Myslím si,že srovnávat Toyotu s Fábií je opravdu ubohé.Každé auto má své chyby,chybičky.Já jsem s Corollkou nad míru spokojený a to hlavně co se týká jízdních vlastností a spolehlivostí.
srovnávat toyotu s fabii muže jen úplnej id....Až škodovka udělá auto jako toyota tak my už budeme opouštět naší galaxii
To, že se spojka vyšlapava až na zem, mě učili už v autoškole !!! Co pan V. Dolejš myslel větou "Řazení je až příliš citlivé ." si snad ani raději nedomýšlím. Také věta " Nenile nás překvapilo poměrně nepřesné řazení. je dáno už delší řadicí pákou, tudíž větším než by bylo optimální." by žádala vysvětlení, a to jak z hlediska věcného, tak gramatického! Pakliže se autor pozastavuje nad klouzáním pneumatik Dunlop na posypu, nechť si příště nechá nazout na vůz pneumatiky určené pro soutěže rally ( pneu na šotolinu) - neznám "civilní" pneu, které by na posypu neklouzaly. Mimochodem kdo vám dělá korektury?! (Smilika s tak kyselím ksichtem tu nemáte.)
Měl bych víc připomínek, ale myslím že stačí jedna poznámka: ,,pedál spojky se sešlapává až k podlaze vždycky" - ne jen u Corolly.
nemusi tomu tak byt vzdy! nektere spojky zabiraji mnohem driv, nez u zeme!!
Pan Vladimir Dolejs je ten pan Dolejs, ktery uvadel AutoMoto revue na CT?
Ano
Prima! Rad budu cist jeho clanky.
Jen tak dál autorevue je nejlepsi casopis u nas, kvalita autoru to povrzuje....
Děkujeme za pochvalu, velmi nás těší
Zvykl jsem si u Vás na doplňování článků reálnými fotkami, zvlášť pak, když se jedná o test automobilu . Co se týče otevírání pátých dveří, u jinných automobilů je to snad řešeno jinak? To samé platí i u opěrky nohy pro řídiče, ta už je dnes snad samozřejmostí v každém novém automobilu. A co se týče ovládání audiaparatury, nerad bych se pletl, ale pokud je toto auto vybaveno CD přehrávačem, pak bude asi v lepší výbavě a společně s CD se doává i ovládání na volantu. Né pod volantem, ale na volantu. To je ale i v ceníku Toyoty.
Také na AutoRevue.cz je zvykem doplňování testů reálnými fotografiemi. U tohoto testu nejsou z technických důvodů....
Mas sice pravdu, ze podobny zpusob otvirani 5 dveri maji dnes skoro vsechna nova auta, ale nekde je vniknuti osetreno. Treba u Peugeotu 307 se kufr automaticky zamkne pri prekroceni rychnolsti 10km/h a odemkne se az s otevrenim libovolnych dveri.
O operce nohy nebudu polemizovat, ale verim, ze p. Dolejs se za svoji prexe setkava s bezpoctem aut, kde na podobnou drobnost zapomeli.
Vypadá podobně jako Honda Civic...
...a mně zas připomíná škodovku Fabii. Možná podobný subjektivní dojem bude mít víc lidí.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.