TEST Suzuki S-Cross 1.0 BoosterJet: I tříválec umí být tichý

sumi  |  10. 04. 2018 16:43

Bohužel je auto stále škaredé..
Původní SX4 jako dvojče italského Fiatu Sedici byla designovým skvostem..
Tohle už vzniklo bez italů a je to vidět..
Nedivím se , že prodeje třeba proti Nissanu Qashqai jsou ubohé..
Škoda..
Víc se mi líbí Suzuki Vitara..ta má zase ale interier jen z tvrdých plastů..a verze Grand nyní zcela chybí.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  10. 04. 2018 22:57

Není to tak důležitý, ale Qashqai je jiná kategorie SUV, ale hlavně - Nissan je u nás silně reexportní značka, takže čísla, co uvádí, jsou reexportem silně ovlivněna. A upřímně - kolik Qashqaů potkáváš?

PS: taky patříš mezi lízače plastů v interiéru? Auto jezdí na plasty?

Odpovědět  |   | 
parcialni postacka  |  11. 04. 2018 10:01

Tvrde plasty jsou jen v tech mistech, se kterymi clovek bezne neprichazi do kontaktu. Mista, kterych se posadka bezne dotyka, jsou dusledne z mekcenych plastu. Podle meho na tom prilis nesejde, ale bylo by fajn tuto vec uvest na pravou miru.

Odpovědět  |   | 
E15  |  10. 04. 2018 18:19

to je designově tak odporné, že si to už jako funglovka říká o sešrotování . Naštěstí toho nejezdí mnoho, ale pár už jsem jich viděl...

Odpovědět  |   | 
 |  10. 04. 2018 18:23

Ty máš určitě ochcávku

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 04. 2018 19:08

Mozno nie. Znaciek na vyber je tak vela, ze to Vasu debilitu presahuje o Hawkingov osemnasty rozmer chapania antihmoty a vsetkeho existencneho casopriestoroveho rozmeru vobec.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  12. 04. 2018 12:11

Verze před FL se mi celkem líbila ale toto je vážně na odvoz do šrotu.

Odpovědět  |   | 
miki  |  10. 09. 2018 18:28

Mne naopak. Je to nápaditejšie a krajšie. Suzuki má u nás veľmi dobré predaje a na rozdiel od kupcov QQ sú tí od Suzuki aj spokojnejší.

Odpovědět  |   | 
ostravak  |  21. 11. 2018 16:43

Kde bydlíte. U nás jich jezdí dost.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 04. 2018 19:05

Dizajn sa mi nepozdava. Ale co uz, je to osobna vec. Spotreba 7l+ na dialnici nie je nic mimoriadne (to nie je perpetuum mobile), ale zarazila ma ta panika pri stupani a nedostatku pary. Nasa notoricky znama a navyse eko-sk.rvena 1.6 75BFQ tuto disciplinu zvlada s nalozenymi 600kg+, ide na nejakych 4ooo otackach (ano, dostala aj takuto nakladacku). Bude sa trapit, mate pedal az v zemskom plasti, ale da to a nepusti. Problemom je potom to, co som uz davno avizoval: sprevodovanie. Ak auto nedosahuje maximalku v maxime vykonu, ma problem. A nijake ekozvasty o spotrebe ma neucicikaju, pretoze ta nasa vykopavka tuto disciplinu dava na 7.5 pri tej rychlosti a plne nalozena.

Odpovědět  |   | 
aaabbbccc  |  10. 04. 2018 20:35

Problem s pochopenim textu ?
Testoval sa slaby jednolitrovy trojvalec, to na dialnici naozaj nebude trhac asfaltu. Ako bolo v teste uvedene, na nakupy do Kauflandu a jazdenie okolo komina to bohato staci, prilezitostna jazda na dialnici sa s tym da zvladnut.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  11. 04. 2018 18:16

Lenze ten R3 podla parametrov by mal mat na dialnici lepsie predpoklady ako slabsi a o 4 dekady (mechanicky) starsi motor z mojho porovnania. Problem s chapanim fyziky?

Odpovědět  |   | 
miki  |  10. 09. 2018 18:27

Nepochopil si to ty. Tester nikde nepíše že to auto v kopci spomalí v prípade že dáš pedál do podlahy. Toho sa obávať netreba. A samozrejme že ten motor je niekde inde ako tá 30 ročná 1.6. Japonci robili turbo 3 valce v čase ked v škodovke kreslili Favorita.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  10. 04. 2018 20:59

Za kolko jazdi kašlať 1.2 tce na diaľnici?

Odpovědět  |   | 
kaškaj  |  11. 04. 2018 08:44

tacho 130km/h 7,5l

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A