VW jakoby zapomnel odkud prisel a proc si ho lidi kupujou. Az prijde tesla s hatchem za 800, budou mit problem. Levna cina, hyundai. Ve spouste firem a domacnosti je koncern dogma, ale to s timhle portfoliem neudrzi. A nikomu jich lito nebude, protoze ten vztah k brandu neustale vic a rozbijej.
Tadle usoužená m*dka není žádnej hybrid, je to jen obyčejnej rakovinomet s lehce vylepšeným elektrickým sytémem. Slovo hybrid je zde jen greenwahingovej marketingovej žvást jak vám prodat ještě aspoň ňáký spalováky než spadne klec. :)))
Jedna Nula, veru a poriadna nula. fuj
Kdo si může v dnešní době moderních elektrických kár ještě tohle koupit? Připadá mě to dobu, jak tlačítková Nokia tvrdila, že jí nic nenahradí v době kdy přišla technologie gie det telefonů od Aplu pak Samsungu atd. Všichni tvrdili, jak je dokáč k hovnu. Pamatuji si desítky lidí co tvrdili, že dotekáč si nikdy nekoupí, že není nad tlačítkovou Nokii.😄😄😄 Dnes mají dotekáč všichni. Myšlenka je, že ......... takhle nějak to postupně bude i s E auty. Zaplňuje se trh ojetin. Nabíječky ty jsou již dnes všude a s počtem vozů se rozšiřují. Obrovské procento majitelů nabíjí doma v NT a ze solárů. Paneláky budou mít veřejné nebo domovní walboxy s čipy. No prostě bavit se dnes o 1,9 smradlavém uchrochtaném dieselu je už opravdu minulost. Stejně tak ty jejich 3hrnky 1,0
Tudle fosilní srachku si koupí už jen vypatlanej debil bez mozku.“ Krátký příběh ze života. Koupil jsem Teslu MYLR v prosinci 2022, a kamarád mi řekl že jsem udělal největší chybu v životě. Že hrozí že Tesla krachne, a taky že baterka vybouchne nebo co. Řekl že on sám si elektroauto nikdy nekoupí, protože to nikam nedojede. No a včera si objednal TM3P. Debil 😀”Takovýdlech případů bude přibývat čím dál víc. :)))
😄👍👍👍Pamatuji si, že to bylo i takto s mobilem a přechodem na dotekáče. Půlka to a půlka si pořád mlela to své. To bych si nikdy nekoupil takovou sračku dotekovou a ještě nějaký Samsung. To co je za značku)? Ten dělá lednice ne? Atd atd atd. Dnes tito lidé mají dotekáče a já se musím smát, jak jsou lidi směšný.
Tys asi EV neměl nebo ne dlouho co?1. tragedie v zimě - topení, vyšší vntřní odpory, vyšší hustota vzdhuchu. U jednotlivých jízd klidně +80% spotřeba a nevíš proč a neumíš to odhadnout.2. brutální pokles ceny. Něco udělala Tesla se svým slevněním, ale spíš jde o to, že Kodiaq se 160kkm prodáš celkem v klidu, ale EV s 80kkm na tacho už moc v klidu ne a ceny letí dolůůůůůů.3. nabíjení - doma jseš na 7Kč/kWh celková spotřeba u malých 18 u velkých 21+ už bohužel není úspora, která by to všechno zachránila4. pořizovací cena - leží ti v tom víc peněz nebo platíš vyšší úrok5. pojištění - kvůli EV i kvůli ceně..a ta úžasná ovladatelnost a ticho na palubě to proti modernímu benzínu už nezachrání.
To jsou strašný ve hovna a co zvratky co jsi že svých otvorů vyvrhl Mouku.
1) Nokia nic takové netvrdila a už v roce 2004 představila svůj první dotykový "smartphone" (tehdy se to tak ještě nenazývalo). Jmenoval se Nokia 7710 a běžel na něm systém Symbian Series 90.2) Nechápu tu vaši myšlenku s minulostí. Možná to nevíte, ale elektromobil není revoluční vynález pana Muska. První elektromobily byly zkonstruovány někdy v roce 1835.
Jo a proto Nokia v mobilech zkrachovala. Dnes si Nokia nechává dotekáče vyrábět v číně obrendované na Nokia. Utekl jim trh. Jen proto, že neinovovala a nešla do nových nápadů a technologií.A stejně dopadnou automobilky co se nepřipraví na vpád el. aut. Hlavně těch čínských 😄👍
Nokia inovovala. Jako první měla obchod s aplikacemi. Kromě modernizace Symbianu vyvinula vyspělé systémy Maemo a pak Meego, ideální pro použití v dotykových smartphonech nové generace. Jenže v roce 2010 přišel do Nokie Steven Elop z Microsoftu a po několika měsících rozhodl, že Nokia vše od Symbianu až po Meego hodí do koše a celou svou budoucnost vsadí na spolupráci s Microsoftem a implementuje jeho Windows Phone 7. A pak to nabralo tak rychlý pád, který nečekali ani ti největší pesimisté. Hlavní důvod pádu byla sázka na Windows Phone 7.Nokia ppo pouhých dvou letech, roce 2013, prodala celou divizi mobilních telefonů Microsoftu a od té doby žádné telefony nevyrábí a neprodává. Pouze licencuje svou kdysi slavnou značku jiným výrobcům, dnes čínskému Foxconnu/HMD.
Presne tak... tohle muze clovek vypisovat horem dolem a stejne se najde dalsi retard, ktery vytahne "tlacitkovou Nokii". A kdyz mu z dobovych dat dolozite, ze Nokia mela prevahu na trhu chytrofonu, prijde s teori, ze to nebyly "ty spravny".
Nokia zkrachovala z úplně jiného důvodu, ale to někomu s takovými názory nemá smysl vysvětlovat.
Ale di ty, satelitní vsi kolem Prahy nejsou celej svět. Nafta bez zatížení smysl nemá ale benzín nás spolehlivě přežije.
To není o satelitech, sú Prahy, ale o technologii. Tedy nuž
Stále ta 1.0 Tsi žerie 1liter oleja na 1000 km?
0,5 l ve 23tisicich, dávám je k soudu!
0,5l/1000km je teoreticky hranice normy podle názoru VW.Reálně je to stav na výměnu nebo GO motoru.Výsledek poddimenzované kontrukce zaměřené na minimální tření (emise) za každou cenu a super řídké oleje 0W-20 tomu taky nepomáhají.
proto taky treba dusledne dodrzovat 15000/ 1 rok. Po nedejboze dvaceti tisicich se takovej motor kousicek po kousku pomaloucku vymele zevnitr. Nojo na zarucni dobu a normu litr na tisic to tak mozna staci, ale ridky olej, jeho male mnozstvi v motoru a dlouhy interval vymeny spolehlive musi zabit kazdej motor drive nez je zdravo. Jinak to nebylo a nikdy take nebude.Automaticke prevodovky s 'dozarucni' (volny predklad slovicka 'dozivotni') by mohli take vypravet. Proste je to masina a ta potrebuje jako kazda jina adekvatne mazat.
"dusledne dodrzovat 15000/ 1 rok"Radši spíš 10000km/1rok. Hlavně pokud to auto jezdí krátké trasy (ředění benzinem).A první výměnu v 3000 - 5000 km (po záběhu). Ten první olej bývá v té době už pořádně stříbrný i u moderních motorů.Jinak záleží jak definujete "doživotní". Pokud Vám stačí cca 100-150km nebo cca 5let, tak nic měnit nemusíte - je to "doživotní".
Jako... Jestli si olej měníte co 10kkm a ještě se u toho počítá jen s 100-150kkm, tak je prostě ideál EV.Jinak turbomotory u Hyundai/Kia z nějakýho důvodu olej nežerou, by jim z VW měli zavolat, že to dělají blbě.
Volal mě někdo..? Mě to olej nežere..asi mám správný kód motoruB-] každých 5000 km vypustím přesně 4l, naliju 4l nového a žádný úbytyky, nic
hyundai/kia počítá spotřebu/náklady na provoz i s olejem, kdežto VW bez oleje a tak je mu šumák kolik toho sežere a ještě VW si kupují bohatí lidé a těm je jedno jestli dají týdně za olej 600kč.
Tak žere olej nebo ho ředí benzínem? Nejkratší interval výměny oleje maj závodní motory asi a autorevue tušíme proč. Sypat do kazdoročniho servisu motoru kterej se motá v dostřelu bydliště a stěží se někdy dostane přes 3tis ot/min je nesmysl.
"Tak žere olej nebo ho ředí benzínem?"Oboje. Ředění benzinem se děje hlavně za studena, kdy benzin kondenzuje na stěnách válců. Klasický problém motorů s přímým vstřikováním. Olej to pálí trvale, s narůstajícím nájezdem čím dál víc (opotřebení pístních kroužků).Právě ty motory provozované na krátkých trasách trpí nejvíc - hodně studených startů, hodně motohodin v poměru k nájezdu a velká část z toho najetá pod optimální provozní teplotou.
Takže už někde leží hromady tříválců po smrti a každém máme v okolí někoho s vyměněnym nebo zgeneralkovanym tříhrnkem?
Tak to netuším ale každopádně takový malý zánovní motor by neměl pálit 0,5l oleje na 1000km. Normální hodnota by byla cca 0,1l/1000km.
a ještě to turbo tomu pomáhá a proto kolem komína se kupuje hybridní toyoty.
Známej teď koupil rs Octavii po 3000 km 1,5 L oleje v hajzlu. Šroty spalovací
VW Golf - Life - 1.0 TSI R3 81 kW - 7DSG - 718.000,- (V základu a s lešenářskou trubkou na zadní nápravě. Levnější varianta s automatem neexistuje)Kia Ceed - SPIN - 1.5T R4 118 kW - 7DCT - 535.000,- (multilink)Kia Ceed - Exclusive - 1.5T R4 118 kW - 7DCT - 565.000,- (multilink)Kia Ceed - TOP - 1.5T R4 118 kW - 7DCT - 600.000,- (multilink)Kia Ceed - GT-line - 1.5T R4 118 kW - 7DCT - 670.000,- (multilink)Tady není co řešit. Jenom naprostý ignorant by za ty prachy šel do 3válcového s*áče s návdavkem "super spolehlivé a jízdně příjemné" převodovky DSG.
Hm a dál? Srovnatelnýho Japonce, Francouze, Brita, Itala, Američana máš kde?
Corolla ... Civic ... Mazda 3 (ta dokonce za ty penize v plne vybave, 4x4 a skoro 200k motorem).Golf s trubkou a trivalcovym litrem, kterej zere olej, uz je proste malo.
A utřít zadek bys nechtěl? Máš internet? Máš, tak srovnávej. Já tady nejsem od toho, abych dělal práci za tebe. Mimochodem zrovna před chvílí vyšel článek o C4X a v něm se mimo jiné dočteš, že klasická varianta C4 HB - 1.2T R3 96 kW - 8AT stojí v základní výbavě Feel 600.000,- a ve vyšší výbavě Feel Pack 620.000,-. To je rozdíl 100 tis., což je pro průměrného řidiče v ČR benzín na 3 roky zdarma.
Jo ták, ušetřím sto litrů za citröena to jsem ale čtverák! Nevyjde dachna ještě levnějc?
tak to srovnej s C-HR nebo corollou hybridem, má o 42% lepší jízdní vlastnosti, bez turba, v kolonách se ti nepřipaluje mozek, žádný spojky, bezpečnostní výbava, delší záruka, levnější servis a dopředu znáš kolik zaplatíš...
Klasická reakce dutohlava.
Tak i Hyundai/Kia mají taky dvojspojku... Pokud ubere plyn při rozjíždění, tak se chvíli hledá, ale jinak ok. Navíc se úplně nesere, jedou je od roku 2016 a fóra nejsou plný zklamaných uživatelů.Hezké je, že za těch 850k, umí třeba MB docela pěknou CLA 200d skladovku.
Ale no jistě, to už je parodie jako u Francouzů. Ale asi se to prodává.Není DSG jako DSG. Asi rok jsem jezdil s DQ500 a pohoda. Za jízdy řadila velmi rychle a hladce.
DQ500 má mokré spojky = mnohem odolnější.
"super spolehlivé a jízdně příjemné" převodovky DSGObvzvlášť ty se suchými spojkami jsou "proslavené" držáky.Na druhou stranu o těch DCT od Hyundai/Kia taky nemám velké iluze...
neměl ten golf DSG, chtěl jsem si ho načíslit a manuál k tomuto motoru nelze.
Ale lze Petříku, podívej se ještě jednou a pořádně do konfigurátoru. Hned na první pozici ve výbavě Life + dalších 5 variant s manuálem (1.5 TSI 96 kW a 110 kW, 2.0 TDI 85 kW a 110 kW). To 1.0 TSI s manuálem je v základu za 633 tis, což je samozřejmě naprosto nesmyslná cena vzhledem ke konkurenci, ale to je na jinou debatu.
mně nikdo Petříku ještě neřekl, v testu je mild hybrid a tahle diskuze je o litrovém mild hybridu, ten golf nemůže jet čistě na elektřinu jak hybridní toyoty a nedívej se na golf co není mild hybrid, přečti si článek a vžij se do situace řidiče.
mozna myslel mhev. Ten ma smysl pouze s DSG krome jineho kvuli jiz diskutovanymu ACC. Nehybridni ma pak ako zaklad manual samozrejme. Opravte me jesli se pletu.
Je v tom 7stupňová DSG převodovka (asi typ DQ200 se suchými spojkami).volkswagen-newsroom.com/en/golf-etsi-golf-ehybrid-and-golf-gte-international-media-drive-6336/golf-etsi-the-48-v-mild-hybrid-in-detail-6338
presneji DQ200e
Když si odpoustim ty kola tak 850? Za základní oturbeny litr, kde je vše přes display a ještě ty palubní systému občas blbnou? Asi jako hodně štěstí a snad ty vysoky počtu aut v minulostí udrží prodejce při životě aspoň servisem.
hezky ale za tolik jezdil golf s pumpacem TDi a ten byl o hodne silnejsi. Zemedelsky projev je samozrejme jina vec ale jel a jel dobre. O TDi GTi ani nemluve.
ten adaptivní tempomat musí být in jen pro koncernové maniaky, může mě vůbec někdo vysvětlit jak to funguje, jak auto zastaví a znovu se rozjede?. Ale cena je dobrá, když zjistíme, že to má turbo a nehodí se to kolem komína.
tady to je:https://www.youtube.com/watch... Pokud je pouzito ACC, coz je AdaptiveCruiseControl, auto krome toho ze udrzuje odstup pri jizde, zastavi treba v kolone coz je normalni zejo. Po par sekundach, kdyz zjisti ze se auto pred Vami pohlo, ceka chvilicku a rozjede se taky. Je to kolem 1:10 ve videu. Pokud jsem dobre cetl ze stranek VW, je to pouze s DSG (coz by chapal, s manualem to asi pujde tezko).
moje auto neváhá ani sekundu, prostě na volantu nastavím odstup a udržuje ho. Já ale nemám spojku a tenhle golf ji má a než on zakvaltuje-1-2-3-4, znovu zmáčkne tempomat tak může se zbláznit to tak dělat na km stokrát.
ACC samozrejme dovoluje nastavit si rychlost a taky odstup. Jesli nechas ACC aktivni nic jineho mackat nemusis, to neni jiz klasickej starej tempomat kde si slapnul na brzdu a pak bylo treba pouzit RES. Jedine kdyz to chces vypnout tak to zamacknes znovu. Jinymi slovy pokud dojedes prekazku, auto spomali/zastavi. Rozjede se automaticky pokud prekazka jiz neni. To vse dokud je ACC aktivni. Pokud ne, delas to jako za stara. Co na tom neni jasny...? V tom videu to vsechno je :)Nu a spojka...spojka je v kazdym aute. Jen je mnoha typu. V CVT, pokud vim, je odstrediva spojka.
v článku je napsaná manuální, včera to tam bylo a já mám hybridní C-HR, já tam nemám CVT a tak tam nemám spojku a ani zpátečku. Já můžu přepínat mezi adaptivním tempomatem, normálním a omezovačem rychlosti, kteří spolupracují i s rekuperací. Některá starší auta nebo ta co nemají auto klimu mají elektromagnetickou spojku na kompresoru, ale já mám kompresor poháněný elektromotorem, taktéž vodní pumpu i oběhové čerpadlo topení. Žádná spojka, žádný klínáky, žádná zpátečka.
nu tak to pravdepodobne nevis co mas v aute. Primo z toyota.com :'kTransforming C-HR’s horsepower into forward motion is an advanced Continuously Variable Transmission with intelligence and Shift Mode (CVTi-S)''Tohle snad nemusim prekladat.Link: https://www.toyota.com/c-hr/c-hr-features/perfor... ... Dale v clanku necht je co chce protoze ACC se dodava pouze s DSG. A to vsechno so pises ACC dokaze taky, tedy v pripade mhev. Znovu te musim odkazat na to video.Co se tyce spojky, snad se shodnem na tom ze je to zarizeni na preruseni/spojeni motoru s tim zvyskem. Proto stojici auto muze mit motor v nenulovych otackach, napriklad. A jak jiz bylo receno, spojek je vice druhu a konkretne v tom tvem aute vybavenem CVT jeji funkci plni odstrediva spojka. Nejprv se zvednou otacky a pak nasleduje plynuly zaber. Bez te odstredive spojky v jakykoliv forme (nektere cvt maji v sobe dokonce dve a to primarni a sekundarni) to fungovat nebude ani nemuze. Jinak bys mimo jineho taky nemohl rozbehnout hybrida s vybitou baterii pac z nulovych votacek to ten spalovak na rozdil vod elektromotoru (ten ma pak v tom momentu naopak nejvic sily) nedal. Proto taky je mozno poskakovat s vypnutym spalovakem.A zase tomumoznuje jenom a jenom ta nestastna spojka at uz v jakykoliv forme. Jednoduseji to vysvetlit neumim.V tomhle testovanym Golfu mas pak dve spojky a porad zarazeny dve rychlosti. Jenom se sepna spojka,na vyssi kvalt proto DSG taky rychle radi zejo. Jenom na okraj.
To ale platí pro tu nehybridní verzi, ne?Hybrid má to eCVT?portalridice.cz/clanek/e-cvt-prevodovka
Mu to nevysvětlíš ani to, že u nás C-HR se prodává jen hybridní verze, to jest planetová převodovka bez spojky a zpátečkového kola. On umí guglit, ale nerozumí cizí řeči a neumí si najít toyotu cz.
CHR uzivatele Petra ma cvt. Tenhle golf ne. Ma DSG. Rozdilu je vice, treba klasickej hybrid (kuprikladu Prius) dokaze jet take ciste elektricky. Tenhle golf ne pac je to mhev a spalovaci motor pri nutnosti se rozjet musi bezet. Pokud tedy tohle Petr myslel to ma samozrejme recht.
Já sem měl fiata pandu mild hybrid současně s C-HR a nemožnost vození kol, šla do světa.
Já mám C-HR 1,8 hybrid s e-cvt, jestli to jede na motor, dobíjí to, rekuperuje to ovládají ty elektromotory, to nemá žádnou spojku, brzdu, řadící kulisu ani zpátečku. Zpátečka jde, že se elektromotoru přepnou poly a je to jedno auto, co má nejrychlejší změnu směru.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.