Test: Volkswagen Beetle Sport 2,0 TSI DSG - pekelně svižný hmyz

Jezdíte převážně nejvíce ve dvou osobách? Potrpíte si na standard, ale máte chuť na něco zábavnějšího než Golf? Pak je pro vás Beetle alternativou hodnou zvážení. Technika i cena jsou stejné.
Test: Volkswagen Beetle Sport 2,0 TSI DSG - pekelně svižný hmyz
Seznam kapitol
  1. Nová ikona?, I pro muže, Nabídka verzí, Zkoušený vůz
  2. Na první pohled, Xenony bez ostřikovačů…?, Kvalitní interiér
  3. Se sluncem nad hlavou, Nepříjemné závady, „Tady je Fenderovo“
  4. Pracoviště řidiče, Silný motor, Podvozek spíše na dálnici
  5. Slovo na závěr, Technické údaje, Naměřené hodnoty
  6. Fotogalerie
Předchozí kapitola
Seznam kapitol
  1. Nová ikona?, I pro muže, Nabídka verzí, Zkoušený vůz
  2. Na první pohled, Xenony bez ostřikovačů…?, Kvalitní interiér
  3. Se sluncem nad hlavou, Nepříjemné závady, „Tady je Fenderovo“
  4. Pracoviště řidiče, Silný motor, Podvozek spíše na dálnici
  5. Slovo na závěr, Technické údaje, Naměřené hodnoty
  6. Fotogalerie
TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

14.  12.  2019 | Petr Schnagl | 32 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků