A neni to auto do terenu az prilis tezke, ani bych se nedivil, kdyby male Suzuki Samurai v terenu podalo lepsi vysledky. Pokud totiz timto vozem pojedete napr. po podmacene naklonene ceste, neverim, ze se udrzite stopy bez navstevy taluty.
To je klasicky rozpor mezi malym a velkym vozem v terenu, maly ma obratnost a velky silu. Obecne plati, ze mensi vozitka (jako je treba ten Samurai) maji vyhodu ve stisnenych prostorech a "dospele" offroady vsude jinde, protoze maji vetsi vykon a krome toho plnou offroad vybavu (samosvorne diferencialy, redukce, vetsi svetlou vysku, ramovou konstrukci atd.).
A samozrejme nelze uz vubec srovnavat plny offroad s necim jako je Toyota RAV, Honda CR-V a dalsi japonske srandicky. Jak nekdo trefne poznamenal: "velka kola z dodavky offroad neudelaji".
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.