Test Volkswagen Caddy 1.4 TSI Generation Four: Osobnější než kdy dřív

10 komentářů

Tony
10. srpna • 14:25

Stejný typ používám v zaměstnání od začátku roku. Nevím čím to je, ale po ujetí 8 tis. km se zhoršila hlučnost motoru při sešlápnutí plynu - zátahu turba. Čím nižší otáčky, tím větší hlučnost.
Do té doby jsem motor skoro neslyšel. V servisu řekli, že je to normálně zajetý motor. Nemáte někdo podobnou zkušenost ?

arnold
30. prosince • 16:54

Takova cervena kadibudka to je. Radsi Tourana

Hlinda
30. prosince • 12:22

Na to jak je to vysoké auto, tak 8l/100km je u benzíňáku slušné. Diesel nebude mít spotřebu o moc nižší.
BTW: Prodávají ho také s 1.0 TSI. :-)

Atnarfus
30. prosince • 21:11

Přesně tak. Jezdím s tím v naftě (1.9TDI PD) a po okreskách je to kolem sedmi litrů a po dálnici to leze přes osm. V naftě to ale tak nesnesitelně duní, že bych si raději připlatil za palivo, než trpět.

John
1. ledna • 22:01

V PD uz sa davno nevyraba a CR-kove motory su kultivovanostou inde. Tu spotrebu ti moc neverim.B-]

Caddy´s
11. ledna • 22:17

Jezdím s Caddy 1.9 (najeto přes 260 tisíc) po městě od 5,2 do 6,5. Po okeskách cca 5,8 až 6,2 a na dálnici cca do 6,8. Nehoním to jako magor, jedu v klidu a využívám sílu motoru. Jezdím objemně, ale na kila málo naloženej... Když mám šetřící období, tak ty spotřeby jdou poměrně o dost dolů... Trasy který mám najetý umím v klidu pod pět litrů... ale je to hlemýždí nuda na max. 80 km/h :-D

Aladin
30. prosince • 13:05

Spotřebu uváděnou redakcí je třeba brát s velkou rezervou. Jejich spotřeby jsou téměř vždy mimo jakékoliv zkušenosti vlastníků vozů. Tak bych se nedivil, kdyby byl dlouhodobý průměr do 7.5.Docela by mě zajímalo, kdo je cílový zákazník. Má to šoupačky, to si koleduje o převoz malých křiklounů do školky a zpět. Na to stačí i to 1.0 Tsi. Na hodně živnostníků to bude zbytečně drahé. Na univerzálnější použití tu je za stejnou cenu Touran. Tady by se právě hodil Roomster, kdyby ho dokázali prodávat alespoň o 15% levněji než toto.

Jirka
30. prosince • 21:32

Spotřeba v LPG je 10l průměr, 1,6 vzduch. Rok v. 2014. Při ceně 12,5 za litr je provoz legrace. Pro stěhování věcí je to super auto. Nejobjemnější prostor ve své třídě. Půdorysně dvě EUR palety za sebou.

tomtom
30. prosince • 18:51

Touran má nevýhodu v klasických dveřích. Na převoz dětí jsou šoupačky super a v osobáku je má až Sharan a to je trochu jiná cenová hladina.
Taky mi uniká smysl téhle varianty. Sice nejsem příznivce dieselů, ale do takového auta si patří.
Roomster by byl zabitej. Levnější jen při oškubané výbavě, protože jinak by na Caddym dost kanibalizoval.

Driver
30. prosince • 19:42

:-D Tomtom ty jsi klasický Komunista. Touranů a Caddy už VW-AG prodal více, než je občanů v CZ, ale Vám neustále uniká smysl té či oné varianty. Zamyslete se, zda jste na světě sám, možná překvapivě dojdete následně k zajímavým souvislostem a skutečnostem...
A každý zákazník má jiné potřeby a využití, proč diktujete, co kam patří a co se kam hodí? Komunisti to krásně provozují dodnes. Přesně ví co má jak být. Podívejte se na Severní a Jižní Koreu. V té Severní se chovají jako Vy, a jsou oproti jihu asi 50let pozadu. Blik :-))

Doporučujeme

Články odjinud