Test Toyota Corolla 1,4 D-4D: ve stínu katedrál

Pete  |  29. 05. 2008 08:06

Nuda nuda sed sed. Nudne auto pro prevoz lidi ktere nezamaji jizdni vlastnosti, design ani kvalitni interier. Myslim ze velmi dobre zaboduje protoze splnuje pozadavky vetsiny zakazniku. V Cechach ale hraje velmi podobnou stejnou roli Octavia ktera Toyotu zabrzdi.

Odpovědět  |   | 
Chmelki  |  29. 05. 2008 12:38

Octavia jo?? Tak to si teda nemyslím... Toyota je mnohem lepší. Jak kvalitou vozu, tak designem. Měl jsem 2x Octavii a servisní knížka byla plná. Pořád nějaké ty poruchy. Ted toyota avensis a porucha 1. Škoda shit

Odpovědět  |   | 
martin  |  29. 05. 2008 18:38

nuda nuda šeď šeď

to bylo fakt taky to první co mě napadlo.

Odpovědět  |   | 
Pete  |  30. 05. 2008 19:44

Ja nerikam ze Toyota neni kvalitnejsi. Jen rikam ze proti ni v cechach stoji stejne nudna a neviditelna Octavia ktera ji hladce porazi diky prizni domaciho davu.

Odpovědět  |   | 
_Teddy_  |  29. 05. 2008 08:28

"...i devatenáctistovky dokáží jezdit při extrémní jízdě pod pět a při běžné jízdě se pod sedm nedostanou?..."

Tam asi malo byt skor "při běžné jízdě se NAD sedm nedostanou", nie? Naftovy dvojliter na ktorom teraz jazdim som nad 7 nedostal nikdy, aj ked som razantne vyuzival jeho dynamiku (145ps)...

Odpovědět  |   | 
matuS  |  29. 05. 2008 10:21

to co je pre jedneho razantna jazda, je pre druheho uspavanka a pre tretieho zbytocny risk...

Zalezi potom aj od toho, aky je motor stary, ake splna emisne limity a kde sa jazdi.

Odpovědět  |   | 
LK  |  29. 05. 2008 18:15

Zajímalo by mně, o jaké auto jde. Když jsem jezdil po okreskách Passatem TDI 96kW tak, jak jinak se svým benzínem, bral si Passat kolem deseti.

Odpovědět  |   | 
martin  |  29. 05. 2008 18:39

vau, to jsi měl ale proraženou nádrž, ne?

Odpovědět  |   | 
Jelas  |  29. 05. 2008 22:38

není problém-civic i-CTDI při razantní (hodně,hodně razantní) jízdě 11L,mazda 2.0 MZR-CD stejná spotřeba...i nafta žere,tak nevím,proč to lidi nechtěj pochopit...

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  29. 05. 2008 23:09

Tak 11 nafty neberou ani předváděčky z uvedeného. Jedno z nich mám, je sice při mém stylu problém jezdit pod 7, ale taky víc jak 7 to nebere.Něco jiného by nebylo? Myslím věrohodnějšího.
pozn.:věrohodné = pravdivé

Odpovědět  |   | 
Jelas  |  29. 05. 2008 23:42

drobný detail-proč bych si vymejšlel,to jsem mohl rovnou mohl napsat,že to žere jak Tatra...
jinak samozřejmě dle počítače obě auta jezdí 7 +- 0.5,ale zkuste si vynulovat počítač a šlápnout tomu na krk-160 km/h-brzda plyn apod. a budete se divit....můžete oponovat že to není stálá spotřeba,ale o tu ani v příspěvku na který jsem reagoval nebyla řeč,šlo o Pašika 96kW a 10L na okreskách...

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  29. 05. 2008 23:52

Spotřebu měřím klasicky,žádný PP,protože patřím do generace, co umí i počítat.Konečně,ten PP ukazuje totéž,takže není co řešit.Jinak je mi to fuk

Odpovědět  |   | 
homer  |  02. 06. 2008 17:01

Aha, takže pro tebe ostrá jízda = překračování povolených rychlostí o kriminální hodnoty? To jsi hodně mimo juniore.

Odpovědět  |   | 
Jelas  |  02. 06. 2008 17:09

ne,není,z čeho soudíš??? koukám,patrně bývalý jezdec minimálně rallye,když se takhle ptáš.

Odpovědět  |   | 
homer  |  02. 06. 2008 17:16

píšeš o 160km/h, jasně že to bylo na dálnici v SRN

Odpovědět  |   | 
Jelas  |  02. 06. 2008 17:47

kde jsem psal,že jsem řídil já?? já jel včera po dlouhý době 140Km/h a maximálku jsem nezkoušel u žádného svého,ani půjčeného auta. Nemám to zapotřebí. A píšeš ´´juniore´´,je junior a junior...

Odpovědět  |   | 
_Teddy_  |  30. 05. 2008 08:36

Aj by som ti uveril, keby som jedno z tych aut nemal!
Maximum, co som dosiahol pri fakt razantnej jazde kratkodobe (asi 15km sprint do kopca, sama zakruta, stylom 2-3-brzda-2-3-brzda) bolo 9.2/100. A to som si schvalne dole vynuloval pocitadlo, a na vrchole odcital hodnotu. Ale ked som prisiel do ciela, celkova priemerna klesla pod 7/100.

Samozrejme, ze aj nafta zere. Ale menej, ako benzin. A co je este dolezitejsie, nafta ma mensiu citlivost na styl jazdy. Pri "normalnej" jazde mozes mat rozdiel v spotrebe benzin/nafta 2L, ale ked na to zacnes dupat, ten rozdiel lahko narastie aj na 10L.

Odpovědět  |   | 
Jelas  |  30. 05. 2008 14:19

to je hrůza,člověk tady něco napíše a hned v tom konkrétním autě všichni jezdí ale tj. jedno každopádně máš pravdu v tom,že nafta je míň náchylná na styl jízdy,při razantní jízdě třeba +3L a tím konec,u benzínu klidně 2*tolik

Odpovědět  |   | 
martin  |  29. 05. 2008 08:47

no kdyz si vezmu jaky jsou sedany stredni tridy tak tu mame focus, astru, jetta, c4, corolla, lancer a uz me nic nenapada... me se design zas celkem libi, sam bych volil mezi toyotou a vw

Odpovědět  |   | 
_Teddy_  |  29. 05. 2008 20:22

Mazda3 existuje tiez vo verzii sedan, a myslim si ze vyzera lepsie ako vsetky ktore si vyssie spomenul ty...

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  29. 05. 2008 23:13

To je věc osobního vkusu, to bych nikomu svůj názor nepodsouval. Pro toho výše: střední třída to asi nebude, Corolla sedan a uvedené, byť třídy neřeším, zajímá mne auto, ale zase to bylo už hodně nepřesné...

Odpovědět  |   | 
Tim kutil Taylor  |  29. 05. 2008 09:34

Toyoty jsem mel dve - Camry Wagon (automat s 3.0l V6 24V) a dodavku, obe naprosto perfektni, ale je pravda, ze kdyz trochu fuci, tak dodavka dost plave.
Proc jsou fotky tak skarede preostrene? Neda se na to koukat ...

Odpovědět  |   | 
malatorel  |  29. 05. 2008 11:59

chtel jsem si corollu koupit, ale chtel jsem ji v automatu, jeze v europe se prodava jen s manualem :(

Odpovědět  |   | 
olina  |  29. 05. 2008 12:23

koľko z vás hladká palubovku v aute, ked je v každom teste spomínané aký je tvrdý plast v interiéri? ja sa priznám, že na mesiac starom aute som ešte na palubku nesiahol, držím volant, radiacu páku, ovládače a tak podobne. ale skúsim si máknuť tiež, možno je to nejaký návykový fetiš.

Odpovědět  |   | 
_Teddy_  |  29. 05. 2008 13:26

Tak to teda musi ta palubka v tvojom aute vyzerat! Ja moju utriem vlhkym obruskom aspon tak raz za tyzden...

Odpovědět  |   | 
olina  |  30. 05. 2008 11:57

ja to raz za čas beriem do umyvárky, ale priznám sa, že s týmto som ešte nebol a ani sa nenáhlim. auto je pre mňa presun z bodu A do bodu B a nemienim ho hladkať na palubke a ani leštiť každý týždeň ale zas proti gustávovi žiaden dišputát.

Odpovědět  |   | 
puck  |  29. 05. 2008 15:04

no, on ten tvrdy a makky plast aj trochu inak vyzeraju. nie len na omak, ale aj na pohlad.

Odpovědět  |   | 
olina  |  30. 05. 2008 11:58

no čo ti ja viem, druhé auto čo mám tak má cenníkovú cenu 1.6m a vyzerá rovnako aspoň pre mňa ako toto druhé za 350k.

Odpovědět  |   | 
JKJ  |  30. 05. 2008 12:38

To snad je nemoc těch pisálků, všichni a všude opisujou jeden od druhýho, že tvrdé plasty jsou nekvalitní a vržou. Co já vím, tak měkčené plasty interiéru mají stejně vždy tvrdý základ a úchytky, které v případě špatného slícování vržou, ať je povrch z čehokoliv. Navíc měkčené povrchy bývají velmi často porovité a pěkně se v tom chytá špína a prach. Je radost to čistit -hlavně palubku u spodního okraje čelního skla.....vlastní zkušenosti. Z toho důvodu mi vnitřek Aurise (při zkušební jízdě) vůbec nevadil a neřekl bych, že působil nějak lacině oproti mému Golfu 5.

Odpovědět  |   | 
homer  |  02. 06. 2008 17:14

Jde o přístup k zákazníkovi - kvalitní měkčený plast stojí mnohonásobek neměkčeného. Takže když se ten neměkčený objeví ve vozidle určité cenové kategorie kde je obvyklý měkčený, je dobře když nás na to redaktor upozorní. Totéž platí třeba o multilinku, posilovači řízení s proměnnou účinností atd.

Odpovědět  |   | 
borland  |  29. 05. 2008 18:16

Mate velmi preexponovane fotky. Ak by som v Corolle nesedel, z tychto fotiek by som ju oznacil ako za velmi skarede auto (najma interier). Skutocnost je uplne ina. Hoci je test napisany vo velmi pozitivnom zmysle, foto Corolle skodi.

Odpovědět  |   | 
alambert  |  29. 05. 2008 20:27

ja to porad rikam ze sou ty fotky hnusny, ale nikdo mne neposloucha...

Odpovědět  |   | 
Hans  |  03. 06. 2008 01:00

Tohle je o autech a ne o fotografování

Odpovědět  |   | 
Antiautomat  |  29. 05. 2008 19:29

Celkom pekne normalne auto.
Trosku komicky posobi tych 240 na tacho /este zabavnejsie je to s fobiou 1.2/

Ale inak pekny test, rad som si precital. Toyota je u mna kandidad na dalsie auto

Odpovědět  |   | 
alambert  |  29. 05. 2008 20:27

muze mi nekdo vysvetlit proc toyota prestala pouzivat jmeno corolla u hatchbacku, prerusila tim tradici a pouzila jmeno auris ktere nema zadne "charisma"?

Odpovědět  |   | 
Jelas  |  29. 05. 2008 22:35

auris-aurum-zlato, nový začátek...taky to nechápu!!!

Odpovědět  |   | 
Hans  |  03. 06. 2008 01:01

Aby to sjednotili - Yaris, Auris, Avensis

Odpovědět  |   | 
Jelas  |  29. 05. 2008 22:33

Mám corollu a 180tis. bez jediného problému,nikdy nás nenechala ve štychu,ale s příchodem nového Aurisu jsem byl mírně rozčarován,když pak přišla volba nového vozu,Auris byl logicky hlavním kandidátem...koupili jsme radši novýho Civica-víc netřeba od civicu nás přivedl zajimavější vzhled,mnohem výkonější benzín se stejnou spotřebou,lepší výbax cena,ale především větší a mnohem variabilnější interier.

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  29. 05. 2008 23:18

No, CivicG8 je sice hezký, ale raději ne. Abys nelitoval a nestal se čtenářem a hlavně přispívatelem jejich klubových storry. Jsou zajímavé
http://8g.hondaclub.cz/forum
To raději Corollu sedan, než G8, ale je to každého věc. Ať slouží.

Odpovědět  |   | 
Jelas  |  29. 05. 2008 23:57

díky za přání,věřím a doufám.
v rychlosti jsem na tu debatu koukal,ale přijdou mi příspěvky kolikrát dost o ničem-nové auto servisované v místě prodeje,mělo by se rovnat auto bez problémů,řešil jsem taky zámek kufru a plasty kolem auta-rozpojené,tak jsem je poprosil,když mi měnili gumy... další věc je,že jsme civica kupovali od ´´známého´´ ze salonu,takže by se dalo počítat se solidním přístupem,další věc,že na tom webu jsou asi většinou lidi,co mají auto z prvních sérií a to se musí projevit,další věc je,že je vyráběná v Anglii,a to byl pro Japonce vždy odpad a když člověk kouká na takovejhle web,tak musí zákonitě získat dojem,že to auto je hrozný,ale naopak si o tom webu myslím,že to je slušně rozjetý a přestože tam jsou docela kravinky,tak si lidi vycházej vstříc a tj. dobře.
a Corolla sedan nebyla na trhu,když jsme to kupovali,je na trhu cca. půl roku a jak jsem psal-motor,výbava x cena,variabilita interiéru a nehledě na špatné recenze autosalonu u nás a v nejbližším autosalonu neochota při ´´úpravě ceny´´

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  30. 05. 2008 15:58

Ale jo. Jen mám pocit, že G8 není vhodný na naše rozbité vozovky. Má příliš tvrdý podvozek, k tomu pneu 225/45R17 a je vystaráno.Že to vypadá dobře, resp.skvěle je pravda. ale raději Accorda na 16" kolech a není problém.Kamarád lékař to má, auto má asi 140 tis a opravdu uznávám, že měnil pneu + brzdové destičky. Jinak perfekt, nevrže, skvělé auto,také bylo cenou jinde,jasně.... G8 jsem měl v poslední fázi též, ale nejsem si jist zemí původu. Flinkají to. Těch věcí je tam víc, je fakt, že se lidé docela osočují a trochu je nechápu,protože Iček zná a umí, někteří pubertální mladíci jsou trapní-jinde to není. Začínali na auto.cz a pak přešli sem. Zatím se potvrzuje vše, z čeho jsem měl obavu. Pískání převodovky je už poslední věc. Ta Corolla se dala nedávno koupit ještě z Japonska,v západní části EU je na trhu přes rok. Turecko je podle prodejce větší jistota kvality než GB. Oni to vidí na Aurisovi. Méně poruch na autech z Turecka. Má i vysvětlení, ale to je jedno.
Nicméně je sporné, nakolik je nějaká diskuse věrohodná, ale určitě bych vzal raději tuto Corollu s 2 litrovou naftou, než CivicaG8. Šili jej horkou jehlou.
K ceně-na naprostou novinku jsem byl s cenou, pokud by se vše poskládalo řádově o 50 tis dole, vč. zimních pneu. To ujde.
Pak se koupilo jiné. Nicméně nyní ji mají v akčních paketech a myslím, že dobrá cena i výbava. Klidně bych koupil. Auto je bezvadné na jízdu, odfiltrované nerovnosti, ticho, doma zabodovalo. Příště....
Nic zásadního se mu nedá vytýkat,vše co se v testu psalo jsou prkotiny.Corolla není na závodění, ale protože už víc jezdím v kolonách, je jedno, jestli se projede zatáčka o 10 km rychleji. Stejně se pak stojí na semaforech...

Odpovědět  |   | 
Jelas  |  03. 06. 2008 14:41

ahoj,nevím,s jakým modelem G8 máš zkušenosti,ale 2.2 CTDi je oproti motoru 1.8 i-VTEC o 150kg těžší a v chování by se dalo přirovnat k E46 330i Mpaket,takže je vážně tvrdé. Tím ale neříkám,že modely 1.8 i-VTEC jsou vrcholem luxusu,nicméně ne kvůli tvrdému podvozku,ale právě kvůli gumám 225/45 R17,na zimních 205/55 R16 se jedná o velmi,velmi pohodlné auto,aspoň dle mých měřítek a mého poznání. Se současným Accordem jsem nejel,přestože jsem měl tu možnost,ale co jsem slyšel,o nepohodlí se nedá mluvit.
K té Corolle a závodění (model 01),závodník to fakt není,ale s poměrem 89,5 PS/t jede velmi solidně a sedí v zatáčkách vcelku ukázkově díky lichoběžníkům vzadu. Oproti 109PS/t G8 se to nedá srovnávat.
Nechápu Tvůj 1. odstavec po chvále Accordu,jestli se bavíš o tom webu 8g.hondaclub.cz nebo o čem,ale každopádně většina témat bylo založeno před víc jak rokem,tzn.,že se musí jednat o 1. kusy v ČR a o popis jejich závad,my po 15tis. nic z těch problémů,kromě toho zámku kufru,celkově ten kufr kvůli mohutným dvěřím se musí zavírat větší silou,ale co se dá dělat,prostor je naopak královský. Jestli auto šili horkou jehlou netuším,to bych možná o Hondě netvrdil,každopádně má nedostatky jako kterékoliv jiné auto,ale při podrobném popisu bysme tady byli dlouho.spíš bych řekl,že díky černé palubce s perforovaným,lehce měkčeným plastem nevypadá moc ´´luxusně´´. Zemí výroby jsem si jist,je to Anglie,stejně jako Corolla hatchback a combi,sedan se vyrábí/ěl v Turecku,Verso v Japonsku.
Motor 2.2 CTD-i je pro nás zbytečný,přestože se s autem najezdí 30tkm ročně,počítal jsem to. Je to už jen z toho důvodu,že nafta a benzín v G8 žerou +-stejně a nemůžeme tady porovnávat slevové akce,přestože jsem se na tu současnou Toyotu koukal a nabídky vypadají velmi lákavě,především Avensis.
Jak jsi psal ještě dole někomu,tak jsi zapoměl na DFJP UPCE

Odpovědět  |   | 
Jorg  |  30. 05. 2008 17:20

Kristepane, dvoulitr a 66 KW???? To musí bejt rychlý blesk.. Fakt úžasný..

Odpovědět  |   | 
ITTI  |  30. 05. 2008 17:43

Chápu,že jako špičkovéko konstruktéra tě to irituje,nicméně vývoj jde dost dopředu,což jako člověk, kdo se podílí na vývoji jistě víš.Takže před 15.lety 66kW/ 2 litry bylo u obyčejných turbo-dieselů s rot. čerpadlem a mechan. vstřikovači takové dost standardní. Pak se přidalo variab. natáčení rozváděcívh lopatek v turbu a šlo se na nějakých 81-88kW. Pak se přešlo na jiné vstřik.sytémy,tj. i vstřik tlaky z řádově 350 barů na 1500-2000 barů. Trošku jste vy,konstruktéři, pořešili materiály pro pístovou skupinu, doladilo se příslušenství. Nemůžeme za to, my, obyčejní zákazníci, že také máte starost o životnost a spolehlivost motorů. Něco málo se pořešilo v olejích a palivech. Vyhnat výkon / Mk není problém. Je problém spolehlivost, hoření, tlaky, emise...ale to vše víš,že?
No a pak jsou blbečci,co max. plácají kokotiny, nemají o technice a jejím vývoji nejmenšího tucha a diví se.
Klídek, i letos se bere dost lidí co náhodou udělají maturitu na VUT Brno, ČVUT Praha, TU Liberec atd., tam všude jsou strojní fakulty a je možno jít studovat konst. vozidel a pak ukázat, jak se to dělá.Pokud tě po týdnu nevyrazí. Tipuji to na max. týden.Začíná se derivacemi a integrály. Naprosto triviální věc.
Ale předtím je dobré naučit se číst- redaktor srovnával s dobou před X lety, ale to je zase další problém, že pro leckoho je nad jeho síly přečíst a natož si zapamatovat pár set stran textu, pardon, 2 stránky, nebo snad i tři?

Odpovědět  |   | 
Composite  |  16. 09. 2009 10:31

lepšie ako trojvalec 1,2 HTP, ktorý tromfne 1.1 VVT-i

Odpovědět  |   | 
Toniak  |  29. 06. 2008 22:05

Mam corollu 2 liter, 116hp... Jazdi to prekrásne, dynamika jedna báseň na štvorke pri 100 ešte akceleruje :)) Tak a spotreba, hmm... 4,9 kombinovaná (350km v meste a asi 500 mimo :) )... No a potreboval by som pomôcť, neviem aký je požadovaný tlak v pneumatikách... Mám totiž auto dovezené, tak mi to pls napíšte, ak to viete :)) Vďaka!

PS: Prosím Vás neporovnávajte TOYOTU so Škodovkou!!!! To je niečo, čo mi brúsi aj oči aj nervy :)

Odpovědět  |   | 
Mates  |  17. 07. 2009 15:02

Koupili jsem si corollu asi před 4 měsíci. Je to v základní výbavě s motorem 1,33 l VVTi (ne ja je ve článku 1,4). Je ti opravdu dokonalé auto za tu cenu (350000kč). Interiér je krásný na pohled (ne jako golf nebo podobný hnus), praktický a opravdu kvalitně porvedený. Exteriér je tak dobře vyvedený - kdybych neznal cenu a někdo mi corollku ukázal tak bych to tipoval na auto vyšší střední třídy. Motor je výborný pro šetřílky, určitě to není pro sportovní jízdu! Má sice dobrý výkon vzhledem k objemu, ale při sportovní jízdě se musí jít do vyšších otáček (5000-6000) a to se hned projeví na spotřebě. Při normální klidné jízdě si corollka hoví nejvíce kolem 2-3000 otáček. V těchto otáčkách nejde skoro slyšet motor a o spotřebě se ani nedá mluvit. Naposledy jsem jel při 130 na dálnici na šestý rychlostní stupeň za 5,5l. Poslední nej věcí co bych chtěl vychválit je úžasně měkký podvozek, který se i na opravdu špatné české silnici vede skvěle. V zatáčkách drží taky výborně na to jak velké to je auto!
Opravdu doporučuji!!

Odpovědět  |   | 
Jerry  |  25. 11. 2018 09:31

Toyotu Corollu combi 1.4D4D 2006 mám 12 let a můžu jen potvrdit i u tak letitého vozu tradiční japonskou kvalitu a spolehlivost. Jediné překvapení pro mě bylo, když jsem musel vyměnit netěsnou palivovou nádrž u najetých necelých 115tis. km. V servisu mi řekli, že bodovaný podélný šev u ocelových nádrží je jediné co Japonci prostě ještě neumí. Ale u 12ti letého vozu je zázrak, že nic jiného se měnit nemuselo. Kromě standartních filtrů, náplní, destiček a pod. Dokonce ani výfuk, přestože se jezdí celoročně. Preciznost, spolehlivost a nesmrtelnost Toyoty můžu jen potvrdit. Příští bude opět Toyota.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A