Test Volkswagen Caddy 1.4 TSI Generation Four: Osobnější než kdy dřív

Hlinda  |  30. 12. 2015 12:22

Na to jak je to vysoké auto, tak 8l/100km je u benzíňáku slušné. Diesel nebude mít spotřebu o moc nižší.
BTW: Prodávají ho také s 1.0 TSI.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  30. 12. 2015 13:05

Spotřebu uváděnou redakcí je třeba brát s velkou rezervou. Jejich spotřeby jsou téměř vždy mimo jakékoliv zkušenosti vlastníků vozů. Tak bych se nedivil, kdyby byl dlouhodobý průměr do 7.5.

Docela by mě zajímalo, kdo je cílový zákazník. Má to šoupačky, to si koleduje o převoz malých křiklounů do školky a zpět. Na to stačí i to 1.0 Tsi. Na hodně živnostníků to bude zbytečně drahé. Na univerzálnější použití tu je za stejnou cenu Touran. Tady by se právě hodil Roomster, kdyby ho dokázali prodávat alespoň o 15% levněji než toto.

Odpovědět  |   | 
tomtom  |  30. 12. 2015 18:51

Touran má nevýhodu v klasických dveřích. Na převoz dětí jsou šoupačky super a v osobáku je má až Sharan a to je trochu jiná cenová hladina.
Taky mi uniká smysl téhle varianty. Sice nejsem příznivce dieselů, ale do takového auta si patří.
Roomster by byl zabitej. Levnější jen při oškubané výbavě, protože jinak by na Caddym dost kanibalizoval.

Odpovědět  |   | 
Driver  |  30. 12. 2015 19:42

Tomtom ty jsi klasický Komunista. Touranů a Caddy už VW-AG prodal více, než je občanů v CZ, ale Vám neustále uniká smysl té či oné varianty. Zamyslete se, zda jste na světě sám, možná překvapivě dojdete následně k zajímavým souvislostem a skutečnostem...
A každý zákazník má jiné potřeby a využití, proč diktujete, co kam patří a co se kam hodí? Komunisti to krásně provozují dodnes. Přesně ví co má jak být. Podívejte se na Severní a Jižní Koreu. V té Severní se chovají jako Vy, a jsou oproti jihu asi 50let pozadu. Blik

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  30. 12. 2015 21:32

Spotřeba v LPG je 10l průměr, 1,6 vzduch. Rok v. 2014. Při ceně 12,5 za litr je provoz legrace. Pro stěhování věcí je to super auto. Nejobjemnější prostor ve své třídě. Půdorysně dvě EUR palety za sebou.

Odpovědět  |   | 
Atnarfus  |  30. 12. 2015 21:11

Přesně tak. Jezdím s tím v naftě (1.9TDI PD) a po okreskách je to kolem sedmi litrů a po dálnici to leze přes osm. V naftě to ale tak nesnesitelně duní, že bych si raději připlatil za palivo, než trpět.

Odpovědět  |   | 
John  |  01. 01. 2016 22:01

V PD uz sa davno nevyraba a CR-kove motory su kultivovanostou inde. Tu spotrebu ti moc neverim.

Odpovědět  |   | 
Caddy´s  |  11. 01. 2016 22:17

Jezdím s Caddy 1.9 (najeto přes 260 tisíc) po městě od 5,2 do 6,5. Po okeskách cca 5,8 až 6,2 a na dálnici cca do 6,8. Nehoním to jako magor, jedu v klidu a využívám sílu motoru. Jezdím objemně, ale na kila málo naloženej... Když mám šetřící období, tak ty spotřeby jdou poměrně o dost dolů... Trasy který mám najetý umím v klidu pod pět litrů... ale je to hlemýždí nuda na max. 80 km/h

Odpovědět  |   | 
arnold  |  30. 12. 2015 16:54

Takova cervena kadibudka to je. Radsi Tourana

Odpovědět  |   | 
Tony  |  10. 08. 2016 14:25

Stejný typ používám v zaměstnání od začátku roku. Nevím čím to je, ale po ujetí 8 tis. km se zhoršila hlučnost motoru při sešlápnutí plynu - zátahu turba. Čím nižší otáčky, tím větší hlučnost.
Do té doby jsem motor skoro neslyšel. V servisu řekli, že je to normálně zajetý motor. Nemáte někdo podobnou zkušenost ?

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A