TEST Suzuki S-Cross 1.0 BoosterJet: I tříválec umí být tichý

sumi  |  10. 04. 2018 16:43

Bohužel je auto stále škaredé..
Původní SX4 jako dvojče italského Fiatu Sedici byla designovým skvostem..
Tohle už vzniklo bez italů a je to vidět..
Nedivím se , že prodeje třeba proti Nissanu Qashqai jsou ubohé..
Škoda..
Víc se mi líbí Suzuki Vitara..ta má zase ale interier jen z tvrdých plastů..a verze Grand nyní zcela chybí.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  10. 04. 2018 22:57

Není to tak důležitý, ale Qashqai je jiná kategorie SUV, ale hlavně - Nissan je u nás silně reexportní značka, takže čísla, co uvádí, jsou reexportem silně ovlivněna. A upřímně - kolik Qashqaů potkáváš?

PS: taky patříš mezi lízače plastů v interiéru? Auto jezdí na plasty?

Odpovědět  |   | 
parcialni postacka  |  11. 04. 2018 10:01

Tvrde plasty jsou jen v tech mistech, se kterymi clovek bezne neprichazi do kontaktu. Mista, kterych se posadka bezne dotyka, jsou dusledne z mekcenych plastu. Podle meho na tom prilis nesejde, ale bylo by fajn tuto vec uvest na pravou miru.

Odpovědět  |   | 
E15  |  10. 04. 2018 18:19

to je designově tak odporné, že si to už jako funglovka říká o sešrotování . Naštěstí toho nejezdí mnoho, ale pár už jsem jich viděl...

Odpovědět  |   | 
 |  10. 04. 2018 18:23

Ty máš určitě ochcávku

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 04. 2018 19:08

Mozno nie. Znaciek na vyber je tak vela, ze to Vasu debilitu presahuje o Hawkingov osemnasty rozmer chapania antihmoty a vsetkeho existencneho casopriestoroveho rozmeru vobec.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  12. 04. 2018 12:11

Verze před FL se mi celkem líbila ale toto je vážně na odvoz do šrotu.

Odpovědět  |   | 
miki  |  10. 09. 2018 18:28

Mne naopak. Je to nápaditejšie a krajšie. Suzuki má u nás veľmi dobré predaje a na rozdiel od kupcov QQ sú tí od Suzuki aj spokojnejší.

Odpovědět  |   | 
ostravak  |  21. 11. 2018 16:43

Kde bydlíte. U nás jich jezdí dost.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 04. 2018 19:05

Dizajn sa mi nepozdava. Ale co uz, je to osobna vec. Spotreba 7l+ na dialnici nie je nic mimoriadne (to nie je perpetuum mobile), ale zarazila ma ta panika pri stupani a nedostatku pary. Nasa notoricky znama a navyse eko-sk.rvena 1.6 75BFQ tuto disciplinu zvlada s nalozenymi 600kg+, ide na nejakych 4ooo otackach (ano, dostala aj takuto nakladacku). Bude sa trapit, mate pedal az v zemskom plasti, ale da to a nepusti. Problemom je potom to, co som uz davno avizoval: sprevodovanie. Ak auto nedosahuje maximalku v maxime vykonu, ma problem. A nijake ekozvasty o spotrebe ma neucicikaju, pretoze ta nasa vykopavka tuto disciplinu dava na 7.5 pri tej rychlosti a plne nalozena.

Odpovědět  |   | 
aaabbbccc  |  10. 04. 2018 20:35

Problem s pochopenim textu ?
Testoval sa slaby jednolitrovy trojvalec, to na dialnici naozaj nebude trhac asfaltu. Ako bolo v teste uvedene, na nakupy do Kauflandu a jazdenie okolo komina to bohato staci, prilezitostna jazda na dialnici sa s tym da zvladnut.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  11. 04. 2018 18:16

Lenze ten R3 podla parametrov by mal mat na dialnici lepsie predpoklady ako slabsi a o 4 dekady (mechanicky) starsi motor z mojho porovnania. Problem s chapanim fyziky?

Odpovědět  |   | 
miki  |  10. 09. 2018 18:27

Nepochopil si to ty. Tester nikde nepíše že to auto v kopci spomalí v prípade že dáš pedál do podlahy. Toho sa obávať netreba. A samozrejme že ten motor je niekde inde ako tá 30 ročná 1.6. Japonci robili turbo 3 valce v čase ked v škodovke kreslili Favorita.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  10. 04. 2018 20:59

Za kolko jazdi kašlať 1.2 tce na diaľnici?

Odpovědět  |   | 
kaškaj  |  11. 04. 2018 08:44

tacho 130km/h 7,5l

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Volkswagen Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant: Nejlepší jízda na trhu?

VW Golf 1.5 eTSI DSG R-Line Variant

Volkswagen Golf Variant prodělal mezigeneračně více změn, než se může na první pohled zdát. Vyzkoušeli jsme sportovněji střiženou verzi R-Line se 150koňovým turbobenzinem a popravdě toho není moc ke kritizování.

včera | Jan Mička
TEST Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8: Originál, kapitola druhá

Citroën C4 1.5 BlueHDi EAT8

Nová generace C4 zcela odhodila zátěž minulosti a přichází s vlastním odlišným pojetím kompaktního hatchbacku. Novoty jsou v tomto případě vítané.

11.  4.  2021 | Richard Herbich | 12 příspěvků
S Audi e-tron GT quattro poprvé v Česku: Zlato, dneska se radši nemaluj

Audi e-tron GT quattro

V rámci přivítání žhavé novinky na českém trhu nás české zastoupení Audi pozvalo na první projížďku s modelem e-tron GT. Vzali jsme si základní specifikaci.

8.  4.  2021 | Vladimír Kadera

Nejčtenější články

Lada Niva Travel je už k mání i v Česku. Není drahá, technika off-roadu jí nechybí

Lada Niva Travel je už k mání i v Česku. Ne…

Pokud byste chtěli novou Ladu taky v Česku, nezávislý dovozce z Brna vám klidně splní přání.

6.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
4x4Ruská autaCenyLada
Vzácná Tatra JK 2500 je nádherný skvost z Československa. Nikdo neví, kde je teď

Vzácná Tatra JK 2500 je nádherný skvost z Č…

Kupé s tvary tehdejší evropské sportovní smetánky byste mohli nazvat nejhezčím autem Československa.

27.  3.  2021 |
Daniel Fuglevič
TatraSportovní autaRetro
Nádherná Škoda 440 Karosa měla být jen experiment. Navzdory osudu žije dodnes

Nádherná Škoda 440 Karosa měla být jen expe…

Experimentování může občas vyústit i v jednu z nejhezčích škodovek vůbec. Přitom z Mladé Boleslavi vlastně úplně nepochází.

10.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
ŠkodaKabrioletyRetro
Škoda Felicia VR6 byla skvělý zakázkový speciál. Od VW nepoužila jen silný motor

Škoda Felicia VR6 byla skvělý zakázkový spe…

Vzpomínáme na siláckou „felinu“, která byla neúmyslnou předzvěstí budoucích sportovních modelů Škody.

19.  3.  2021 |
Daniel Fuglevič
Škoda FeliciaHot HatchRetro
Legendární Slovenská strela podstupuje ostré testy. I na trati je krásná, podívejte

Legendární Slovenská strela podstupuje ostr…

Rozsáhlá renovace je v těchto dnech zakončována testováním v provozu. Rudý vlak totiž nečeká pouze stání v muzeu.

7.  4.  2021 |
Daniel Fuglevič
RenovaceTatraVideo