TEST Volkswagen Arteon R 2.0 TSI SB: Chladnokrevně efektivní bijec v kvádru

Ginter  |  14. 09. 2021 14:00

Přidám pár korun a mám novou M3. 2 mega za 2.0 TSI za zastaralýho Arteona a ještě k tomu SB, neuvěřitelný......

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  14. 09. 2021 14:05

nezabudaj, ze to ma priecne ulozeny motor ... m3 je uz uplne ine , s pozdlzne ulozenym motorom za napravou, rozlozenie vahy je uplne ina liga

Odpovědět  |   | 
Nojono  |  14. 09. 2021 14:09

Ono to reálně pár korun není, protože M3 v základu je holobyt a dovybavit to na úroveň výbavy R přijde na slušný balík.
A i tak to bude koncepčně zcela jiné auto, určené pro zcela jinou klientelu, jiný účel použití a hlavně, poooodstatně menší zejména uvnitř.

Odpovědět  |   | 
goes  |  14. 09. 2021 14:12

Jen vykon auto nedela. Navic toto mas za 2 ve full. M3 je podobne vybavene za 3 a vice. Ze jede kapku vice? Mno hej ale ta prwkricnost

Odpovědět  |   | 
homer  |  14. 09. 2021 19:58

To neřeš, ty nakupuješ v Jižní Korei.

Odpovědět  |   | 
Luise  |  14. 09. 2021 20:09

Nesrovnavá bych s M3, to je uplne jiná liga. Spis m340i. I to je ale jiná liga. Stačí se podívat na test carwow. Jako dobrý auto, ale příliš peněz na to, co to ve skutečnosti je. Je to VW s vyhnanym 4valcem uloženým napříč. Nechyta se ani na zmíněné m340i, ani technikou, ani interiérem.

Odpovědět  |   | 
goes  |  14. 09. 2021 20:47

Interierem levou zadni a technikou jak kterou. Vw ma lepsi automat a 4kolku. Bmw svym zpusobem motor. Bmw bude porad o pul mice vyse.

Odpovědět  |   | 
Luise  |  14. 09. 2021 22:28

Chápu, že mas doma rkoveho golfa. Ale kdbys mel trochu soudnosti, tak arteon se kvalitou použitých materiálu a ani zpracováním se současnou generaci 3er skutečně nedá srovnávat. Jen ten pohled na nechutně levná černá plastové padla pod volantem tady v galerii…. To je prosím parodie na kvalitní materialy. A můžeme pokračovat na ovladače sedacek. Chod tlačítek je dle videí také klasicky octavkově levný.

Odpovědět  |   | 
goes  |  14. 09. 2021 22:45

Mam doma vice aut a nehodnotim konstrukce a materialove 7 roku stary golf a bmw. Resim auto z testu a soucasne bmw. S obema mam dost realnych zkusenosti. Proste je to nastejno. Uz mi od tebe chybi jen zvuk bouchnuti dveri.

A muzes tu vypisovat tve teoreticke zkusenosti klidne tyden a nic na tom nezmenis.

Odpovědět  |   | 
Luise  |  14. 09. 2021 22:54

Naprostý souhlas. Ty rozdíly jsou znatelné okamžitě po usednutí. Víc netřeba dodávat. Technicky ani kvalitou interiéru proste tento arteon není srovnatelný se současnou srovnatelnou 3er. Můžeš si ale nalhavat, co chceš, to je naprosto v pořádku.

Odpovědět  |   | 
goes  |  14. 09. 2021 23:16

Tak hlavne ze sis dal ty plusy a mi minusy. To ses kabrnak. Tak dal sni o bmw a zitra sup do skoly.

Odpovědět  |   | 
Luise  |  15. 09. 2021 10:05

Musím říct, že jsme se v kanclu nad tvým posledním příspěvkem královsky pobavili, takže díky za něj.

Odpovědět  |   | 
LLK45  |  15. 09. 2021 12:42

Já vám do toho pánové nechci moc kafrat, ale mám již třetí trojku a mohu chválit auto za spoustu vlastností, ale za kvalitu interiéru opravdu ne. Materiály naprosto běžné a zpracování na úrovni auta o tři třídy horší. A to jsem ve všech případech skončil u příplatkových verzích. Pádla mám také plastová. Ale kupuji si to pro jiné důvody.

Zbylé části sporu již nechám na vás.

Odpovědět  |   | 
Luise  |  15. 09. 2021 13:06

Můžu souhlasit, ale ne s poslední generací, tam šla kvalita interiéru výrazně nahoru. U BMW celkově se kvalita interiérů v poslední generaci výrazně zlepšila, což koneckonců potvrzuje i každý jeden test zde. Jinak ano, třeba minulá generace byla tak někde na úrovni lepšího passatu.

Odpovědět  |   | 
Luise  |  15. 09. 2021 13:15

Ale probereme to až mi skončí škola, hele.

Odpovědět  |   | 
goes  |  15. 09. 2021 13:52

Ty to tezce nedavas, ze se ti nekdo odrel o virutalniho mazlika... Nicmene uz stary dobry jara to rikal jasne.

Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co se s tím dá dělat

Proste rozdil blizky nule a smudla vlastnik o dva posty vyse to napsal taky jednoznacne. Takze tomu diky za podporu, vidime to stejne.

Odpovědět  |   | 
Luise  |  15. 09. 2021 14:48

Z nedávných testů Arteon R a 430d na auto . cz

Arteon R. To nástup dovnitř už tak bezchybný není. Určitá strohost palubní desky mi vyhovuje, protože to působí nadčasově, vadí mi však přece jen některé lacinější detaily. Na mysli mám buď vybrané plasty (mimo jiné sice velká, ale lacině působící řadicí pádla pod volantem) nebo třeba head-up displej tvořený jen výsuvným sklíčkem nad přístrojovým štítem. Proč tu nemůže být typický průhledový displej s promítáním přímo na čelní sklo, když už ho má dnes třeba i Toyota Corolla nebo Hyundai Tucson?

430dxdrive.:
Z objektivního hlediska lze BMW 430d xDrive kupé jen máloco vytknout. Má fantastický interiér s pečlivě vybranými a parádně zpracovanými materiály.

Asi se všem recenzentům na světe taky někdo opřel do mazlíčka, šmudlo.

Odpovědět  |   | 
goes  |  15. 09. 2021 17:31

To je smutne ze jediny tvuj zdroj zazitku jsou recenze na webu. Ale cely ten prubeh diskuze jde v tom duchu. Tva vysnena nedostupna modla holt. Tak uzivej

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  15. 09. 2021 11:42

XDDDDDDDDDDDD lepsiu 4kolku? myslis haldex s preferenciou predneho pohonu? priecne ulozneho motora ktory nema ani z daleka tak rozlozenie vahy ako koncepcia pozdlzne ulozeneho motora za napravou?

Odpovědět  |   | 
goes  |  15. 09. 2021 13:53

sice netusim proc k funkci pohonu 4x4 davas dalsi nesmysly, ktere s tim nesouvisi, ale kdyz ti to udela radost, tak jen tak dal.

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  15. 09. 2021 14:21

neviem ci vies ako funguje taky pohon ked takuto sprostost napises nie je jedno ci mas medzinapravovy diferenencial alebo len axialne cerpadlo ktore ti pridava zadok

Odpovědět  |   | 
goes  |  15. 09. 2021 17:31

Musim se priznat ze ti nerozumim. Zkus to nejak jinak

Odpovědět  |   | 
OnlyTruth  |  15. 09. 2021 17:42

vidiet, tak potom naco vobec pises do diskusie, ktorej nerozumies.. staci si trosku pogooglit a naucit sa co to o technologiach pouzivanych v autach....

Odpovědět  |   | 
goes  |  15. 09. 2021 20:48

Diskuzi rozumim. Tobe nerozumim.

Odpovědět  |   | 
Max  |  15. 09. 2021 15:07

Zkuste vic rozvest ten lepsi automat a ctyrkolku…

Odpovědět  |   | 
goes  |  15. 09. 2021 17:32

Rozehravas tu snahu o nasledne hejty to moc okate. Pouzij google pokud neco nevis

Odpovědět  |   | 
Luise  |  15. 09. 2021 18:50

Co po něm chceš hele, goed jezdí 4Kolkou s preferencí předku, to je ten typ lidi co nepozná, ze jim ustřelil zadek.

Odpovědět  |   | 
Luise  |  15. 09. 2021 19:06

Hele goes, zrovna jedu z práce domu a sahám na ta padla v bmw, podle mě ti fakt není zdaleka takový shit jako arteon

Odpovědět  |   | 
Luise  |  15. 09. 2021 19:10

Kdzy tak nad tím ale přemýšlím, artekn podle tebe jezdí lépe než 3er a má vevnitř minimálně stejně kvalitní materialy, neztracis ty cit v rukou, clovece???

Odpovědět  |   | 
goes  |  15. 09. 2021 20:48

Tak uz jsme doma. Mi je cely aerton u zadele na rozdil od tve trojky kterou si musis tak decky obhajovat. Kor dat vice za horsi. Tak si to uzivej.

Odpovědět  |   | 
Luise  |  15. 09. 2021 21:47

Je s tebou sranda, chvíli. Na druhou stranu Chápu tvoji manželku, ze dá jednou do měsíce karton vina a brečí až do rána.

Odpovědět  |   | 
goes  |  14. 09. 2021 14:12

Jinak hnus. Rychlejsi jak er golf 7,5 :(

Odpovědět  |   | 
Motorhead  |  14. 09. 2021 21:03

Všechna osobní auta v celé EU za rok nevyprodukují tolik CO2, jako Čína vyprodukuje používáním fosilních paliv za tři týdny.

Odpovědět  |   | 
Luba  |  15. 09. 2021 13:13

Krásné auto, škoda že na nové nemám, ale do budoucna se třeba nějaký ojetý pětiletý kousek do půl mega najde. Zatím tedy mohu jenom snít 😌

Odpovědět  |   | 
Tomáš  |  15. 09. 2021 23:22

Bijec...? To jako vážně? ... známý přeplňovaný čtyřválcový dvoulitr ... První nám ořezali válce ze šesti na čtyři uhoněné, teď nám do toho rvou elektrické cvrčky... Jsem zvědavý, kdy tenhle uměle vyvolaný "boom" skončí. Osobně už se začínám pomalu cítit jak na Kubě a svoji V6 nedám ani za zlaté prase.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

DS 4 je synonymem pařížského luxusu. Už jsme se svezli a máme dobré zprávy

DS 4 PureTech a E-Tense

Tři roky po ukončení výroby se vrací DS 4 ve druhé generaci. Jak jezdí, jsme vyzkoušeli v zemi, kde je tenhle kompaktní model s nádechem luxusu doma: ve Francii.

včera | David Šprincl | 12 příspěvků
TEST Volkswagen Arteon R 2.0 TSI SB: Chladnokrevně efektivní bijec v kvádru

Vokswagen Arteon R Shooting Brake

Velké benzinové kombi s pořádnou porcí výkonu a bez elektromotorů? Do budoucna půjde o stále vzácnější zboží. V téhle formě je snadné odpustit mu i drobné nedokonalosti.

14.  9.  2021 | Richard Herbich | 35 příspěvků
Poprvé za volantem nové Dacie Duster: Opět se vyplatilo poslouchat zákazníky

Dacia Duster TCe 130 EDC

Nové funkce, automatická převodovka, lepší interiér. Facelift dokazuje, že skvělá Dacia Duster může být ještě lepší.

12.  9.  2021 | Vladimír Kadera | 35 příspěvků

Nejčtenější články

Do ČR míří levná SUV z Číny. Dongfeng spustil rezervace, už známe i české ceny

Do ČR míří levná SUV z Číny. Dongfeng spust…

Dongfeng to zkouší v Česku. Nabízí zde první modely včetně elektromobilu nebo rodinného SUV.

15.  9.  2021 | | 53 N/A
Daniel Fuglevič
DongfengČínaČeský trhCeny
Levné luxusnější ojetiny mohou být past. Těmto 8 motorům se vyhněte obloukem

Levné luxusnější ojetiny mohou být past. Tě…

Kdysi stály statisíce až miliony, dnes je koupíte za babku. Pořídit si luxusní kočár s výraznou slevou ale může znamenat extrémně drahý servis nebo rovnou odtah na vrakoviště. Poradíme, čemu se vyhnout.

23.  8.  2021 | | 20 N/A
Richard Herbich
Motory
Na první pohled jen další Škoda Favorit na prodej. Druhý zvedá nadšence ze židlí

Na první pohled jen další Škoda Favorit na …

Lovci zajímavých kousků by teď měli zpozornět. Na českých inzercích se objevila Škoda Favorit s palubním počítačem.

28.  8.  2021 | | 8 N/A
David Rusol
VeteránŠkoda Favorit
Na nejvzácnější Škodu Felicia se málem zapomnělo. Kráska měla jedinou chybu

Na nejvzácnější Škodu Felicia se málem zapo…

Když se v březnu 1998 v Ženevě odhalila Škoda Felicia s novou tváří, sériová auta na osvíceném pódiu nečekaně doplnil také zářivě zlatý koncept Golden Prague, obdařený mnoha neznámými doplňky. Měl jen jedinou chybu – nikdy nedostal šanci na sériovou výrobu.

21.  8.  2021 | | 11 N/A
Lukáš Prejzek
Škoda FeliciaRetro
Nejlevnější Dacia Duster stojí méně než Fabia. Ostudu nedělá, ale máme lepší tip

Nejlevnější Dacia Duster stojí méně než Fab…

Dacii Duster po modernizaci u nás koupíte za cenu hluboko pod 300.000 Kč. Taková verze je ale určena pro skutečně nenáročného řidiče.

11.  9.  2021 | | 23 N/A
Jan Mička
České cenyDacia Duster