TEST Suzuki Swift Sport: Kluci se baví, holky budou čumět!

fanda rs  |  04. 09. 2019 11:09

To je ale zlutasek vykon nic moc ..ale v pomeru k vaze Swiftu je to zajimave.. a cena pod pul mice? Vzdycky me potesi zprava typu "hothatch" ..a ze male hohatche tu snad jeste nejaky cas budou. Panove tohle je takova radost mit pro sebe male raubirske svezeni Ja se toho snad nikdy nenabazim. A to uz je mi prosim ctyricet tak jezdim o dost klidneji.

Odpovědět  |   | 
JosVerstapen  |  04. 09. 2019 12:08

Tak to teda klobouček za toto auto. Uf to se parádně četlo s těmi emocemi.
Díky moc za test

Odpovědět  |   | 
Petrolmil  |  04. 09. 2019 12:12

Se sportem je hezké svezení, má zajímavou výbavu ale proboha za necelých půl milionu dostanete bakeliťák. Kdyby alespoň ta palubní deska byla z měkčeného plastu tak ok. A zadní náprava je taky za trest, auto odskakuje a na narovnostech je docela nejisté. To za půl milionu nejde udělat něco lepšího? Škoda byl by to zajímavé ale takhle je to jen lepší Swift a ten fakt za tu cenovku nestojí.

Odpovědět  |   | 
.  |  04. 09. 2019 12:32

Co pořád všichni máte proti tvrdému plastu na palubce? Mám sice u každého auta měkčený, ale kdyby byl tvrdý, bylo by mi to jedno. Pokud by např. nějak nevrzal. Já se ho dotknu jenom když např. čistím přední sklo a potom se ho taky musím dotknout při údržbě protože vyžaduje větší péči než tvrdý, který si zachovává nový vzhled několkanásobně delší dobu.

Odpovědět  |   | 
Evžen Sadílek  |  05. 09. 2019 07:51

Hmm, tak máš asi potlačeny vjemy tohoto druhu a půjde ti zase něco jiného. Kvalitu materiálu poznáš už vizuálně. Na oblečení nebo povrchu stavebních materiálů přece též rozeznáš kvalitu a podle toho to na tebe působí. Levné materiály ve voze dělají méně útulno.

Odpovědět  |   | 
WP  |  04. 09. 2019 12:54

Nevím, jestli svůj koment myslíš vážně nebo z legrace. Taky nevím, který z konkurentů (výrazně dražších) používá vzadu multilink. Stejně tak nevím, že by někdo v kategorii supermini hýřil měkčenými plasty.
Hbité, rychlé, lehké auto za půl míče? No hurá! Kdo to má?

Odpovědět  |   | 
Piccus  |  04. 09. 2019 13:13

VW, Renault, Opel, Alfa Romeo, Fiat ...

Odpovědět  |   | 
WP  |  06. 09. 2019 13:07

Napiš ceny a motorizace...

Odpovědět  |   | 
bob  |  04. 09. 2019 12:54

Swift a vůbec celkově Suzuki je jedna z nejvíc podceňovaných značek. Nevím co proti tomu lidi mají, možná je to kvůli tomu, že si nemůžete pořádně vybrat výbavu (jako jsme na to v EU zvyklí), ale tak to prostě Japonci mají...

Odpovědět  |   | 
homer  |  04. 09. 2019 13:46

naopak suzuki chce a dostava za trictvrtecni auta plne ceny - akorat tech moulu co si toho nevsimli neni dost

Odpovědět  |   | 
lepa lepra  |  04. 09. 2019 14:01

Me to tak neprijde. Sice sam zadne Suzuki nemam, ale lidi v okoli, kteri jej poridili, jsou nadmiru spokojeni. Takze pokud by mela byt spokojenost bernou minci, je na tom Suzuki dost dobre. Hodne dela i to, ze leckdo muze mit podle cen konkurence pocit, ze pod pul mice nelze vyrobit neco, co realne jezdi.

Odpovědět  |   | 
homer  |  04. 09. 2019 17:10

Ja pisu o velikosti aut suzuki - ta vubec neodpovida cene. Asi se inspirovali u bot - trojky az jedenactky za jednu cenu tak to zkusime taky.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  04. 09. 2019 17:29

Žádné auto neodpovídá ceně, jde o to jaké vlastnosti požaduješ. Jde ji o velikost... musíš jinam. Pokud o spolehlivost, vybavenost a jízdní vlastnosti, nemá asi moc konkurenci.

Odpovědět  |   | 
homer  |  05. 09. 2019 08:24

jak píše pan Vaněk pode mnou je to prostě za ty prachy málo železa

Odpovědět  |   | 
Vašek  |  04. 09. 2019 17:37

S tímto autem jsem měl potěšení být 14 dní. Je to zábavné auto, které Vás řidičsky potěší. Bohužel má taky výrazné nedostatky: nestabilní podvozek na podélných nerovnostech či mokré vozovce (i Fabie má lepší stabilitu), nepoužitelné asistenty včetně zpětné kamery, infotaiment, na zadní sedadla se nevleze sedačka pro větší dítě. Spotřeba je královská 6.5l na 100 km po cca 1500 km a sedadla jsou úžasné pohodlná i pro mou výšku 190 cm.

Odpovědět  |   | 
Petr Vaněk  |  04. 09. 2019 23:45

Auto nápadité, hravé a zřejmě i technicky celkem hodnotné. Ale za ty peníze mi to přijde málo železa, škoda že není o chloupek větší. Přecejen takhle malá auta už dneska tolik netáhnou a pokud jo, tak leda cenou, což tady padá. Jinak příjemné oživení.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  05. 09. 2019 18:12

Je to paradox. V roce 2010 jsem pořídil Corsu GSi s 1.6T 110 kW za 400.000,-. Když se podívám dnes, co se dá za tyhle peníze pořídit, tak se mi chce brečet. Zmar všech zmarů. Ke Swišti asi tolik, páč se nerad opakuju, za ty peníze je to nesmysl.

Odpovědět  |   | 
ACE  |  05. 09. 2019 21:51

To asi ano, ale byla o nějakej metrák prdelatější a ve výbavě (s nadsázkou) byly okýnka v elektrice a abs.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  06. 09. 2019 06:59

ACE: No to je ale právě ten největší hřeb do rakve Swišti, protože při provozní hmotnosti 1250 kg má úplně stejné výkonové parametry. 0-100 za 8.1 s a maximálka 210 km/h. Proto se vždycky musím smát, když někdo adoruje hmotnost u Swiště. K čemu mu to je, když má parametry jak 10 let stará těžká ludra? Výbavou je Swišť samozřejmě jinde, to nepopírám, ale já ji nepotřebuju, takže to pro mě není argument. Minulá generace za 380.000,- dávala všechen smysl světa.

Odpovědět  |   | 
WP  |  06. 09. 2019 13:08

Jest.i nepoznáš rozdíl dvou metráků, tedy cca 20% hmotnosti auta na první zatočenější silnici, pak máš pravdu, že tam, pro tebe osobně žádná výhoda není.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  06. 09. 2019 14:03

WP: To snad ani nejde nepoznat rozdíl 200 kg, ne? Nějakou záhadou jsi našel v mém textu něco, co tam není. Já pouze narážím na fakt, že když už to auto váží tunu, tak by se to mělo odrazit na jízdních výkonech. Pro mě to je prostě promarněná tuna a ještě k tomu předražená. Protože oproti předchozí generaci tam není rozhodně nic tak závratného co by ospravedlnilo těch 100 litrů navíc.

Odpovědět  |   | 
666  |  06. 09. 2019 19:52

Pokud posuzuje podle "0-100 za 8.1 s a maximálka 210 km/h", tak jste vůbec nepochpil filozofii tohoto auta....a pak je to "prostě promarněná tuna a ještě k tomu předražená."

Doporučuji zaplout ke koncernu VW, který se specializuje na honění papírových hodnot...

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  06. 09. 2019 20:26

666: Mile rád odpovím, neposuzuji. To byly pouze 2 příklady z mnoha, které jsi záměrně vytrhl z kontextu a na základě nich děláš konspirační závěry. Nicméně když už chceme porovnávat, tak porovnávejme na základě faktů, tvrdých dat, čísel, hodnot, atd. a ne na základě nezměřitelných dojmů, pocitů, filozofie, abstrakce, atd.

Odpovědět  |   | 
666  |  06. 09. 2019 20:55

"Nicméně když už chceme porovnávat, tak porovnávejme na základě faktů, tvrdých dat, čísel, hodnot, atd. a ne na základě nezměřitelných dojmů, pocitů, filozofie, abstrakce, atd. "

Tohle je vhodné na dvě věci - porovnávání délky přirození a na okruh. Tohle je hravé auto na okresky, kde vám má dělat radost.

Co při souloži...taky to s partnetkou porovnáváte podle toho, kdo se tolikrát udělal a jak dlouho to trvalo, aby to bylo měřitelné?

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  06. 09. 2019 21:30

666: I moje o 200 kg těžší Corsa je hravá a dělá mi radost. Se Swištěm minulé generace mám něco odježděno a taky byl hravý a dělal mi radost. V podstatě každý Warm/Hot Hatch je svým způsobem hravý a dělá radost.

Odpovědět  |   | 
666  |  07. 09. 2019 08:30

Jsem rád, žeto vidíme stejně.

V ČR sice na to defekuje bílý tesál, pokud chcete měřitelný rozdíl, tak diskutovaná Corsa bude v zátěži bude daleko více zatěžovat řidiče za vámi nespálenými uhlovodíky.

Odpovědět  |   | 
Shimi  |  07. 09. 2019 09:14

666: Kdybychom to viděli stejně, tak naše diskuze vůbec nevznikne. Takže ne, nevidíme to stejně Já se ti jenom snažím vysvětlit, že to, co někteří adorují na SSS (hravost, úsměvy, filozofie auta, bla, bla, bla) není pouze výsadou SSS, ale že tohle svým způsobem nabídne každé auto. Je to jenom o úhlu pohledu. Ale rozdíl nastává ve chvíli, kdy se zaměříme na tvrdá data. A tam se ta neotřesitelná aura SSS najednou rozplyne jako pára nad hrncem.

Odpovědět  |   | 
666  |  08. 09. 2019 11:26

"že tohle svým způsobem nabídne každé auto. "
To jistě, ale jde o to jakým způsobem.

"Ale rozdíl nastává ve chvíli, kdy se zaměříme na tvrdá data."
Samozřejmě k tomu můžete přistupovat jako k německému pornu, ale pak tam musíte také započítat to, že Swift do větší zátěže udrží stechiometrickou směs, což 10 let stará Corsa nezvládne. Schválně zkuste chvíli čuchat to, čím obtěžujete lidi za sebou.

"A tam se ta neotřesitelná aura SSS najednou rozplyne jako pára nad hrncem."
Já myslím, že cena odpovídá hlavně vzhledem k výbavě. Samozřejmě lze uvážit osobní prefence a zvolit silnější, ale holobytnější Polo za podobné peníze.

Odpovědět  |   | 
tairo  |  09. 09. 2019 20:58

Mám lehce přes 3 měsíce, najeto cca 9.000 km a každý z nich byl zatím radost.

Spousta lidí bude nadávat na cenu, další na turbo, další na plasty, atd. Jsem rád, že je to auto takové, jaké je. Je totiž své. Nevnucuje se, neřve do světa svou sílu, nesnaží se nalákat super cenovkou. Prostě si jen najde své majitele a ti budou šťastní. Nebude jich moc, z mého pohledu naštěstí. Takto budu mít alespoň radost vždy, když uvidím nějaký druhý, že si někdo udělal stejnou radost a našel v tom autě to kouzlo...

Odpovědět  |   | 
suza  |  31. 12. 2019 01:12

Mám 8 měsíců a naprostá spokojenost. DO PÍSMENE POTVRZUJI TO CO JSI NAPSAL.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG: Hodně rychlá horská turistika

Škoda Superb Scout 2.0 TSI 4x4 DSG

Nabídka verzí Škody Superb je teď nejširší v historii. Jednou z nich je i oplastovaný Scout, který u tohoto modelu slaví premiéru. Vyplatí se o něm uvažovat, nebo jsou lehce přizvednuté kombíky v době vzestupu vozů SUV už přežitkem?

21.  1.  2020 | Jan Mička | 73 příspěvků
Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 70 příspěvků

Nejčtenější články

Slavný český závodník prodává svůj dům na kolech. Má obrovský motor a 9 postelí

Slavný český závodník prodává svůj dům na k…

Pět televizí, devět postelí, koupelna, záchod a vůně poháru mista Evropy tahačů v ceně!

včera | | 22 N/A
Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 18 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň se vyšplhá až na 20 tisíc euro

Francie jde tvrdě proti SUV. Ekologická daň…

Velké, žíznivé a „špinavé“ SUV budou pro Francouze stále nákladnější představou. Od nového roku chce tamní vláda ještě zpřísnit ekologickou daň za nákup takových vozidel.

27.  12.  2019 | | 316 N/A