Test Volkswagen Caddy 1.4 TSI Generation Four: Osobnější než kdy dřív

Kromě nové generace modelu T6 dorazila letos na trh také nová generace Caddy. Jaká tato novinka je v kombinaci s benzinovou čtrnáctistovkou?
Test Volkswagen Caddy 1.4 TSI Generation Four: Osobnější než kdy dřív
Seznam kapitol
  1. Úvod, Stejný jako dříve
  2. Naložte ho, Umí jezdit i za dvanáct
  3. Ve výbavě cokoliv, Technické údaje
  4. Volkswagen Caddy 1.4 TSI Generation Four: Fotogalerie

Ve výbavě cokoliv

Volkswagen Caddy se po svém důkladném faceliftu zase o kousek více přiblížil kategorii osobních automobilů a to jak po stránce jízdních vlastností, tak třeba i výbavou. Testovaná Generation Four má v základu například mlhovky, multikolizní brzdu, šestnáctipalcová litá kola, elektricky ovládaná okna, klimatizaci, palubní počítač, tempomat a tak dále. V zásadě je zde úplně vše, co pro běžné cestování člověk potřebuje. Pokud ovšem chcete utrácet, možností je mnoho.

Volkswagen Caddy prošel modernizací a downsizingem

Volkswagen Caddy prošel modernizací a downsizingem

V příplatkové výbavě totiž najdete kromě navigace také multimediální systém schopný využívat různé aplikace, adaptivní tempomat, systém nouzového brzdění, automatické přepínání dálkových světel, přisvěcování do zatáčky, parkovací kameru, aktivní parkovací asistent, dvouzónovou klimatizaci, přídavné topení, vyhřívání sedadel, bi-xenonová světla s diodami denního svícení nebo klidně i kožené čalounění.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Nic z toho ale Caddy nezmění na čistokrevný osobní automobil. Ani poslední vydání zkrátka není osobák se schopnostmi užitkového auta, ale naopak velmi osobní užitkový vůz.

Nová „generace“ Caddy je osobnější, než kdykoliv dříve, což se určité skupině zákazníků jistě bude velmi líbit. 

Technické údaje: Volkswagen Caddy 1.4 TSI

  • Rok • stupeň výbavy 2015 • Generation Four
  • Počet válců/ventilů na válec • rozvod 4/4 • DOHC
  • Typ motoru • zdvihový objem zážehový • 1 395 cm3
  • Nejvyšší výkon 92 kW (125 koní)
  • Nejvyšší výkon při otáčkách 5 000 až 6 000 ot/min
  • Nejvyšší krouticí moment 220 Nm při 1 500 až 3 500 ot/min
  • Zrychlení z 0 na 100 km/h 10,9 s
  • Nejvyšší rychlost 185 km/h
  • Převodovka: způsob řazení • počet stupňů manuální • 6 stupňů
  • Zákl./max. objem zavazadlového prostoru 750 l • 3 030 l
  • Objem palivové nádrže 55 l
  • Hmotnost: pohotovostní • celková 1 312 kg • 2 180 kg
  • Prům. spotřeba: město • mimo • komb. 7,2 • 5,1 • 5,9 l/100 km
  • Rozvor náprav 2 682 mm
  • Rozměr pneumatik 205/55 R16
  • Rozměry: délka × šířka × výška 4 408 × 1 793 × 1 858 mm
Předchozí kapitola Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Úvod, Stejný jako dříve
  2. Naložte ho, Umí jezdit i za dvanáct
  3. Ve výbavě cokoliv, Technické údaje
  4. Volkswagen Caddy 1.4 TSI Generation Four: Fotogalerie
Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 17 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků