Nad cenou lze bědovat a dávat ji do mínusů v hodnocení, ale to je tak všechno co s tím pan redaktor nadělá. On platí jednoduchý zákon nabídky a poptávky a při pohledu na českou statistiku prodejů je jasné, že cena nejspíš ještě rychle poroste, Arteon je letos třetí nejprodávanější model střední třídy hned po Superbu a Passatu a protože aut je obecně velký nedostatek, tak je jasné, že cena poletí dále nahoru bez ohledu na cenové nářky.
Jako že nejsou skladovky? Nebo čemu říkáš "nejsou auta"?
Arteon možná, ale ne 235kw za 1.9mil. Jak bylo napsáno výše, blbost.
No já těch eRek potkávám po Praze poměrně hodně, takže tak velká blbost to nebude.
Arteon byl za pěkný peníze na operak v 2017/18... je dost možné, že ty potkavany arteony jsou tyto starší kousky. 1.5M+ za to snad nikdo nedá, tam uz management šel do Audi.
Pak je možnost ta, že majitelé nechtějí nadřízené nebo klienty dráždit BMW. V závidistánu to může způsobit nečekané trable.
A jsou to opravdu tahle top eRka? Nebo R-line, což je designový paket, který se dá navěsit i na základní 1,5 TSI? S ohledem na tebou popisované množství to bude spíš druhá varianta...
K R-line v 1.5 TSI ti nedají čtyři laufy a velké disky brzd. Rozeznat R-line a R je dost primitivní.
K základnímu TSI možná ne, k větším motorům možná ano? Po pravdě, Arteon přehlížím jak širé lány, tak rychle se mi žádné jiné auto nikdy neokoukalo.Zkusím se na ty středočeské zaměřit, jestli opravdu uvidím R nebo ne. Podle mě spíš ne, stejně jako prakticky nevidím Golfy GTI a R.
Třeba, zadas- li si na sauto arteon shooting break, je jich tam 52, z toho jeden Rkový. Zadas li si novou 3ku, mas jich v nabídce nějakých 240, z toho nějakých 35 kusů ve verzi 340. Asi nejblíž k tomu, co jsme schopni od klávesnice zjistit k poměru normální verze vs. Rko…
Pracuju a parkuju na P1 a na 1 arteon R vidím tak 30-50 kusů 340xi, takže asi tak.
Neobjektivne a s nadsázkou k designu ;) když VW udělá design který je tak trochu interpretaci saabu tak je to docela koukatelne. Za mě nejhezčí VW dneška. Ale proste tam ten Saab vidím. Ale za ty peníze bych také volil něco jiného ;). Po poslední 9-5 mi Saab chybí čím dál víc.
Saab bych v tom nehledal ani po pěti pivech. Poslední 9-5 byl průser. Přeznačkovaný Opel Insignia (nebo jak se v té době jmenoval), šíleně levné plasty, tragicky slícované i na Dacii, na zatlačení se prohýbaly a vrzaly. V té době dost malér. Seděl jsem v tom.
Jasný kvalitu nehodnotim ta je dána tím že to bylo spíchnuté horkou jehlou. Ale design se mi fakt líbil a kdyby ho mohli rozvíjet tak myslí že by ti bylo fajn. Ale jak říkám je to subjektivni názor na design. Který se mi u nových VW moc nelíbí a tohle trochu vybočuje pozitivním směrem a já v tom Saab vidím;) který současny VW se vám líbí?
Absentuje knofliky a tocitka a vsechno je zase matlaci? Pokud ano, dekuji nashledanou.
Nazdar
Opravdu chválim autora, ze závěrem aspon základně srovnal s premiovou konkurencí a vyvodil z toho zaver. Navíc zcela logicky a je vidět, ze minimálně nektere z těch vozů řídil. Za téměř 2 mil VW se 4valcem, DSG, primarne hnanym predkem, nefungujicim a místy lacinými interiérem je pro mě no go, ale chápu, ze do toho někdo půjde:)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.