auto, možná by to mohlo více zatáčet, on naráží na typ řidiče co v tom jezdí, že umí jezdit jen po dálnici, prostě rovno mezi čárama.

MIROMEN
26. listopadu • 8:36

No a ja tim naznačuji, že nejsem typ řidiče co si uživa jizdu v přimce. Neměl jsem problem tohle auto dostavat na hranu a ždimat z něj co to jde a to v režimu sport či sport+ s uplně vypnutym ESP.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
27. listopadu • 20:42

Komediante. Na auto.cz tě nikdo vážně nebere, všichni vědí, že jsi blb a smějí se ti.

.
25. listopadu • 19:30

odborníci z auto.cz, to se pozná

Twan
25. listopadu • 19:32

jak prosímtě? :D

.
25. listopadu • 21:36

Nadprůměrná hloupost.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
26. listopadu • 7:47

A ta jsi sem spadl odkud?

.
26. listopadu • 7:48

ty

.
26. listopadu • 11:21

Prosím tě, nic raději nepiš, ani to neumíš. Děkuji.

Honza
25. listopadu • 15:07

To auto váží 2 tuny.? Né Jana Tuny, To je skoro jako elektro.

MIROMEN
25. listopadu • 19:08

Na YT je několik převaženi.
Zde maš velmi podobnou specifikaci v manualu s teměř plnou vybavou cca 1370kg tzn provozni hmotnost cca 1445kg...https://youtu.be/DKPALLEVzEs...

Ringo
25. listopadu • 21:20

Přesně tak, ti co tady píší něco o 2 tunách jsou totálně mimo.

.
25. listopadu • 21:39

Lidi..? tohle je poslední stránka testu.
Technické údaje: Volkswagen Golf GTI Rok 2022
Počet válců/ventilů na válec • rozvod 4/4 • DOHC
Typ motoru • zdvihový objem zážehový • 1 984 cm3
Vrtání • zdvih 82,5 mm • 92,8 mm
Stupeň komprese 9,3:1
Nejvyšší výkon 180 kW (245 koní)
Nejvyšší výkon při otáčkách 5 000 až 6 500 ot/min
Nejvyšší krouticí moment 370 Nm při 1 600 až 4 300 ot/min
Zrychlení z 0 na 100 km/h 6,4 s
Nejvyšší rychlost 250 km/h
Převodovka: způsob řazení • počet stupňů manuální • 6 stupňů
Zákl./max. objem zavazadlového prostoru 381 l • 1 237 l
Objem palivové nádrže 50 l
Hmotnost: provozní • celková 1 954 kg • 1 920 kg
Rozvor náprav 2 627 mm
Rozměry: délka × šířka × výška 4 287 × 1 789 × 1 444 mm

Zlej pán
28. listopadu • 14:00

Tyvole, vidíš, že provozní a celková jsou skoro stejný, takže logicky asi bude provozní napsaná blbě... hm?

Hulmi Ukolen
26. listopadu • 14:58

Moje auto má 181K během všech otáček žádnou převodovku pouze vpřed, plachtění N a vzad, náhon na zadní kola, karbonový skelet a střechu, plastové díly karosérie nápravy, brzdiče a díly podvozku z lehkých hliníkových slitin. Váha 1300 Kg Sedačky ovčí vlna, kůže, Obložení přístrojové desky eukalipt dřevo atd atdPánové sory, ale Golf 2 tuny je parodie na sportovní vůz.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
MIROMEN
26. listopadu • 16:33

Golf a 2 tuny...jsi nebo dělaš ze sebe kašpara ?

petr r. (petrumr)
26. listopadu • 18:17

1960kg...je to kašpar, uvádět golfa v tunách, no a když ho fakty naložíš a přeložíš, tak bude mět třeba 2008kg-t.j přes dvě tuny. Jedna tuna má 1000kg.

petr r. (petrumr)
26. listopadu • 8:18

prodej golfu je jenom okrajová záležitost a co ještě chceš, že to na kule neutáhne ani plně naložený nebržděný přívěs? A ještě tahle motorizace, spotřeba velká, musí se to točit a ještě kvedlat pákou, spojku mačkat každou sekundu atd.

Ringo
25. listopadu • 17:12

Ale prdlajs, 1920 kg je celková hmotnost plně naloženého auta.

petr r. (petrumr)
25. listopadu • 18:13

prdlinky mydlinky....ta hmotnost je blbě napsaná, jestli to má provozní neboli pohotovostní xxkg tak na celkovou připočti osazenstvo a co máš v kufru a na střeše.

.
25. listopadu • 19:29

Bublinky, kvasinky = alkohol

petr r. (petrumr)
25. listopadu • 19:33

strom, bečka, slivovice.

25. listopadu • 16:21

U mainstreamu, kde se nepoužívají hitech materiály, je hmotnost vlastně známka kvality vozu. Můzeš ojebat panty u dveří, sílu elektroinstalace včetně zaizolování elektroinstalace, sedáky, sílu skel, vrstvu laku, pět set dalších věci a máš lehčí vůz. Váha je fakt šílená, ale si to má důvod.

homer
25. listopadu • 16:52

Je to automobilovej nesmysl: váha roste rychleji než užitek takže potrebujes větší krouťák, větší výkon, větší brzdy, větší kola odolnější ložiska atd. To všechno za víc peněz.

25. listopadu • 13:22

Cena vypadá na koncernové poměry neobvykle dobře.

petr r. (petrumr)
25. listopadu • 18:18

Cenu vezememe stranou, tohle se kupuje aby to člověk vlastnil a né užíval, kolikrát za den se dostane na ten výkon, jednou za týden, měsíc? Proto už v dnešní době jsou tyhle auta za zenitem a službu udělá více bmw 3 s nejslabším motorem.

25. listopadu • 18:46

Odvěký spor. Našláplý mainstream nebo trošku dražší základ v prémii. Osobně se v základní prémii necítím prémiově a na mě je i podmotorovaná. 100 lidí, 100 chutí.

petr r. (petrumr)
25. listopadu • 18:56

ano, správně, vlastnil jsem bramboru s čtyřválcem a všichni co to zkusili, řekli, že je to lepší jak šestihrnek, ale jenom ti co se tym projeli.

WP
26. listopadu • 5:10

Jestli šlo o stejné pivní a slivovicové skauty jako ty, tak se není čemu divit. U auta s motorem spíše za přední nápravou a rozdílem pár desítek kilo jste nemohli nic poznat ty vochmelko.

Marek Zrak
25. listopadu • 21:43

Ty jo, v jakém světě to žiješ?! 4-válec, lepší než 6-válec...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
26. listopadu • 8:28

ano, nevlastnil jsi, přesně a uplně jsi se vyjádřil o čem jsem psal, umíš psát, ale zkušenosti nemáš.

ACE
25. listopadu • 18:37

To s tebou nesouhlasím, tohle není zas nějakej exkluzivní kus, abys to zavřel do stodoly a oprašoval. Naopak, tohle je na denodenní užívání.

petr r. (petrumr)
25. listopadu • 18:52

s manuálem? Díval ses na spotřebu? Vždyť ten tříválec s dsg jede možná lépe s menší spotřebou, kolikrát půjdeš s otáčkama k 6tisícům?

WP
26. listopadu • 5:11

Můžeš to dokázat? :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
.
26. listopadu • 11:48

Debilové jste všichni tři.

ACE
25. listopadu • 18:56

Hele, to nemůžeš myslet zcela vážně, viď.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
25. listopadu • 19:30

jezdíš každý den jen po městě? Myslím to smrtelně vážně, po silnicích co jezdí třeba Koubek fakty nejezdím.

Freddka
26. listopadu • 1:50

Myslim ze jde o klasicky spor “kdo to jak vidi”.Nekdo to na kazdodenni pouzivani nechce, po meste to jezdi za deset a na dalnici za osm a nakup 5km tam a zpatky za 2x tolik co trivalec.Druhemu je to uplne jedno a pouziva to kazdy den na vsechno jako kazde bezne auto, proste proto, ze mu je vyssi spotreba v podstate jedno, trochu tuzsi podvozek ho taky netrapi a vi, ze to jede, kdyz chce.Ale jde o to, ze GTI na 100% lze pouzivat uplne v klidu kazdy den jako bezne auto. To je prave ta pridana hodnota, kterou treba Type R nebo Nko neumi.Jen nekomu to prijde v pohode a jinemu zase na bezne uzivani zbytecne.

R
26. listopadu • 14:42

Souhlas, jen ten infotainment je katastrofa

WP
26. listopadu • 5:11

Nejde vůbec o spor, jde o ukázku maximální omezenosti chápání. To nemůžeš řešit a ani vyřešit.

petr r. (petrumr)
26. listopadu • 7:33

oni to nechápou,koupí to ten, že se dozví, že to má výkon a manuál. prodeje nebudou nikdy větší jak ten tříválcovéj turbo litr a ten koupí i ten co nejezdí po městě. Od nás jezdí vwgenisti třeba do prahy vlakem, i já, ale né 1 nebo bussinesem.

ACE
26. listopadu • 9:17

Že by to bylo cenou? Co je na tom nepochopitelneho?

petr r. (petrumr)
26. listopadu • 10:43

ano, je to cenou, neumím se vyjádřit, prostě lidi drahé auta kupují aniž by přemýšleli, ale taky šetří. Já když kupuji třeba jízdenku, pobyt atd. vždy řadím od nejlevnější. Bavíme se , ale o VW a ti co mají peníze jdou k audině, stejnak já sem nešel k lexusu a tak to chodí.

ACE
26. listopadu • 10:50

Jo tak to jakž takž souhlasím, ale zase Audinu dostaneš za tyhle peníze zoufalou, takže v této ceně si ji koupí někdo pro paní, aby to vypadalo, ale kdo má rád jízdu, tak třeba do trojky s litrem za mega určitě nepůjde.

ACE
25. listopadu • 19:36

Jezdím všude, městem projedu, ale nerochňám se tam, zhruba 10-20 procent. Jakou to má s čím spojitost? Pokud jezdíš hlavně po městě, jezdi v čem chceš, ale DSG tam není nic moc, tam je zase lepší klasika nebo CVT. Pokud je pro tebe lepší litr (jako že asi bude), tak si ho jezdi, žádnej problém, ale neházej sem bláboly že jede líp. Trochu uvažuj o tom co vypustíš.

petr r. (petrumr)
26. listopadu • 7:43

já jezdím po městě v 95%, nemám litr a když se bavíme o VW, tak ten podnik vlastně nemá vhodný auto do města, ale za to, že ten jednolitr s dsg jede lépe si budu stát i mimo město a ptám se kolik majitelů to bude točit 6000ot? Nebude!!!!!! a tak ten litrový tříválec s dsg je lepší koupě.

Zlej pán
28. listopadu • 13:58

To je vtipný, debil, co nevytáhne prdel z města hodnotí auto na cestování po světě. Jak hluboko ještě dokážeš klesnout?

ACE
26. listopadu • 9:15

To, že máš větší a výkonnější motor znamená, že ho nemusíš k 6000 točit při naprosto všedních manévrech, jako je třeba předjíždění nebo přiřazení se na dálnici. Výkon využiješ když chceš a ne jako u litru že musíš.

petr r. (petrumr)
26. listopadu • 10:30

správně jsi to napsal kdo si tohle kupuje, ti co jezdí po dálnici a neumí využít připojovací pruh a vjedou tam ihned přes plnou. Ano výkon využiješ když chceš, ale spotřebu máš pořád vysokou s vysokýma hodnotama exhalací a VW už neví v marketingu jak, tak to zkouší udělat pro mladší generaci. Tohle auto je a bude okrajová záležitost a kdo chce výkon kdy potřebuje si ho na 100% nekoupí.

Q
26. listopadu • 13:13

Petr r.
Ale právě na té dálnici se využije ten GTI možná i nejlépe. Spotřeba bude třeba o půl litru vyšší než u litrového tříhrnku a dostaneš za to jistotu, že se snadno připojíš i v krátkém připojovacím pruhu a pak možnost komfortní jízdy, kdy zařadíš šestku za Prahou a podřadíš až na sjezdu na Brno. A pořád máš auto, kde si jednou za čas můžeš udělat radost vytočením motoru, až tě zastaví omezovač.

petr r. (petrumr)
27. listopadu • 10:28

na dvojku?

ACE
26. listopadu • 10:47

Opět tam vidíš něco co jsem nenapsal, víš jak se tomu říká, to je lež. Napsal sem něco jiného než tvrdíš, nemanipuluj s pravdou. Ani nekde netvrdím že se tohle auto bude masově kupovat a co se týče spotřeby a exhalací je to ještě na nádherné úrovni, pokud budeš na okreskách a ve městě dodržovat pravidla, bude spotřeba velmi slušná, to stále jezdíte na rovinkách s 3000 to pak nedokážete dostat na normální úroveň.

Tias
25. listopadu • 14:22

Souhlas, za jen mírně menší cenikovou cenu jsem kupoval nepremiovy hothatch 10 let zpátky.

Doporučujeme

Články odjinud