Test Volkswagen Beetle Cabriolet 2.0 TSI: nejstylovější stylovka

Může mít něco větší styl než povedené retro v podobě aktuálního VW Beetle, které navazuje na velice slavný odkaz? Samozřejmě, může. Pokud přehlédneme pár konkurentů, pak to je jednoznačně Beetle Cabriolet.
Seznam kapitol
  1. Volkswagen Beetle Cabriolet v kostce
  2. Základní fakta, Design o úroveň výše, Exclusive opravdu exkluzivní
  3. Motor: ozvěna minulosti, Kde jsou ty problémy?
  4. Cena, Technické údaje
  5. Fotogalerie

Minulý rok dorazil na český trh kabriolet odvozený od aktuální generace Volkswagenu Beetle. Vzal to oklikou přes Los Angeles, kde byl na podzim 2012 poprvé světu představen. Před několika týdny se tento vůz dostal konečně také do naší redakce, a to ve vskutku exkluzivní verzi. Pod kapotou byl vrcholný benzinový dvoulitr spolupracující s automatickou převodovkou DSG, v interiéru byste pro změnu našli čalounění kůží Nappa a v podstatě vše, na co si vzpomenete.

Test: Volkswagen Beetle Sport 2,0 TSI DSG - pekelně svižný hmyz

Test: Volkswagen Beetle Sport 2,0 TSI DSG - pekelně svižný hmyz

Beetle Cabriolet je velmi přitažlivé auto, nenápadná černá barva karoserie na tom nezměnila vůbec nic. Je to zkrátka nestylovější stylovka. Kdo hledá něco, v čem bude středem pozornosti za každých okolností, tomu by se německý kabriolet mohl líbit. Připravte se pouze na to, že pozornost bude mít původ spíše u žen. Je samozřejmě otázkou, jak moc vám zrovna tahle věc bude vadit.

Vrcholný motor pod kapotou naší verze nabídne 147 kW (200 k). De facto jde o stejnou motorizaci, jakou jsme před časem testovali v provedení GSR. Jenže v kabrioletu jsem se nemohl zbavit dojmu, že jde o zbytečně silný motor. Na sportování Beetle Cabriolet není, na expresní jízdu po dálnici také ne.

Než jsem se ale stačil pořádně podívat na dilema, zda sáhnout po slabším čtyřválci 1.4 TSI nebo zda přeci jen koupit dvoulitr, přispěchal český importér s řešením. Testovaná motorizace byla stažena z nabídky, na českém trhu se už neprodává. A je po problému...

Radosti
Design a styl
Přitahuje pozornost
Tvar sedadel
Slušný prostor pro cestující
Starosti
Vyšší spotřeba
Vysoká cena
Malý vstupní otvor do zavazadleníku
Slabé brzdy
6  /10
Pokračování testu
Fotogalerie78 fotografií
_DSC1435.JPG _DSC1437.JPG _DSC1440.JPG
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Volkswagen Beetle Cabriolet v kostce
  2. Základní fakta, Design o úroveň výše, Exclusive opravdu exkluzivní
  3. Motor: ozvěna minulosti, Kde jsou ty problémy?
  4. Cena, Technické údaje
  5. Fotogalerie
Test ojetiny Mini One: Britské retro úžasně jezdí, trápí jej ale motory

Ojetina: Mini One

Druhá generace hatchbacku mini se začala nabízet před jedenácti roky. Dnes ji v nabídce bazarů naleznete za ceny od 120 tisíc korun. Na co si dát pozor?

21.  10.  2017 | David Rusol
Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

17.  10.  2017 | Michal Žďárský | 4 příspěvky
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků