TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

22 komentářů

Assasin
11. února • 21:32

Vzhledem k podepsané spolupráci s Mazdou nechápu proč se Toyota nepodili na vývoji I6 motoru s nimi. Nemuseli by tuhle káru prznit BMW technikou. Ok na trh by přišla o rok či dva déle. A co...

Milan
12. února • 18:01

Pretože rozhodnutie o Supre prišlo o dosť skôr, než kým sa Mazda rozhodla, že si vyvinie svoj I6.

bzzz
12. února • 19:15

Navic vyvoj a testovani na zelene louce neco trva - a pak to nasad do auta, se kterym chces zabodovat ;-)

bzzz
12. února • 17:38

Kolik automobilek ma seriovy ekvivalent Yaris GR, Supra GR a Lexus LC/RC pouze s vlastni technikou? Prznit BMW technikou?

Havran
13. února • 13:39

No třeba VAG má v portfóliu sporťákù tři prdky a všechny se svou technikou (718, 911, Huracan, R8, Aventador, Continental).

Joe Doe
12. února • 8:24

https://www.motor1.com/news/298196/toyota-supra-... ... Pretoze je zbytocne investovat do vyvoja vlastneho inline six do maloserioveho modelu. Navyse ked mas vyvojovu dohodu s partnerom (BMW), ktory zhodou okolnosti tento motor ma.Prva generacia Mini pouzivala 1.6D od Toyoty (az potom presli na 1.6D od PSA, od ktorych tak ci tak brali 1.6 benzin).

Assasin
12. února • 8:40

V kontextu vývoje tohoto motoru samotnou Mazdou určitě investice dobrá. Mohli jej používat napříč svým programem větších aut, vč. Lexe. To bych mohl říct, že kupovat si Ferrari je zbytečné, protože se nevyplatí a stačí koupit Fiat.B-]

Twan
12. února • 15:01

Absolutně nechápu jak Toyota mohla postavit její ikonický model na jakémsi podivném kupé od BMW které nikdo nikdy nijak zvlášť nemiloval. Je to prostě výsměch fanouškům od nejbohatší automobilky na světě.

mz
11. února • 21:46

Bohužel se tě zapomněli zeptat, mohli ušetřit mraky prachů.

Twan
11. února • 21:13

Je to těžší než Supra 4, má to o celých 10 koní víc a po 200k se to nenávratně rozpadne kvůli úžasné konstrukci motoru od BMW u kterého nejde udělat generálka....stará Supra byla těžká ale byla to daň za praktickou nezničitelnost a nikdo neměl tu drzost nazývat to sporťákem, bylo to GT. A kde vzal autor tu ikonu taky nevím...je mi zase špatně....

bzzz
12. února • 17:30

Vyhybej se zrcadlu ;-)

Havran
11. února • 19:31

Extraliga? To je Porsche, Ferko, Lambo nebo McLaren, tohle je s bídou okresní přebor.

Joe Doe
12. února • 8:21

Aby som parafrazoval cesku filmovu klasiku*... ve sve kategorii se jedna o spickovy vyrobek.Hovori ti nieco rozdelenie aut podla tried atd.*Upir z Feratu

Havran
12. února • 20:01

Ano, ve své katogorii, tedy v okresním přeboru, se jedná o špičkový výrobek.

Joe Doe
12. února • 20:27

Pozeram, ze ty davas prednost takym tym specialnym sutaziam, kde je vitazom kazdy...

Sir CHerokee
11. února • 20:43

On je rozdíl mezi sporťáky, supersporty a hypersporty. I když jsou auta, která do tohto schématu nezapadají.

Jano
11. února • 20:35

Koľko si ferkov ,lambov odjazdil asi ani jedného.

petr r. (petrumr)
11. února • 17:10

jak je o tym nastupování, tak do Z4 se leze lépe.

Fabia R2 Twincharger
11. února • 15:11

Neni to zdaleka co to bejvalo ale... ja bych to bral. Je to paskvil ale... jsem zkazeny z Ameriky a mam rad automat

Rokyta ex Acz
11. února • 19:55

Ono to není moc Toyota, v reálu je to jedno z těch slušnějších Bmw, i když oni to neradi přiznávají ;-)

Joe Doe
12. února • 8:19

Od roku 2012 maju Toyota a BMW dohodu o sportovych autach a EV.A Toyota sa netaji tym, cim Supra je. Dokonca otvorene hovoria, preco Supru pohana motor od BMW.https://www.motor1.com/news/298196/toyota-supra-... ...

slintaq plakacz
11. února • 16:51

Joooo pane, to mate pravdu. Ale ono uz dneska nic neni, co to bejvavalo. :-|:-/:-(

Doporučujeme

Články odjinud