Test Toyota Corolla D4D: kdo koupí, neprohloupí

41 komentářů

johny
17. března • 0:12

Vlastnim Toyotu corolu 1,3 12V
ročnik1986
je to starsie auto ale velmi dobre akurat oprava bola iba karoserie ale Motor mi ide ako hodinkky

elvis
1. června • 14:57

Neda mi to, ale uz sa musim opakovat... zase jedna PERLA:
"K nedostakům lze přičíst i vysoké ceny náhradních dílů a práce v autorizovaných servisech Toyoty."Pan Vasicek, bol ste niekedy vobec v servise toyota alebo ste vlastnili tuto znacku? Pochybujem inak by ste takyto NEZMYSEL nenapisali. Ceny ND a servisu Toyoty su POROVNATELNE ALEBO NIZSIE ako ma napriklad vw (vratane skody) a daleko najnizsie z celej japonskej svorky. Najprv si prosim overte fakty a zauzivane nezmysli o predrazenych japoncoch si nabuduce odpustite, len maloco ma dokaze takto nahnevat.
Inak clanok je dobry :-)

ficus
6. června • 7:36

Ano, to začíná být trnem v oku řadě výrobců aut. Mám již několikátou Toyotu, m.j. i LandCruiser, a náhradní díly beru originál, na rozdíl od Citroenu, kde neví co by např. za kus plastu chtěli... Kdo chce objektivně posoudit, ať nejdřív porovná... Ceny dílů, plus kvalita aut předčí většinu automobilek(ne-li všechny)B-]

Petr
1. června • 13:24

ještě k doplnění:
- u 1.6l motorů občas odchází ložiska v převodovce. Jedno sice stojí sotva 500 Kč, ale i s prací a výměnou 4 dalších (když už je přvodovka venku, nechal sem vyměnit i ten zbytek) vyšla oprava ve značce na cca. 25 000 Kč. Jinak ale na ní nedám dopustit.Už ji skoro rok nemám. Jezdím služební Octavií II Combi 1.9 TDI. Ne že by to bylo špatné auto, ale jízdními vlastnostmi nesahá Corolle E11 ani po pás ;-). Tam kde se Octavia vzpírá a piští, tam si Corolla nechala ve stejné rychlosti ještě klidně přitáhnout... Motory srovnávat nebudu, byl by to nesmysl, ale řeknu, že lepší benzinovou 1.6 jsem před tím ani potom ještě v ruce neměl, a to jsem podobných aut před Corollou vystřídal dost.

ka-spel
1. června • 12:13

[i]potěší svým tradičně měkčím odpružením, které je v kombinaci s měkkými sedáky vstřícné k páteřím řidiče i spolujezdců[/i]To bych zase netvrdil, že měkké sedačky jsou zárukou nebolavých zad cestujících. Nevím, jak moc jsou měkké v Hondě, ale snad ne tak jak v Renaultech Megane, Laguna, Espace s kterými jsem jezdil.

Roadmaster
1. června • 16:23

Souhlasím, samozřejmě měkké sedačky na delší cesty nejsou, je nesmysl, že by takové sedačky byly k zádům posádky vstřícné. Navíc tužší výplně jsoui schopny lépe absorbovat vibrace. Měl jsem na týden starší Xantii HDi, parádní auto, ale sice rozměrná, leč měkká sedadla vyžadovala cpát si pod bedra polštáře.

Dudelina
1. června • 10:16

Mám ve své E8 motor 1.8D 47kW a nedám na něj dopustit...připadá mi jako nesmrtelnýa jede na ty kW velice slušně. Nedávno se mi seknul termostat, uz sem chtel za kazdou cenu dojet domu, tak sem to trochu zapek, opravilo se (tesneni pod hlavou, termostat), z kopecka sem pres jednicku donutil pisty roztocit se a jezdi se dal, jako by se nic nestalo.

Agent
1. června • 11:45

Já jsem v koupené Corolle (taky 86) měl motor 1.3 12V, kterému praskla jedna ozubená řemenice (byla vyměněná) - při koupi jsem to nezjistil, motor normálně běžel a táhl, pak jsem dodatečně pod víkem ventilů zjistil, že 4 vahadla ventilů jsou uražená - jezdilo to jen na 8 ventilů a za těch asi 1000 km to nebylo nijak poznat :-))

drgi
1. června • 13:06

nejak sa mi to nezda. ten motor ma iba jeden vackovy hriadel.

Paulie
18. listopadu • 12:26

má jeden vačkový hřídel a ten ovládá 12 ventilů, 2 výfukové a 1 sací na každý válec

petrumr
31. května • 21:04

Pěknej test až na to,že to nemá 150t,ten Helmut stáčí kilásky z Itálie,ale je to jedno,při 300t je toyota zajetá a tam navrchu,kdes přišel,že toyota E-10HB se nevyráběla v japonsku?

kuko
1. června • 12:05

E11 po facelifte sa vyrabala v anglicku

standa33
8. září • 18:20

já mám v techničáku belgie,tak nevím?

petrumr
1. června • 20:20

kde se to vyrábí stačí VIN číslo,když je tam J-první písmeno,tak je to z Japonska.

5676
31. května • 22:24

Měl bych pánové jednu na prodej. Toyota Corolla 1.4 16V,rv2000,99tis.km,červená,hatchback,el.okna+zrcátka,imobilizér,centrál na DO,ABS,servo,4x airbag,4x kotouč.brzda,výš.nastav.volant+sedadlo,tmavý interiér,nekuřák,100%stav.Cena136000Kč. foto emailem 5676@seznam.cz ;-)

standa33
8. září • 18:18

tak přesně tuhle corollu mám,mít na ní peníze tak jí koupím.já jí kupoval v 2010 leden za 85tis.,ale byla to náhoda,akorát to dotáhli z itálie.ještě přede mnou říkali že to půjde na přecenění.měl jsem kliku.být Tebou tak se jí nevzdávám,jinak si myslím že to za ty peníze prodáš uplně v pohodě.hodně štěstí Standa33

Antr
1. června • 8:42

Škoda, že nemá klimu. :(

Dusan
31. května • 17:34

Tohle je proste klasicka Toyota, tedy priblizovadlo pro cloveka, ktery auta sice nesnasi, ale nejake potrebuje. ;-) Takze absolutne spolehlive jednoduche vozitko, ktere nabidne presun z bodu A do bodu B s minimalnimi naklady, nicmene za cenu strasneho interieru, nulove vybavy, nuloveho poteseni z jizdy a nulove dynamiky. Proste Toyota, nejuspesnejsi vyrobce antiaut na svete.

pavel411
5. června • 18:24

v principu muzete mit pravdu - nemam k autum vztah, potrebuji priblizovadlo z bodu A do bodu B, ktere bude fungovat a za levno
vybral jsem si Corollu... asi nemam Vase naroky, prijde mi to dostatecne silne (nezavodim), pomerne pohodlne... nepotrebuji budit pozornost (specialne ne zlodeju), konzervativni vzhled mi vyhovuje, vcetne interieru
holt sportacek to neni, ale ten ja nepotrebuji - a vetsina lidi ma zda se podobne naroky, proto se Toyota tak prodava ;-)

Paul
31. května • 18:31

Chlapče drahý, co na to říct? Asi nic, já Ti ten názor neberu, ale proč jezdit oku lahodícím autem, který pravidelně zajíždí do servisu a kontrolky na něj svítí jako vánoční stromeček, když je tady značka, která nabízí hlavně spolehlivost a základní službu řidiči, což je přemístění se od někud někam. A to jak to auto vypadá je sice také pro někoho důležité, ale z podstaty věci to bude vždy stát úplně na posledním místě.

glider
31. května • 17:54

...napisal clovek co ma Fabiu junior:-O

Jirka
31. května • 17:27

Další důkaz,že od Japonců se mohou ostatní jen a jen učit ! !

puck
31. května • 16:28

> Pak absolutně není problém cestovat po dálnici rychlostmi kolem 110 km/h při spotřebě 4,9 l/100 km. Dokáže toto váš moderní turbodiesel? <myslim, ze zase taky zazrak to nie je... ani nie o liter viac bez problemu jazdi moj benzinak a pritom ma 84 kw a taha vacsiu hmotnost (renault laguna) ale na druhu stranu, to je asi jedine pozitivum na lagune :-)

Agent
1. června • 11:38

S Corollou 1.3DX ročník 1986 jsem taky dokázal jezdit za 5-5.5 litrů :-))

johny
31. května • 15:17

V článku je že corolla byla zakoupena v itáli, jenže v autobazaru prachárna je napsáno že pochází z Německa. Přitom první majitel. Je to jenom detail ale........

Robert Vašíček
31. května • 16:18

Dobrý den,vůz byl zakoupen od obchodníka ojetými vozy v Německu a ten jej předtím zakoupil od prvního majitele v Itálii, doklady k vozu jsem viděl, samozřejmě radím před každou koupí ojetiny protáhnout vůz VIN testem viz www.cebia.cz Robert Vašíček

Robert Vašíček
31. května • 16:18

Dobrý den,vůz byl zakoupen od obchodníka ojetými vgozy v Německu a ten jej předtím zakoupil od prvního majitele v Itálii, doklady k vozu jsem viděl, samozřejmě radím před každou koupí ojetiny protáhnout vůz VIN testem viz www.cebia.cz Robert Vašíček

supersoul
31. května • 14:52

Nechapu, proc je zde napsano, ze Corolla se pomalu stava historii. To ze se hatch jmenuje Auris neznamena, ze Toyota jmeno Corolla pohrbila, jmenuje se tak sedan, ktery by mel do CR prijit nekdy na podzim, a mozna se tak bude jmenovat i kombi.Jinak Corollu sice nemam, ale doma mame 1992 Carinu E s motorem 1,6 o vykonu 109 koni. Skvele auto, nedam na nej dopustit. Kufr jak v Octavii (a i ve verzi sedan velmi prakticky), ale nevykoupeny omezenym prostorem v kabine, spise naopak, kdo sedne na zadni sedadla je ohromen tim obrovskym prostorem pro nohy (i pri maksimalnim posunu prednich sedadel vzad je vzadu mista pro moje nohy asi jako ve felicii, jinak ten posun max. vzad je asi tak pro osoby ktere maji 2,20 m, ja mam 1,83 m a sedadlo mam nekde zhruba ve stredni poloze.Motor celkem vykonny, na bezne jezdeni staci a ani na dalnici to neni brzda. Jedine co bych vytkl je trochu mekci podvozek, hlavne v zatackach se auto dost naklani a clovek si radsi pred ostrejsi zatackou pribrzdi. Co se tyce spolehlivosti, tak samozrejme se nejaka ta zavada ci opotrebeni vyskytne, ale pri 170 tis. a 15 letech ani nic jineho cekat nelze, kazdopadne jsou to vetsinou prkotiny nebo veci jako spojka (nedavno poprve menena) nebo brzdy. Spotreba na delsi trasy zhruba 6,5-7 l, ve meste to cucne asi trochu vic, ale nemam zmereno presne.

Tomáš GaLBAVÝ
31. května • 14:59

Testy pana Vašíčka se mi líbí jsou kvalitní a nebojí se zacházet do historie, jen tak dál Autorevue!

MELLO
31. května • 11:56

Tak se taky přidám: měl jsem Corollu 1.3 55kW r.v. 91 výbava social edition - dokonce i zrcátka se štelovala tlakem na sklíčko, ale jinak jsem na ní povozkem ani motoricky nedal dopustit, najel jsem na ní 245tis, za celou dobu nesežrala ani deci oleje, po 9 letech odešla origo baterka, na tlumičích a kotoučích jsem najel 170tis a ani sebemenší porucha. ;-)

Substance242
31. května • 14:08

Ja mam Fabiu social edition...

Jirka
31. května • 17:29

Za to bych se spíš styděl !

Adam Coufal
31. května • 9:43

Měl jsem 3D 1.3 stříbrnou, teď mám 9G 2.0 šedivou, nedám na ní dopustit :)

Best One
31. května • 8:53

Jo jo měl jsem ji, 1,4 81kW po faceliftu, koupenou z druhé ruky v Německu při 130tis km, já přidal dalších 120tis a letos v zimě ji prodal. Velmi povedené auto. Design sice na první pohled neohromí a ani interiér neni zrovna z kategorie NEJ, ale jinak to auto nemá chybu. Spolehlivé až neuvěřitelně, dostatečný palivově nenáročný motor, dlouhodobá kombinovaná spotřeba 6,8l (zejména dálnice Praha-Mnichov a městský provoz), nežrala olej, spolehlivé brzdy, při odprodeji měla stále původní spojku, řazení fungovalo jedna báseň. Určitě nejlepší automobilový služebník jakého jsme kdy měli v rodině.

Juha
31. května • 7:03

Pánové já mám předchůdce z roku 93 liftback s tím tmavým plastem vzadu. Motor je 1,6 114 koní. Všude mi říkají, že je to nejhezčí Toyota všech dob. Jezdí skvěle, vzadu má nezávislé zavěšení, palubovka už má tvary jako dnešní Toyoty. Golf, astra, escort se nemohli rovnat. Teď mám pocit jakoby se auris nemohl rovnat jim.

hombreux
5. června • 20:01

Taky ji mám a krom toho, že jsem maximálně spokojen, tak musím i souhlasit, že je po všech těch letech prostě krásná. Liftback E10 má prostě nejhezčí prdelku ze všech aut, co znám (klid, nejsem úchyl - prostě je to opravdu povedený design). Kdo si koupí toyotu, nebude litovat!

R2
31. května • 22:12

palubovka je v tělocvičně ty devět trojko!

VŠB
31. května • 17:24

s tou jsem jezdil 10 let, natolik jsem si ji zamiloval, ze se mi ji nechtelo ani prodavat, skvely motor, skvely podvozek,(pravda, trochu tvrdsi) 110%(mozna i vic) spolehlivost, next car byla opet Toyota corolla tentokrát Verso 2002. 2,0 D4-D 66KW :-| holt rodina je rodina ale spotreba 5,4L\100km

skl
31. května • 10:05

Suhlas, liftback zo zaciatku 90tych rokov bol na svoju dobu parada

Juha
31. května • 7:35

Jo a výfuk mám původní, jen jsem vloni měnil vlnovec. Bude to tím, že je to vyrobené v Japonsku. Hatch, sedan a kombi se dělaly v Anglii.

petr
5. června • 10:07

E10 hatchback se taky ještě vyráběl v Japonsku, mám 5dv. hatchback z roku 1993 s motorem 1.3 65kW a je made in Japan (VIN začíná JT...).

Doporučujeme

Články odjinud