Test Toyota Land Cruiser 2.8 D-4D: Žádný úkol není nesplnitelný

15 komentářů

Tomáš
29. července • 12:51

Osobne vlastním LC r.2017. Z vlastnej skúsenosti musím povedať,že sa jedná o výnimočné auto, ktoré mi robí radosť. Ale ak uvažujete nad jeho kúpou dobre zvážte, čo chcete. Ak chcete pohodlie, funkčnosť, bezpečnosť,offroadové schopnosti a v dnešnej dobe nevídanú spoľahlivosť, máte výťaza. LC však isto nie je rýchle presúvadlo na tisícky kilometrov mesačne. Na bežné predpisové rýchlosti je výkon plne dostačujúci…

simson33
21. ledna • 21:12

Pro autora článku: Pokud vím, tak nové diesely Toyota 2.4 a 2.8 jsou už systémem SCR vybaveny, takže AdBlue je třeba doplňovat. Jen hrdlo pro doplňování není umístěno jak je běžné vedle hrdla palivové nádrže, ale je nutno otevřít kapotu motoru...

Bouce
19. ledna • 9:51

auto sice dobré, ale i po inovaci je to pořád dost mimo dnešní auta. Zastavili se před deseti lety. Zkuste se v tom projet. Sice vyjedete vše, což reálně málokdy potřebujete, ale mezi tím musíte akceptovat ty děsné sedačky, hrozné vystupování, přístup do nákladového prostoru. Škoda, to auto má na víc

Petr
21. ledna • 20:55

Nevim co mas proti sedadlu? Mam druhy LC prvním jsem jezdil 10 let -120 a nyní rok 150 porad Ok - pokud chcete mechanické auto jako ja tak moc na výběr neni.. jsou to velice spolehlivé auta měnil jsem jen oleje a brzdy...

18. ledna • 21:59

Suhlasim z Honzou. A Look ano je to tak ako pises len neviem ci by si u nas taketo auto stym motorom prihlasil.

Neurotic
18. ledna • 23:51

Když už to bude mít německý techničák tak to u nás půjde přihlásit stejně jako jakékoliv jiné auto

Honza
18. ledna • 19:48

Nechápu, proč není v EU k dispozici LC 200 s osmiválcem, tento čtyřválec u menšího Landcruiseru je extrémně slabý vzhledem k hmotnosti a dynamické vlastnosti vozu na silnici tomu odpovídají - jsou na úrovni základních motorizací u aut za 300 000 KČ. Kdyby tam byl alespoň šestiválec, asi by prodeje v ČR vypadaly jinak. Vzhledem k ostatním vlastnostem vozu i pohodlnému cestování na dálkových tratích je to škoda.

p.
21. ledna • 19:13

Nedavno tu byl clanek ze ten 8mi valec umi dovezt a prihlasit Dajbych. Maji to i na webu... takze to neni o tom, ze by to v EU neslo... musi se jen chtit.. http://www.dajbych.cz/notset/land-cruiser-200...

bob
22. ledna • 15:16

Když těhle motorů tady bude naprostý minimum a řešit pak servis je problém...

Look
18. ledna • 20:58

Problem predstavuje EU a jej emisne normy. Na objem predaja v EU sa jednoducho Toyote nechcelo riesit a komplikovat zbytocne motor a veci okolo toho.
Avsak individualny dovoz sa da riesit. Napr. v Nemecku a Polsku sa daju kupit bez problemov akurat maju tie 8 valce znizeny vykon na 183 kw. To co som videl, tak to bol dovoz vsetko z Ruska a je nutnost nahrat iny jazyk.

Eurohujer
18. ledna • 19:03

Myslim ze moderni kvalita od Skodovky je lepsi nez pravekej lentkrujser.

Zdeny
18. ledna • 20:21

ROFL!!! Už vidím, jak kdejaká škodofka brodí metrový bahno a tahá 3T přívěs třebas s koňmi...Ouplně v barvách to vidím...

Bouce
19. ledna • 9:48

žijeme u nás, ale žili jsme i v USA a před tím jižní Americe. Ale pořád si vlastně nemohu vzpomenout, kde a proč bych měl jezdit metrovým bahnem, skrze řeky nebo podobnými expedičními terény

bzzz
20. ledna • 14:16

Kdyz vice zaprsi a zafouka, mas razem 'expedicni' teren i v Beskydech, na Sumave apod.

Clayton
20. ledna • 8:30

Žiju v USA na severu Nevady. Pouští, skoro nesjízdnými cestami v horách nebo sněhem projíždím poměrně často. A baví mě to. Jsem rád, že mohu s rodinou dojet na zajímavá místa. Pokud je to opravdu náročný terén, beru modifikovaný Jeep na 35" kolech. Pro vše ostatní stačí Lexus LX, což je luxusní verze Land Cruiseru, a doveze vás skoro všude opravdu komfortně.

Doporučujeme

Články odjinud