TEST Toyota Corolla TS 2.0 Hybrid: Dost dobrá i pro Lexus

163 komentářů

Dave
11. května • 20:28

Jezdím 14 dní v 2litrove ts corolle a pořád si zvykam. Plyn je citlivější a prudsi seslapnuti hned vytáčí motor do vyšších otáček. Chce to citlivou nohu.

Michal
15. srpna • 21:34

Řidiči těhle vozidel machrují jak jezdí za 5litrů i na dálnici ale pak a není to výjimka ale spíš pravidlo že i kamióny je předjíždí dost rychle když Toyota mastí na dálnici 70km/h až max 110 aby tu spotřebu dali a těch 200tisíc co dali navíc si ňák obhájili.

kari
20. června • 11:37

V tomto jsem staromódní a nevidím důvod se "sr*át" s hybridem, koukat na kytičku, jestli vadne, nebo mi to tleská na přístrojovce a když chci prostě přidat, tak to postrádá smysl, protože to pak žere stejně, ne-li více, než nehybrid. S autem chci jezdit a ne any jsem pořád koukal, jestli dělám to co musím, aby náhodou jsem nejel jinak, než hybridně. https://www.auto.cz/seat-leon-st-2-0-tdi-135-... ... http://www.zeperfs.com/en/duel7926-7080.htm... http://www.zeperfs.com/en/duel7926-4546.htm...

Q
20. června • 18:56

To si hodně staromódní. Dieselový Leon se dnes prodává minimálně, 97 % prodejů Leonu tvoří benzínové verze. Vezměme reálnější verzi. 1.5 TSI 110 kW DSG má podobnou dynamiku jako testovaná Corolla. S podobnou výbavou je o zhruba 200 tisíc levnější.

bzzz
20. června • 12:59

Kazdemu vyhovuje neco jineho. Spousta lidi s hybridnim stylem jizdy nema problem. Tohle to kompetitivni srovnavani smrdi komplexy a egem na sto honu. Pokud mas rad sviznejsi jizdu a reakce vozu, tak si poridis vhodne auto, ale proc se agresivne/vulgarne vymezovat proti ostatnim?

kari
20. června • 13:39

Co konkrétního a agresivního jsem napsal na uživatele hybridů?
Já prostě s autem chci jezdit a nekoukat, jak moc šlapu na plyn, jestli se chci rozjet rychle, nebo ne. Jezdím normálně, nejezdím žádnou "kudlu" ani nezávodím, ale nepotřebuji se v autě přizpůsobovat natolik, že neustále budu zkoumat jak moc šlapu na plyn. Něco jsem najezdil s Aurisem HSD a Priusem a je to děs. Nemá mi to co nabídnout. Nehledě na tu děsnou otravnou CVT co vyje jak sveřepí šakali na bílý měsíc při každém pokusu o zrychlení.

petr r. (petrumr)
20. června • 15:38

jezdíš agresivně a porušuješ předpisy.:-D

db
20. června • 15:18

Len taká "drobnosť":
súčasný 2.0 hybrid je úplne iné auto ako Auris HSD (jazdné vlastnosti, výkon, hlučnosť...).

E15
20. června • 15:51

to říkali o aktuální rav4 taky, že je mnohem tišší než minulá generace. Subjektivně mi to připadalo minimálně stejné, ne-li horší... Aktuální motory jsou totiž přímovstřikové + se šetří hmotnost (zřejmě i na odhlučnění), takže hluk je to opravdu velmi nepříjemný (a nemusí to být zrovna kickdown, stačí jakékoliv přidání plynu, třeba i při běžné jízdě ve městě).

Rišo
20. června • 14:09

A načo potom diskutuješ v diskusii o hybride? Nerozumel som tej hystérii.

bzzz
20. června • 13:54

ook, takhle je to cajk a sorry.

Shimi
20. června • 13:11

bzzz: Agresivně/vulgárně? Pán je citlivka? Navíc dal to jediné peprnější slovíčko do uvozovek. To už je ta stupidní korektnost prorostlá ve společnosti do takové míry? No potěš.

bzzz
20. června • 13:18

;-)

Karel.
20. června • 12:30

Souhlas, a navrch třeba s tím Leonem se do 5,7 za které jezdil redaktor v pohodě vejdeš a to se s kytičkami nijak nemusíš s.r.á.t.

Shimi
20. června • 11:56

100% souhlas.

Michal
20. června • 10:41

Hybrid bych bral ale musel by rekuperovat jinak než brzděním protože jezdím skoro bez.Plný plyn spotřebe vůbec nevadí když setrvačnost využiju.Pak leda nabít ze zásuvky.Jestli jezdil normálně a to po dálnici 140-150 to se pak nemůžete divit tý spotřebe co měli.

bzzz
19. června • 20:42

Nejprodavanejsi znacka, nejprodavanejsi model, nejprodavanejsi hybridni pohon, ale vlastne vsechno uplne spatne ;-)

E15
19. června • 21:36

V podstatě máš pravdu, evropský trh je prostě jiný (náročnější) než zbytek světa a evropská verze Toyoty je naopak poněkud osekaná oproti japonské nebo americké (plus je samozřejmě dražší), takže je to přesně jak píšeš :-D

mpolan
20. června • 9:40

Evropský trh NENÍ náročnější! Náročnější trh by si nenechal vnutit nesmyslné litrové turbosekačky nebo dieselové odpady. Jediné, v čem jsou Evropané "náročnější" je pozérská disciplína "olizování plastů".

Kubiš
20. června • 10:49

Nemáš pravdu, evropský trh je nejnáročnější a svědčí o tom i značky a auta které zde vznikly a stále vznikají a které na jiných kontinentech prostě neexistují. Ferrari, Lambo, McLaren, Pagani, Bugatti, Porsche, to jsou výrobci superstrojů, které jinde po světě nevznikají a už nevzniknou, protože primárně si jejich vznik vynutil právě náročný evropský trh. Číňani, Američani nebo další národy budou nad těmito skvosty jenom slintat, ale nikdy se nevzmohou na takové špičkovou výrobu. End of story.

mpolan
20. června • 21:25

Náročný evropský trh? Většina takových špičkových aut se prodává MIMO Evropu, hlupáčku. Asie, Arabské státy, to jsou tahouni podobných luxusních vozidel a supersportů.
Ale jo, utěšujte se tím, jak jste ta automobilová evropská elita... Nic jiného vám už nezbylo.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Kubiš
20. června • 22:55

Samozřejmě, že většina se prodá mimo Evropu, mimoevropské země takové pecky nejsou schopné vyrobit. Ale důvodem vzniku těchto značek je evropský trh, ten chtěl supersporty a luxusní auta, až teprve pak přišel zaostalý zbytek světa a chtěl to samé Ferrari, Lambo, Porsche etc. co viděl u zmlsaných Evropanů.

Kankunen
20. června • 10:00

Než něco napíšeš, vždy si řekni. To já polan to mám v hlavě popleteno, proto jsem mimo realitu ne ti ostatní.

bzzz
20. června • 8:30

Evropsky trh je predevsim (pre)regulovany, pokriveny a ovlivneny konzumnim nacionalismem ;-)

Pedro
19. června • 20:13

Měl jsem možnost vyzkoušet a musím říci, že dynamika je vyloženě zklamání. To auto možná stačí nějakým 100-110kW motorům konkurence, ale minimálně 30 koní z těch deklarovaných 180 se zaběhlo neznámo kam, to auto prostě na 180 koní nejede ani omylem. No a za tuto cenu je to pak dokonalý omyl. Jediný smysl dává slabší hybrid v nižších výbavách, ten sice jede ještě daleko mizerněji, ale alespoň cena není přepálená.

Shimi
19. června • 20:36

Pedro: Těch 30 kobyl se nikam nezaběhlo, protože to auto má reálně 112 kW/190 N.m. Těch 132 kW je v reálu použitelných pouze na pár set metrů, potom dojde šťáva a je vymalováno. Celé je to jeden velký fake. Každá 110 kW turbína si s tím vytře lauf.

Tom
20. června • 9:20

Přesně.. Chtěl bych Tě vidět... Zajímavé je, že Toyotu prakticky nikdy nevybiješ joudo.. Přečti si o tom něco více než budeš házet rozumy.. B-]

Shimi
20. června • 9:36

Tom: Poradím ti Tome. Místo čtení si to auto běž reálně vyzkoušet. Páč reálné zkušenosti jsou lepší než 1000 slov. Pedro by o tom mohl vyprávět ;-) Nebo máš snad pocit, že by mu ten reálný mizerný zážitek vykompenzovalo pár řádků PR teorie?

Tom
20. června • 10:07

Děkuji za radu.. S Corollou ve 2.0 HSD mám najeto cca 500 km.. Ano.. Nemá to Turbo.. Je to atmosféra.. To je ten zásadní rozdíl.. Tedy i rozpačité reakce zkoušejících.. Reakce na plyn je na dobré úrovni a auto jede pěkně.. Ale není to závodní auto.. Možná to z toho dělá PR, ale to se mi osobně nelíbí.. Má dostatek výkonu na předjíždění.. Cena je srovnatelná s konkurencí, když se u konkurence dorovná výbava příplatky.. Spotřeba na daný výkon je perfektní.. Ano, když budeš jezdit brzda plyn, tak Ti bude žrát každé auto děti na chodníku.. Další věc je, se naučit s Hybridem jezdit.. A upozorňuji, že se nejedná jízdu ve stylu klobouk a plato vajec.. S Rav4 HSD 2019 při nájezd 450km jsem měl spotřebu 5,6l/100 km.. Plzeň - Lipno (crcačky kolem) a zpět... Plně naložené auto s paní a prckem s rychlostí těsně nad limit.. A co ty Shimi? Už si také měl možnost Corollu vyzkoušet??

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
20. června • 10:36

Tom: Možnost vyzkoušet má každý, kdo vlastní ŘP a není líný si zajet na salon. Já jsem ale na úplně jinou kategorii aut, takže tuto zkušenost přenechám jiným. Já si za ty prachy raději koupím nehybrida v manuálu s +/- 180 kW co mi každodenně vyvolá úsměv od ucha k uchu. ;-)

Tom
20. června • 11:13

V tom případě nerozumím Tvému příspěvku? Ano 180kW je jinde.. To samozřejmě nakope každý hybrid.. Mimo teda Lexuse, atd.. :-D Ale tady je vlákno na Corollu o 130 kW.. Bezduché plácání o výkonu jiných vozidel v segmentu jinde, jsou prostě mimo..

Shimi
20. června • 11:54

Tom: Mému příspěvku se nedá nerozumět. Pedro tu napsal svoji mizernou zkušenost a já mu pouze dovysvětlil, proč byla ta zkušenost mizerná. Toť vše, čemu na tom nerozumíš? A ohledně toho "bezduchého plácání". Já se celou dobu držím kontextu C segmentu, tj. nižší střední třídy, tj. Corolla. ;-)

petr r. (petrumr)
20. června • 15:30

pravdu řeknu, já ti taky nerozumím, na co je ti 180kW? kde stím jezdíš, snad se rozjedeš a pustíš a jenom lechtáš plyn nebo ty si ten co musí každýho předjet a ve městě děláš myšky. Vždyt dálniční limit zvládne každý auto.

Tom
20. června • 12:02

Sám dobře víš, že v segmentu nižší střední třídy jsou i Hotchatch-e.. To je ten segment, na kterém jsem psal.. ;-)

Shimi
19. června • 19:53

Jo, takže když nechci automat, tak mi Toyota nemá v podstatě co nabídnout, páč 1.2T beru pouze jako vtip. No, to jsme to dopracovali. Tak hodně štěstí při plnění stanovených prodejních cílů.

petr r. (petrumr)
19. června • 20:08

jestli myslíš celou modelovou řadu tak nemáš pravdu. A jestli si myslíš, že lidi nechcou hybridy, tak to ber jenom jako vtip.

Shimi
19. června • 20:25

Článek je o Corolle, ne? ;-) A jestli chtějí lidi hybridy neřeším, ať si každý jezdí v čem chce. Nicméně prodávat mainstreamových 112 kW za cenu od 660.000,-, tomu už se musím vážně jenom smát.

Milan
19. června • 21:05

Výkon je 132 kW.

vana
20. června • 5:41

132 kW je tam jen jako KERS. Normálně to má 112 kW

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Tom
20. června • 12:09

vana.... No ty si myslitel :-D:-D Systémově to má prostě 132kW... Přečti si o tom něco... Elektromotor jede prakticky pořád, jelikož je napárovaný v planetové bezestupňové převodovce..

Vana
21. června • 18:35

Aby elektromotor jel pořád, musel by mít trvalý dostatek proudu. Což ovšem ten miniakumulátor nesplní

Vigor
20. června • 18:35

To, že je elektromotor v planetové převodovce vůbec neznamená, že trvale dodává do soustavy výkon. Těch 132kW to má leda tak na papíře, v reálu to nestíhá ani 110kW motory.
http://www.zeperfs.com/en/duel7926-4546.htm...

Tom
21. června • 10:06

Tohle auto bylo stavěno na sprinty?? A rozdíl desetin je teda hrozný průser.. To Ti teda řeknu :-D:-D:-D

Marek71
21. června • 14:38

Samozřejmě, že to není průser. Ale pokud to auto má o 30 koní víc a má i lepší poměr výkon/hmotn., tak by jeden očekával lepší dynamické hodnoty a ne horší.

Tomáš
19. června • 16:37

V článku jem se nikde nedočetl jak velkou má "hybrid" baterii (kWh) a kolik kilometrů ujede jen na elektřinu. Bez toho je článek o ničem... B-]

E15
19. června • 17:39

většina těchto hybridů má baterii kolem 1 kWh využitelné kapacity a ujede teoreticky něco kolem 2 km. Prakticky (se zapnutou klimatizací) je to pár set metrů. Čistě elektrický provoz není smyslem těchto aut.

Tom
20. června • 9:14

Zase nesmysl... S klimou pár set metrů.. Uvádí se kolem 2 km.. Většinou je to cca 3-4 km.. Něco dobiješ atd.. Ale to je úplně jedno.. Hybrid není o čistě elektrické jízd.. Je to o kombinaci a výsledné reálné spotřebě..

E15
20. června • 16:28

Realita rav4 minulé generace. V ev režimu to ujelo asi 300 m...

Tomáš
19. června • 21:27

Říkat autu s baterií 1 kWh "hybrid" je šaškárna, pokud neujede alespoň 50 km jen na baterii. Cena "hybridu" s baterií 1 kWh bude o 50% dražší než auto s klasickým motorem a užitná hodnota je "000". Ekoteroristy je třeba vyhnat z Bruselu a nevolit Zelené, Piráty a další šašky B-].

Bob-an
21. června • 9:51

Proc saskarna? To auto proste z principu nema byt nabijene ze zasuvku a jezdit na elektrinu. Jinak cenove vychazi tyhle toyoti hybridy stejne jako naftak (a levnejsi nez naftak s automatem)

Marek71
20. června • 9:57

Mýlíš se. Hybrid samozřejmě smysl má, i s takto malou baterkou. Taky jsem byl docela skeptický, ale teď už půl roku jeden hybrid mám a mohu srovnávat s předchosím autem.Obě auta stejná kategorie (vyšší střední), jedno diesel a druhé hybrid. Jezdím s hybridem stejně jako předtím s dieselem a mám úplně stejnou spotřebu, na desetinu, počítám to z dotankování, vedu si záznamy. A to má ten hybrid mnohem vyšší výkon (celkově o cca. 90 kW) a lepší dynamiku (0-100 o 2s rychlejší). A ten hybrid je i podstatně tišší a v kolonách umí jezdit i čistě elektricky.A to ani neříkám, kolik by měl spotřebu srovnatelný benzín :-) Jo a cena toho auta, když bylo nové, byla tuším stejná jako benzinové verze, nebo. max "pár tisíc" rozdíl. Žádných 50%, nevím kdes vzal takový nesmysl.

homer
22. června • 6:38

pocitat spotrebu paliva na desetiny kdyz s kazdym jednim stupnem celsia meni objem o jedno procento? Co mas za skolu?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek71
22. června • 10:43

Já to nepočítám. Zaznamenávám údaje o kažřdém tankování do aplikace a ta to spočítá. A na kolik desetiných míst, to už je jenom otázka přesnosti. Takže... jak bys to dělal ty, abys měl skutečnou spotřebu a nemusel se držet toho, co ti nakecá palubní počitač? :-)

homer
23. června • 10:47

spotreba me zarazi jenom kdyz zacinam byt casto u pumpy jinak mi jsou nejaky litry nebo galony fuk

Marek71
24. června • 9:18

Však mě je spotřeba taky tak nějak fuk. Ale vedu si všechny záznamy o autě, o servise, všechny náklady, protože mě zajímá kolik mě celkově provoz auta stojí.A to, že spotřebu ta aplikace počítá na dvě desetiná místa, je úplně jedno. Výsledkem matematické operace dělení dvou čísel může být klidně číslo s 10 místama za des. čárkou :-)

E15
19. června • 22:15

pokud to není plug-in, pak větší kapacita baterie nemá smysl.

Tomáš
20. června • 8:05

Myslíš, že větší baterie nejde nabít motorem ? Například v týdnu jezdit po městě na elektřinu a o víkendu, cestou na chatu, ji dobít během jízdy.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
vana
20. června • 8:07

Nabít samozřejmě jde, ale je to neekonomické

petr r. (petrumr)
19. června • 18:11

ta klima zase tak moc nežere, doma mě klima žere 500W a auto je menší. Smyslem hybridů je vlastně aby ten motor pomohl při zrychlování, při tom auto má největší spotřebu. Tohle by se mělo, ale v testu objevit, zmáčknout tlačítko a sledovat kolik se ujede než se spustí motor.

Sir_CHerokee
19. června • 19:31

Já bych v hybridech smysl nehledal.

mpolan
20. června • 9:38

Protože na to nemáš dostatečnou inteligenci.

petr r. (petrumr)
19. června • 19:53

já zase ano, máš elektrokolo, kde musíš šlapat? vlastně hybrid.

E15
19. června • 18:33

Podle mě ujede tolik, kolik management baterie dovolí. Větší dojezd čistě na elektřinu by byl na úkor životnosti baterie, kterou prostě hybrid nenechá vybít pod 40% a nabít přes 90% (díky tomu pak ta baterie (zvlášť je-li NiMh) vydrží třeba i 15 let).

vana
19. června • 16:41

To mi chybí taky a navíc jsou zmatlané technické údaje, kde je uveden výkon 112 kW (180 koní) při 6 000 ot/min a max. moment 190 Nm. Z těchto hodnot na sebe nepasuje vůbec nic

petr r. (petrumr)
19. června • 17:13

180 koní je motor i elektromotor dohromady. a točák je 202Nm bez udání otáček, nebot elektromotor má pořád ty Nm stejný.

vana
19. června • 18:56

Elektromotor určitě nemá stále stejné Nm. Takhle hloupě by to žádný seriózní výrobce nikdy neudělal

petr r. (petrumr)
19. června • 19:49

ted nevím jestli má tych Nm, ale krouták elektromotor má pořád stejný a když k tomu motoru dáš elektroniku jak třeba měnič kmitočtu.......a to elektromobil určitě má, zapomen na elektromotor s rozb.kondíkem.:-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
vana
19. června • 20:27

Elektromotor v elektromobilech a hybridech určitě nemá stejný krouťák přes celé pásmo otáček.

petr r. (petrumr)
20. června • 17:48

proč ne?

Vana
21. června • 18:28

Protože by maxima výkonu dosáhli až při nejvyšších otáčkách.
Proto se charakteristika nastavuje tak, aby max. výkon byl už v cca třetině otáček, ale samozřejmě pak moment s dalším nárůstem otáček zákonitě klesá

petr r. (petrumr)
21. června • 18:41

u elektromotoru to tak není, je tam regulace, měnič kmitočtu kde třeba při sto otáčkách máš už výkon 100%. Kdyby bylo po tvojem, tak trolejbus se ani nerozjede nebo ty si myslíš, že ten elektromotor má nějakou automatickou převodovku?

Vana
22. června • 9:49

Pokud motor dosáhne maxima výkonu v nějakých otáčkách a pak budeš otáčky dále zvyšovat, tak při stejném výkonu bude moment už jen klesat, konkrétně po hyperbole. Jedna se o elementární fyzikální vztahy. Pokud tomu nerozumíš, doporučil bych vrátit se k fyzice pro zdš.

Milan
19. června • 17:02

Zle čítaš. Tu je citát:
Motor samotný disponuje 112 kilowatty v 6000 otáčkách za minut a 190 newtonmetry mezi 4400 až 5200 otáčkami. V kombinaci s elektromotorem o výkonu 80 kW a točivém momentu 202 N.m dostáváme celkových 132 kW (180 koní) a zároveň nejsilnější verzi nabídky.

vana
19. června • 18:53

Zle čítaš ty. Údaje které jsem citoval já jsou uvedeny v tabulce na konci článku a 112 kW určitě není 180 koní a výkonu 180 koní / 6 tis.ot. neodpovídá max.moment 190 Nm. Parametry bez elektromotoru a s elektromotrem jsou splácané dokupy

Milan
19. června • 21:04

Tak majú chybu v tabuľke no. Podstatný je údaj o kombinovanom výkone 180 k.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
vana
20. června • 5:17

Ano mají hrubé chyby v tabulce technických údajů. Dokonce v ní není ani zmínka o přítomnosti elektromotoru

Rišo
19. června • 15:52

Neverímze sa tam vojde niekto s 190cm, ak si sadne za seba. Včera som bol na showroome, obzerať Camry,pán so synom skúšali Corollu kombíka. Obaja tesne pod 190cm, syn vzadu mal kolená vrazené do predného operadla.
Corolla (kombi) je na tom rovnako zle ako Megane (kombi). Síce veľký rázvor, ale hlboká prístrojovka, zle umiestnenie zadných sedadiel. A navyše nízko umiestnený volant, nedá sa zdvihnúť vyššie. Ďalšie auto len pre priemerných, teda výškou. Drobný postreh, pre človeka nad 195 cm je málo miesta na hlavu aj v Camry.

Niemand
21. června • 14:26

Pán tam asi ležal. Ja mám 187 a keď si nastavím posed za volantom, tak vzadu mám pred kolenami ešte asi 5-7 cm.

Rišo
22. června • 16:18

Nehádam sa, ale nezdalo sa mi to tak. Ešte môže byť rozdiel v postave. Niekto má dlhé nohy a kratší trup, niekto naopak. Ja som skôr ten druhý prípad, preto nadávam na miesto nad hlavou.

db
20. června • 11:15

Ja som bol vyskúšať Camry aj Corollu kombi vzadu so synom, ktorý má 190cm.
Nechcelo sa mi veriť, ale povedal, že v Corolle má na hlavu o niečo viac miesta. Myslel som si, že sranduje. Potom sme to vyskúšali znovu a pozrel som si dôkladne, ako sedí. A vtedy mi to došlo: v Camry, keď hlavu opieral o opierku hlavy, tak klesajúci koniec strechy mu tlačil na hlavu, v Corolle nie. Samozrejme na kolená je v Camry omnoho viac miesta - len ja sa pýtam, načo, keď sa tam vyšší človek nevojde kvôli nízkej streche (a potom je auto iba zbytočne dlhé, čo je nepríjemné pri parkovaní v meste). Dalo by sa tu síce podsunúť, ale to je neprirodzené sedenie z čoho rozbolí chrbát.

Rišo
20. června • 12:51

Áno, v Camry veľmi skoro klesá strecha, preto je vzadu menej miesta na hlavu, než v Corolle. To je tá móda coupé bočného profilu.

Marian
19. června • 20:25

Mám 192cm a v kombiku, keď som si sadol sám za seba tak dosť bieda. Bolo to veľmi stiesnené. Vpredu dobré, ale vzadu málo miesta. To už bolo viac miesta v scale a v octavke tiež. Tam to bolo na pohodu aj vzadu.

E15
19. června • 17:35

člověk nad 190 cm si podle mě v žádném japonském autě pohodlně nesedne - do některý se vejde (do některých ne), ale to je asi tak všechno. Evropská produkce je v tomto prostě o dva levely jinde.

Joe Doe
20. června • 7:24

Vojde. Moj brat do MX-5 minulej generacie. Pri zavretej streche. No problem.

Rišo
19. června • 18:11

No, sú aj výnimky. Máme v príbuzenstve Pulsar, tam je miesta dosť. A potom SUV sú na tom v pohode, nová RAV4 a aj X-trail majú miesta dosť.
Pomaly vyberám benzínové auto do cca 40 tisíc a tá Camry sa mi zdala byť zaujímavá voľba. Aj Insignia nevyzerá zle. Ale asi prihodíme nejaké to € a skončím v novej trojke. Vraj je super. A tí vzadu sa potlačia :)

Jméno
20. června • 19:04

Zajímavý výběr a podle mě určitě ne špatný. Ještě bych tam přidal Genesis. Taky záleží na jak dlouho a na kolik km to budeš mít. Z dlouhodobého hlediska je asi nejlepší Camry (bude to určitě držák a bude si držet cenu) ale zase BMW je sportovnější a asi i líbivější, ale po záruce bych to nechtěl servisovat.

Sir_CHerokee
19. června • 15:59

Díky za postřeh. Camry je zajímavý velký pohodlný křižník. Mi tam jen k radosti a koupi chybí zkrátka ten sametový 6 válec, co mají v USA. A pak to najede i milion kilometrů bez větších problémů, páč to není sportovní auto.

Sir_CHerokee
19. června • 15:01

Takže tu máme auto nižší střední třídy za cenu vozu o třídu většího. Teď by mě zajímalo, zda bude Toyota taky platit stovky miliónů za obelhávání se spotřebou. No a v reálu to žere jako diesel. Design je věc názoru a vkusu, v nižší střední je fakt nabito. Takže pokud člověk nepropadne pseudoeco propagadě, že si musí, prostě musí koupit hybrid, aby zachránil lední medvědy, tak není moc důvodů tohle drahé auto kupovat.

E15
19. června • 18:10

Tak ono pokud zážehový motor "žere jako diesel", tak je to ve skutečnosti velký úspěch , protože ve skutečnosti žere o dost míň. Litr benzinu je míň než litr nafty (stejně jako třeba litr lpg je zase míň než litr benzinu). Porovnávání spotřeby v litrech je tak poněkud nemoudré... ;-)

petr r. (petrumr)
19. června • 19:44

nespletl ses litr versus hmotnost?

E15
19. června • 22:14

já ne :-)

Lojza
19. června • 20:16

spletl

Neurotic
19. června • 18:55

Litr je pořád litr a je jedno čeho ten litr je. Přepočet na něco jiného používají akorát ti co si potřebují dokázat nízkou spotřebu svého nenažraného miláčka:-D

E15
19. června • 22:12

To platí možná někde v hospodě čtvrté světové skupiny, ale jinak normální lidi, když hodnotí efektivitu toho kterého motoru, tak spotřebu uvádějí v g/kWh ;-)

Bob-an
21. června • 9:43

Rekl bych ze normalni lidi tu efektivitu motoru hodnoti ve vztahu k cene paliva. A benzin a nafta stoji cca stejne za litr, proto i resi spotrebu v litrech (penezich)

jean
20. června • 5:48

Pokial sa bude chemicke palivo predavat na litre a nie na gram/kWh, tak bude kazdeho normalneho cloveka zijuceho v realite zaujimat spotreba v litroch.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
E15
20. června • 13:56

každého normálního člověka zajímají ve výsledku peníze :-D

kjh
19. června • 15:24

Tak ono si stačí vybavit podobným způsobem octavku nebo golf variant a budete na stejných penězích.
A taky je potřeba brát ohled na to, že dnešní kombi nižžší střední třídy velikostí odpovídají střední před 10-15 lety a vyšší střední z devadesátých let.

E15
19. června • 22:39

po sto padesáté - nelze srovnávat poměr cena/výbava konfigurovatelných a nekonfigurovatelných aut. To nekonfigurovatelné musí být samozřejmě výrazně levnější, resp. vybavenější, aby to vůbec dávalo smysl...

Niemand
21. června • 14:18

To nekonfigurovateľné bude hlavne vždy spoľahlivejšie. Lebo zaradiť 5 kombinácii do dlhodobých testov nie je problém.
Celkovo vyklepkávať prvky výbavy je taká Európska úchylka. V USA, alebo Čine, čo sú silnejšie trhy proste neexistuje, aby si si mohol vybrať "holobyt edition" a k tomu dva luxusné prvky. A to ani nehovorím, že veľa prvkov je na seba naviazaných, takže úplná voľnosť tam aj tak nie je.

E15
22. června • 23:40

Je to jiná prodejní strategie, nevidím důvod tomu říkat úchylka, naopak já jako zákazník to vítám. Úchylka je naopak spojit zcela nesouvisející věci (např. lepší světla a kožené (teda spíš koženkové) sedačky), přičemž jedno bez druhého nejde. Ve výsledku pak člověk u toho nekonfigurovatelného auta musí brát nejvyšší výbavu (protože v těch nižších mu vždycky něco chybí), která ale naopak obsahuje spoustu zbytečných nesmyslů (u Toyoty např. digitání zrcátko) a nebo designových úchyláren (u Toyoty např. chromované vnější kliky dveří, což je kýčovitý hnus nejvyššího kalibru, který navíc zásadně omezuje možnost výběru barvy auta (aby to nevypadalo totálně debilně).

HW
19. června • 15:31

Pouze zvenku, vnitřními rozměry rozhodně ne.

JosVerstapen
19. června • 14:39

Tak ten design mě teda dostal do kolen. Neskutečně oku lahodící a interiér to je čistá a materiálová lahoda a nevím proč připomíná mě to Mazdu. Což je jenom dobře, jejich nové interiéry jsou krásné.
Hybridní pohon je určitě to nejlepší co může svět automobilu nabídnout, o spolehlivosti ani nemluvím.
Ta cena mě trošku vyrazila dech, no snad ta full výbava a nějaká sleva (vždy je možnost) a dostat se na 750.000,-Kč nebude dle mého problém.
Chci koupit hybrida buď RAV4 nebo klidně i tuto corrolu pro rodinu, snad ten přechod z diesel a benzín vše turbo nebude pro mě nepřijatelný, myslím ten jízdní styl akcelerace - pružnost atd.
Toyoty se začínají i líbit kdo by to před 5.lety ještě řekl :)

petr r. (petrumr)
19. června • 18:31

hlavně už na hybridní toyotu můžeš dát kulu, tohle před 6 rokama bylo nemyslitelný.

Joe Doe
20. června • 7:05

Mohol si. Na nosic na bicykle.A ‘koule’ je lokalny pseudoargument kutilov/chatarov, ktori ju aj tak na privesny vozik pouzivaju raz za uhorsky rok.

bzzz
20. června • 8:26

Pouzivaji ji casto celorocne jako bezpecnostni prvek chranici zadni naraznik.

Joe Doe
20. června • 9:04

V rozpore so zakonom vo vacsine pripadov :)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
20. června • 15:15

když na oddělání potřebuješ klíč, tak nemusí se oddělávat, na škodovce jsem měl na bajonet a to byla otázka sekundy a ty sklapovací jsou tedka skoro u všech a montáž mimo fabriku za chvilku nebude možná, třeba na citigo atd už není.

E15
20. června • 15:32

Vyklápěcí jsou teď skoro všude, ovšem pro Toyotu je to opět naprostá scifi... :-)

E15
19. června • 22:07

To souhlas, rav4 awd má kouli na hybrid parádní. Otázku koule zase nezvládla Honda.

E15
19. června • 17:32

Taky jsem chtěl koupit hybridní RAV4, ale cena (po všech slevách) pořád hodně přes milion a k tomu nepochopitelné funkční a výbavové přešlapy, japonská ergonomie, (ne)komfort odpovídající autu tak sotva za polovinu a nepochopitelně nepříjemné jednání prodejců i dovozce mě nakonec vyléčilo.
Celkově jsem měl pocit, že oni sami jsou zpruzení z toho, co musejí prodávat.
Nakonec člověk skončí zase u koncernu.

wsbk
7. března • 15:56

to je vůl ten E15, smrdíš korunou, je vidět ,že tady lžež jako svině, každý prodejce ti dá slevu určitě pod 1 mil, tak nežvaň hovna

Sir_CHerokee
19. června • 14:58

Platí vám za tuto práci dost?

JosVerstapen
20. června • 12:36

Nerozumím otázce za jakou práci??

E15
20. června • 13:53

vypadáš jako prodejce

JosVerstapen
20. června • 14:04

Zajímavé to mě ani nenapadla taková idiotina uf těžká dedukce od některých diskutujících

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
E15
20. června • 15:39

Tak jako hlášky typu " Neskutečně oku lahodící a interiér to je čistá a materiálová lahoda " to by ani sám Vóša nevymyslel :-D

JosVerstapen
21. června • 15:17

Tak to beru jako kompliment :-P
Napsal jsem to jak jsem to cítil že :)

123
19. června • 14:17

Plus - luxusní interiér :-D, autor asi dlouho neviděl pořádný interiér

šofér
19. června • 14:43

tak se pochlubte, co je podle vás luxusní interiér a jak moc se liší od udávané Corolly...

Tom
19. června • 14:06

Posadit do auta neznalce hybridní technologie.. Logicky spotřeba kolem 7 litrů.. S autem spotřebově v pohodě kolem 5,0 - 5,5 l.. Když člověk šlape na plyn, tak logicky jde spotřeba nahoru.. Při normální jízdě s rychlostmi lehce nad limit (obec do tachometrových 60 km/h, mimo obec do 110 km/h, dálnice 145 km/h). Pravda, že dálnice tak ze 30% celkové jízdy.. Kvalitativně a výbavově nesrovnatelné s Ofcí.. Toyota je úplně někde jinde.. A cena za pěkně vybavený 2.0 Hybrid od 684tis... Za 900tis je totál plná palba.. Jen ten infotaiment.. Ale že by to bylo neúnosné? Kupuji auto, ne infotaiment..

E15
19. června • 18:17

V čem je proboha ta Toyota "úplně někde jinde"? Když porovnám RAV4 a Tiguan (což je asi tak totéž jako porovnat Corolu a Octavii/Golf), tak kromě spotřeby a spolehlivosti (což jsou pravda důležité atributy) jsem nenašel nic, v čem by ta RAV4 byla lepší.
A pokud jde o výbavu, tak to je snad špatný vtip, (ne)výbava je u té Toyoty ten největší problém (spolu s vysokou cenou). O co je RAV4 hybrid dražší než Tiguan 2.0TSI, to ve spotřebě neušetřím ani za 10 let.

Tom
20. června • 9:08

E15 typický kecálek... Tak bavíme se o Corolle ne o Rav4.. Jinak Rav4 je levnější než Tiguan - musíš dorovnat výbavy chlapče.. Technologicky je Toyota dál než celý koncern.. Sama dala k dispozici ZDARMA všechny své patenty na Hybridní technologii a Vodík.. Aby veškeré automobilky mohli splnit emisní normy.. Co se týče výbavy, tak co má Toyota v určité výbavě, tak koncern připlácí a ve výsledku je dražší.. Např. veškeré bezpečnostní asistent (předkolizní systém - chodci, chodci v noci, cyklisti, držení v jízndích pruzích (uprostřed, né škubání volantem), adaptivní tempomat s funkcí stop and go, čtení značek, senzor šera, aut. dálk světla atd..) má Toyota od základní výbavy... To se u koncernu těžce připlácí.. A hlavně funkčnost není taková.. Viz nezávislé testy.. O kvalitě materiálů se musí koncern učit.. Neříkám, že jsou to špatná auta, ale materiály jsou nic moc.. Nebavím se o TOP výbavách.. Vzhled neřeším, jelikož je to subjektivní názor (100 lidí, 100 chutí). Ale u koncernu sedneš do jednoho auta a interíér je stejný jak dalším..

E15
20. června • 13:31

Proč bych měl dorovnávat výbavy? Já chci výbavu takovou, jako chci a to, že u Toyoty to splňuje až ta nejvyšší (do který se ještě musí stejně připlácet další věci) a u VW si zaklikám jen co potřebuju, je problém té Toyoty, ne můj. Asistentům absolutně nevěřím, že nenadělají více škody než užitku, ty jsou pro mě nutné zlo a kliedně bych je vyměnil za Android auto nebo výškově nastavitelnou sedačku spolujezdce (což jsou u Toyoty nesplnitelné požadavky,
Meleš jak prodejce, ale já jsem kurva zákazník, tak jdi do prdele s těma urážkama, takhle nic neprodáš... :-D

wsbk
7. března • 15:53

E15 ty seš velký vemeno, kup si do tý 1,2 htp podsedák,ať vidíš ven z auta, meleš tady krávoviny neskutečný, mimochodem u skoro každý recenze Toyoty a je jedno co je to za model...

Tom
20. června • 14:09

Dorovnávat proto ty chytrolíne, aby si srovnával jablka s jablky.. Že nevěříš, tak to je samozřejmě tvůj problém.. Ale za stejné peníze dostat více je vždy lepší.. Já jsem též zákazník.. Ale snažím se vyjadřovat slušně.. Né jak lopata z kolbenky.. Samozřejmě pokud je v Tvém srdci jiná automobilka, prosím.. B-] Vidím Tě na koncernového maniaka B-] Jen ať Ti Tvůj vůz slouží.. Jinak Infotaiment je slabý, to s tebou souhlasím.. Toyota nechce sdílet platformy s nikým, tedy si vše vyvíjí sama.. A když se v průměru auto vyvíjí 5 let, tak systém je pak 5 let starý.. Uvidíme příští rok.. Slyšel jsem, že se blýská na lepší časy.. B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
E15
20. června • 15:36

Jinak k tomu infotainmentu. Mysleli, jak budou vydělávat na prodeji navigací a poplatcích za aktualizace, ale poněkud jim ujel vlak a místo aby utržili 20tis za navigaci neutrží 1,2mil za auto :-D. To je strategie jak noha. To i ten vysmívaný koncern je pružnější a prozíravější a to už je co říct :-)

Peter
21. června • 12:50

Tak nevím, já jsem včera obdržel nabídku na RAV 2,5 Hybbrid 4x4 v plné cca 850tis.

E15
22. června • 17:02

Tak to už dává smysl - to je ovšem sleva přes 30% (pokud teda plnou myslíš plnou a máš to včetně DPH). Já se ani zdaleka nedostal pod milion (sleva bídných 12,5 %). .

Tom
24. června • 8:47

Známej byl o víkendu se zeptat a prý jsou nějaké Busines Day.. Na Rav4 dostaneš na IČO ihned 15%..

E15
24. června • 9:41

To má ovšem k 30% (resp. více) Petera výše pořád docela daleko...

Tom
20. června • 15:42

Bych řekl, že na Toyotě je infotaiment sprosté slovo :-D

E15
20. června • 15:29

Vyvinul jsem enormní snahu o pořízení RAV4 AWD Hybrid v nejvyšší výbavě (takže koncernový maniak budu jen těžko :-D), kterážto na papíře vypadala dobře, ale v reálu to byla naprostá marnost, jak auto, tak přístup prodejce/dovozce.
A sorry jako, ale slušné vyjadřovaní vypadá jinak...

Tom
20. června • 15:35

Tak to si měl teda smůlu na prodejce.. Tak to by mě zajímalo to je na Rav4 tak špatně, když je to marnost.. B-]

E15
20. června • 15:37

co je špatně? Píšu to tady všude kolem...

Tom
20. června • 15:46

A kde se má člověk vyhnout prodejci??

E15
20. června • 16:32

to sem psát nebudu, ti dobří lidé mi nic zlého neudělali :-D

petr r. (petrumr)
21. června • 18:48

v kromeximu zlíně určitě ne.:-)

E15
24. června • 9:45

potvrzuju, že tam to nebylo :-)

Joe Doe
20. června • 7:02

Hledej, smudlo.

E15
20. června • 13:52

zapomněl jsem na něco?

E15
20. června • 13:50

tak Toyota třeba úplně zapomněla na odhlučnění motoru a podvozku (jaký je v tom aerodynamický hluk nevím, tak rychle mi prodejce jet nedovolil, ale podle testů taky nic moc). Takže sebemenší přidání plynu znamená díky ecvt spoustu nepříjemného (motor nemá pěkný zvuk) kraválu. Na silnici člověk slyší a cítí pomalu každý kamínek (což je při tak balonovitých pneu dost nepochopitelné). Ergonomie nic moc, sedačka malá (u spolujezdce nenastavitelná), sedák krátký (o dva levely horší než v VW, ale pořád o level lepší než v Mazdě). O infotainmentu darmo mluvit, simply clever taky nic.
A jako bonus je Toyota o 100tis dražší (u VW člověka nelimituje nekonfigurovatelnost, takže nemusí jít do úplně nejvyšší výbavy (když chce třeba jen svítící světla) a taky mají vyšší slevy).

Hans Gruber
17. srpna • 15:56

Normálně nereaguji, ale tento blábol co jste napsal mě donutil Vám napsat.
Nevím s jakou Toyotou jste jel, já měl na test corollu hybrid 2.0 . Kupodivu žádný řev jsem neslyšel auto je výborně odhučněné. Testovací jízda trvala necelou hodinu abych si mohl vyzkoušet město, okresku, a dálnici. Mimochodem na dálnici jsem jel tachometrově 145 km/h a kupodivu téměř nic není slyšet. Ještě jeden dotaz o jakých balónovytých pneu mluvíte? Testovací vozy mají nízkoprofilové 18 palcové pneu. I tak mi auto nepřišlo tvrdé, ale spíš tuhé . No vidíte ještě sedačky tak ty jsou výborné možná by bylo na čase vůz opravdu vyzkoušet a nepsat blábol. Mějte pěkný život a pište vlastní zkušenosti a né jedna paní povídala .

Alfonso Rodriguez
19. června • 13:21

930tis, slevy u toyoty moc nejsou. Auto samo o sobě asi dobré, ale za tu cenu by mělo předvést více. Octavia rs, golf gti, megane rs, Kombi vycházející z A klasse a mnoho jiného.

Bob-an
21. června • 9:40

No slevy - byl jsem v autosalonu hned jak jim nove corrolly dovezli, a nabidka byla minus 13% z ceniku (odber na ICO - osvc, jedno auto, zadny fleet) ... jinak akcni cenik bude taky driv nebo pozdeji

iPace
20. června • 9:09

Tu 1,8 hybrid v kratke verzi jsem zvazoval pro zenu a byl se s ni projet pred 2 tydny, na auto v ceniku za necelych 740 tisic mi nabidli slevu pri predlozeni technicaku starsiho vozu 25 tisic, to auto pry nepotrebuji a muzu si ho dale nechat a delat s nim co chci, je to prej jen formalita a jen si ofoti technicak aby tu slevu mohli dat, dale 2 sady litych kol s pneumatikami, plny servis na 3 roky zdarma a jednorazovou slevu 125 tisic korun, ano sleva nijak zavratna, ale sleva nabidnuta byla.

Petr Bartoš
3. července • 9:58

Ahoj, prosím tě a kde tohle nabízejí? Já to řešim v Praze a tam mi řekli že techničák potřebují a auto taky, bez toho to prý nejde. Já mám ale auto co chci nechat synovi, takže ho prodávat nechci ale sleva by se hodila.Díky za info Tomáš

Václav
20. června • 19:17

Tak to si myslim ze je solidni nabidka. Servis na tri roky zdarma, a celkove 150 tisis dolu, to mi prijde jako hodne dobre

Jméno
20. června • 10:49

Taky jsem teďka poptával Corollu 2.0 H nebo Camry 2.5 H a na oboje byla sleva přes 15% oproti ceníku. Ale my to máme na IČO. PS: Camry má luxusní přední sedačky.

Joe Doe
20. června • 6:56

Pred par rokmi na vtedy novy faceliftovany Auris... 14% zlava.

šofér
19. června • 14:44

ty auta,co jstevyjmenoval není ani jedno hybrid, možná snad automat.

Sir_CHerokee
19. června • 14:55

A na co hybrid? Vždyť to nežere méně než diesel. Hybrid je pro hybridy.

Lukáš
28. června • 8:10

Ve městě mají hybridy menší spotřebu,jízda s nimi je pohodová = hladká,tichá a jemná

Joe Doe
20. června • 7:01

Zerie to menej ako porovnatelny diesel s manualom. Servis je lacnejsi, auto ma menej pohyblivych dielcov, dlhodoba prevadzka lacnejsia.

Martin
2. července • 9:19

Ty si asi pleteš hybrid s elektrem.

honza
19. června • 15:00

Třeba na to, abys mně nesmrděl před autem, až se budeš se studeným dieslem rozjíždět ve městě. :-D

Martin
2. července • 9:18

Tak si kup normální auto s kvalitní palubní filtrací.

Sir_CHerokee
19. června • 15:02

Jezdím benzíny už řadu let. A mi to voní, navíc plní Euro 6.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
honza
19. června • 15:04

OK, to zní lépe.B-]

Sir_CHerokee
19. června • 15:54

Díky! Ale odpůrcem dieselů nejsem. Hlavně pro ty, co hodně jezdí. Vykuchané DPF nesnáším.

E15
19. června • 18:06

Kdyby ti, co hodně jezdí, jezdili o něco míň, tak by se vůbec nic nestalo. Někteří snad mají dokonce pocit, že tím, že hodně jezdí, hodně pracují :-D

Lord Owl
20. června • 12:58

No tak o tom není pochyb. Někteří politici vystavují na odiv, jak moc pendlují mezi svou dašlí židlí v Praze a kolik u toho najezdí...

ijon
19. června • 13:39

No spíš je to tak těch základních 820, ostatní příplatky moc smyslu nemají, auto je jinak v téměř kompletní výbavě. Ale i tak je to nemálo... Nicméně Oktávka Style s automatem bude také minimálně za 700 a s nějakou výbavou navíc se bude dost možná hodně blížit Toyotě.

Doporučujeme

Články odjinud