TEST Toyota RAV4 2.0 AWD Multidrive S: Lehká srdeční slabost

Lukasz  |  08. 05. 2019 08:58

Auto asi slusne. Ale design nekterych Toyot mi jde trochu proti srsti. Takze zhodnoceni snatek z rozumu.

Odpovědět  |   | 
JirkaX  |  10. 05. 2019 13:28

jsponský kodiaq v hybridu

Odpovědět  |   | 
JikraX  |  12. 05. 2019 01:44

český idiot s komplexem

Odpovědět  |   | 
Milan  |  08. 05. 2019 09:04

Škoda, že tento motor v EU nedávajú aj do novej Corolly. Tam by pasoval ideálne. Aj keď ja osobne nemám nič proti hybridu.

Odpovědět  |   | 
Karbon  |  08. 05. 2019 09:17

Takže klasický Japonec, motor dělá akorát kravál, ale nejede, plasty jak z padesátek, rázy od kol, blbě odhlučněné podběhy, prostě nic se nezměnilo.

Odpovědět  |   | 
El Bunda  |  08. 05. 2019 09:39

Motor mozna nejede, ale auto dojede. Zni to jako oxymoron, ale lepsi nez riskovat s TSI. Samozrejme ze Camry nebo Land Cruiser V8 by bylo dustojnejsi. Ale lide jsou uzivatele nebo socky popripade maji priority jinde, takze vetsina aut na cestach jsou jen takove jak bz jako

Odpovědět  |   | 
Verny  |  09. 05. 2019 07:23

To je tak jediné pozitivum, že auto dojede. Ale otázka zní jestli v tom kraválu na dálnici co dělá motor vytočený variátorem, to dojede i řidič. Takže raději TSi u kterého je i na dálnici klídek a pohoda než neustálé otravné bzučení motoru, který to "dojede". Jezdím s TSi už 6 let a světe div se vždy jsem dojel a překvapivě vždy bez jakékoliv poruchy.

Odpovědět  |   | 
Tom  |  09. 05. 2019 07:59

Jenze to uz jsi tak 6 az 8 let zpatky. Mezitim meli i japonci problematicke motory, ale to je zakazane tema, ja vim.

Odpovědět  |   | 
Jméno  |  09. 05. 2019 11:03

Který benziný či hybridní agregát od Toyky byl problematický?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  09. 05. 2019 13:37

Pisu o japoncich. Pokud vim, tak honda, suzuki, mazda.
Bylo psano o TSI, proc ne treba boostjet a podobne?
A az se dostanu k pocitaci, tak pohledam. Matme si vzpominam, ze i toyota mela nejake problemy s karbonizaci

Odpovědět  |   | 

to bylo u GDI mitsáka vyrobených v nizozemí, toyota zase u prvních přímých vstřiků měla problém s CO2.

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  08. 05. 2019 20:51

Suhlasim, dizajn ma neoslovil a minusy testovaneho modelu na zaciatku clanku tvrdia ze v podstate auto je taky stred, nie je velmi zle , ale ani dobre a v uvedenych suvislostiach je cena pomerne vysoka. Musite byt priaznivcom Toyota, aby ste ho kupili a na okresne cesty bude stacit. Taka Mazda SUV je dizajnom v inej galaxii.

Odpovědět  |   | 

Záleží na tom, o jakém přesně japonci mluvíte, že dělá kravál a nejede... pokud je tam špatná komprese / hydroštely v hajzlu, tak to samozřejmě nebude mít žádnou dynamiku...
Doodhlučnit podběhy není vůbec problém - protože většinou tovární odhl. je pofidérní (viz např. https://www.2din.cz/odhlucneni-auta/... )

Odpovědět  |   | 
Turbofan  |  08. 05. 2019 09:20

Proboha co je to za vyber? Vy si vyberete nejslabsi variantu a pak se divite ze to nejede? Dyt si stejne vsichni koupi Hybrida. Uz i u stare generace potkate na silnici jen hybridy. Nepochopim...

Odpovědět  |   | 
cepek rodzik  |  08. 05. 2019 10:03

Podle popsaneho jizdniho charakteru, charakteru podvozku a preposilovaneho rizeni bych to spise videl na Mamawagen. To pak vyvztava otazka, zda clovek neustale zehrajici na nedostatek vykonu (potazmo u vozu, kde vykon evidentne neni prioritou) je skutecne vhodnym recenzentem. Myslim, ze pohled kdejake maminy by se vyrazne lisil.

Odpovědět  |   | 
Turbofan  |  08. 05. 2019 10:11

Naprosty souhlas. jako druhe auto mame taky SUV. 0-100 stejne pomaly, ne-li pomalejsi. Vadi to? Ne. Tim spis ze ty automaty se proste pomalu sbiraji z klidovych otacek. Pruzny zrychleni je dostacujici.

Odpovědět  |   | 
Toky.  |  08. 05. 2019 10:49

Podľa mňa tým autor recenzie chcel povedať, že ak chceš RAV4 tak si priplať 10% a vezmi ju rovno v hybride. Len to nenapísal na férovku.
A myslím si, že presne to isté nám chce povedať aj samotná Toyota.

Odpovědět  |   | 
Turbofan  |  08. 05. 2019 11:37

Muj zaver je, že je to bud spatny nebo neschopny redaktor.

Odpovědět  |   | 
jean  |  08. 05. 2019 17:34

A došiel si na to podľa tisícok metafor, alebo stoviek blbých prirovnaní, či divných žvástov o jeho osobných preferenciách, ktoré v každej recenzii používa?

Odpovědět  |   | 
E15  |  08. 05. 2019 13:42

tak jasně, hybridní pohon je tu hlavní konkurenční výhoda, bez něj to auto jaksi postrádá smysl, protože má najednou bambilion lepších konkurentů (kdežto jako hybrid má konkurenta jen jednoho (CRV))

Odpovědět  |   | 
Aa  |  08. 05. 2019 12:04

jako mamawagen je daleko vhodnější Honda CR-V, ta má daleko komfortnější pružení a má lépe utlumený hluk aerodynamický i od kol.

Odpovědět  |   | 
E15  |  08. 05. 2019 12:15

naprostý souhlas. RAVka je spíš takový papawagen někam na vesnici - pokud srovnáme hybridy, pak proti CRV nabízí RAV 1650 kg na kouli a o něco větší kufr, tím její výhody asi tak končí. Ve všem ostatním je už lepší CRV (pro někoho ovšem může být kvůli 750 kg na kouli nepřijatelná).

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  18. 06. 2019 13:38

To opravdu oba dva tady jako o lepsi variante mluvite o te Honde CR-V, ktera ma v nabidce jediny motor, ktery krome toho, ze je pro takove auto z principu nevhodny, tak ma jako "bonus" neresitelnou konstrukcni chybu a Honda momentalne resi celosvetove co s tim? A reseni nakonec bude tradicni, tj. v Americe stahne vsechna auta nebo alespon jim vymeni zdarma motory zatimco v Evrope to necha na majitelich, aby sami zatahli opravu za statisice?

Odpovědět  |   | 
E15  |  02. 07. 2019 17:11

bavíme se o hybridech, ne o nepovedené jednapětce

Odpovědět  |   | 
R  |  08. 05. 2019 13:00

Neni mama jako mama...moje ma v Atece 190 benzinovych koni a kdyby bylo vice vubec by ji to nevadilo minimalne na predjizdeni ma vykonovou rezervu a to jde

Odpovědět  |   | 
Karel.  |  08. 05. 2019 13:11

Ateca s 2.0 TSI 140kW je lahodná kombinace, víc koní mít může viz Cupra, ale pro SUV mi to přijde už zbytečné.

Odpovědět  |   | 
R  |  08. 05. 2019 13:59

A hlavne cenove jinde

Odpovědět  |   | 
Cyril Kuběna  |  08. 05. 2019 11:58

Jsem vlastníkem stejné Ravky 4x4 s manuální převodovkou. Dynamika v režimu sport je úplně dostačující. Rázy od kol do kabiny rozhodně nejdou, vůz je tichý a i větší díry ve vozovce přejede jen s lehkým zhoupnutím. Spotřeba? včera dálnice Ostrava Brno a zpět za 7,4 L100 a to se rozhodně neloudám, většinou kolem 140 na tachometru. Lepší než psát nesmysly do komentářů, jděte si vůz do Toyoty vyzkoušet

Odpovědět  |   | 
E15  |  08. 05. 2019 12:17

tak to jsem jel asi jinou RAV4 (hybrid FWD 2019), protože při zkušební jízdě jsem na sinici cítil a slyšel doslova každý kamínek... Stejně tak odhlučnění motoru bylo prakticky nulové... Nic moc za 1,1 mil Kč.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  08. 05. 2019 12:42

To bude dané skôr tým, že každý človek má inú predstavu o komforte. Pre niekoho je RAVka tichá a komfortná, pre iného hlučná a tvrdá. Je to všetko subjektívne.

Odpovědět  |   | 
E15  |  08. 05. 2019 13:13

Tak jasně, v autě za 350tis Kč bych to bral jako normální...

Odpovědět  |   | 
Stary pes  |  08. 05. 2019 20:56

Obcas je dobre si sadnut vo vlastnom aute aj dozadu a trosku popocuvat, mozno by si bol prekvapeny.

Odpovědět  |   | 
Vlastik  |  11. 05. 2019 07:19

Dobrý den, uvažuji o koupi rav4 2019. Nechci hybrid protože budu jezdit hlavně mimo město. Chci se zeptat proč jste si vy bral 4x4 a ne třeba cvt, nebo obojí? Můžete poradit? Děkuji

Odpovědět  |   | 
Karel  |  31. 07. 2019 19:45

v nove RAV4 2019, motor 2.0 CVT, FWD, mam najeto 2200km a muzu po/tvrdit nasledujici: variator se chova prikladne pri klidne jizde a pri nizsich rychlostech. Jakmile potrebuji trochu prudceji zrychlit, tak pri otackach nad 4tis jiz je motor pomerne hodne slyset a hluk nad 5tis je mi uz neprijemny. Co se tyka spotreby, tak tady jsem vylozene neprijemne prekvapen - pod 8l se v podstate nedostanu, jet 140 150km/h znamena 9l.., hlucnost je ok. Drive jsem jezdil s Touranem 1.4 TSI 110kW a tam nebyl problem docilit spotrebu na trase Lipno - Praha pri obsazeni 4 lidmi + kufry pod 6l/100km. Auto bych urcite pochvalil za prostornost, vysoky posaz / vyhled.

Odpovědět  |   | 
Kacko  |  08. 05. 2019 12:18

Nechtěli by jste něco napsat o smejdech kolem Mazdy?
http://garaz.autorevue.cz/viewtopic.php

Odpovědět  |   | 
E15  |  08. 05. 2019 23:13

Nafta v oleji je boží trest pro ty, co sešli z cesty a dali přednost smrdutému dieselu

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  08. 05. 2019 14:10

Nic v tom nehledejte, je to auto pro Afriku, stačí se podívat na ten sekyra design.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  08. 05. 2019 14:43

Fascinuje mne, co dokaze cesky diskuter vycist z nekolika technickych udaju nebo radku textu. Skutecnost je ale takova, ze Toyota se pretahuje o pozici 'nejuspesnejsiho' prodejce a RAV4 je nejprodavanejsim SUV (v top10 a vetsina prodanych motorizaci je hybridni).

Odpovědět  |   | 
E15  |  08. 05. 2019 15:56

skutečnost je taková, že americká verze může být naladěná oproti evropské úplně jinak, stejně tak mají americké nehybridní verze normální automat, ne CVT atd... Osobní zkušenost tu spousta lidí s evropskou verzí má a většina se shodne, že kvalita jízdy (dynamika v kombinaci s (ne) odhlučněním motoru, podvozku a aerodynamického hluku) spolu s výbavovými faily (výškově nenastavitelné sedadlo spolujezdce!, absence Android Auto, nulová konfigurovatelnost, běžné výbavové prvky až v nejvyšší výbavě, absence čalounění zavazadlového prostoru, absence možnosti výklopného tažného zařízení (pevné je přitom za astronomický příplatek)) neodpovídá aktuální vysoké cenovce... Že to jde i lépe, ukazuje levnější Honda CRV, máme-li zůstat u poněkud specifických Japonců (specifických zejména s ohledem na podivnou ergonomii interiéru, kterou vzrostlejší Evropan prostě neocení

Odpovědět  |   | 
Norník  |  08. 05. 2019 19:46

I ta cx-5 vychází proti RAV4 dobre...případně Tuscon 1.6tgi v plné výbavě

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  08. 05. 2019 21:48

Koukam na prodeje RAV4, CR-V a CX-5 v Evrope a... usmev

Odpovědět  |   | 
Peter  |  08. 05. 2019 19:55

Co jsou běžné prvky výbavy, které RAV v základu nemá?

Odpovědět  |   | 
E15  |  08. 05. 2019 22:03

především svítící světla!
přední parkovací senzory
ukazatel stavu kapaliny v ostřikovačích
vyhřívání předního okna
Hlídání mrtvého úhlu
ostřikovače světlometů
DAB

něco z toho je už ve výbavě o stupeň nižší, nicméně to není výbavocý stupeň, to je designový úlet (Selection)

Odpovědět  |   | 
E15  |  08. 05. 2019 22:12

a mimochodem ta jejich bídná Offline navigace ani v té nejvyšší výbavě za 1,1 mil není, nýbrž je za příplatek dalších 20tis (což je v kombinaci a absencí AndroidAuto megaúlet).

Dále tu pak máme fakt, že evropská verze je osekaná i co do elementární funkčnosti hybridního ústrojí. Zatímco celosvětově se Toyota chlubí systémem PREDICTIVE EFFICIENT DRIVE, tak evropská verze toto (z neznámého důvodu) vůbec nemá...

Porovnejte nastavení výbavových stupňů např. s již zmíněnou Hondou, tam je to nesrovnatelně rozumněji poskládané.

Odpovědět  |   | 
Peter  |  09. 05. 2019 07:58

Jestliže toto považujete za nutné prvky základní výbavy,tak potom chudák konkurence.

Odpovědět  |   | 
E15  |  09. 05. 2019 10:47

Nepíšu, že jsou to "nutné prvky základní výbavy", nýbrž, že jsou u Toyoty dostupné až v nejvyšší výbavě. Veškerá konkurence je na to přitom líp. Honda má většinu potřebného už ve druhém výbavovém stupni, úplně všechno pak ve třetím a v tom nejvyšším pak má jen už vysloveně zbytnosti, které Toyota buď nemá vůbec (průhledový display) a nebo za které se u Toyoty připlácí i nad rámec nejvyšší výbavy (střešní okno). A to nemluvím o koncernu, kde si člověk poskládá auto cca přesně, jak potřebuje, takže ho na rozdíl od Toyoty nevyjdou svítící světla na 150tis (protože u Toyoty si k nim musí v rámci nejvyšší výbavy přikoupit i hafo pikačovin typu "digitální zrcátko" nebo chromované vnější kliky dveří, o které buď nestojí a nebo mu vysloveně vadí (ty kliky)).

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  09. 05. 2019 11:21

Jj Honda i Mazda jsou na tom ve vsem krom prodeju lip. Co je pro nekoho nutnost, muze byt pro jineho pikacovina (a naopak, treba Android ). Nicmene nektere vytky vnimam podobne a kvituji, ze diskutujete vecne a slusne.

Odpovědět  |   | 
E15  |  09. 05. 2019 12:48

tak jasně, nediskutujeme, abychom se tu napadali a uráželi .
Jinak u té nové RAVky vidím úplně obecně 2 problémy:
1. konečně chtějí na hybridu pořádně vydělat
2. postihuje ji koncernový syndrom, který známe i z jiných koncernů, tedy že auto schválně neudělají moc dobré, aby nelezlo do zelí Lexusu, což je zde umocněno tím, že technicky je to úplně stejné, takže se musí odlišit vnímanou (ne)kvalitou (zde především podvozek a odhlučnění) a podle mě to prostě přehnali. Na druhou stranu v rámci faceliftu v roce 2023 to můžou napravit

Odpovědět  |   | 
Peter  |  09. 05. 2019 18:12

Jezdím Toyotami už přes 18 let, takže samozřejmě jsem jimi poznamenán. Na druhou stranu parkovací senzory, natož vepředu jsem nikdy nepotřeboval (sám jezdím soupravou o délce 19m, dříve až 25m), střešní okno jsem využíval naposledy před 22 lety, když jsem neměl klimatizaci. Panoramatické střeše se přímo vyhýbám. Každá značka a model má své fandy i odpůrce. A ta RAVka v hybridu doma bude.

Odpovědět  |   | 
E15  |  09. 05. 2019 19:37

Tak jasně, má samozřejmě i svoje velké výhody:
1. obecně velkou kvalitu a trvanlivost
2. hybridní pohon zde bod 1 spíše ještě umocňuje, NiMh baterie se pro hybrid taky zdá jako lepší řešení než Lion
3. Na hybrid je 1650 kg na kouli vynikající hodnota

Na druhou stranu by prostě měli zlevnit, protože nejvyšší výbava (jiná jak jsem se snažil vysvětlit nejde) + barva + tažené + to lepší audio (beru vždy do všech aut) = cca 1,2 mil. Dá se dostat na IČO slevu max cca 14% a to jsme pořád přes milion. A to mi prostě nesedí... Jízdu v autě za milion si představuju jinak

Odpovědět  |   | 
E15  |  09. 05. 2019 20:23

ještě jsem zapomněl na rezervu, za kterou chtějí pouhých 14000 Kč

Odpovědět  |   | 
Peter  |  09. 05. 2019 20:31

Letmo jsem si prošel ceník Kodiaqu. Kéž by měl v základní výbavě a ceně to co RAVka.

Odpovědět  |   | 
E15  |  09. 05. 2019 20:50

to se nedá srovnávat, protože Kodiaq je na rozdíl od RAVky konfigurovatelný. Nekonfigurovatelné auto musí být v součtu položek samozřejmě levnější, protože je tam polovina věcí, o které člověk nestojí. Já bych z té nejvyšší výbavy vysloveně potřeboval hlavně světla, zbytek by si případně mohli nechat (např. kola by s ohledem na drncavý podvozek byly asi lepší 17tky) - takže např. u Tiguanu bych si připlatil světla za 30tis. U RAVky bych musel jít do výbavy, která vyjde na 150tis...

Odpovědět  |   | 
Tom  |  09. 05. 2019 13:39

Tak on to vnima v kontextu auta za 1,1 mio.

Odpovědět  |   | 

Nemusíš psát odkud píšeš, třeba já mám v autě DAB a tu jednu stanici neposlouchám(proglas).

Odpovědět  |   | 
Eurohujer  |  09. 05. 2019 16:03

SUV od skodovky je lepcejsi

Odpovědět  |   | 
Miko  |  10. 05. 2019 18:31

tento vtip je fakt dobry

Odpovědět  |   | 
Legnicz  |  11. 05. 2019 15:19

Podlehl jsem reklamě i článkům "zcela objektivních" redaktorů a doma měl Superba III i Kodiaka. Obě vozidla v ceně po milionu a nikdy více !!!!!! Po zkušenostech s těmito vozy jsem si tuto značku přejmenoval na ŠŠ, tj. Š...a-šrot, prostě hrůza, už to není Octavia I a devadesátá léta. Dalším vozidlem doma po Mazdě6 bude TOYOTA RAV4, 2,5 hybrid. Mám ji závazně objednanou a proto mi bylo umožněno půjčit si ji přes víkend, prostě paráda, ovšem krom maximálky a navigace, ale to zkousnu. Jenom na okraj, zkuste si u ŠŠ nakonfigurovat auto s tímto objemem, spotřebou a výkonem, s mírnou nadsázkou - tam dříve najdete "ten nejúžasnější 0,25 TSI nebo silnější 0,35 TSI."

Odpovědět  |   | 
E15  |  02. 07. 2019 17:26

"naprostá paráda" v čem?

Odpovědět  |   | 
Ne321  |  18. 06. 2019 13:40

RAV4 by nebylo spatne auto, ale je na nem hrozne videt, jak usilovne se resilo, aby nekonkuroval Lexusu NX300h. Bohuzel on ani ten Lexus za ty penize neni v interieru zadna slava, takze RAVka za polovinu az dve tretiny ceny musela byt hodne orezana, aby to nevypadalo blbe. Vysledkem je, ze maloktere auto v tehle cenove kategorii ma tak mizerny interier jako RAVka. A k tomu samozrejme tradicne priserny Toyotacky infotaiment (oni se ho kluci japonsti fakt evidentne nikdy nenauci udelat) a nestesti je na svete.

Odpovědět  |   | 
E15  |  02. 07. 2019 17:25

Přesto z toho auta někteří hýkají nadšením , což nějak nechápu...

Nicméně až do faceliftu s autem jako takovým nic moc neudělají, takže hlavní problém je teď v cenovce - až začnou ty jejich obvyklý akce "minus 250tis Kč", tak už to bude smysluplnější.
Minulá generace taky nebyla nějaká pecka, ale byla alespoň výrazně levnější.

Odpovědět  |   | 
Tono  |  09. 07. 2019 00:24

Tak rav4 2.0 4x4 automat mam 3 tyzdne , vybava comford + vyhrievane sedadla, tmave skla. A dojmy po 1400 km? Sprvoti som mal na plane subaru Ouback avsak cim dalej sa vzivam s ravkou tym viac som presvedceny ze moj vyber bol spravny a to nevravim o spotrebe, pri 630 km mi pocitac ukazoval 5,9l na 100 km co som si myslel ze je snad vadny, ale po dotankovani nadrze mi padla sanka vysledok 5,77l/100 km. A to som jazdil v percentach cca dialnica 30, mesto a okresky po 35.

Odpovědět  |   | 
Matula M.  |  13. 10. 2019 00:10

Mám jíž druhou RAV4 hybrid . Druhá generace je hezčí vzhledově v interieru i exteriéru.
Největší rozdíl je však v novém motoru a celkovém podvozku auta . Motor je proti starší verzi hlučnější hlubokým mručením při sešlápnutí plynu .Avšak po ustálení rychlosti není znát zda jede motor na benzín nebo elektřinu i při rychlosti 110 km . Auto má však lepší akceleraci což je podpořeno také větším výkonem o 25 k ,celkově 222 k .
Hlavní rozdíl je však ve spotřebě paliva průměrnou spotřebu mám nyní 5,4 l/100 km v kombinaci , na dálnici 6,5 l/100 km , při tažení 1,5 t vleku s člunem z Chorvatska 7,5 l/100 km ! Stará RAV4 6,8 l/100 km , s vlekem 9l/100 km . Je pravda že se nesmí jezdit plyn-brzda . Jízda může být svižná ale plynulá , využívat pomalé brzdění s rekuperací . Kufr také je o dost větší 570 l. Které benzínové SUV dosáhne takové spotřeby?

Odpovědět  |   | 
kaktus  |  31. 10. 2019 23:36

sranda tie diskuse,já mám Rav IV-2.0i,6M,AWD,-2016, najazdených 60.000km priemerná spotreba cca 8l/100 a platí,že podvozok je na 18.palcoch dost tvrdý a búcha to,ked sú nerovnosti,na A6 čo mám ako druhé auto to vyzerá ako tragač,ked chcem ist po dialnici 130--140 km dokonca sám dostávám sa na 9l,niekedy má škrie,že tá metalíza čo mám je tak slabá,že podobnú som nemal ani na Daewoo,vidiet každý škrabanec,ale na druhej strane som za 3 roky nemusel nič riešit,ani žiarovku,okrem servisu a troch defektoch a ako užitkové auto super,kúpil som ho,pretože malo najdlhšiu nakladaciu plochu,bez selektívnych na dve časti hlúpo rozdelených dverí ako u Hondy CRV a iných podobných hlúpostí a priestor vzadu nádherne do roviny,idealna náhrada za z mody prešlé MPV a pre jazdu na chalupu idealne.nehovoriac o tom ,že som tu štvorkolku kupil v akcii za 25.500e,na to nemá ani Karoq,DD,ani Honda,ani Mitsubishi a o Mazde nehovoriac!!DDDa ked chce niekto SUV stihačku,doporučujem BMW X7 o niečo drahšiu!!DDD

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Hyundai Kona Hybrid Premium: Příští zastávka Spořilov?

Hyundai Kona Hybrid Premium

Hyundai má talent snad na všechno. Umí rodinná, sportovní i užitková auta. Jak se mu ale povedl hybridní crossover?

včera | Vladimír Kadera | 52 příspěvků
Minitest Volkswagen up! GTI (85 kW): Meziměstská střela i obětní beránek

Volkswagen up! GTI

Utratit více než 400.000 Kč za městské auto se spalovacím motorem může kdekomu připadat jako holý nesmysl. Všechno ale začne dávat smysl, když vezmete v úvahu tři magická písmena na jeho zádi a pořádně se projedete.

21.  5.  2020 | Jan Mička | 13 příspěvků
TEST Audi S8 TFSI quattro (420 kW): Lepší sportovní limuzína tu ještě nebyla!

Audi S8 TFSI quattro 420 kW

Specifikace testovacích automobilů se často vejdou na jeden papír velikosti A4. K testovanému Audi S8 bylo takových papírů 26.

19.  5.  2020 | Vladimír Kadera | 76 příspěvků

Nejčtenější články

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie v Praze? Jedním z nich jezdí i Leoš Mareš!

Co jsou zač luxusní auta z miliardové razie…

Sedm luxusních automobilů a řada luxusních hodinek jsou jenom špičkou ledovce.

21.  2.  2020 | | 15 N/A
Rez a špína jako umění? Americký trend patinových Volkswagenů dobývá svět

Rez a špína jako umění? Americký trend pati…

Stále rostoucí trend patinovaných vozů se z Ameriky postupně rozrůstá do celého světa. Jedna z nejsilnějších komunit je ta okolo vzduchem chlazených Volkswagenů. Vybrali jsme některé zajímavé kousky.

6.  5.  2020 | | 8 N/A
Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu. Zůstala však jen snem chalupářů

Původní Škoda 720 mohla zatopit BMW i Fordu…

Než do hry vstoupil Giorgetto Giugiaro a jeho Ital Design, pokoušeli se v AZNP zhmotnit vizi moderní velké škodovky čistě ve vlastní režii. Výsledek ve srovnání s vozy navrženými v Itálii možná oku tolik nelahodí, potenciál pětici prototypů s názvem I-1 až I-5 ale upřít nelze.

4.  5.  2020 | | 45 N/A
Kultura Bosozuku představuje největší japonský bizár. Přesvědčte se o tom sami

Kultura Bosozuku představuje největší japon…

Ono je to vlastně diskutabilní: pro nás je to něco okázalého a nevídaného, ale v Japonsku jsou tyto bizarnosti na denním pořádku.

10.  8.  2019 | | 28 N/A
Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za nákup on-line přidá slušný bonus

Hyundai spouští prodej aut přes Mall.cz. Za…

S internetovým obchodem Mall.cz rozjíždí české zastoupení Hyundai spolupráci, díky které si budete moci nové auto objednat jednoduše on-line.

27.  4.  2020 | | 63 N/A