Za kolko jazdi kašlať 1.2 tce na diaľnici?
tacho 130km/h 7,5l
Dizajn sa mi nepozdava. Ale co uz, je to osobna vec.Spotreba 7l+ na dialnici nie je nic mimoriadne (to nie je perpetuum mobile), ale zarazila ma ta panika pri stupani a nedostatku pary. Nasa notoricky znama a navyse eko-sk.rvena 1.6 75BFQ tuto disciplinu zvlada s nalozenymi 600kg+, ide na nejakych 4ooo otackach (ano, dostala aj takuto nakladacku). Bude sa trapit, mate pedal az v zemskom plasti, ale da to a nepusti.Problemom je potom to, co som uz davno avizoval: sprevodovanie. Ak auto nedosahuje maximalku v maxime vykonu, ma problem. A nijake ekozvasty o spotrebe ma neucicikaju, pretoze ta nasa vykopavka tuto disciplinu dava na 7.5 pri tej rychlosti a plne nalozena.
Problem s pochopenim textu ?Testoval sa slaby jednolitrovy trojvalec, to na dialnici naozaj nebude trhac asfaltu. Ako bolo v teste uvedene, na nakupy do Kauflandu a jazdenie okolo komina to bohato staci, prilezitostna jazda na dialnici sa s tym da zvladnut.
Lenze ten R3 podla parametrov by mal mat na dialnici lepsie predpoklady ako slabsi a o 4 dekady (mechanicky) starsi motor z mojho porovnania. Problem s chapanim fyziky?
Nepochopil si to ty. Tester nikde nepíše že to auto v kopci spomalí v prípade že dáš pedál do podlahy. Toho sa obávať netreba. A samozrejme že ten motor je niekde inde ako tá 30 ročná 1.6. Japonci robili turbo 3 valce v čase ked v škodovke kreslili Favorita.
to je designově tak odporné, že si to už jako funglovka říká o sešrotování :-D. Naštěstí toho nejezdí mnoho, ale pár už jsem jich viděl...
Kde bydlíte. U nás jich jezdí dost.
Verze před FL se mi celkem líbila ale toto je vážně na odvoz do šrotu.
Mne naopak. Je to nápaditejšie a krajšie. Suzuki má u nás veľmi dobré predaje a na rozdiel od kupcov QQ sú tí od Suzuki aj spokojnejší.
Ty máš určitě ochcávku
Mozno nie. Znaciek na vyber je tak vela, ze to Vasu debilitu presahuje o Hawkingov osemnasty rozmer chapania antihmoty a vsetkeho existencneho casopriestoroveho rozmeru vobec.
Bohužel je auto stále škaredé..:-(Původní SX4 jako dvojče italského Fiatu Sedici byla designovým skvostem..Tohle už vzniklo bez italů a je to vidět.. :-/Nedivím se , že prodeje třeba proti Nissanu Qashqai jsou ubohé..Škoda..Víc se mi líbí Suzuki Vitara..ta má zase ale interier jen z tvrdých plastů..a verze Grand nyní zcela chybí.
Není to tak důležitý, ale Qashqai je jiná kategorie SUV, ale hlavně - Nissan je u nás silně reexportní značka, takže čísla, co uvádí, jsou reexportem silně ovlivněna. A upřímně - kolik Qashqaů potkáváš?B-]PS: taky patříš mezi lízače plastů v interiéru? Auto jezdí na plasty?
Tvrde plasty jsou jen v tech mistech, se kterymi clovek bezne neprichazi do kontaktu. Mista, kterych se posadka bezne dotyka, jsou dusledne z mekcenych plastu. Podle meho na tom prilis nesejde, ale bylo by fajn tuto vec uvest na pravou miru.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.