Tak dneska jsem se svezl s novou Corollou 1.8TS a můžu říct, že ten motor se jim opravdu povedl, už je skoro jako od Hondy. Co ale myslím že je úplná tragedie je řazení a podvozek. V zatáčkách a na nerovnostech jsem měl pocit, že to půjde na střechu :).
No na pohled taky žádná krasavice, ale to je jen můj silně subjektivní dojem. Pro auto s takovým motorem bych si představoval trochu jiné křivky. (třeba Honda Civic Type R )
Hluk motoru při jízdě přes 6000 ot/min je pro tento typ vozu naprosto v pohodě.
Suma sumárum, ještě mají dost práce na to abych se rozmýšlel jestli např. Hondu nebo Toyotu.
Vozidlo stačí snížit a sedí jak přibité, btw. vvtl-i je od 6200ot/min. Zajímalo by mě jaké křivky byste chtěl čekat od 1,8??? :D Řazení má trošku odpor ale to vůbec ničemu nevadí, mě osobně vyhovuje víc, jen je problém při podřazení na 2jku kvůli zpátečce.
Pro M.T.:zkus si ve stejný den vyzkoušet Corollu a Fabii a poznáš ten rozdíl.navíc je
v Corolle víc místa a to jsem měl sedačku úplně vpředu,to samé bylo i Hyundai Getz.
Prostě ve Fabce mám málo prostoru.
Pane Dolejš,nebyl jste kdysi redaktorem na ČT 1 pořadu Auto Moto Revue ?
Souhlasim s Tebou - mam starsi Corollu, mel jsem par dni i novou Corollou (3D, 1.6A/T, Sol02, jel jsem i s TS - a to jak v corolle, tak v celice - to je uplne jiny svezenicko), jel jsem i Getzem. Myslim, ze corolla ma super podvozek uz v tej jedna sestce, jak tu nekdo pise, ze ma strach, ze to pujde na strechu, to nechapu.. Mozna je to zpusobeny trosku vyssim posezem. Jinak srovnavat Fabii s Corollou - to je nebe a dudy.. Nejsem si jistej, ale mam pocit, ze Corolla je o tridu vys, neni? Fabie je uzkostne maly auto - benzinovy motory nic moc - jedinej motor, kterej bych si v kombinaci s fabii koupil by musel mit oznaceni TDI (at 1.4 nebo 1.9 - jel jsem s obema a ten prvni me docela uchvatil).
Jinak hluk motoru - kdyz toci osm tisic, tak si holt tu jeho pisen musis vychutnat - toyoty jsou povestny tim, ze jsou v nizkejch otackach abnormalne tichy, ale dablik se probudi od 4 tisic vys.. :) A plati to o vsech!! :)) Mejte se! Jo a o tom Getzu premejslim o jezdeni ve meste - fakt super karka.. :)
Fabia ale myslim nema vubec blbej podvozek.Tu se skoro neda prevratit.
Mysta by ale mohlo byt vide, to je pravda...
Mno, horší článek už jsem dlouho nečetl. Autor je asi blb. Motor je příliš hlučný...nepřesné řazení...a srovnání s nesrovnatelnýma autama...bože. Nu což, horší je, že si to pak přečte někdo, kdo nemá ponětí o jaké auto jde a bude z toho čerpat informace.
Asis to špatně čet. Naopak si myslím, že autor je velmi renomovaný a vozům rozumí. Proč používáš takoáhle slova? Až něco dokážeš sám, pak kritizuj. Mě se články tohoto autora líbí. Ale každému nemusí.
Nerikam a ani nepisu ze je spatny.
Zalezi na stylu.
Ten muj styl muzete najit na adrese www.auto.aktualne.cz , kde je test corolly t-sport teze.
Richard
Zrovna dneska jsem ridil Corolu 1.6 5HB v nejvysi vybave.Motor neni vubec hlucny,prevodovka radi velmi dobre a proti Fabii je tam vice mista.
Je to jak z jineho sveta proti skodovce.Moderni motory a skvely podvozek.Co vic dodat.
Kučírek, co máš proti podvozku Fabie?
Autor neni blb jen nema cit pro vysoko otackove Toyoty.Prvni pulka clanku je moc dobra.Vzadu mu to sic ujelo ale jinak je to skvele auto atk se nerozcilujme vime to!
Pisu ted ja sve zkusenosti a zobrazim je na svem webu kde jsem redaktor - sportovni auta.
zacatecvni zkusenost-supr auto......
Hmm, my jsme se na ZS ucili, ze bud se pise ot/min, nebo ot*min-1, ale ot/min-1 docela unikat
Myslím, že to každý píše jinak. Stejné je to i s točivým momentem (N.m. - Nm) atd. Záleží na typografii onoho média (časopis, internetový magazín apod.).
To si nerozumime. Neco na -1 rovna se 1/neco. Takze napisu bud 6000 ot/min nebo 6000 ot*min-1, oboje znamena to same. Ale napsat 6000ot/min-1 je vlastne 6000ot/(1/min), coz je 6000ot*min, coz je uplna blbost.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.