nato ze to nechce byt passat, je to az priliz passat. hnus.
Nemám strach, že by to VW k Audině neměl marketingově srovnané. Takže moc dobře vědí jakou nasadit cenu a pro jaké zákazníky je tento model určený. Jak bylo v článku zmíněno, je to pro lidi, kteří nechtějí okolí provokovat a nasírat prémiovou značkou. To samozřejmě neplatí v ČR, s tímhle autem vytočí i tak kde koho.
Tak som dnes videl tuto kreaturu vo farbe premiova baby srackova (horcica to nebola).V reale to vyzera ako keby niekto prislapol Passat, ako Passat na fotke natiahnutej v horizontalnej rovine.
Tebe to auto dle prispevku tady velmi frustruje.
Sebranka Německá prolhanáDer Spiegel: Přední německé automobilky tvořily od 90. let kartel, dohodly se i na podvodném softwaruhttps://www.seznam.cz/zpravy/clanek/der-spiegel... ...
v biznisoch s vysokou vstupnou barierou(tj nizkou pravdepodobnostou vstupu novej konkurencie) je kartel vzdy
VW - povádíme co to dáhttp://byznys.lidovky.cz/umele-vylepsovani-prodejn... ...
Volkswagen za cenu Lexusu GS, resp. Volkswagen drahsi ako Lexus... Tu cenu obhaji 'zejmena na Litomericku'.
Haha. To je prave ten vtip. Zakladni Lexus GS ve vybave holatko s mnohem slabsim motorem sice stoji 1,2mega. Ale pokud tam date druhy vybavovy stupen (kde jeste oproti Arteonu dost věci chybi) - sup, a je tam 1,6mio. Takze ono to chce pocitat. A ne jen psat polopravdy.
Radsej Lexus s hybridom v zaklade, nez 'toto'.
Tak dulezite je, ze si kazdy muze vybrat. Lexus pro me osobne je velmi osklive auto, ktere je nesmirne provozne drahe. Nahradni dily jsou za nesmysl.
On je zas nikdo nemusi kupovat... ty dily ;)
Ne neobhájí. Možná když si chtějí hrát na tu "prémii" aby obhájili cenovku by mohli založeit divizi NVW ( nicht folks wagen ).
řidič a spolujezdec si nemůže kromě teploty nastavit rozdílný směr proudění vzduchu?!?!?3-[
Bohuzel dalsi tradicni posuzovani cen aut podle "ceny od" a ne realnym srovnanim stejne vybavenych modelu. Na prvni pohled vypada Arteon opravdu obdobne cenove jako Audi A5, ale realne je ten BiTDI vybaven v zakladu na VW netradicne vysokou vybavou, pokud dolozite tu zminovanou sestivalcovou A5 na stejnou uroven vybavy jste o pul mega vyse ani nemrknete.
Na to já vždycky v diskuzi odpovídám, když dotyčný říká, že je něco drahého, protože už to stojí stejně jako auto vyšší třídy, že ať mi to auto vyšší třídy sežene ve stejné výbavě ve stejné ceně. Pak je klid.
Nehlede na to, ze tu maji nedavno delany test podobne vybavene A5 2.0TDi - podotykam ze ve verzi 190koni, tedy motoricky horsi a maji tam napsano, ze cena testovaneho modelu 1,8milionu. A pak napisou blbosti, ze premie je stejne draha.
V testu jste dali odpověď celkem jasnou, neobhájí.
O tom rozhodnou prodeje, nikoliv test nebo názor kohokoliv.
Naprosto přesně napsáno, rozhodnou. ;-)
Myšleno Stinger...B-]
no a co takový superb, to je konkurent přímo A8 :DD
Tak KIA, která má primárně zadek, V6, špičkové (nejspíš) zpracování, zcela autonomní model, ta se k prémii nepřiblíží. A protaženýho Passata s 5 dveřmi, s motorem, který cpou od Seata( mimochodem zcela zbytečná automobilka), po Octu, nacpou do prémie hned. WTF!!!!???..Svět se v prdel obrací. Evropa je v tomto směru neuvěřitelně bizarní !!! :-D:-D:-D Fakt nářez.:-D:-D:-D:-DB-]B-]B-]B-]
No ja bych s tim michanim do premie nebyl tak hrr. Audi, BMW apod. Tam sice zakladni cena muze byt stejna, ale u VW hned mezi dverma dostanete 200tkc dolu a to auto ma v zakladu to, co za co u Audi apod. zaplatite nemale penize. Takze rozdil vykonove stejneho Audi A5 se stejnou vybavou a Arteona je skoro pul mega.
tech 200litru slevu mezi dverma u audi i bmw dostanes take bez problemu.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.