TEST Suzuki S-Cross 1.0 BoosterJet: I tříválec umí být tichý

sumi  |  10. 04. 2018 16:43

Bohužel je auto stále škaredé..
Původní SX4 jako dvojče italského Fiatu Sedici byla designovým skvostem..
Tohle už vzniklo bez italů a je to vidět..
Nedivím se , že prodeje třeba proti Nissanu Qashqai jsou ubohé..
Škoda..
Víc se mi líbí Suzuki Vitara..ta má zase ale interier jen z tvrdých plastů..a verze Grand nyní zcela chybí.

Odpovědět  |   | 
Roman  |  10. 04. 2018 22:57

Není to tak důležitý, ale Qashqai je jiná kategorie SUV, ale hlavně - Nissan je u nás silně reexportní značka, takže čísla, co uvádí, jsou reexportem silně ovlivněna. A upřímně - kolik Qashqaů potkáváš?

PS: taky patříš mezi lízače plastů v interiéru? Auto jezdí na plasty?

Odpovědět  |   | 
parcialni postacka  |  11. 04. 2018 10:01

Tvrde plasty jsou jen v tech mistech, se kterymi clovek bezne neprichazi do kontaktu. Mista, kterych se posadka bezne dotyka, jsou dusledne z mekcenych plastu. Podle meho na tom prilis nesejde, ale bylo by fajn tuto vec uvest na pravou miru.

Odpovědět  |   | 
E15  |  10. 04. 2018 18:19

to je designově tak odporné, že si to už jako funglovka říká o sešrotování . Naštěstí toho nejezdí mnoho, ale pár už jsem jich viděl...

Odpovědět  |   | 
 |  10. 04. 2018 18:23

Ty máš určitě ochcávku

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 04. 2018 19:08

Mozno nie. Znaciek na vyber je tak vela, ze to Vasu debilitu presahuje o Hawkingov osemnasty rozmer chapania antihmoty a vsetkeho existencneho casopriestoroveho rozmeru vobec.

Odpovědět  |   | 
Milhaus  |  12. 04. 2018 12:11

Verze před FL se mi celkem líbila ale toto je vážně na odvoz do šrotu.

Odpovědět  |   | 
miki  |  10. 09. 2018 18:28

Mne naopak. Je to nápaditejšie a krajšie. Suzuki má u nás veľmi dobré predaje a na rozdiel od kupcov QQ sú tí od Suzuki aj spokojnejší.

Odpovědět  |   | 
ostravak  |  21. 11. 2018 16:43

Kde bydlíte. U nás jich jezdí dost.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  10. 04. 2018 19:05

Dizajn sa mi nepozdava. Ale co uz, je to osobna vec. Spotreba 7l+ na dialnici nie je nic mimoriadne (to nie je perpetuum mobile), ale zarazila ma ta panika pri stupani a nedostatku pary. Nasa notoricky znama a navyse eko-sk.rvena 1.6 75BFQ tuto disciplinu zvlada s nalozenymi 600kg+, ide na nejakych 4ooo otackach (ano, dostala aj takuto nakladacku). Bude sa trapit, mate pedal az v zemskom plasti, ale da to a nepusti. Problemom je potom to, co som uz davno avizoval: sprevodovanie. Ak auto nedosahuje maximalku v maxime vykonu, ma problem. A nijake ekozvasty o spotrebe ma neucicikaju, pretoze ta nasa vykopavka tuto disciplinu dava na 7.5 pri tej rychlosti a plne nalozena.

Odpovědět  |   | 
aaabbbccc  |  10. 04. 2018 20:35

Problem s pochopenim textu ?
Testoval sa slaby jednolitrovy trojvalec, to na dialnici naozaj nebude trhac asfaltu. Ako bolo v teste uvedene, na nakupy do Kauflandu a jazdenie okolo komina to bohato staci, prilezitostna jazda na dialnici sa s tym da zvladnut.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  11. 04. 2018 18:16

Lenze ten R3 podla parametrov by mal mat na dialnici lepsie predpoklady ako slabsi a o 4 dekady (mechanicky) starsi motor z mojho porovnania. Problem s chapanim fyziky?

Odpovědět  |   | 
miki  |  10. 09. 2018 18:27

Nepochopil si to ty. Tester nikde nepíše že to auto v kopci spomalí v prípade že dáš pedál do podlahy. Toho sa obávať netreba. A samozrejme že ten motor je niekde inde ako tá 30 ročná 1.6. Japonci robili turbo 3 valce v čase ked v škodovke kreslili Favorita.

Odpovědět  |   | 
Znalec  |  10. 04. 2018 20:59

Za kolko jazdi kašlať 1.2 tce na diaľnici?

Odpovědět  |   | 
kaškaj  |  11. 04. 2018 08:44

tacho 130km/h 7,5l

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 189 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A