TEST Toyota C-HR Neon Lime 1.8 Hybrid: C-hrrrr F-íííí!

90 komentářů

Pralev
27. července • 16:59

Kdo nezkusil, neví. Mám ho rok a lepší auto jsem si vybrat nemohl. Redaktorovi bych jen rád vzkázal, že za týden se s tímto autem nenaučí jezdit a tím pádem poznat jeho přednosti.

Kaštan
27. července • 22:16

Hm, takže se musí zaučovat půl roku? Rok? Takové auto je na prd, auto se má přizpůsobit řidiči a ne že se řidič přizpůsobuje autu a musí se s ním učit jezdit. Chápal bych to supersportu co má 600hp, tam se většina lidí musí hodně učit, u obyčejné plechovky s dynamikou volského potahu je to na pováženou.

Pralev
28. července • 9:14

Jak říkám, kdo nezkusil, neví. Taky nekritizuji litrové tříhrnky, protože jsem v nich nejel. Toto auto jsem si koupil primárně pro svoji potřebu, tedy na jízdu ve městě a po okreskách. Spotřeba průměr 4 l. Teď jsem ho vzal do Chorvatska a spotřeba zavratných 4,8 l. Ale rychlost stabilně maximální a díky adaptivnímu tempomatu i bezpečná. Nikdy jsem si jízdu k moři tak neužil jako letos a to sem jezdím dobrých 20 let. Není pravda, že se auto musí přizpůsobit řidiči. Pokud jezdíte všemi auty stejně, tak je lituji...

Marek71
30. července • 9:38

Nevím teda, jak specilálně je potřeba s hybridem jezdit... Přesedlal jsem z dieselu do hybridu a svoje návyky jsem nijak neměnil. Ani s dieselem jsem nejezdil stylem plyn-brzda, prostě plynulá jízda, když jsem potřeboval, tak jsem pořádně přimáčkl plyn, jinak jsem jezdil plynule, pohodově a předvídavě. Úplně stejně teď jezdím s hybridem, nevím na co je potřeba si zvykat. Jo a spotřebu mám stejnou jako s tím dieselem a to je ten hybrid podstatně výkonnější :-)

Pralev
31. července • 17:00

Pravda je, že je to auto jako každé jiné, má volant, blinkry, jen pro někoho, kdo měl před tím jen manuál, chybí jeden pedál 😉 Měl jsem na mysli spíš využití všech možností, které hybrid nabízí. Ale největší je ta radost z pohodové jízdy vždy a všude!

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek71
1. srpna • 8:53

Ale jakých možností? :-) Jezdí to prostě normálně jako každé jiné auto s automatem, jen je projev toho automatu trochu jiný. Ano, pokud tomu chybí výkon, jako u této CHR, tak pak to jezdí "pohodově", to je pravda :-) Ale to není případ všech hybridů.

Pralev
1. srpna • 18:43

Opět se dostáváme k tomu, že je ti tvrzení, že hybridní C-HR chybí výkon. Já toho názoru nejsem a v alpských táhlých stoupáních, kde dieselům docházel dech, já plynule a POHODOVĚ zrychloval. Kdo nezkusil, neví.

Pralev
27. července • 16:58

Kdo nezkusil, neví. Mám ho rok a lepší auto jsem si vybrat nemohl. Redaktorovi bych jen rád vzkázal, že za týden

Umbula
27. července • 8:55

Z celého testu úplně křičí, jak je autor zvyklý na falešnou dynamiku kopancem od TDI. Pak nepozná, že auto jede.

petr r. (petrumr)
27. července • 8:20

kolik, že ta blbá toyota podle ohlasů tych neprodejných aut prodala jen v hybridu? I redaktorům a ani diskutujícím se to nepodaří obrátit. Ale poslanci by mohli udělat zákon, že osoby nad 190cm výšky by nemohli mět řidičák, aspon se tím živit. teoreticky je to dost nebezpečný, nevidí na semafory, na značky, mají blbé reakce na pedály atd.

Umbula
27. července • 8:53

Někdo by měl hlavně uzákonit, abys přišel o právo psát do diskusí a o svéprávnost.

E15
25. července • 16:47

Moje zkušenost s RAV4 byla stejná. Nejede to, řve to, drncá to, absurdní infotainment, ergonomie interieru paradoxně horší než u minulé generace (jako by Toyota počítala s tím, že se lidé v průběhu času zmenšují a ne naopak).
Výhoda CHR oproti RAV4 je, že stojí cca polovinu, takže takže se ty kvalitativní a výbavové úlety spíše akceptují...

Sob
25. července • 19:58

Že RAV4 nejede je velká klika, protože v prvním oblouku při vyšší rychlosti bys skončil blbě.
https://www.youtube.com/watch...
Příšerný pekáč.

Niemand
25. července • 23:58

No ja som videl, že nedržia gumy. Jasné prvovýrova je rozhodnutie výrobcu, ale je to lacno riešiteľné. Ďalší argument už zaznel.

E15
25. července • 21:50

Tak zrovna agilita mi přišla slušná (možná zdání klamalo) a tyhle testy mně připadají poněkud neobjektivní - řidič tam velkou moc dané auto podržet/potopit...

Sob
26. července • 8:45

Jezdí to dva řidiči a počítá se výsledek toho lepšího. A nejezdí to na první dobrou, podle popisků a titulků lze zjistit, že občas stráví na dráze celé dopoledne nebo odpoledne. U některých testů přiznávají, že tak dlouho ladili průjezd, že rozedrali nové gumy. Navíc ti řidiči jezdí ten test už několik let a prakticky každý týden tam mají nějakou novou káru, takže jsou velmi zkušení, rozhodně zkušenější než 95% řidičů na silnici. RAVka evidentně létá jak nudle v bandě už v 70 km/h, řidič neřidič.

E15
26. července • 16:35

No nevím nevím - v některých případech je snaha o to, aby auto jelo co nejvíc rovně a test zvládlo bravurně až příliš patrná (typicky se to projevuje sestřelením kužele hned na vjezdu, aby se zatáčelo co možná nejmíň). Stejně tak tady u té ustřelené RAVky mohl podle mě rovnat auto dřív a ne se tam motat jako motovidlo...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Sob
26. července • 19:54

No když se podíváš na video té RAV4, tak kužely na vjezdu líže tak, že málem padají a přesto nejlepší rychlost kdy to zvládne projet je 71 km/h. Hlavní problém je rozevlátý a uskákaný zadek, ten si dělá co chce i přes velké kontra.

petr r. (petrumr)
26. července • 15:59

a vypínají elektronickou stabilizaci?

petr r. (petrumr)
25. července • 17:10

c-hr stojí v hybridu 400tkč? :-D Měls zavřený okna a máš zdraví nohy nebo jezdíš s plynem off-on?

E15
25. července • 17:24

RAV4 s alespoň nějakou výbavou byla přes 1.2 mil ceníkové ceny. Nohy mi slouží výborně, ale na plyn se stačilo jen podívat a už to vylo tak, že i prodejce se styděl. A to jsme jezdili jenom ve městě. Okna byla zavřená, ale to auto má tak mizerné celkové odhlučnění (i podvozku), že pocit izolace veškerý žádný....
Paradoxně minulá generace, kterou jsem jezdil dlouhodoběji mi připadala o něco lepší (ne tak šíleně variátorová), což přičítám vyššímu výkonu elektromotorů (který mezigeneračně nevím proč snížili).
Jak už tu někdo poznamenal, na Toyotě je zoufale vidět ta snaha ani náznakem nelézt do zelí Lexusu...

Niemand
26. července • 0:09

Len či to neboli len subjektívne dojmi miesto reality. Menší výkon elektromotora je tam preto, že zvláda vyššie otáčky a vie sa zapojiť aj tam kde to v predošlej RAV nebolo možné. Okrem toho špičkový výkon bez uvedenia momentových kriviek nie je moc vypovedajúci.
Ja som moc variatoroví prejav nepostrehol. Rozhodne to bolo lepšie ako pri modeloch so slabším spalovákom, snáď s výnimkou Corroli s dvojlitrom. Proste motor točil koľko si mu šliapal. S ľahkým plynom sa žiadny úlet do vysokých otáčok nekonal. A aj ten ľahký plyn stačil na to, aby som na okreskách nebrzdil premávku. V meste som často spalovák ani nevnímal a pochybujem, že sa niekedy dostal na 2000 otáčok. A to pri testovačkách vždy vypínam rádio a ventiláciu.
Odhlučnenie a práca podvozku bola v predošlej generácii zaručene horšia.

E15
26. července • 16:47

Hele já nevím, možná jsem měl moc velká očekávání. S minulou generací RAV4 (hybrid AWD) se mi jezdilo dobře a když jsem si pak přečetl novinářské testy o tom, jak je ta nová generace úplně jinde (například, že odstranili ten variátorový problém), jak je auto tišší, úspornější a já nevím co všechno, tak jsem čekal, že to bude teda asi super. Výsledné vystřízlivění bylo ale obrovské. V té starší bylo tak nějak cítit ten elektrický zátah (hlavně pak po přepnutí do režimu sport). V té nové (hybrid FWD) mi při akceleraci připadalo, že tam elektromotor snad ani není... Stejně tak přepnutí do sportu žádné lepší zrychlení negenerovalo (jen zčervenal tachometr :-) ) a bylo to opravdu velmi velmi hlučné... Fakt nevím...
Možná by to chtělo otestovat líp, ale to prodejce neumožní a já se mu vnucovat už nebudu, je to jejich boj.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
E15
26. července • 16:48

taky je na to samozřejmě potřeba koukat v kontextu ceny. Za 800tis dejme tomu, ta 1,2mil sorry jako (ceníkové ceny před slevou)

Shimi
25. července • 10:17

V kontextu dnešních cen, a u této konkrétní Toyoty je to příkladné, si občas říkám, jestli automobilky testují naši trpělivost. Protože prodávat tohle za 3/4 míče je už v podstatě drzost.

E15
25. července • 17:01

Prý by měla Toyota dávat slevy cca 15%, takže pokud je ceníkovka 750tis, takže reálná cena 635 tis, 525tis bez daně. Jasně, taky žádná láce...

pastikova past
25. července • 10:59

To auto jsme zkouseli a byli jsme z nej vsichni 4 naprosto zhrozeni. Ve meste se to vcelku i dalo, lec mimo mesto a predevsim tedy na dalnici vylo jako ranena hydra. Pro me potreby naprosto neprijatelne. :-( Cestu z Plzne do Olomouce mestskym stylem jizdy, tak aby to autu vyhovovalo, si radeji ani nepredstavuji. O to vic mne prekvapuji hrdobci, ktere obcas na dalnici potkam. :-D :-D :-DPribuzna jezdici ve meste, mimo mesto a tez po dalnici to auto ma. Rikala, ze po 14 dnech se radeji jela k prodejci zeptat, jak s tim autem ma jezdit. Ona totiz mela strach, ze kdyz to auto tak silene vyje, musi s nim jezdt nejak zle. Prodejce ji tedy jizdu predvedl a ujistil, ze ten jekot motoru je normalni. ;-)Jinak je ale treba uznat, ze uspesne prodavat neco takoveho za tolik penez, je jednoznacne kumst.

Joe Doe
25. července • 13:01

Pribuzna by sa mala naucit jazdit.

petr r. (petrumr)
25. července • 15:51

pravda pravdoucí, ona měla plyn na podlaze, ale u hybridu se musí po zrychlení uvolnit a nedivil bych se jestli jezdí s otevřeným okýnkem. Redaktora nebudu komentovat, ten ať si dělá co chce, ale měl by se zamyslet, jestli stou výškou je vhodný na tuhle pozici

E15
25. července • 16:55

Ale vždyť ono to řve sotva se člověk plynu dotkne, netřeba na podlahu. Problém těch aut není jen ta převodovka, ale i absence odhlučnění.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
petr r. (petrumr)
25. července • 17:21

tvoje pocity nemají jiní, vždyr ravka a jiné hybridy IV generace se rozjíždí na elektřinu..co tam máš dále.

E15
25. července • 17:29

na netu je hlučnost zmiňována ve výčtu negativ prakticky v každém testu a že už těch testů je. Pocity ticha mají zřejmě jen prodejci, ale i u těch jsou to pocity předstírané a potom pár fanoušků se ztrátou soudnosti ;-)

petr r. (petrumr)
27. července • 13:54

při plné akceleraci jsem našel 75db.

serchanowo ritka
25. července • 13:11

A ty zase ojizdet, protoze jsem slysel, ze ti to teda moc nejde. B-]

Kankunen
25. července • 10:12

Jak nemůže žrát, když na tom stojíš jak na rýči, tuna a půl a 5t otáček. To to má účinnost 60%. Ale do města nenílepší pohon , než tento hybrid.

Emil
25. července • 9:44

Měl jsem týden tu čest a musím říci, že autor je v popisu přesný, nicméně volí velmi jemná slova. Nijak oslnivá dynamika by se měla nazvat pravým jménem, je to prostě líné jako prase a interiér je na danou velikost auta jednoduše malý, stavěný pro Asiaty nikoliv pro Evropany. Takže ženy se poskládají, muži ne. To auto je skutečně jenom do města, mimo město se člověk dožije kraválu a dynamiky vesnických 120. Zaměřením na město vyvstává otázka, jestli by nebylo vhodnější dát do toho jenom baterky a čistý elektromotor, protože pro městské přibližovadlo stačí menší dojezd a auto by získalo nějaký ten zoufale chybějící vnitřní prostor.

Marek71
25. července • 11:23

Jako do města dobrý, pokud člověk jezdí klidně a nepožaduje důstojnou dynamiku. Ale ten samý pohon se dával i do Aurisu kombi, pokud se nepletu, a to už lze považovat i za rodinné auto, kterí nejezdí po městě, ale docela často se podívá i na dálnici.

Joe Doe
25. července • 12:58

"Ale ten samý pohon se dával i do Aurisu kombi, pokud se nepletu, a to už lze považovat i za rodinné auto, kterí nejezdí po městě, ale docela často se podívá i na dálnici."Auris kombi mal HSD z Priusu III. C-HR ho ma z Priusu IV. Rozdiel je asi 8 koni v prospech III, ale IV je vyspelejsi pohon.Auris kombik hybrid mam a na dialniciach nema problem.

Marek71
25. července • 13:03

Tak pokud jsi spokojený, tak je vše v pořádku. To ale neznamená, že to není líné auto. Ale zas jezdí za málo, no...

Joe Doe
25. července • 20:04

No, kolko 100 kW aut je schopnych pri 50 km/h pri zoslapnuti plynu vyvolat torque steer?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek71
29. července • 10:28

Nevím co to je a k čemu to v provozu je. Ale naměřená čísla dynamiky hovoří jasně, je to srovnatelné zhruba s i30 s tou základní motorizací, 1.0 T-GDI. To jsem zkoušel a je to lenoch.

R
25. července • 13:50

Auto bez výkonové rezervy bych uz jen kvůli bezpečnosti nechtěl, at si každý říká co si říká B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Joe Doe
25. července • 20:02

Nauc sa jazdit.

komik
25. července • 10:05

"Nevýhoda" toho hybridu je, že při akcelerací tlačí konstatní silou vpřed. Není to jak u nafty že po přeřazení dostanete kopanec do zadku. Takže pocitově to zrychluje pomalu, v reálu průměrně.

Potužník
25. července • 10:21

V reálu, tedy podle stopek zoufale podprůměrně. Stovka za 12 sekund a úměrně tomu pružná zrychlení jsou tak mizerná, že mezi moderními auty je potřeba hledat hodně dlouho aby člověk našel stejného šneka. Snad jen nějaké městské krabičky z kategorie miniaut se základními motory, ale ty stojí pakatel. Za tři čtvrtě mega dostat tuhle dynamiku je výsměch.
http://www.zeperfs.com/en/fiche6510-toyota-c-hr-... ...

Milan
25. července • 12:00

Pozrel som si link a 0-100 je pomalé ale hodnoty pružného zrýchlenia sú na 122 k pohon naopak veľmi slušné.

Marek71
25. července • 12:46

Ano, dynamické parametry jsou zhruba srovnatelné se Škodou Karoq s 1.0 TSI a manuálem, automat jsem nenašel. A to má ten Karoq nižší výkon, je to základní motorizace.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Umbula
27. července • 8:50

A pak stačí, aby v té Karotce sedělo jelito, které si nepotyká moc s řadicí pákou a celá dynamika je v provozu k ničemu. Což je realita silnic, a žádné honění ptáků nad čísly to nezachrání.

Marek71
29. července • 10:23

Jelito si koupí automat a bude na tom s dynamikou min. stejně jako u té Toyoty. To v případě, že zvolí nejméně výkonnou motorizaci. Jinak bude dynamika karoqu už jenom lepší.Tím nezatracuji hybridní pohon, sám v něm jezdím, ale toto je opravdu jenom pro nenáročného řidiče.

Revizor
25. července • 8:31

1.8 hybrid je nejméně povedený pohon od Toyoty. Líný, hlučný, drahý. Paradoxně, velmi povedená je 1.2t. Čtyři válce, dvojité chlazení, příznivá cena. To je pohon pro toto autíčko.

Michal
25. července • 8:46

Proč má tak slabá motorizace pneu/kola 225-50-18.Já mám v mém autě o 100kw víc no a dal jsem min 205 má to ňáký zápory ale i plusy.

Karel.
25. července • 10:45

Aby to vypadalo jako děsná kára co trhá asfalt, žere malé děti a na okruhu si dává 911ctky k svačině. Prostě jeden z takových moderních fejků. Stejně se můžeš ptát, proč má vzadu křídlo jako kráva, které vypadá jak když ho někdo ukradl z DTM a aby toho nebylo málo, tak další je na hraně kufru. Pak se člověk podívá na parametry a musí se smát až se za břicho popadá. Nebo ty průduchy vpředu, jeden by myslel, že musí chladit nějaké obrovské kotouče a pak se podívá na ty obrovské ráfky a má problém za nimi najít malý ocelový kotouček jak z jízdního kola a na zadní kotouče si musí vzít lupu. A u toho průduchu zjistí, že je to plastová záslepka a tedy jenom další fejk. Prostě jeden velký fejk za 750 tyček.

HH1982
25. července • 13:33

Tenhle názor jsem měl taky. Loni se ale kupovalo nové auto a díky vyšší výbavě jsme automaticky dostali šílená kola 225/40/18. Už v autosalonu jsem protestoval a ptal se, jestli není možnost kola vyměnit za nějaký pro mě klasický rozměr (posledních min. deset let jsem odjezdil na 205/55/16). Skamarádění se s těmi koly bylo ale kupodivu velmi rychlé - sice pohodlí na horších cestách celkem mizerné (oproti 205/55/16 na zimu je to prostě tvrdší), ale jízdní vlastnosti neskutečné. Prostě to drží stopu, absolutně se nesjíždí kraje, je to pro mě úplně někde jinde. Když vemu staré auto s menším rozměrem, tak je tam úplně jiný pocit při řízení, na těch balonech to prostě sedí jinak, je hned poznat, že to jakoby více plave, a to člověk nemusí jet ani nějak agresivně. U pneu na zimu, které jsou balony a s menší šířkou, je to to samé, prostě to plave. Za mě pro ty menší profily velké +, jen musí člověk počítat s tím, že bude komfort o trochu horší. Předsudky jsem ale už odhodil a prostě tenhle typ pneu chápu, dřív jsem to měl za moderní blbost a stylovku pro tupce.

E15
25. července • 17:56

Balony jsou 175/80 R14 (tohle fakt měl Golf 4 v základu), možná i 195/65 R15, ale ne 205/55 R16 ;-). Jinak hlavní pocit na širokých gumách a velkých ráfcích je ten, že při stejném výkonu auto prostě nejede (a není to jen pocit, nýbrž objektivní realita).

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
HH1982
25. července • 18:12

Třeba na starém autě mi přijde rozdíl mezi 205/55/16 letními a 195/65/15 zimními téměř nepodstatný - jako je tam, ale nemusím se na těch zimácích nějak o moc více mírnit. Mezi 225/40/18 (letní) a 205/55/65 (zimní Dunlop) ale rozdíl dost vnímám, prostě to tak nějak plave, a to nemusím jezdit ani nějak agresivně. Zkoušel jsem i ruzný tlaky v pneu a pořád to tak nějak není ono. Zrychlení z 0 na 100 jsem měřil u obou, bylo +- stejné a ani při brždění nebo pružnosti jsem si nějakých rozdílů nevšiml. Kola jsem dokonce i vážil, ten nižší profil na 18 byl proti těm zimákům o 2kg na kolo těžší, což není v případě kola rozhodně málo a mělo by to být znát. Přitom motor naprosto nevýkoný - 1.4 TSI, koní málo, ale třeba hodně pomůže ten krouťák, který tam je prostě pořád. Nevím, ale na těch 18 se mi jezdí prostě strašně dobře, vyhovuje mi to, a to jsem si dřív klepal na hlavu, když jsem na autě taková kola viděl. Zase to ale beru tak, že si auto občas užiju (vždy ale v rámci bezpečí především ostatních účastníků provozu) a ta kola snad i nějak využiju, pro nějakou maminu na lítání s děckama to ale samo žádné výhody nemá, přiznávám, že se musím vyhýbat i každému poklopu od kanálu, protože to prostě dělá paseku. Vždy je to něco za něco...

nathan
25. července • 11:38

750 tyček? U vás na vesnici platíte tyčkami? U nás platíme korunami. Je to pohodlnější než všude tahat s sebou nějaké dřevěné tyčky.

Karel.
25. července • 12:08

To víš no, my zaostalí vesničané.

Milan
25. července • 8:41

Hlavne do mesta, ktoré CHRke najviac sedí, bude tá priamovstreková 1,2 T určite "najvhodnejšia" (spotreba, karbónovanie). 1,8 hybrid je už vo svojej 4. generácii a určite nie je ako vravíš najmenej podarený. Do takýchto menších áut je naopak vhodný a práve od toho zrejme jednorázovému výkriku do tmy zvanému 1,2 T by som veľmi neveril.

Joe Doe
25. července • 9:40

1.2T od Toyoty bol vyvinuty na pohon auta, nie kvoli emisiam, takze sa nesnazi z maleho objemu dostat za kazdu cenu maximum. Cize netrpi neduhmi, o ktorych pises.Ale hybrid je naozaj najvhodnejsi pohon.

Revizor
25. července • 8:49

Neznám nikoho, kdo by měl vysokou spotřebu nebo zakarbonovaný motor. Možná je to tím, že tankují benzín u důvěryhodných pump. Cenový rozdíl mezi 1.2 a hybridem ti pokryje rozdíl mezi náklady na palivo několikanásobně.

Niemand
25. července • 22:26

1,2 nie je zlý, ale ak chceš automat a to na poskakovanie chcem, tak cenový rozdiel sa v pohode vráti.

Joe Doe
25. července • 9:46

Naklady na palivo nie su vsetko - ano, z kratkodobeho hladiska usetris, ale kolko, zalezi od najazdu.V kazdom pripade, hybrid ma, ak sa nemylim, lacnejsi servis.
HSD ma menej pohyblivych casti, opotrebenie brzd je nizsie - v beznej premavke aj po zatlaceni brzdoveho pedala si spravidla vystacim s brzdnym ucinkom elektromotora, brzdy prichadzaju na rad neskor.

Milan
25. července • 9:39

U priamovstrekov ti kvalitný benzín až tak nepomôže. Tam sa zanášajú sacie ventily už z princípu, keďže ich neobmýva vstrekované palivo. A v mestskej premávke takéto motory trpia najviac, je jedno či benzín alebo diesel. Preto je hybridná 1.8 s nepriamym vstrekom lepším ústrojenstvom pre tento druh premávky. Ostatne aj v teste sú tie výhody jasne popísané. Ostatne aj predaje hybridnej verzie jasne valcujú tú 1,2ku. Celosvetovo sa za r. 2018 predalo 87% všetkých CHR v hybride.

HH1982
25. července • 13:24

Karbonizace motorů je prostě takový moderní strašák dnešní doby. Jo, ty motory se zasviní, ale za jak dlouho? Navíc je lepší mít maloobjemový přímovstřik, než nějakou potvoru, kterou si někdo koupí jen kvůli tomu pocitu z objemu, a pak ten motor nikdy ani nevytočí, protože není kde - z toho důvodu všechny ty problémy s šestiválce FSI třeba u VW... Když se ten malý motor drží v nějakém rozumném režimu, tak mu nevadí ani město. Nedávno jsem jel s taxikářem, který měl na 1.0TSI natočeno 350 tisíc kiláků, na motoru se prý nic nedělalo, jezdil samozřejmě hlavně město...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zelí
25. července • 14:57

To se chce zeptat na policii čr, jak se jim karbonizovaly šestiválce při nájezdech nad půl milionu km.
Já mám na něm přes třista tisíc a stále nic. Motor je stále v originálním kompletním složení.
Takže nic....

HH1982
25. července • 15:27

Tak to je ale tím, že jezdíte, stejně jako ta policie. Prostě to auto je v provozu na dálnici, kde je ten motor "doma". Když si takové auto ale koupí ňouma, který to má na to, aby s tím jezdil po městě a každou sobotu machroval večer před Tescem nebo mekáčem, a že takových komiků vidím kolem sebe dost, tak ty motoryjspíš karbonizují velmi rychle.

Michal
25. července • 18:00

Jak to je u mě když mám přímý i nepřímý vstřikování bude karbonu málo nebo vůbec.

k22
25. července • 14:06

Za jak dlouho? Rapid 1.0 TSI v testu SM to zvládl za 18 měsíců a 100000km, a to jezdili svižně, žádné courání po městě...výkon kles o 6kW a ventily byly obalen nánosem karbonu. Bez dekarbonizace by to možná doklepal na 150tkm, možná by umřel dřív...
Na Škoda home - 1.2TSI v Oktávce, tankován jen kvalitní benníz, aditiva, žádné podtáčení a po 180tkm motor náhle "umřel"....spolehlivost a výdrž si představuji jinak.
Ale kdo chce dekarbonizovat (Brownovým plynem enbo nejlépe rozborka a kartáč) po 50tkm, tak bude v pohodě...

MV.
26. července • 8:17

Zas z toho nedelejte kovbojku, sluzebni rapidy co jezdi po skodovce nebo mezi boleslavi a kvasinama maji najeto za 4 roky klidne 350 000tis a neslysel sem z cele flotily cca. 30 ti vozu co mame ze by se tam menil motor, dekarbonizovalo se hlavne u vozu ktere jezdili v ramci zavodu v boleslavi, jakmile tomu nakladate obcas na dalnici tak je to pak OK.

HH1982
25. července • 15:32

Myslím si, že to nebude tak horké. Test toho rapida jsem taky procházel a karbonizace je tam imho nepodstatná pro další bezproblémové fungování auta. I časopis psal, že motor by se měl dožít nějakých 250-300 tisíc, což je plánovaná životnost i podle výrobce. Podle mě se z toho dělá prostě strašák - znám mraky lidí s těmito malými přímovstřiky, nikdo nemá žádný problém, prostě jen jezdí. Je celkem jasné, že ty motory nenahrkají tolik, jako nějaké SDIčko, ale tak o tom dnešní doba prostě není. Já třeba od svého nového auta očekávám nějakých max. 250 tisíc, víc nechci. Kdybych potřeboval auto, které udělá půl milionu, protože každý rok nalítám sto tisíc, tak bych se díval po jiném typu motorizace - kolik takových lidí ale je? Jedno promile? Většina českých řidičů myslím najezdí podle statistiky nějakých 10 tisíc za rok, auto je i dle výrobců stavěné a plánované na 10 let... Takže životnost motoru čtvrt mega je imho adekvátní... Ale je mi jasné, že názor na to máme každý jiný.

Revizor
25. července • 14:57

O rozborce litrového rapidu po sto tisících pochopitelně víš a úmyslně to nezmíníš. Vytahuješ jen taková fakta, která souhlasí s tvým přáním.

Joe Doe
25. července • 8:28

Jakkoli uznávám, že se svými 192 cm jsem poněkud přerostlý, do C-HR jsem se na výšku prostě nevešel.""Vyšší řidiče čeká ještě jeden problém, který je u Toyoty tradiční – relativně nízko položený volant se značně omezeným rozsahem jak výškového, tak podélného nastavení.'Mam pocit, ze podmienkou clenstva v redakcii je postava, ktora sa vymyka beznemu rozlozeniu pomerov koncatin, trupu a hlavy u druhu homo sapiens sapiens :)

Q
25. července • 8:49

No jestli to náhodou nebude tím, že C-HR je vyloženě cílen na ženy a nikdo nepředpokládal, že by se za volant snažil dostat 192 cm vysoký muž. Mimochodem, jel někdy autor článku ve Škodě 120? Volant tam byl přesně v místech, kde má muž při sezení kolena. Takže kolena musela od sebe, aby se mezi ně vlezl volant. Komické bylo, že kolena stačilo asi o 1 až 2 cm nadzvednout, aby se dotknuly páček blinkrů a stěračů. Méně komické bylo, když bylo potřeba brzdit, protože v místě, kde by člověk při brzdění měl mít koleno pravé nohy, byl střed volantu, takže se muselo šlapat na pedál jakoby sešikma a zejména za mokra se pak stávalo, že bota o pedál brzdy "uklouzla".

Mirek
25. července • 18:01

Prosím, kde je nějaké oficiální info, že je toto auto cílené na ženy? Zrovna hybridy nejsou pro ženy vůbec vhodná auta, ženy neřeší moc přizpůsobení se autu, technice. Ženy chtějí přemísťovadlo a hromada technických fičůr je jim ukradená. Jestli ty máš manželku, kterou toto zajímá, tak čest výjimkám, které potvrzují pravidlo.
Posuzovat dnešní auto ve vztahu k 45 let starému škodováckému výtvoru je doslova úchylné.

Niemand
25. července • 22:24

To prispôsobovanie je všeobecný blud tlačený redaktormi. Stačí nejazdiť brzda-plyn a spotreba bude v poho. Mám to vyskúšané na vlastnej polovičke. A to ti garantujem, že moja žena sa o ECO really nesnaží.

Mirek
26. července • 20:36

Právě jsi potvrdil, že mám pravdu. Vyzkoušel jsi to na své polovičce, nebyl to její nápad, její volba, její zájem o techniku. ;-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Niemand
27. července • 13:05

No a? Téma bola spotreba a nie to či si manželka vybrala hybrid. Všade sa tvrdí, že kvôli spotrebe treba zmeniť jazdecký štýl. Ja vravím, že netreba. Pre trasu čo manželka jazdí sa mi zdal hybrid optimum a výsledná spotreba dokazuje vhodnosť tohto výberu. Bez toho, že by som manželke musel dáva nejaké lekcie ako jazdiť. A to je to čo nám stále v testoch tlačia do hláv. Jane magor/pretekár by si hybrid nemal kupovať, ale každý kto jazdí aspoň trochu predvídavo spraví mimo diaľnic lepšiu spotrebu ako s nehybridným pohonom.

Mirek
27. července • 23:13

No b? Kde máš ve vlákně, na co jsem já reagoval to, co nyní píšeš? Já tam vidím, čtu, to, že dotyčný uvádí "No jestli to náhodou nebude tím, že C-HR je vyloženě cílen na ženy a nikdo nepředpokládal, že by se za volant snažil dostat 192 cm vysoký muž." Neumíš snad číst?

Já nikomu, ani tobě neberu, že s tím budou ženy jezdit, a jezdit jistě budou, ale troufám si říci, že až po tom, co jim to v naprosté většině manžel "pořídí", že to přesvědčení nebude z jejích hlav. O to tady šlo, pokud jsi to nepochopil , a tys mi to jen nevědomky potvrdil.

Medvěd
25. července • 20:31

Člověče to se neshodneme. U nás to začlo u ženy hybridním Yarisem, pak si ho vyzkoušela mati a za dva měsíce už jezdila hybridním Aurisem. Yaris šel teď k další slečně v rodině (vyloženě po něm toužila) a žena má hybridní UX. Všechny tři tvrdí, ze už nic jiného než hybrid nechtějí. Takže bych byl opatrný s tvrzením, ze to není nic pro ženy.

Q
25. července • 19:14

Oficiální info neexistuje, to je v dnešní politicko-korektní době nemyslitelné. Ale ono se stačí podívat, kdo většinou sedí za volantem Toyoty C-HR.

Mirek
25. července • 21:15

Tak to se tedy divím, u nás v tom vidím jezdit chlapy. Vím o dvou autech se dvěma řidiči muži. Ono totiž žádné info v tomto směru neexistuje, že si to někdo myslí je jiná věc.

Joe Doe
25. července • 20:00

Takze SUV od D3 su predovsetkym pre odfarbene pipiny?

Revizor
25. července • 8:35

Vsichni po celé Evropě píší ve shodě, tak že by na tom něco bylo? Že si ty lebedíš v ergonomicky nevhodném prostředí, vypovídá něco o tobě, ne o redakci.

Niemand
25. července • 22:36

Lenže má pravdu. Ja som to auto zvažoval. Mám 187 a keď si nastavím posed, tak za seba si v pohode sadnem. A to som zvyknutý šoférovať na dlhé nohy. Hlavný rozdiel bude asi v tom, že niekto v aute sedí a niekto leží.

Joe Doe
25. července • 9:38

"Vsichni po celé Evropě píší ve shodě"
Zdroj?

Revizor
25. července • 10:03

Nejsem tvoje sekretářka. Dám ti odkazy na tři články, zbytek si dohledej sám, je jich mraky, kde nejsou spokojeni s vnitřním prostorem. Protože jsi známá postavička, rovnou dodám: Najdi si poznámky o prostotu sám a ne, že tu budeš trollit, že tam nic nemůžeš najít.
https://www.alvolante.it/prova/toyota-c-hr...
https://www.carwow.co.uk/toyota/c-hr...
https://www.autoexpress.co.uk/toyota/c-hr/practicality...

Joe Doe
25. července • 12:54

Ty si nieco v diskusii tvrdil - velmi kategoricky - a ja som ta poziadal, aby si svoje tvrdenie podlozil. Ale k veci - za linky ti, samozrejme, vrucne dakujem. Ale nevyzera to pre teba dobre, pretoze len Taliani pisu, ze najvyssi ludia budu mat volant medzi nohami.Takze citaty z TVOJICH liniek. Do cestiny si ich, urcite, prelozis sam.Autoexpress:
"Upfront, the driver and passenger get plenty of space and seat adjustment."
"... forward visibility from the driver’s seat is excellent."
"get the tape measure out and you’ll find that the Toyota is on par with the Nissan Qashqai for legroom, while the high set front seats means there’s plenty of space to tuck your feet under."
"By placing the base of the rear bench low, Toyota has also created a surprising amount of headroom. And while the rear bench isn’t as wide as some rivals, there’s just enough room for adult passengers."Carwow:
"You’ll be fine up front, but your passengers in the back may start to feel a little claustrophobic on long journeys."
(Vo videu skusaju posadit dozadu 3 dospelych. Netvaria sa nadsene, ale v podobne velkych autach to nie je ine).Alvolante (volny preklad z talianciny)
Habitability
Linia strechy pripomina kupe, ale aj na zadnych sedadlach je dostatok miesta pre hlavu a nohy.
V predu nuti vystupujuca konzola posunut sedadlo viac dozadu.... najvyssi vodici budu mat volant 'medzi nohami'.Takze, chlapce zlaty, ked uz machrujes vysledkami z google, tak sem daj aspon take, ktore tvoje tvrdenie podporia.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Revizor
25. července • 13:58

Dnes ti v článku nikdy nenapíší, že stojí něco přímo za hovno. To by totiž příště žádný vůz k testování nedostali. A jak je to u demagoga tvého ražení zvykem, úmyslně jsi vynechal některé věty, které se ti nehodí do krámu. Které, to už tu rozebírat nebudu. Redaktoři na zahraničních serverech nejsou spokojeni s místem, pan Schnagl (kéž by nahradil Kaderu) též ne, místní diskutéři na základě osobní zkušnosti též ne a ty tu budeš stále střílet. To jsem čekal. :-) Já měl taky japonské auto a myslel jsem si, jak má dobrý posaz za volantem. To mi vydrželo jen do té doby, než jsem sedl do německého vozu. Jak tu někteří píší, Japonci dělají auta pro Japonce a čekají, kdo se chytne. Jel jsem ve starším Lexusu GS. Vlasy jsem šimral strop, sedačka už lépe nastavit nešla. C-HR: k vnějším rozměrům vozu to uvnitř hůře už nešlo.

Joe Doe
25. července • 19:58

Citas prilis vela konspiracnych webov.
"Dnes ti v článku nikdy nenapíší, že stojí něco přímo za hovno."Vyhybas sa dokazovaniu:
"Které, to už tu rozebírat nebudu"Here's a little challenge for you: FIND THEM. I dare you :)

Doporučujeme

Články odjinud