TEST Toyota GR Supra: Nekonečné čekaní se vyplatilo. Tohle je extraliga!

Fabia R2 Twincharger  |  11. 02. 2020 15:11

Neni to zdaleka co to bejvalo ale... ja bych to bral. Je to paskvil ale... jsem zkazeny z Ameriky a mam rad automat

Odpovědět  |   | 
slintaq plakacz  |  11. 02. 2020 16:51

Joooo pane, to mate pravdu. Ale ono uz dneska nic neni, co to bejvavalo.

Odpovědět  |   | 
Rokyta ex Acz  |  11. 02. 2020 19:55

Ono to není moc Toyota, v reálu je to jedno z těch slušnějších Bmw, i když oni to neradi přiznávají

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  12. 02. 2020 08:19

Od roku 2012 maju Toyota a BMW dohodu o sportovych autach a EV.

A Toyota sa netaji tym, cim Supra je. Dokonca otvorene hovoria, preco Supru pohana motor od BMW.

https://www.motor1.com/news/298196/toyota-supra-... ...

Odpovědět  |   | 

jak je o tym nastupování, tak do Z4 se leze lépe.

Odpovědět  |   | 
Havran  |  11. 02. 2020 19:31

Extraliga? To je Porsche, Ferko, Lambo nebo McLaren, tohle je s bídou okresní přebor.

Odpovědět  |   | 
Jano  |  11. 02. 2020 20:35

Koľko si ferkov ,lambov odjazdil asi ani jedného.

Odpovědět  |   | 
Sir CHerokee  |  11. 02. 2020 20:43

On je rozdíl mezi sporťáky, supersporty a hypersporty. I když jsou auta, která do tohto schématu nezapadají.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  12. 02. 2020 08:21

Aby som parafrazoval cesku filmovu klasiku*... ve sve kategorii se jedna o spickovy vyrobek.

Hovori ti nieco rozdelenie aut podla tried atd.

*Upir z Feratu

Odpovědět  |   | 
Havran  |  12. 02. 2020 20:01

Ano, ve své katogorii, tedy v okresním přeboru, se jedná o špičkový výrobek.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  12. 02. 2020 20:27

Pozeram, ze ty davas prednost takym tym specialnym sutaziam, kde je vitazom kazdy...

Odpovědět  |   | 
Twan  |  11. 02. 2020 21:13

Je to těžší než Supra 4, má to o celých 10 koní víc a po 200k se to nenávratně rozpadne kvůli úžasné konstrukci motoru od BMW u kterého nejde udělat generálka....stará Supra byla těžká ale byla to daň za praktickou nezničitelnost a nikdo neměl tu drzost nazývat to sporťákem, bylo to GT. A kde vzal autor tu ikonu taky nevím...je mi zase špatně....

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 02. 2020 17:30

Vyhybej se zrcadlu

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  11. 02. 2020 21:32

Vzhledem k podepsané spolupráci s Mazdou nechápu proč se Toyota nepodili na vývoji I6 motoru s nimi. Nemuseli by tuhle káru prznit BMW technikou. Ok na trh by přišla o rok či dva déle. A co...

Odpovědět  |   | 
mz  |  11. 02. 2020 21:46

Bohužel se tě zapomněli zeptat, mohli ušetřit mraky prachů.

Odpovědět  |   | 
Joe Doe  |  12. 02. 2020 08:24

https://www.motor1.com/news/298196/toyota-supra-... ...

Pretoze je zbytocne investovat do vyvoja vlastneho inline six do maloserioveho modelu. Navyse ked mas vyvojovu dohodu s partnerom (BMW), ktory zhodou okolnosti tento motor ma.

Prva generacia Mini pouzivala 1.6D od Toyoty (az potom presli na 1.6D od PSA, od ktorych tak ci tak brali 1.6 benzin).

Odpovědět  |   | 
Assasin  |  12. 02. 2020 08:40

V kontextu vývoje tohoto motoru samotnou Mazdou určitě investice dobrá. Mohli jej používat napříč svým programem větších aut, vč. Lexe. To bych mohl říct, že kupovat si Ferrari je zbytečné, protože se nevyplatí a stačí koupit Fiat.

Odpovědět  |   | 
Twan  |  12. 02. 2020 15:01

Absolutně nechápu jak Toyota mohla postavit její ikonický model na jakémsi podivném kupé od BMW které nikdo nikdy nijak zvlášť nemiloval. Je to prostě výsměch fanouškům od nejbohatší automobilky na světě.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 02. 2020 17:38

Kolik automobilek ma seriovy ekvivalent Yaris GR, Supra GR a Lexus LC/RC pouze s vlastni technikou? Prznit BMW technikou?

Odpovědět  |   | 
Havran  |  13. 02. 2020 13:39

No třeba VAG má v portfóliu sporťákù tři prdky a všechny se svou technikou (718, 911, Huracan, R8, Aventador, Continental).

Odpovědět  |   | 
Milan  |  12. 02. 2020 18:01

Pretože rozhodnutie o Supre prišlo o dosť skôr, než kým sa Mazda rozhodla, že si vyvinie svoj I6.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  12. 02. 2020 19:15

Navic vyvoj a testovani na zelene louce neco trva - a pak to nasad do auta, se kterym chces zabodovat

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI Black Style: Nehodící se škrtněte

Volkswagen Touareg V8 4.0 TDI

Touareg je vlajkovou lodí Volkswagenu, s motorem V8 by se ale dal považovat za takovou vlajkovou loď „na druhou“. Pokud máte o koupi osmiválce zájem, pospěšte si. Brzy totiž nenávratně zmizí z nabídky.

dnes | Jan Mička | 9 příspěvků
Minitest Opel Astra 1.2 Turbo (96 kW) Elegance: Tříválec na dlouhé cesty

Opel Astra 1.2 Turbo

Faceliftovaná Astra generace K dostala pod kapotu výhradně tříválcové motory, všechny pocházejí od General Motors, nikoli z dílen PSA. Vyzkoušeli jsme silnější verzi základní dvanáctistovky, která v mnoha ohledech velmi mile překvapila.

15.  2.  2020 | Petr Schnagl | 37 příspěvků
Minitest Mercedes-Benz V300d: Šestiválec vám už chybět nebude

Mercedes-Benz V300d

Skoro 240 koní v dodávce. Kdo to potřebuje? Když se nad tím zamyslíte, tak možná právě vy...

13.  2.  2020 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

23.  1.  2020 | | 25 N/A
Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako BMW X6. Uvnitř čeká nový křišťál

Speciální SUV Škoda má mřížku chladiče jako…

Koncept nového modelu Škody výhradně pro indický trh se ukáže už zanedlouho. Ještě předtím ale značka láká na jeho nejzajímavější prvky.

23.  1.  2020 | | 24 N/A
Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavia LB. Výbavu má vážně bohatou

Takto vypadá zatím nejlevnější Škoda Octavi…

Škoda již spustila konfigurátor pro novou Octavii s karoserií liftback. Detailněji jsme se podívali na zatím nejlevnější specifikaci.

1.  2.  2020 | | 169 N/A
Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly. Plážová stylovka nevyjde draho

Super73-R je Steve McQueen mezi elektrokoly…

Snad ale nikdo nenatočí remake filmu Velký útěk s tímhle...

29.  1.  2020 | | 18 N/A
Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Česku. Spustila šílenství, víme o ní vše

Nejvzácnější Škoda Fabia je na prodej v Čes…

Škoda Fabia třetí generace není po více než pěti letech na trhu autem, za kterým byste se otočili. Jedna taková však přece jen existuje. A máme k ní opravdu blízko!

7.  2.  2020 | | 25 N/A