TEST Suzuki S-Cross 1.0 BoosterJet: I tříválec umí být tichý

15 komentářů

Znalec
10. dubna • 20:59

Za kolko jazdi kašlať 1.2 tce na diaľnici?

kaškaj
11. dubna • 8:44

tacho 130km/h 7,5l

Anti-automat
10. dubna • 19:05

Dizajn sa mi nepozdava. Ale co uz, je to osobna vec.
Spotreba 7l+ na dialnici nie je nic mimoriadne (to nie je perpetuum mobile), ale zarazila ma ta panika pri stupani a nedostatku pary. Nasa notoricky znama a navyse eko-sk.rvena 1.6 75BFQ tuto disciplinu zvlada s nalozenymi 600kg+, ide na nejakych 4ooo otackach (ano, dostala aj takuto nakladacku). Bude sa trapit, mate pedal az v zemskom plasti, ale da to a nepusti.
Problemom je potom to, co som uz davno avizoval: sprevodovanie. Ak auto nedosahuje maximalku v maxime vykonu, ma problem. A nijake ekozvasty o spotrebe ma neucicikaju, pretoze ta nasa vykopavka tuto disciplinu dava na 7.5 pri tej rychlosti a plne nalozena.

aaabbbccc
10. dubna • 20:35

Problem s pochopenim textu ?
Testoval sa slaby jednolitrovy trojvalec, to na dialnici naozaj nebude trhac asfaltu. Ako bolo v teste uvedene, na nakupy do Kauflandu a jazdenie okolo komina to bohato staci, prilezitostna jazda na dialnici sa s tym da zvladnut.

Anti-automat
11. dubna • 18:16

Lenze ten R3 podla parametrov by mal mat na dialnici lepsie predpoklady ako slabsi a o 4 dekady (mechanicky) starsi motor z mojho porovnania.
Problem s chapanim fyziky?

miki
10. září • 18:27

Nepochopil si to ty. Tester nikde nepíše že to auto v kopci spomalí v prípade že dáš pedál do podlahy. Toho sa obávať netreba. A samozrejme že ten motor je niekde inde ako tá 30 ročná 1.6. Japonci robili turbo 3 valce v čase ked v škodovke kreslili Favorita.

E15
10. dubna • 18:19

to je designově tak odporné, že si to už jako funglovka říká o sešrotování :-D. Naštěstí toho nejezdí mnoho, ale pár už jsem jich viděl...

ostravak
21. listopadu • 16:43

Kde bydlíte. U nás jich jezdí dost.

Milhaus
12. dubna • 12:11

Verze před FL se mi celkem líbila ale toto je vážně na odvoz do šrotu.

miki
10. září • 18:28

Mne naopak. Je to nápaditejšie a krajšie. Suzuki má u nás veľmi dobré predaje a na rozdiel od kupcov QQ sú tí od Suzuki aj spokojnejší.

10. dubna • 18:23

Ty máš určitě ochcávku

Anti-automat
10. dubna • 19:08

Mozno nie. Znaciek na vyber je tak vela, ze to Vasu debilitu presahuje o Hawkingov osemnasty rozmer chapania antihmoty a vsetkeho existencneho casopriestoroveho rozmeru vobec.

sumi
10. dubna • 16:43

Bohužel je auto stále škaredé..:-(
Původní SX4 jako dvojče italského Fiatu Sedici byla designovým skvostem..
Tohle už vzniklo bez italů a je to vidět.. :-/
Nedivím se , že prodeje třeba proti Nissanu Qashqai jsou ubohé..
Škoda..
Víc se mi líbí Suzuki Vitara..ta má zase ale interier jen z tvrdých plastů..a verze Grand nyní zcela chybí.

Roman
10. dubna • 22:57

Není to tak důležitý, ale Qashqai je jiná kategorie SUV, ale hlavně - Nissan je u nás silně reexportní značka, takže čísla, co uvádí, jsou reexportem silně ovlivněna. A upřímně - kolik Qashqaů potkáváš?B-]PS: taky patříš mezi lízače plastů v interiéru? Auto jezdí na plasty?

parcialni postacka
11. dubna • 10:01

Tvrde plasty jsou jen v tech mistech, se kterymi clovek bezne neprichazi do kontaktu. Mista, kterych se posadka bezne dotyka, jsou dusledne z mekcenych plastu. Podle meho na tom prilis nesejde, ale bylo by fajn tuto vec uvest na pravou miru.

Doporučujeme

Články odjinud