Test Volkswagen Beetle Cabriolet 2.0 TSI: nejstylovější stylovka

Může mít něco větší styl než povedené retro v podobě aktuálního VW Beetle, které navazuje na velice slavný odkaz? Samozřejmě, může. Pokud přehlédneme pár konkurentů, pak to je jednoznačně Beetle Cabriolet.
Seznam kapitol
  1. Volkswagen Beetle Cabriolet v kostce
  2. Základní fakta, Design o úroveň výše, Exclusive opravdu exkluzivní
  3. Motor: ozvěna minulosti, Kde jsou ty problémy?
  4. Cena, Technické údaje
  5. Fotogalerie

Minulý rok dorazil na český trh kabriolet odvozený od aktuální generace Volkswagenu Beetle. Vzal to oklikou přes Los Angeles, kde byl na podzim 2012 poprvé světu představen. Před několika týdny se tento vůz dostal konečně také do naší redakce, a to ve vskutku exkluzivní verzi. Pod kapotou byl vrcholný benzinový dvoulitr spolupracující s automatickou převodovkou DSG, v interiéru byste pro změnu našli čalounění kůží Nappa a v podstatě vše, na co si vzpomenete.

Test: Volkswagen Beetle Sport 2,0 TSI DSG - pekelně svižný hmyz

Test: Volkswagen Beetle Sport 2,0 TSI DSG - pekelně svižný hmyz

Beetle Cabriolet je velmi přitažlivé auto, nenápadná černá barva karoserie na tom nezměnila vůbec nic. Je to zkrátka nestylovější stylovka. Kdo hledá něco, v čem bude středem pozornosti za každých okolností, tomu by se německý kabriolet mohl líbit. Připravte se pouze na to, že pozornost bude mít původ spíše u žen. Je samozřejmě otázkou, jak moc vám zrovna tahle věc bude vadit.

Vrcholný motor pod kapotou naší verze nabídne 147 kW (200 k). De facto jde o stejnou motorizaci, jakou jsme před časem testovali v provedení GSR. Jenže v kabrioletu jsem se nemohl zbavit dojmu, že jde o zbytečně silný motor. Na sportování Beetle Cabriolet není, na expresní jízdu po dálnici také ne.

Než jsem se ale stačil pořádně podívat na dilema, zda sáhnout po slabším čtyřválci 1.4 TSI nebo zda přeci jen koupit dvoulitr, přispěchal český importér s řešením. Testovaná motorizace byla stažena z nabídky, na českém trhu se už neprodává. A je po problému...

Radosti
Design a styl
Přitahuje pozornost
Tvar sedadel
Slušný prostor pro cestující
Starosti
Vyšší spotřeba
Vysoká cena
Malý vstupní otvor do zavazadleníku
Slabé brzdy
6  /10
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Volkswagen Beetle Cabriolet v kostce
  2. Základní fakta, Design o úroveň výše, Exclusive opravdu exkluzivní
  3. Motor: ozvěna minulosti, Kde jsou ty problémy?
  4. Cena, Technické údaje
  5. Fotogalerie
Minitest VW Amarok 3.0 TDI V6 4Motion Aventura: Všech pick-upů král

VW Amarok 3.0 TDI/190 kW 4M (minitest)

Volkswagen, nikoli bez souvislosti s novým emisním měřícím cyklem WLPT, pozměnil motorovou nabídku svého již deset let sloužícího pick-upu Amarok, který nyní nabízí v podstatě jediný motor. Nebojte se, jsou to dobré zprávy.

21.  3.  2019 | Petr Schnagl | 46 příspěvků
Minitest Renault Kadjar 1.3 TCe: Malé srdce, velké odhodlání

Renault Kadjar 1.3 TCe (minitest)

Kadjar se v přívalu nových crossoverů možná poněkud ztrácí. O to více ale zaujme, když začnete zkoumat, co je za tou nenápadnou fasádu. A to i malé třináctistovce navzdory, protože funguje pozoruhodně dobře.

19.  3.  2019 | Miro Mihálik | 13 příspěvků
Minitest Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid 2WD: Napravení reputace?

Honda CR-V 2.0 i-MMD Hybrid (minitest)

Honda se u nové generace modelu CR-V vzdala naftového motoru. Alternativou je hybrid s velice slušným výkonem 135 kW, který mě fascinoval ve více ohledech. Hlavně pak technikou.

17.  3.  2019 | Jan Mička | 37 příspěvků