Test: Toyota Corolla - Devátý díl úspěšného seriálu

15 komentářů

Olda
26. října • 9:28

Myslím si,že srovnávat Toyotu s Fábií je opravdu ubohé.Každé auto má své chyby,chybičky.Já jsem s Corollkou nad míru spokojený a to hlavně co se týká jízdních vlastností a spolehlivostí.

Milos N
8. srpna • 18:50

srovnávat toyotu s fabii muže jen úplnej id....Až škodovka udělá auto jako toyota tak my už budeme opouštět naší galaxii

Sumy
13. února • 10:45

To, že se spojka vyšlapava až na zem, mě učili už v autoškole !!! Co pan V. Dolejš myslel  větou "Řazení je až příliš citlivé ." si snad ani raději nedomýšlím. Také věta " Nenile nás překvapilo poměrně nepřesné řazení. je dáno už delší řadicí pákou, tudíž větším než by bylo optimální."  by žádala vysvětlení, a to jak z hlediska věcného, tak gramatického! Pakliže se autor pozastavuje nad klouzáním pneumatik Dunlop na posypu, nechť si příště nechá nazout na vůz pneumatiky určené pro soutěže rally ( pneu na šotolinu) - neznám "civilní" pneu, které by na posypu neklouzaly. Mimochodem kdo vám dělá korektury?! (Smilika s tak kyselím ksichtem tu nemáte.)

Marek
8. února • 10:23

Měl bych víc připomínek, ale myslím že stačí jedna poznámka: ,,pedál spojky se sešlapává až k podlaze vždycky" - ne jen u Corolly.

gsm.laik
8. února • 13:33

nemusi tomu tak byt vzdy! nektere spojky zabiraji mnohem driv, nez u zeme!!

Olda
7. února • 19:54

Pan Vladimir Dolejs je ten pan Dolejs, ktery uvadel AutoMoto revue na CT?

Radek Šilhavý
7. února • 20:39

Ano

Olda
11. února • 19:32

Prima! Rad budu cist jeho clanky.

ales
8. února • 9:29

Jen tak dál autorevue je nejlepsi casopis u nas, kvalita autoru to povrzuje....

Radek Šilhavý
8. února • 10:17

Děkujeme za pochvalu, velmi nás těší

Jiří Peterka
7. února • 13:04

Zvykl jsem si u Vás na doplňování článků reálnými fotkami, zvlášť pak, když se jedná o test automobilu . Co se týče otevírání pátých dveří, u jinných automobilů je to snad řešeno jinak? To samé platí i u opěrky nohy pro řídiče, ta už je dnes snad samozřejmostí v každém novém automobilu. A co se týče ovládání audiaparatury, nerad bych se pletl, ale pokud je toto auto vybaveno CD přehrávačem, pak bude asi v lepší výbavě a společně s CD se doává i ovládání na volantu. Né pod volantem, ale na volantu. To je ale i v ceníku Toyoty.

Radek Šilhavý
7. února • 13:51

Také na AutoRevue.cz je zvykem doplňování testů reálnými fotografiemi. U tohoto testu nejsou z technických důvodů....

PavelPu
7. února • 13:47

Mas sice pravdu, ze podobny zpusob otvirani 5 dveri maji dnes skoro vsechna nova auta, ale nekde je vniknuti osetreno. Treba u Peugeotu 307 se kufr automaticky zamkne pri prekroceni rychnolsti 10km/h a odemkne se az s otevrenim libovolnych dveri.

O operce nohy nebudu polemizovat, ale verim, ze p. Dolejs se za svoji prexe setkava s bezpoctem aut, kde na podobnou drobnost zapomeli.

Petr
7. února • 8:35

Vypadá podobně jako Honda Civic...

Michal
7. února • 14:39

...a mně zas připomíná škodovku Fabii. Možná podobný subjektivní dojem bude mít víc lidí.

Doporučujeme

Články odjinud