Docela nad ní přemýšlím. Ale oslovil mne spíš ten starší model. Kolem 300tisíc jsem viděl hezkou v áčkách. Jen doufám, že nebudu stále vzpomínat na x-traila..
Nádherný restyling ikony SUV. Byť nejnovější Vitara se svým robustním předchůdcem mnoho společného nemá, já jsem se do ní doslova zamiloval. Bohužel mě velmi nemile překvapila absence loketní opěrky. Na žádném českém ani zahraničním fóru jsem se o ní nic nedozvěděl a osobně zajít do českobudějovické pobočky SUZUKI, která se pyšní "legendární" image, nemám odvahu. Dámy a pánove, jak je to prosím s loketní opěrkou? Opravdu ve výbavě není? Pro mě naprostý základ v každém autě:-(
Suzuki v Ostravě loketní opěrky montuje dodatečně a jsou OK.
Loketní opěrka tam opravdu není. Dá se pořídit jako originál příslušenství za +-6tis.
"Loketni operka" je aj neoriginalna a zda sa lepsia ako original - da sa na nej nastavit aj sklon, ma v sebe priestor na mince a vyberatelne kozene puzdro na mobil alebo doklady:http://www.autobiznis.sk/product/laktova-opierka-a... ...
nechapu proc ty nove auta majiou takove motorizace slabe, uz jen proto bych si nove auto nekoupit, V8 :D
Přesně tak V8 zří mě! To radši pořádnej motor kterej vydrží. Lze sehnat fakt dobrý auto když člověk poctivě vybírá. I v těch áčkách toho maj dost na výběr. V8 sice míň ale možná bych i slevil na V6! Show must go on!
Mazda jde na kvalitě dolů, stejně jako ostatní automobilky, stále, ale nabízí za utrácené peníze trochu více. Mám novou Mazdu 6 a to co jsem utratil u Mazdy, bych měl u Škodovky slušně vybavenou Rapidku a to jsme trochu někde jinde.
Je to už hezčí. Soused má na chatě ten starší model koupený někde v áčkách. Občas s ním jedu v zimě na nákup. Musím uznat že mne taky napadlo si suzinu koupit. I ty ojetý Vitary si drží ale cenu. Jen holt sehnat s maxi výbavou. Nová nejlevnější nebude takže mi nezbývá nic jiného.
testovany bol az na 150kw. samozrejme do vyroby to s takym vykonom nepojde
V tomhle směru já se těším na otestování CX3 4x4 s 2.0 Skyactiv-150PS....s šestikvaltem......už příští týden, hami yami :-P
Mazda CX3 - dvojliter, OK, dizajn OK, športovejšie ako Vitara Ale - vyššia spotreba, menší priestor vnútri, sedí sa v tom ako vo Fabii, = má to byť SUV ale podľa mňa to je kombi, multimediálny systém nechutne prilepený zhora na palubnú dosku atď. "Dlouháni" zapomeňte na CX3.
souhlas
zlaté auticko s nizkou spotrebou,už dnes vzhladom na komplik diesle a turbo motory sa neoplatí kupovať pre kazy resp potom drahé opravy...takže turbo motory nech idú do hája...B-]
tento rok pride aj turbo motor. videl som 102 prototyp na vlasne bulvy ;-)
Uff, nespekuloval bych, počkal bych. Ale jestli to tak bude, tak já moc nadšení nesdílím...běžte si zkusit 1.4T od Opelu (resp.Chevy Mokka). Jízdní projev velmi rozpačitý, zato spotřeba (ta skutečná) o 2l nahoře. To jsou moje osobní zkušenosti z loňska a srovnání spotřeby s malou SX4 (1.6 4x4 88kW 156Nm-jé to je náhoda, stejné jako ten nový benzín :-DPS: A že by měl 1.4T nižší servisní náklady, tak tomu asi uvěří jen v Bruselu.pápá lála
Mám stejnou zkušenost.
Jaký motor to bude?
Bolo nam povedane ze 1.4
Tak to bude 1.4 od Fiatu. Stejne 120 kuni jenom vic Nm.
V článku se píše - 136k a 220nM.
KONSTRUKCIA SUZUKI
V číně ho už maji http://indianautosblog.com/2015/05/suzuki-sx4-s-cros... ...
Autor by si měl skočit oživit angličtinu!Žádnou chybu a seznam nefunkčností na displeji po výletě v trávě NEMÁ! Je to jen strohé info, že pokud chce 4x4-zamknout, tak má nejdřív otočit na režim SNIH!Holt někdy je problém i mezi volantem a sedačkou :-)Za mě 1* byl sem srovnat s Fiat 500XL(což je jejich potomek Sedici) a tam je to opravdu tragedie 4x4 je 200t dražší a 100let staré čudlíky a vrzající ovladače vydávají za design! Děs-běs, tohle si podle mě za ty prachy na nic nehraje. Zimy trávím v Peci pod Sněžkou el.4x4 mi zatím vždycky vystačila. Motory jsou jen 2, ale zaplaťbůh že zmizel Fiatácký MultiJet brrr.čus bus, však trh ukáže, ale jen pro zajímavost na západ od nás (už D sou ceny jinde..o hodně výš, tak bych se toho srovnání zase moc nebál :-)
Presne, Lock funguje len v rezime Snow and Mud.V dnesnej dobe ked je internet plny staznosti ze motory 1, 1,2 alebo 1,4 s turbom rychlo umieraju tak Suzuki co urobi? - pouzije modernizovanu osvedcenu benzinovu atmosfericku 1,6-ku overenu casom. Presne toto som hladal a preto som nekupil napriklad Yeti.Mám Vitarku vo výbave Elegance 4x4, predajca mi vysiel v ustrety a za symbolicku cenu som dokupil laktovu opierku do stredu + zimne prezutie 4 kolesa 16" so senzormi tlaku + este taky kus plastu na nakladaciu hranu kufra. A rezerva sa dokupit sa tiez da, sice len dojazdova ale da.Spotreba zatial za 1* - povedal by som ze je to benzinak s dieselovou spotrebou. Doteraz mam 5,6l/100km ale motor je v zabehu.K multimedialnemu systemu - ja ho ovladam z volantu a je len dobre ze okolo displeja nema spustu tlacitok a cudlikov. Dotykovu obrazovku vyuzivam len pre ovladanie navigacie - tam by mi tie cudliky aj tak nepomohli.Co Vitare vytykam - nevie slovensky alebo cesky. Koncom roka ale ma prist upgrade s doplnenim jazyka.
Dodnes najazdené 8700km. Vynuloval som meranie spotreby a najazdil na dialnici cez 1400km+100km mimo dialnice, spotreba isla riadne hore - chvilami bola aj 7litrov/100km. Po skonceni cesty bola priemerna spotreba 6,6litra na 100km.
Najazdených 5500km, spotreba sa ustálila na 5,7l/100km ale už bola medzitým aj 6,2l/100km.Fabia MPI 1,4 mi zoberie cez 7l/100km - ale je stále na diaľnici.
Hlásim sa znova, mám najazdené necelých 3500km, z toho asi 1000km diaľnica, zbytok bežné cesty a obce. Jazdím prevažne krátke trasy. Spotreba stúpla na 5,8l/100km. Na diaľnici sa snažím neprekračovať max. povolenú rýchlosť, auto na to nie je stavané, má len 5 kvaltov a pri 130km/h točí nejakých 3300ot/min. Naproti tomu na okreskách rýchlosť až tak nedodržujem, obvykle 100-110km/h - nebonznite ma :-D .
Tak 500 XL je Van, a nema 4x4, a vo Vitare, je Fiat motor 1.6 MultiJet..
No jo, čekal sem to. Chybička se vloudila myslel sem 500X(což ale myslím všichni pochopili :-). A jinak nafta mě moc nezajímá, ale 1.6DDiS nemá s 1.9 a 2.0MultiJet nic společnýho!
500X je nastupce Sedici potazmo SX4 co to ma s Vitarou. A vrzajici cudliky me taky pobavily.
hm,s tymi hovadinami ako nastavenie motora tlacitkami nech uz konecne ekoteroristi idu do....krucinal, ved kolko tomu dam, tolko to pojde, naco to zbytocne umelo dusit a potom nutne tlacit pedal az na podlahu?! Nechcu zrovna este pre istotu pridat este tri/styri dalsie tlacitka, pre istotu kazde inej farby a pred kazdym sa to bude pytat 'a naozaj, a uplne fakt naozaj a na ten posledny nieco ako 'naozaj absolutne nechces eko, co sa tak radsej prijemne ekologicky rozplacnut o protiiduci kamion, prospejes tym planete? ?????Inak auto pekne, pojdem si to najblizsie kuknut nazivo. Stacila by mi uplne jednoducha benzinova dvojkolka....
když ti stačí dvojkolka tak si kup MPV pozére
Právě jsem si ji byl prohlédnout osobně v salonu a můžu říct, že mě vůbec neoslovila. Nejede špatně, ale je to taková levně vypadající krabice.
Musíš si vybrat ti správnou barvu.Zase nakonec žádný problém s DPF.Němci ten filtr budou smrkat tenhle rok už i do benzíňáku.Po zkušenostech s filtrem DPF budu raději jezdit s |Vitarou 4x4.
co by nebol problem. Problem je, ze cena je hodne prestrelena za tu lacnotu :-(
To auto se povedlo..:-):-):-):-)
Ale bez rezervy to u mě prohrálo.
Dojazdove koleso za 25350 forintov, cca 80Eurhttps://www.suzukialkatresz.com/Suzuki-Vitara-2015-SX4-S-... ... zdvihak cca 5000 forintov, ulozny box plus pridrzna skrutka tiez cca 5000Spolu za 120Eur
Rezervu si můžeš přikoupit, žádný problém, místo tam na ni je.
Hindopichu :-D
za co ty mínusy?? Rezervu and nikdo nemění, apoň ženy určitě ne, a raději volají asistenční služby nebo chopka...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.