Test: Toyota Corolla - Devátý díl úspěšného seriálu

Petr  |  07. 02. 2002 08:35

Vypadá podobně jako Honda Civic...

Odpovědět  |   | 
Michal  |  07. 02. 2002 14:39

...a mně zas připomíná škodovku Fabii. Možná podobný subjektivní dojem bude mít víc lidí.

Odpovědět  |   | 
Jiří Peterka  |  07. 02. 2002 13:04

Zvykl jsem si u Vás na doplňování článků reálnými fotkami, zvlášť pak, když se jedná o test automobilu . Co se týče otevírání pátých dveří, u jinných automobilů je to snad řešeno jinak? To samé platí i u opěrky nohy pro řídiče, ta už je dnes snad samozřejmostí v každém novém automobilu. A co se týče ovládání audiaparatury, nerad bych se pletl, ale pokud je toto auto vybaveno CD přehrávačem, pak bude asi v lepší výbavě a společně s CD se doává i ovládání na volantu. Né pod volantem, ale na volantu. To je ale i v ceníku Toyoty.

Odpovědět  |   | 
PavelPu  |  07. 02. 2002 13:47

Mas sice pravdu, ze podobny zpusob otvirani 5 dveri maji dnes skoro vsechna nova auta, ale nekde je vniknuti osetreno. Treba u Peugeotu 307 se kufr automaticky zamkne pri prekroceni rychnolsti 10km/h a odemkne se az s otevrenim libovolnych dveri.

O operce nohy nebudu polemizovat, ale verim, ze p. Dolejs se za svoji prexe setkava s bezpoctem aut, kde na podobnou drobnost zapomeli.

Odpovědět  |   | 
Radek Šilhavý  |  07. 02. 2002 13:51

Také na AutoRevue.cz je zvykem doplňování testů reálnými fotografiemi. U tohoto testu nejsou z technických důvodů....

Odpovědět  |   | 
Olda  |  07. 02. 2002 19:54

Pan Vladimir Dolejs je ten pan Dolejs, ktery uvadel AutoMoto revue na CT?

Odpovědět  |   | 
Radek Šilhavý  |  07. 02. 2002 20:39

Ano

Odpovědět  |   | 
ales  |  08. 02. 2002 09:29

Jen tak dál autorevue je nejlepsi casopis u nas, kvalita autoru to povrzuje....

Odpovědět  |   | 
Radek Šilhavý  |  08. 02. 2002 10:17

Děkujeme za pochvalu, velmi nás těší

Odpovědět  |   | 
Olda  |  11. 02. 2002 19:32

Prima! Rad budu cist jeho clanky.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  08. 02. 2002 10:23

Měl bych víc připomínek, ale myslím že stačí jedna poznámka: ,,pedál spojky se sešlapává až k podlaze vždycky" - ne jen u Corolly.

Odpovědět  |   | 
gsm.laik  |  08. 02. 2002 13:33

nemusi tomu tak byt vzdy! nektere spojky zabiraji mnohem driv, nez u zeme!!

Odpovědět  |   | 
Sumy  |  13. 02. 2002 10:45

To, že se spojka vyšlapava až na zem, mě učili už v autoškole !!! Co pan V. Dolejš myslel  větou "Řazení je až příliš citlivé ." si snad ani raději nedomýšlím. Také věta " Nenile nás překvapilo poměrně nepřesné řazení. je dáno už delší řadicí pákou, tudíž větším než by bylo optimální."  by žádala vysvětlení, a to jak z hlediska věcného, tak gramatického! Pakliže se autor pozastavuje nad klouzáním pneumatik Dunlop na posypu, nechť si příště nechá nazout na vůz pneumatiky určené pro soutěže rally ( pneu na šotolinu) - neznám "civilní" pneu, které by na posypu neklouzaly. Mimochodem kdo vám dělá korektury?! (Smilika s tak kyselím ksichtem tu nemáte.)

Odpovědět  |   | 
Milos N  |  08. 08. 2005 18:50

srovnávat toyotu s fabii muže jen úplnej id....Až škodovka udělá auto jako toyota tak my už budeme opouštět naší galaxii

Odpovědět  |   | 
Olda  |  26. 10. 2007 09:28

Myslím si,že srovnávat Toyotu s Fábií je opravdu ubohé.Každé auto má své chyby,chybičky.Já jsem s Corollkou nad míru spokojený a to hlavně co se týká jízdních vlastností a spolehlivostí.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A