Kapitoly článku:
Cena?
Kolik za to všechno? Protože se testovaná motorizace už neprodává, berme cenu spíše jako zajímavost. Český Volkswagen tento vůz nabízí k prodeji po 15 000 km za 800 000 Kč, což je jen tak mimochodem více, než za kolik se prodává dříve testované (a taktéž lehce ojeté) GSR. Přesně řečeno tento exemplář dorazil ve výbavě Sport Exclusive. V kombinaci se starým známým šestistupňovým DSG jde o absolutní vrchol nabídky.
Výbava obsahuje úplně všechno. Kromě prvků souvisejících s provedením Exclusive stojí za zmínku také například bi-xenonové světlomety nebo ozvučení Fender (hraje nadprůměrně dobře).
Závěr? Volkswagen Beetle Cabrio je skoro stejný případ jako GSR. Jeho budoucím majitelům se musí především hodně líbit a ostatní ohledy musí následovat na žebříčku priorit až s větším odstupem. Design je velká zbraň (osobně řadím toto kabrio mezi vůbec nejhezčí na trhu), o tom nelze polemizovat, stejně jako o ceně: 800 000 Kč je hodně velká suma.
Technické údaje: Volkswagen Beetle Cabriolet 2.0 TSI
Rok • stupeň výbavy
2014 • Sport Exclusive
Počet válců/ventilů na válec • rozvod
4/4 • DOHC
Typ motoru • zdvihový objem
zážehový • 1 984 cm3
Nejvyšší výkon
147 kW (200 koní)
Nejvyšší výkon při otáčkách
5 100 ot/min
Nejvyšší krouticí moment
280 Nm při 1 700 až 5 200 ot/min
Zrychlení z 0 na 100 km/h
7,6 s
Nejvyšší rychlost
223 km/h
Převodovka: způsob řazení • počet stupňů
automatická • 6 stupňů
Zákl. objem zavazadlového prostoru
225 l
Objem palivové nádrže
55 l
Hmotnost: provozní • celková
1 430 kg • 1 890 kg
Prům. spotřeba: komb.
7,6 l/100 km
Rozměry: délka × šířka × výška
4 278 × 1 808 × 1 473 mm