Test: Toyota Hilux 2.5 D-4D - mladší o pár let

10 komentářů

Pracující mládenec
3. prosince • 23:34

Žádná recenze nepostihne to, co přijde za pět let. A v tom už se Hilux liší. Pořizovací cena nových vozů je u této třídy stejná, ojetý Hilux stojí o mnoho víc než konkurence. Není to totiž "jen pickup". Je to Toyota Hilux.

Vladimír Zahradník (Fiskar)
25. listopadu • 22:24

Největší devizou Toyoty Hulič je její naprostá spolehlivost a nesmlouvavost v práci.
Všechny Land Rovery , Nisany i Fordy jí v tomhle aspektu nesahají ani ke kotníkům.
Máme dvě ( 2,5 a 3 l ). Denně v terénu i na dálnici, vleky, náklady, se vším si poradí,
nevyměnil bych je.. Pro mne nemusí výrobce měnit nic, příští budou zase stejné
vozy.

rabor
24. listopadu • 11:19

Jsem nejak rozpolceny. Mel jsem novou Navaru a po 5 letech jsem ji ted prodal. Na pickup jsem si tak zvykl, ze mi chybi jeho prakticnost. O Amaroku neuvazuji, ale jsem zvedavy na novy Ranger. Kazdopadne co mohu posoudit je kvalita jizdy v Navare a Hiluxu. Ten jsem mel nekolkrat pujceny v Africe na nekolik tydnu a musim rict, ze jak pise autor clanku o pohupovani se nad krajinou, tak je to opravdu tak. Podvozek je skutecne vyladeny a v mistech, kde bych v Navare lital v aute jak hadr na holi, tak v Hiluxu se to proste jen hodne houpe. Myslim, ze pri celodenni jizde v podobnem terenu je to pak zretelne znat na tele:). Prave to, ze se Hilux uplne nekloni k linii SUV se mi na nem libi. Jsem zvedavy, jaka bude jeho dalsi generace a myslim, ze by bylo fajn, aby zustal v teto kategorii alespon jeden skutecny offroadovy pracant. Novy Ranger vypada skvele, ale co me nejak desi je ten cudlik na zmenu rezimu jizdy. Mechanicka paka je mechanicka paka.

WinDiesel
24. listopadu • 17:13

Na práci má Nissan Pick-Up a SÚVÉčkem je Navara. To by Toyotě taky neuškodilo.

rabor
24. listopadu • 17:35

Myslim, ze Toyota pujde primarne cestou terenniho pickupu, vzhledem k trhum a poctum prodanych vozu v rozvojovych zemich. Udelat lestenku jen pro Evropu se ji nemuze vyplatit. Me jizdni vlastnosti pickupu nevadi. Je to pickup a je s tim treba pocitat. Kdyz chce nekdo na silnici komfort osobaku, tak at si koupi osobak. dam prednost tomu, ze na korbe uvezu tunu pred tim, ze mi nebude odskakovat zadek. Nehlede na to, ze kdyz se da na korbu 70kg nastavba, tak se to o dost zlepsi. Myslim ale, ze interier i exterier neni problem udelat tak aby odpovidal autu za mega, protoze vyssi vybavy jsou na tehle cene.

WinDiesel
25. listopadu • 17:03

A proč by se to dopaďous mělo vyplatit VW a ne Toyotě? Chce to Toyota stejně zabít jako Land Cruisera a RAV4? Dohromady 3 motory ve schopných 4kolkách proti jánevím 6-7 u VW?
Vtip je v tom, že lidi, co chtějí pick-up si už nemusí chodit pro osobák, mohou si zajít k Nissanu či VW pro Navaru/Amarok.
Uvažuješ naprosto přesně chybně jako Toyota. Prostě se nedá nastavit takové auto kompromisně, potom je ale lepší nabídnou téměř čistě silniční verzi a téměř čistě terénní verzi - a je to. Nissan nabízí 2 typy vozidel, VW nabízí 2x zcela odlišně nastavené auto.

rabor
26. listopadu • 1:37

No ja si porad myslim, ze se to proste Toyote nevyplati. Nekoukejte se na nas malej ceskej dolik a nebo na Evropu. Hiluxu je plny 3. svět a tam jsou jejich nejvetsi prodeje. Netroufam si odhadnout, jaky je procentualni objem evropskych prodeju, ale odhaduju, ze to bude smesne cislo. Navic v Evrope je vse dusene normami, emisemi, ... Kdyz se podivate kde jezdi, nebo bude v dohledne dobe jezdit Amarok, tak je to proti Toyote bida. Amarok ma sanci jedine v Evrope a max. Jizni Americe. Vsude jinde jednoznacne vede Toyota diky levnym a bezne dostupnym nahradnim dilum a servisu a to se VW bude tezko menit. Neni to jen o tom udelat super karu s nadopovanym elektronikou nabitym malolitraznim motorem, ale hlavne o tom, aby ten motor byl schopnej opravit kazdej bubak na koleni v chysi z klesti a do druhyho dne mel na miste vsechny nahradni dily na ktere si vzpomene. Takze za me jen trochu odhlucnit, o trochu vic nafouknout rozmerove a trochu zmodernizovat design a na jizdni vlastnosti a konstrukci nesahat:)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ota
19. července • 18:52

Naprostý souhlas. Bydlím už léta v jihovýchodní Asii. Například v Thajsku je Hilux patrně nejrozšířenějším pickupem. To, co říkáte o nutnosti servisu, aby případnou opravu byl schopen provést kdekdo, je opravdu nezbytné. Pokud se vám auto zasekne někde uprostřed džungle je to prostě problém. Tady je potřeba co nejméně elektroniky a co nejvíce praktičnosti. Hlučnost a moderní design jsou spíše vedlejší.

kokot
24. listopadu • 10:14

amarok vede§

WinDiesel
24. listopadu • 17:10

Starou Belu

Doporučujeme

Články odjinud