TEST Volkswagen Arteon R 2.0 TSI SB: Chladnokrevně efektivní bijec v kvádru

35 komentářů

Tomáš
15. září • 23:22

Bijec...? To jako vážně? ... známý přeplňovaný čtyřválcový dvoulitr ... První nám ořezali válce ze šesti na čtyři uhoněné, teď nám do toho rvou elektrické cvrčky... Jsem zvědavý, kdy tenhle uměle vyvolaný "boom" skončí. Osobně už se začínám pomalu cítit jak na Kubě a svoji V6 nedám ani za zlaté prase.

Luba
15. září • 13:13

Krásné auto, škoda že na nové nemám, ale do budoucna se třeba nějaký ojetý pětiletý kousek do půl mega najde. Zatím tedy mohu jenom snít 😌

Motorhead
14. září • 21:03

Všechna osobní auta v celé EU za rok nevyprodukují tolik CO2, jako Čína vyprodukuje používáním fosilních paliv za tři týdny.

goes
14. září • 14:12

Jinak hnus. Rychlejsi jak er golf 7,5 :(

Ginter
14. září • 14:00

Přidám pár korun a mám novou M3. 2 mega za 2.0 TSI za zastaralýho Arteona a ještě k tomu SB, neuvěřitelný......

homer
14. září • 19:58

To neřeš, ty nakupuješ v Jižní Korei.

Luise
14. září • 20:09

Nesrovnavá bych s M3, to je uplne jiná liga. Spis m340i. I to je ale jiná liga. Stačí se podívat na test carwow. Jako dobrý auto, ale příliš peněz na to, co to ve skutečnosti je. Je to VW s vyhnanym 4valcem uloženým napříč. Nechyta se ani na zmíněné m340i, ani technikou, ani interiérem.

goes
14. září • 20:47

Interierem levou zadni a technikou jak kterou. Vw ma lepsi automat a 4kolku. Bmw svym zpusobem motor. Bmw bude porad o pul mice vyse.

Max
15. září • 15:07

Zkuste vic rozvest ten lepsi automat a ctyrkolku…

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
goes
15. září • 17:32

Rozehravas tu snahu o nasledne hejty to moc okate. Pouzij google pokud neco nevis

Luise
15. září • 18:50

Co po něm chceš hele, goed jezdí 4Kolkou s preferencí předku, to je ten typ lidi co nepozná, ze jim ustřelil zadek.

Luise
15. září • 19:06

Hele goes, zrovna jedu z práce domu a sahám na ta padla v bmw, podle mě ti fakt není zdaleka takový shit jako arteon

Luise
15. září • 19:10

Kdzy tak nad tím ale přemýšlím, artekn podle tebe jezdí lépe než 3er a má vevnitř minimálně stejně kvalitní materialy, neztracis ty cit v rukou, clovece???

goes
15. září • 20:48

Tak uz jsme doma. Mi je cely aerton u zadele na rozdil od tve trojky kterou si musis tak decky obhajovat. Kor dat vice za horsi. Tak si to uzivej.

Luise
15. září • 21:47

Je s tebou sranda, chvíli. Na druhou stranu Chápu tvoji manželku, ze dá jednou do měsíce karton vina a brečí až do rána.

OnlyTruth
15. září • 11:42

XDDDDDDDDDDDD lepsiu 4kolku? myslis haldex s preferenciou predneho pohonu? priecne ulozneho motora ktory nema ani z daleka tak rozlozenie vahy ako koncepcia pozdlzne ulozeneho motora za napravou? :-D :-D :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
goes
15. září • 13:53

sice netusim proc k funkci pohonu 4x4 davas dalsi nesmysly, ktere s tim nesouvisi, ale kdyz ti to udela radost, tak jen tak dal.

OnlyTruth
15. září • 14:21

neviem ci vies ako funguje taky pohon ked takuto sprostost napises :-D :-D :-D nie je jedno ci mas medzinapravovy diferenencial alebo len axialne cerpadlo ktore ti pridava zadok :-D

goes
15. září • 17:31

Musim se priznat ze ti nerozumim. Zkus to nejak jinak

OnlyTruth
15. září • 17:42

vidiet, tak potom naco vobec pises do diskusie, ktorej nerozumies.. staci si trosku pogooglit a naucit sa co to o technologiach pouzivanych v autach....

goes
15. září • 20:48

Diskuzi rozumim. Tobe nerozumim.

Luise
14. září • 22:28

Chápu, že mas doma rkoveho golfa. Ale kdbys mel trochu soudnosti, tak arteon se kvalitou použitých materiálu a ani zpracováním se současnou generaci 3er skutečně nedá srovnávat. Jen ten pohled na nechutně levná černá plastové padla pod volantem tady v galerii…. To je prosím parodie na kvalitní materialy. A můžeme pokračovat na ovladače sedacek. Chod tlačítek je dle videí také klasicky octavkově levný.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
goes
14. září • 22:45

Mam doma vice aut a nehodnotim konstrukce a materialove 7 roku stary golf a bmw. Resim auto z testu a soucasne bmw. S obema mam dost realnych zkusenosti. Proste je to nastejno. Uz mi od tebe chybi jen zvuk bouchnuti dveri. A muzes tu vypisovat tve teoreticke zkusenosti klidne tyden a nic na tom nezmenis.

Luise
14. září • 22:54

Naprostý souhlas. Ty rozdíly jsou znatelné okamžitě po usednutí. Víc netřeba dodávat. Technicky ani kvalitou interiéru proste tento arteon není srovnatelný se současnou srovnatelnou 3er. Můžeš si ale nalhavat, co chceš, to je naprosto v pořádku.

goes
14. září • 23:16

Tak hlavne ze sis dal ty plusy a mi minusy. To ses kabrnak. Tak dal sni o bmw a zitra sup do skoly.

Luise
15. září • 10:05

Musím říct, že jsme se v kanclu nad tvým posledním příspěvkem královsky pobavili, takže díky za něj.

LLK45
15. září • 12:42

Já vám do toho pánové nechci moc kafrat, ale mám již třetí trojku a mohu chválit auto za spoustu vlastností, ale za kvalitu interiéru opravdu ne. Materiály naprosto běžné a zpracování na úrovni auta o tři třídy horší. A to jsem ve všech případech skončil u příplatkových verzích. Pádla mám také plastová. Ale kupuji si to pro jiné důvody.Zbylé části sporu již nechám na vás.

Luise
15. září • 13:06

Můžu souhlasit, ale ne s poslední generací, tam šla kvalita interiéru výrazně nahoru. U BMW celkově se kvalita interiérů v poslední generaci výrazně zlepšila, což koneckonců potvrzuje i každý jeden test zde. Jinak ano, třeba minulá generace byla tak někde na úrovni lepšího passatu.

Luise
15. září • 13:15

Ale probereme to až mi skončí škola, hele.

goes
15. září • 13:52

Ty to tezce nedavas, ze se ti nekdo odrel o virutalniho mazlika... Nicmene uz stary dobry jara to rikal jasne.Můžeme o tom vést spory, můžeme s tím nesouhlasit, ale to je asi tak všechno, co se s tím dá dělatProste rozdil blizky nule a smudla vlastnik o dva posty vyse to napsal taky jednoznacne. Takze tomu diky za podporu, vidime to stejne.

Luise
15. září • 14:48

Z nedávných testů Arteon R a 430d na auto . cz Arteon R. To nástup dovnitř už tak bezchybný není. Určitá strohost palubní desky mi vyhovuje, protože to působí nadčasově, vadí mi však přece jen některé lacinější detaily. Na mysli mám buď vybrané plasty (mimo jiné sice velká, ale lacině působící řadicí pádla pod volantem) nebo třeba head-up displej tvořený jen výsuvným sklíčkem nad přístrojovým štítem. Proč tu nemůže být typický průhledový displej s promítáním přímo na čelní sklo, když už ho má dnes třeba i Toyota Corolla nebo Hyundai Tucson?430dxdrive.:
Z objektivního hlediska lze BMW 430d xDrive kupé jen máloco vytknout. Má fantastický interiér s pečlivě vybranými a parádně zpracovanými materiály.Asi se všem recenzentům na světe taky někdo opřel do mazlíčka, šmudlo.

goes
15. září • 17:31

To je smutne ze jediny tvuj zdroj zazitku jsou recenze na webu. Ale cely ten prubeh diskuze jde v tom duchu. Tva vysnena nedostupna modla holt. Tak uzivej

goes
14. září • 14:12

Jen vykon auto nedela. Navic toto mas za 2 ve full. M3 je podobne vybavene za 3 a vice. Ze jede kapku vice? Mno hej ale ta prwkricnost

OnlyTruth
14. září • 14:05

nezabudaj, ze to ma priecne ulozeny motor ... m3 je uz uplne ine , s pozdlzne ulozenym motorom za napravou, rozlozenie vahy je uplne ina liga

Nojono
14. září • 14:09

Ono to reálně pár korun není, protože M3 v základu je holobyt a dovybavit to na úroveň výbavy R přijde na slušný balík.
A i tak to bude koncepčně zcela jiné auto, určené pro zcela jinou klientelu, jiný účel použití a hlavně, poooodstatně menší zejména uvnitř.

Doporučujeme

Články odjinud