Test: Volkswagen Arteon nechce být Passatem. Obhájí ale svoji cenovku?

26 komentářů

dpcstb
23. července • 8:54

nato ze to nechce byt passat, je to az priliz passat. hnus.

owner
23. července • 2:34

Nemám strach, že by to VW k Audině neměl marketingově srovnané. Takže moc dobře vědí jakou nasadit cenu a pro jaké zákazníky je tento model určený. Jak bylo v článku zmíněno, je to pro lidi, kteří nechtějí okolí provokovat a nasírat prémiovou značkou. To samozřejmě neplatí v ČR, s tímhle autem vytočí i tak kde koho.

John Doe
22. července • 18:15

Tak som dnes videl tuto kreaturu vo farbe premiova baby srackova (horcica to nebola).V reale to vyzera ako keby niekto prislapol Passat, ako Passat na fotke natiahnutej v horizontalnej rovine.

Mitch
23. července • 19:15

Tebe to auto dle prispevku tady velmi frustruje.

Kuk Vykuk
22. července • 2:02

Sebranka Německá prolhaná
Der Spiegel: Přední německé automobilky tvořily od 90. let kartel, dohodly se i na podvodném softwaru
https://www.seznam.cz/zpravy/clanek/der-spiegel... ...

dpcstb
23. července • 9:00

v biznisoch s vysokou vstupnou barierou(tj nizkou pravdepodobnostou vstupu novej konkurencie) je kartel vzdy

Kuk Vykuk
22. července • 10:18
Joe Doe
21. července • 23:25

Volkswagen za cenu Lexusu GS, resp. Volkswagen drahsi ako Lexus... Tu cenu obhaji 'zejmena na Litomericku'.

Mitch
22. července • 17:00

Haha. To je prave ten vtip. Zakladni Lexus GS ve vybave holatko s mnohem slabsim motorem sice stoji 1,2mega. Ale pokud tam date druhy vybavovy stupen (kde jeste oproti Arteonu dost věci chybi) - sup, a je tam 1,6mio. Takze ono to chce pocitat. A ne jen psat polopravdy.

John Doe
22. července • 18:13

Radsej Lexus s hybridom v zaklade, nez 'toto'.

Mitch
23. července • 19:13

Tak dulezite je, ze si kazdy muze vybrat. Lexus pro me osobne je velmi osklive auto, ktere je nesmirne provozne drahe. Nahradni dily jsou za nesmysl.

Jirik
23. července • 23:33

On je zas nikdo nemusi kupovat... ty dily ;)

Tom
21. července • 18:28

Ne neobhájí. Možná když si chtějí hrát na tu "prémii" aby obhájili cenovku by mohli založeit divizi NVW ( nicht folks wagen ).

F40
21. července • 16:40

řidič a spolujezdec si nemůže kromě teploty nastavit rozdílný směr proudění vzduchu?!?!?3-[

Ne321
21. července • 14:43

Bohuzel dalsi tradicni posuzovani cen aut podle "ceny od" a ne realnym srovnanim stejne vybavenych modelu. Na prvni pohled vypada Arteon opravdu obdobne cenove jako Audi A5, ale realne je ten BiTDI vybaven v zakladu na VW netradicne vysokou vybavou, pokud dolozite tu zminovanou sestivalcovou A5 na stejnou uroven vybavy jste o pul mega vyse ani nemrknete.

Pavel F.
21. července • 15:36

Na to já vždycky v diskuzi odpovídám, když dotyčný říká, že je něco drahého, protože už to stojí stejně jako auto vyšší třídy, že ať mi to auto vyšší třídy sežene ve stejné výbavě ve stejné ceně. Pak je klid.

Mitch
21. července • 17:51

Nehlede na to, ze tu maji nedavno delany test podobne vybavene A5 2.0TDi - podotykam ze ve verzi 190koni, tedy motoricky horsi a maji tam napsano, ze cena testovaneho modelu 1,8milionu. A pak napisou blbosti, ze premie je stejne draha.

ACE
21. července • 13:11

V testu jste dali odpověď celkem jasnou, neobhájí.

Twin
21. července • 13:16

O tom rozhodnou prodeje, nikoliv test nebo názor kohokoliv.

Twin
21. července • 13:16

O tom rozhodnou prodeje, nikoliv test nebo názor kohokoliv.

ACE
21. července • 17:40

Naprosto přesně napsáno, rozhodnou. ;-)

Perkins
21. července • 12:19

Myšleno Stinger...B-]

sr
21. července • 12:50

no a co takový superb, to je konkurent přímo A8 :DD

Perkins
21. července • 12:12

Tak KIA, která má primárně zadek, V6, špičkové (nejspíš) zpracování, zcela autonomní model, ta se k prémii nepřiblíží. A protaženýho Passata s 5 dveřmi, s motorem, který cpou od Seata( mimochodem zcela zbytečná automobilka), po Octu, nacpou do prémie hned. WTF!!!!???..Svět se v prdel obrací. Evropa je v tomto směru neuvěřitelně bizarní !!! :-D:-D:-D Fakt nářez.:-D:-D:-D:-DB-]B-]B-]B-]

Petr
21. července • 9:44

No ja bych s tim michanim do premie nebyl tak hrr. Audi, BMW apod. Tam sice zakladni cena muze byt stejna, ale u VW hned mezi dverma dostanete 200tkc dolu a to auto ma v zakladu to, co za co u Audi apod. zaplatite nemale penize. Takze rozdil vykonove stejneho Audi A5 se stejnou vybavou a Arteona je skoro pul mega.

Lojza
23. července • 0:49

tech 200litru slevu mezi dverma u audi i bmw dostanes take bez problemu.

Doporučujeme

Články odjinud