TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Fabia R2 Twincharger  |  11. 02. 2020 15:11

Neni to zdaleka co to bejvalo ale... ja bych to bral. Je to paskvil ale... jsem zkazeny z Ameriky a mam rad automat

Odpovědět  |   | 
slintaq plakacz  |  11. 02. 2020 16:51

Joooo pane, to mate pravdu. Ale ono uz dneska nic neni, co to bejvavalo.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  11. 02. 2020 19:55

Ono to není moc Toyota, v reálu je to jedno z těch slušnějších Bmw, i když oni to neradi přiznávají

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  12. 02. 2020 08:19

Od roku 2012 maju Toyota a BMW dohodu o sportovych autach a EV.

A Toyota sa netaji tym, cim Supra je. Dokonca otvorene hovoria, preco Supru pohana motor od BMW.

https://www.motor1.com/news/298196/toyota-supra-... ...

Odpovědět  |   | 

jak je o tym nastupování, tak do Z4 se leze lépe.

Odpovědět  |   | 
Havran  |  11. 02. 2020 19:31

Extraliga? To je Porsche, Ferko, Lambo nebo McLaren, tohle je s bídou okresní přebor.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  11. 02. 2020 20:35

Koľko si ferkov ,lambov odjazdil asi ani jedného.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  11. 02. 2020 20:43

On je rozdíl mezi sporťáky, supersporty a hypersporty. I když jsou auta, která do tohto schématu nezapadají.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  12. 02. 2020 08:21

Aby som parafrazoval cesku filmovu klasiku*... ve sve kategorii se jedna o spickovy vyrobek.

Hovori ti nieco rozdelenie aut podla tried atd.

*Upir z Feratu

Odpovědět  |   | 
Havran  |  12. 02. 2020 20:01

Ano, ve své katogorii, tedy v okresním přeboru, se jedná o špičkový výrobek.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  12. 02. 2020 20:27

Pozeram, ze ty davas prednost takym tym specialnym sutaziam, kde je vitazom kazdy...

Odpovědět  |   | 
Twan  |  11. 02. 2020 21:13

Je to těžší než Supra 4, má to o celých 10 koní víc a po 200k se to nenávratně rozpadne kvůli úžasné konstrukci motoru od BMW u kterého nejde udělat generálka....stará Supra byla těžká ale byla to daň za praktickou nezničitelnost a nikdo neměl tu drzost nazývat to sporťákem, bylo to GT. A kde vzal autor tu ikonu taky nevím...je mi zase špatně....

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 02. 2020 17:30

Vyhybej se zrcadlu

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  11. 02. 2020 21:32

Vzhledem k podepsané spolupráci s Mazdou nechápu proč se Toyota nepodili na vývoji I6 motoru s nimi. Nemuseli by tuhle káru prznit BMW technikou. Ok na trh by přišla o rok či dva déle. A co...

Odpovědět  |   | 
mz  |  11. 02. 2020 21:46

Bohužel se tě zapomněli zeptat, mohli ušetřit mraky prachů.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  12. 02. 2020 08:24

https://www.motor1.com/news/298196/toyota-supra-... ...

Pretoze je zbytocne investovat do vyvoja vlastneho inline six do maloserioveho modelu. Navyse ked mas vyvojovu dohodu s partnerom (BMW), ktory zhodou okolnosti tento motor ma.

Prva generacia Mini pouzivala 1.6D od Toyoty (az potom presli na 1.6D od PSA, od ktorych tak ci tak brali 1.6 benzin).

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  12. 02. 2020 08:40

V kontextu vývoje tohoto motoru samotnou Mazdou určitě investice dobrá. Mohli jej používat napříč svým programem větších aut, vč. Lexe. To bych mohl říct, že kupovat si Ferrari je zbytečné, protože se nevyplatí a stačí koupit Fiat.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  12. 02. 2020 15:01

Absolutně nechápu jak Toyota mohla postavit její ikonický model na jakémsi podivném kupé od BMW které nikdo nikdy nijak zvlášť nemiloval. Je to prostě výsměch fanouškům od nejbohatší automobilky na světě.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 02. 2020 17:38

Kolik automobilek ma seriovy ekvivalent Yaris GR, Supra GR a Lexus LC/RC pouze s vlastni technikou? Prznit BMW technikou?

Odpovědět  |   | 
Havran  |  13. 02. 2020 13:39

No třeba VAG má v portfóliu sporťákù tři prdky a všechny se svou technikou (718, 911, Huracan, R8, Aventador, Continental).

Odpovědět  |   | 
Milan  |  12. 02. 2020 18:01

Pretože rozhodnutie o Supre prišlo o dosť skôr, než kým sa Mazda rozhodla, že si vyvinie svoj I6.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 02. 2020 19:15

Navic vyvoj a testovani na zelene louce neco trva - a pak to nasad do auta, se kterym chces zabodovat

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

dnes | Jan Mička | 8 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

včera | Lukáš Prejzek | 9 příspěvků
Minitest BMW M850i xDrive Gran Coupé: Osm válců a čtyři věčně vysmáté hlavy

BMW M850i xDrive GC

Třetí karosářská varianta uzavírá náš obrázek o tom, jaká vlastně nová osmička je. Zároveň nám ale nedá si nevzpomenout na jedno z nejlepších aut na trhu. To je totiž také z Mnichova.

6.  8.  2020 | Vladimír Kadera | 30 příspěvků

Nejčtenější články

Supersport blokoval nabíječku pro elektromobily. Policista na elektrokole si s tím poradil

Supersport blokoval nabíječku pro elektromo…

Takzvaný ICEing je oblíbená kratochvíle vidláků v Americe. Toto ale určitě nebyl ten případ.

10.  7.  2020 | | 51 N/A
Rusol David
Elektromobily
Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro