Test Toyota Corolla D4D: kdo koupí, neprohloupí

Juha  |  31. 05. 2007 07:03

Pánové já mám předchůdce z roku 93 liftback s tím tmavým plastem vzadu. Motor je 1,6 114 koní. Všude mi říkají, že je to nejhezčí Toyota všech dob. Jezdí skvěle, vzadu má nezávislé zavěšení, palubovka už má tvary jako dnešní Toyoty. Golf, astra, escort se nemohli rovnat. Teď mám pocit jakoby se auris nemohl rovnat jim.

Odpovědět  |   | 
Juha  |  31. 05. 2007 07:35

Jo a výfuk mám původní, jen jsem vloni měnil vlnovec. Bude to tím, že je to vyrobené v Japonsku. Hatch, sedan a kombi se dělaly v Anglii.

Odpovědět  |   | 
petr  |  05. 06. 2007 10:07

E10 hatchback se taky ještě vyráběl v Japonsku, mám 5dv. hatchback z roku 1993 s motorem 1.3 65kW a je made in Japan (VIN začíná JT...).

Odpovědět  |   | 
skl  |  31. 05. 2007 10:05

Suhlas, liftback zo zaciatku 90tych rokov bol na svoju dobu parada

Odpovědět  |   | 
VŠB  |  31. 05. 2007 17:24

s tou jsem jezdil 10 let, natolik jsem si ji zamiloval, ze se mi ji nechtelo ani prodavat, skvely motor, skvely podvozek,(pravda, trochu tvrdsi) 110%(mozna i vic) spolehlivost, next car byla opet Toyota corolla tentokrát Verso 2002. 2,0 D4-D 66KW holt rodina je rodina ale spotreba 5,4L\100km

Odpovědět  |   | 
R2  |  31. 05. 2007 22:12

palubovka je v tělocvičně ty devět trojko!

Odpovědět  |   | 
hombreux  |  05. 06. 2007 20:01

Taky ji mám a krom toho, že jsem maximálně spokojen, tak musím i souhlasit, že je po všech těch letech prostě krásná. Liftback E10 má prostě nejhezčí prdelku ze všech aut, co znám (klid, nejsem úchyl - prostě je to opravdu povedený design). Kdo si koupí toyotu, nebude litovat!

Odpovědět  |   | 
Best One  |  31. 05. 2007 08:53

Jo jo měl jsem ji, 1,4 81kW po faceliftu, koupenou z druhé ruky v Německu při 130tis km, já přidal dalších 120tis a letos v zimě ji prodal. Velmi povedené auto. Design sice na první pohled neohromí a ani interiér neni zrovna z kategorie NEJ, ale jinak to auto nemá chybu. Spolehlivé až neuvěřitelně, dostatečný palivově nenáročný motor, dlouhodobá kombinovaná spotřeba 6,8l (zejména dálnice Praha-Mnichov a městský provoz), nežrala olej, spolehlivé brzdy, při odprodeji měla stále původní spojku, řazení fungovalo jedna báseň. Určitě nejlepší automobilový služebník jakého jsme kdy měli v rodině.

Odpovědět  |   | 
Adam Coufal  |  31. 05. 2007 09:43

Měl jsem 3D 1.3 stříbrnou, teď mám 9G 2.0 šedivou, nedám na ní dopustit :)

Odpovědět  |   | 
MELLO  |  31. 05. 2007 11:56

Tak se taky přidám: měl jsem Corollu 1.3 55kW r.v. 91 výbava social edition - dokonce i zrcátka se štelovala tlakem na sklíčko, ale jinak jsem na ní povozkem ani motoricky nedal dopustit, najel jsem na ní 245tis, za celou dobu nesežrala ani deci oleje, po 9 letech odešla origo baterka, na tlumičích a kotoučích jsem najel 170tis a ani sebemenší porucha.

Odpovědět  |   | 
Substance242  |  31. 05. 2007 14:08

Ja mam Fabiu social edition...

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  31. 05. 2007 17:29

Za to bych se spíš styděl !

Odpovědět  |   | 
supersoul  |  31. 05. 2007 14:52

Nechapu, proc je zde napsano, ze Corolla se pomalu stava historii. To ze se hatch jmenuje Auris neznamena, ze Toyota jmeno Corolla pohrbila, jmenuje se tak sedan, ktery by mel do CR prijit nekdy na podzim, a mozna se tak bude jmenovat i kombi.

Jinak Corollu sice nemam, ale doma mame 1992 Carinu E s motorem 1,6 o vykonu 109 koni. Skvele auto, nedam na nej dopustit. Kufr jak v Octavii (a i ve verzi sedan velmi prakticky), ale nevykoupeny omezenym prostorem v kabine, spise naopak, kdo sedne na zadni sedadla je ohromen tim obrovskym prostorem pro nohy (i pri maksimalnim posunu prednich sedadel vzad je vzadu mista pro moje nohy asi jako ve felicii, jinak ten posun max. vzad je asi tak pro osoby ktere maji 2,20 m, ja mam 1,83 m a sedadlo mam nekde zhruba ve stredni poloze.

Motor celkem vykonny, na bezne jezdeni staci a ani na dalnici to neni brzda. Jedine co bych vytkl je trochu mekci podvozek, hlavne v zatackach se auto dost naklani a clovek si radsi pred ostrejsi zatackou pribrzdi. Co se tyce spolehlivosti, tak samozrejme se nejaka ta zavada ci opotrebeni vyskytne, ale pri 170 tis. a 15 letech ani nic jineho cekat nelze, kazdopadne jsou to vetsinou prkotiny nebo veci jako spojka (nedavno poprve menena) nebo brzdy. Spotreba na delsi trasy zhruba 6,5-7 l, ve meste to cucne asi trochu vic, ale nemam zmereno presne.

Odpovědět  |   | 
Tomáš GaLBAVÝ  |  31. 05. 2007 14:59

Testy pana Vašíčka se mi líbí jsou kvalitní a nebojí se zacházet do historie, jen tak dál Autorevue!

Odpovědět  |   | 
johny  |  31. 05. 2007 15:17

V článku je že corolla byla zakoupena v itáli, jenže v autobazaru prachárna je napsáno že pochází z Německa. Přitom první majitel. Je to jenom detail ale........

Odpovědět  |   | 
Robert Vašíček  |  31. 05. 2007 16:18

Dobrý den,

vůz byl zakoupen od obchodníka ojetými vgozy v Německu a ten jej předtím zakoupil od prvního majitele v Itálii, doklady k vozu jsem viděl, samozřejmě radím před každou koupí ojetiny protáhnout vůz VIN testem viz www.cebia.cz

Robert Vašíček

Odpovědět  |   | 
Robert Vašíček  |  31. 05. 2007 16:18

Dobrý den,

vůz byl zakoupen od obchodníka ojetými vozy v Německu a ten jej předtím zakoupil od prvního majitele v Itálii, doklady k vozu jsem viděl, samozřejmě radím před každou koupí ojetiny protáhnout vůz VIN testem viz www.cebia.cz

Robert Vašíček

Odpovědět  |   | 
puck  |  31. 05. 2007 16:28

> Pak absolutně není problém cestovat po dálnici rychlostmi kolem 110 km/h při spotřebě 4,9 l/100 km. Dokáže toto váš moderní turbodiesel? <

myslim, ze zase taky zazrak to nie je... ani nie o liter viac bez problemu jazdi moj benzinak a pritom ma 84 kw a taha vacsiu hmotnost (renault laguna) ale na druhu stranu, to je asi jedine pozitivum na lagune

Odpovědět  |   | 
Agent  |  01. 06. 2007 11:38

S Corollou 1.3DX ročník 1986 jsem taky dokázal jezdit za 5-5.5 litrů

Odpovědět  |   | 
Jirka  |  31. 05. 2007 17:27

Další důkaz,že od Japonců se mohou ostatní jen a jen učit ! !

Odpovědět  |   | 
Dusan  |  31. 05. 2007 17:34

Tohle je proste klasicka Toyota, tedy priblizovadlo pro cloveka, ktery auta sice nesnasi, ale nejake potrebuje. Takze absolutne spolehlive jednoduche vozitko, ktere nabidne presun z bodu A do bodu B s minimalnimi naklady, nicmene za cenu strasneho interieru, nulove vybavy, nuloveho poteseni z jizdy a nulove dynamiky. Proste Toyota, nejuspesnejsi vyrobce antiaut na svete.

Odpovědět  |   | 
glider  |  31. 05. 2007 17:54

...napisal clovek co ma Fabiu junior

Odpovědět  |   | 
Paul  |  31. 05. 2007 18:31

Chlapče drahý, co na to říct? Asi nic, já Ti ten názor neberu, ale proč jezdit oku lahodícím autem, který pravidelně zajíždí do servisu a kontrolky na něj svítí jako vánoční stromeček, když je tady značka, která nabízí hlavně spolehlivost a základní službu řidiči, což je přemístění se od někud někam. A to jak to auto vypadá je sice také pro někoho důležité, ale z podstaty věci to bude vždy stát úplně na posledním místě.

Odpovědět  |   | 
pavel411  |  05. 06. 2007 18:24

v principu muzete mit pravdu - nemam k autum vztah, potrebuji priblizovadlo z bodu A do bodu B, ktere bude fungovat a za levno
vybral jsem si Corollu... asi nemam Vase naroky, prijde mi to dostatecne silne (nezavodim), pomerne pohodlne... nepotrebuji budit pozornost (specialne ne zlodeju), konzervativni vzhled mi vyhovuje, vcetne interieru
holt sportacek to neni, ale ten ja nepotrebuji - a vetsina lidi ma zda se podobne naroky, proto se Toyota tak prodava

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  31. 05. 2007 21:04

Pěknej test až na to,že to nemá 150t,ten Helmut stáčí kilásky z Itálie,ale je to jedno,při 300t je toyota zajetá a tam navrchu,kdes přišel,že toyota E-10HB se nevyráběla v japonsku?

Odpovědět  |   | 
5676  |  31. 05. 2007 22:24

Měl bych pánové jednu na prodej. Toyota Corolla 1.4 16V,rv2000,99tis.km,červená,hatchback,el.okna+zrcátka,imobilizér,centrál na DO,ABS,servo,4x airbag,4x kotouč.brzda,výš.nastav.volant+sedadlo,tmavý interiér,nekuřák,100%stav.Cena136000Kč. foto emailem 5676@seznam.cz

Odpovědět  |   | 
Antr  |  01. 06. 2007 08:42

Škoda, že nemá klimu. :(

Odpovědět  |   | 
standa33  |  08. 09. 2012 18:18

tak přesně tuhle corollu mám,mít na ní peníze tak jí koupím.já jí kupoval v 2010 leden za 85tis.,ale byla to náhoda,akorát to dotáhli z itálie.ještě přede mnou říkali že to půjde na přecenění.měl jsem kliku.být Tebou tak se jí nevzdávám,jinak si myslím že to za ty peníze prodáš uplně v pohodě.hodně štěstí Standa33

Odpovědět  |   | 
kuko  |  01. 06. 2007 12:05

E11 po facelifte sa vyrabala v anglicku

Odpovědět  |   | 
petrumr  |  01. 06. 2007 20:20

kde se to vyrábí stačí VIN číslo,když je tam J-první písmeno,tak je to z Japonska.

Odpovědět  |   | 
standa33  |  08. 09. 2012 18:20

já mám v techničáku belgie,tak nevím?

Odpovědět  |   | 
Dudelina  |  01. 06. 2007 10:16

Mám ve své E8 motor 1.8D 47kW a nedám na něj dopustit...připadá mi jako nesmrtelnýa jede na ty kW velice slušně. Nedávno se mi seknul termostat, uz sem chtel za kazdou cenu dojet domu, tak sem to trochu zapek, opravilo se (tesneni pod hlavou, termostat), z kopecka sem pres jednicku donutil pisty roztocit se a jezdi se dal, jako by se nic nestalo.

Odpovědět  |   | 
Agent  |  01. 06. 2007 11:45

Já jsem v koupené Corolle (taky 86) měl motor 1.3 12V, kterému praskla jedna ozubená řemenice (byla vyměněná) - při koupi jsem to nezjistil, motor normálně běžel a táhl, pak jsem dodatečně pod víkem ventilů zjistil, že 4 vahadla ventilů jsou uražená - jezdilo to jen na 8 ventilů a za těch asi 1000 km to nebylo nijak poznat

Odpovědět  |   | 
drgi  |  01. 06. 2007 13:06

nejak sa mi to nezda. ten motor ma iba jeden vackovy hriadel.

Odpovědět  |   | 
Paulie  |  18. 11. 2007 12:26

má jeden vačkový hřídel a ten ovládá 12 ventilů, 2 výfukové a 1 sací na každý válec

Odpovědět  |   | 
ka-spel  |  01. 06. 2007 12:13

[i]potěší svým tradičně měkčím odpružením, které je v kombinaci s měkkými sedáky vstřícné k páteřím řidiče i spolujezdců[/i]

To bych zase netvrdil, že měkké sedačky jsou zárukou nebolavých zad cestujících. Nevím, jak moc jsou měkké v Hondě, ale snad ne tak jak v Renaultech Megane, Laguna, Espace s kterými jsem jezdil.

Odpovědět  |   | 
Roadmaster  |  01. 06. 2007 16:23

Souhlasím, samozřejmě měkké sedačky na delší cesty nejsou, je nesmysl, že by takové sedačky byly k zádům posádky vstřícné. Navíc tužší výplně jsoui schopny lépe absorbovat vibrace. Měl jsem na týden starší Xantii HDi, parádní auto, ale sice rozměrná, leč měkká sedadla vyžadovala cpát si pod bedra polštáře.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  01. 06. 2007 13:24

ještě k doplnění:
- u 1.6l motorů občas odchází ložiska v převodovce. Jedno sice stojí sotva 500 Kč, ale i s prací a výměnou 4 dalších (když už je přvodovka venku, nechal sem vyměnit i ten zbytek) vyšla oprava ve značce na cca. 25 000 Kč. Jinak ale na ní nedám dopustit.

Už ji skoro rok nemám. Jezdím služební Octavií II Combi 1.9 TDI. Ne že by to bylo špatné auto, ale jízdními vlastnostmi nesahá Corolle E11 ani po pás . Tam kde se Octavia vzpírá a piští, tam si Corolla nechala ve stejné rychlosti ještě klidně přitáhnout... Motory srovnávat nebudu, byl by to nesmysl, ale řeknu, že lepší benzinovou 1.6 jsem před tím ani potom ještě v ruce neměl, a to jsem podobných aut před Corollou vystřídal dost.

Odpovědět  |   | 
elvis  |  01. 06. 2007 14:57

Neda mi to, ale uz sa musim opakovat... zase jedna PERLA:
"K nedostakům lze přičíst i vysoké ceny náhradních dílů a práce v autorizovaných servisech Toyoty."

Pan Vasicek, bol ste niekedy vobec v servise toyota alebo ste vlastnili tuto znacku? Pochybujem inak by ste takyto NEZMYSEL nenapisali. Ceny ND a servisu Toyoty su POROVNATELNE ALEBO NIZSIE ako ma napriklad vw (vratane skody) a daleko najnizsie z celej japonskej svorky. Najprv si prosim overte fakty a zauzivane nezmysli o predrazenych japoncoch si nabuduce odpustite, len maloco ma dokaze takto nahnevat.
Inak clanok je dobry

Odpovědět  |   | 
ficus  |  06. 06. 2007 07:36

Ano, to začíná být trnem v oku řadě výrobců aut. Mám již několikátou Toyotu, m.j. i LandCruiser, a náhradní díly beru originál, na rozdíl od Citroenu, kde neví co by např. za kus plastu chtěli... Kdo chce objektivně posoudit, ať nejdřív porovná... Ceny dílů, plus kvalita aut předčí většinu automobilek(ne-li všechny)

Odpovědět  |   | 
johny  |  17. 03. 2009 00:12

Vlastnim Toyotu corolu 1,3 12V
ročnik1986
je to starsie auto ale velmi dobre akurat oprava bola iba karoserie ale Motor mi ide ako hodinkky

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV Executive: Nákupní vozík v montérkách

Honda Jazz Crosstar 1.5 e:HEV

Moderní interpretace nákupního vozíku je dostupná ve dvou různých variantách. Po základní se nyní podíváme na tu, která míří více na lifestyle.

18.  10.  2020 | Vladimír Kadera | 89 příspěvků
Za volantem hybridního Renaultu Clio E-Tech: Sesadí Toyotu z trůnu? Šanci má!

Renault Clio 1.6 SCe E-Tech

Minulý týden jsme se poprvé projeli s novými elektrifikovanými Renaulty. Po plug-in hybridním crossoveru Captur přišla řada na full-hybridní Clio E-Tech, kterému se toho dá vytknout jen málo.

15.  10.  2020 | Jan Mička | 28 příspěvků
S Renaultem Captur E-Tech poprvé v ČR: Jezdí skvěle a za málo, i díky Formuli 1

Renault Captur E-Tech PHEV

Plug-in hybridní model Renaultu v nabídce chyběl. Francouzi ale nedávno na český trh uvedli hned dva – Captur E-Tech a Megane Grandtour E-Tech. Dnes si povíme, co čekat od prodejně velmi úspěšného městského crossoveru.

13.  10.  2020 | Jan Mička | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nádherná, dochovala se i unikátní výbava

Tatra 700 Miloše Zemana pořád jezdí. Je nád…

Registrační značka neklame, jedna ze Zemanových Tater stále brázdí české silnice. Ta druhá si hoví v prostorách muzea.

12.  10.  2020 | | 82 N/A
Rusol David
PrezidentTatra
Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácná. Slavný první kus jezdí v Česku

Škoda Decatop z Holandska je extrémně vzácn…

Mezi speciality první novodobé škodovky s pohonem předních kol patřívaly nejen akční modely, ale i zahraniční přestavby. Nejunikátnější z nich byla dopřána Holanďanům.

17.  10.  2020 | | 8 N/A
Prejzek Lukáš
Škoda FavoritRetro
Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na dno. Místy to vypadalo, že vyletí z trati

Škoda Octavia RS si v Německu sáhla až na d…

Ostrá novinka naší domácí značky se podívala na slavný německý okruh. Pneumatiky vřískaly v podstatě neustále.

21.  9.  2020 | | 202 N/A
Kadera Vladimír
Octavia RSNürburgring
Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O levné SUV-kupé může být velký zájem

Renault Arkana nakonec míří i do Česka! O l…

Stylové SUV-kupé za lidovou cenu zprvu určené pro Rusko míří dále do světa. Česku se rovněž nevyhne.

23.  9.  2020 | | 48 N/A
Fuglevič Daniel
EvropaArkanaRenault
Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD Slušovice ale tajně testovali v ČSSR

Podle Audi neexistuje. RS 001 s nápisy JZD …

Audi léta tvrdí, že muzejní exponát Sport Quattro RS 002 skupiny S s pětiválcem uprostřed je nástupce Sport Quattra S1 E2 skupiny B. Není to tak docela pravda. Mezi těmito automobily stojí funkční prototypy RS 001, které byly kvůli utajení před Volkswagenem testovány za železnou oponou v Československu. Když se existence strojů provalila, pod osobním dohledem Piëcha musely být rozebrány a dodnes se o nich nemluví.

27.  9.  2020 | | 38 N/A
Mihálik Miro
WRCprototypQuattroRallyeAudiTajnéRetro