Test: Toyota Hilux 2.5 D-4D - mladší o pár let

kokot  |  24. 11. 2011 10:14

amarok vede§

Odpovědět  |   | 
WinDiesel  |  24. 11. 2011 17:10

Starou Belu

Odpovědět  |   | 
rabor  |  24. 11. 2011 11:19

Jsem nejak rozpolceny. Mel jsem novou Navaru a po 5 letech jsem ji ted prodal. Na pickup jsem si tak zvykl, ze mi chybi jeho prakticnost. O Amaroku neuvazuji, ale jsem zvedavy na novy Ranger. Kazdopadne co mohu posoudit je kvalita jizdy v Navare a Hiluxu. Ten jsem mel nekolkrat pujceny v Africe na nekolik tydnu a musim rict, ze jak pise autor clanku o pohupovani se nad krajinou, tak je to opravdu tak. Podvozek je skutecne vyladeny a v mistech, kde bych v Navare lital v aute jak hadr na holi, tak v Hiluxu se to proste jen hodne houpe. Myslim, ze pri celodenni jizde v podobnem terenu je to pak zretelne znat na tele:). Prave to, ze se Hilux uplne nekloni k linii SUV se mi na nem libi. Jsem zvedavy, jaka bude jeho dalsi generace a myslim, ze by bylo fajn, aby zustal v teto kategorii alespon jeden skutecny offroadovy pracant. Novy Ranger vypada skvele, ale co me nejak desi je ten cudlik na zmenu rezimu jizdy. Mechanicka paka je mechanicka paka.

Odpovědět  |   | 
WinDiesel  |  24. 11. 2011 17:13

Na práci má Nissan Pick-Up a SÚVÉčkem je Navara. To by Toyotě taky neuškodilo.

Odpovědět  |   | 
rabor  |  24. 11. 2011 17:35

Myslim, ze Toyota pujde primarne cestou terenniho pickupu, vzhledem k trhum a poctum prodanych vozu v rozvojovych zemich. Udelat lestenku jen pro Evropu se ji nemuze vyplatit. Me jizdni vlastnosti pickupu nevadi. Je to pickup a je s tim treba pocitat. Kdyz chce nekdo na silnici komfort osobaku, tak at si koupi osobak. dam prednost tomu, ze na korbe uvezu tunu pred tim, ze mi nebude odskakovat zadek. Nehlede na to, ze kdyz se da na korbu 70kg nastavba, tak se to o dost zlepsi. Myslim ale, ze interier i exterier neni problem udelat tak aby odpovidal autu za mega, protoze vyssi vybavy jsou na tehle cene.

Odpovědět  |   | 
WinDiesel  |  25. 11. 2011 17:03

A proč by se to dopaďous mělo vyplatit VW a ne Toyotě? Chce to Toyota stejně zabít jako Land Cruisera a RAV4? Dohromady 3 motory ve schopných 4kolkách proti jánevím 6-7 u VW?
Vtip je v tom, že lidi, co chtějí pick-up si už nemusí chodit pro osobák, mohou si zajít k Nissanu či VW pro Navaru/Amarok.
Uvažuješ naprosto přesně chybně jako Toyota. Prostě se nedá nastavit takové auto kompromisně, potom je ale lepší nabídnou téměř čistě silniční verzi a téměř čistě terénní verzi - a je to. Nissan nabízí 2 typy vozidel, VW nabízí 2x zcela odlišně nastavené auto.

Odpovědět  |   | 
rabor  |  26. 11. 2011 01:37

No ja si porad myslim, ze se to proste Toyote nevyplati. Nekoukejte se na nas malej ceskej dolik a nebo na Evropu. Hiluxu je plny 3. svět a tam jsou jejich nejvetsi prodeje. Netroufam si odhadnout, jaky je procentualni objem evropskych prodeju, ale odhaduju, ze to bude smesne cislo. Navic v Evrope je vse dusene normami, emisemi, ... Kdyz se podivate kde jezdi, nebo bude v dohledne dobe jezdit Amarok, tak je to proti Toyote bida. Amarok ma sanci jedine v Evrope a max. Jizni Americe. Vsude jinde jednoznacne vede Toyota diky levnym a bezne dostupnym nahradnim dilum a servisu a to se VW bude tezko menit. Neni to jen o tom udelat super karu s nadopovanym elektronikou nabitym malolitraznim motorem, ale hlavne o tom, aby ten motor byl schopnej opravit kazdej bubak na koleni v chysi z klesti a do druhyho dne mel na miste vsechny nahradni dily na ktere si vzpomene. Takze za me jen trochu odhlucnit, o trochu vic nafouknout rozmerove a trochu zmodernizovat design a na jizdni vlastnosti a konstrukci nesahat:)

Odpovědět  |   | 
Ota  |  19. 07. 2013 18:52

Naprostý souhlas. Bydlím už léta v jihovýchodní Asii. Například v Thajsku je Hilux patrně nejrozšířenějším pickupem. To, co říkáte o nutnosti servisu, aby případnou opravu byl schopen provést kdekdo, je opravdu nezbytné. Pokud se vám auto zasekne někde uprostřed džungle je to prostě problém. Tady je potřeba co nejméně elektroniky a co nejvíce praktičnosti. Hlučnost a moderní design jsou spíše vedlejší.

Odpovědět  |   | 

Největší devizou Toyoty Hulič je její naprostá spolehlivost a nesmlouvavost v práci.
Všechny Land Rovery , Nisany i Fordy jí v tomhle aspektu nesahají ani ke kotníkům.
Máme dvě ( 2,5 a 3 l ). Denně v terénu i na dálnici, vleky, náklady, se vším si poradí,
nevyměnil bych je.. Pro mne nemusí výrobce měnit nic, příští budou zase stejné
vozy.

Fiskar

Odpovědět  |   | 
Pracující mládenec  |  03. 12. 2011 23:34

Žádná recenze nepostihne to, co přijde za pět let. A v tom už se Hilux liší. Pořizovací cena nových vozů je u této třídy stejná, ojetý Hilux stojí o mnoho víc než konkurence. Není to totiž "jen pickup". Je to Toyota Hilux.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A