Test: Suzuki Kizashi CVT 4x4 – čekání se vyplatilo

1213  |  16. 02. 2011 01:05

Ke zvýšené bezpečnosti přispívají projektorové xenonové světlomety, zatmavení zadních oken nebo osmnáctipalcové lité ráfky s pneumatikami 235/45.

co maju zatmavene zadne okna so zvysenou bezpecnostou by mi niekto mohol vysvetlit?
a o prispevki 18" kolies k bezpecnosti - no tiez sa mi to extra nezda...

Odpovědět  |   | 
Feribandaska  |  18. 02. 2011 10:08

Zatmavene zadne skla ako bezpecnost sa mysli, ze ti tam nikto nekuka do vozidla, ked si tam napr. zabudnes tasku tak je tazsie ju vidiet ako pri nezatmavenom skle.

Odpovědět  |   | 
kolemjdoucí  |  22. 02. 2011 07:05

Velice rád ti to vysvětlím,když neumíš číst!!!
Citace: Ke zvýšení bezpečnosti a celkového dojmu přispívají projektorové xenonové světlomety, zatmavení zadních oken nebo osmnáctipalcové lité ráfky s pneumatikami 235/45. Na zkoušeném voze byly ale ráfky neoriginální, obuté do zimních pneumatik.

Všimni si větného spojení .... a CELKOVÉHO DOJMU... tak to je tak,že zatmavená okna a 18tky kola ke zvýšení celkového dojmu skutečně přispívají.Mezi slovy bezpečnost a dojem je spojka A.To znamená,že k bezpečnosti xenony a k dojmu okna a kola.
Tak nevytrhávej slova z vět a pochopíš.Je to sice od autora napsáno trochu kostrbatě,ale většina z čtenářů to chápe.Chápeš už i ty k čemu slouží spojka A?

Odpovědět  |   | 
lethal924  |  02. 03. 2011 05:51

Pravda. A hezky jsi zminil tu "kostrbatost", ktera mi u tohoto konkretniho autora obcas vadi. Zajimave clanky, ale slozite na cteni. Nerikam, ze by byly spatne, jen nejsou uplne "uzivatelsky prijemne"

Odpovědět  |   | 
Robo  |  16. 02. 2011 01:06

To 4x4 nie je najlepsie, v tomto videu nevysli ani do kopca. www.autotv.sk ...

Odpovědět  |   | 
asd  |  16. 02. 2011 08:57

no nevim, me to ale prijde dost irelevantni na zhodnoceni kvality pohonu vsech kol, pokud to neni porovnane s nejakou jinou ctyrkolkou. Pokud byl na te ceste pod snehem led. Nebo to byl takovy ten snih co primrza, tak to by nevyjela jakakoli bezna konkurence z rad osobnich aut nebo i SUV.

Odpovědět  |   | 
Rode  |  16. 02. 2011 09:56

ano, ale to ty jednodussi nezajima, oni vidi, ze si dovolila 4kolka neco nevyjet, proto je to smejd.

Odpovědět  |   | 
kk  |  17. 02. 2011 21:05

nuz, ked je cesta prehrnuta a posypana.. potom nepotrebujes stvorkolku. Teda, ano, te n test je velmi relevantny a zjavne ukazuje limity technologie

Odpovědět  |   | 
Tehomas  |  18. 02. 2011 10:18

Ja na tom testu vidim, ze s pohonem na dve kola se to nedokazalo hnout z mista, jak to tam klouzalo. Jako ctyrkolka se to dostalo prece jen o kousek dal. Se svym focusem jsem jen letos v zime uz dvakrat velmi osklive nadaval na vlastni blbost, kdyz jsem zastavil kde jsem nemel -jednim z prednich kol na ledu. No a pak jsem se nemohl hnout z mista. Verim, ze se ctyrkolkou se clovek tak snadno do uzkych nedostane. Ale samozrejme, vsechno ma sve meze a ani 4x4 proste nezvladne vsechno.

Odpovědět  |   | 
mio  |  19. 02. 2011 16:32

Rode, mas pravdu. Mna, jednoduhsieho cloveka to nezaujima. Mna zaujima, ci mi auto to male stupanie zvladne, alebo nie. Ak nie, tych 4x4 su tam, ako sa vravi, len na dve veci. Na nic a na ...

Odpovědět  |   | 
mio  |  19. 02. 2011 16:29

Irelevantne to nieje. Ten test bol robeny na "standardne" upravenej ceste od hotela na hlavnu cestu pod Chopkom. R. Chvala v takychto podmienkach uz testoval aj ine 4x4 a toto bolo prve, ktore malo problem sa pohnut. Mam chalupu na mieste, kde je cesta vo svahu pravidelne zaliata ladom a este sa mi nestalo, ze by som sa na nej nepohol.
Auto je to istotne pekne, ale 4x4 je v tomto pripade asi skor dosledkom modnej vlny.

Odpovědět  |   | 
asd  |  20. 02. 2011 21:05

ono kdyz sem videl to video kde srovnavali ruzne ctyrkolky ( auto.sme.sk ... ), tak jsem se musel skoro smat. To je akorat srovnani pneumatik a trochu ridickych schopnosti, ale rozhodne ne jednotlivych pohonu.
A to tendle "test" ma aspon tu vyhodu, ze jsou ty auta primo konfrontovany. PRoto to beru s rezervou.

Odpovědět  |   | 
Mio  |  21. 02. 2011 20:04

Zrovna toto video som nemysle, ale nevadi. Ono je naozaj robene s istou nadsazkou a nejde o nejaky jednoznacny test. Na auto.sme.sk je vela testou roznych aut 4x4 v roznych podmienkach a prave toto auto malo problem s rozjazdom. Samozrejme to nic neubera na zaujimavosti designu ako aj kvalite pohonu, len to poukazuje na to, ze kazde auto ma nejaky svoj limit a ludia by si mali uvedomit, ze ak to ma 4x4, tak prejde hocicim. Jednoducho, kazde auto ma svoje plus a minus.

Odpovědět  |   | 
MichalH  |  22. 02. 2011 09:47

No, na tak těžkém mokrém sněhu to chce i se čtyřkolkou obzvlášť na takových válcích se naučit jezdit. Tohle byla podpásovka pro Kizashi a vůbec nic to o schopnostech auta nebo pohonu nemůže vypovídat

Odpovědět  |   | 
Mio  |  03. 03. 2011 00:33

V pripade tohto jazdca je asi zrejme, ze o tom, ako jazdit vie asi celkom dost,

Odpovědět  |   | 
Pavel F.  |  17. 02. 2011 22:04

Nevim, nakolik rozumite pohonum 4x4, ale jsou situace, kdy zadna 4x4 Vam nepomuze. Pak uz pomuzou jen hreby v gumach. Nebo retezy. Ale stale na tom s 4x4 budete lepe nez 4x2.

Odpovědět  |   | 
Petr  |  16. 02. 2011 07:29

Pro pána krále, čím jsou dělané ty fotky? Mobilem? Vim, že na slunci se tmavý objekty nefotí nejlíp, ale fotky jsou hrozný. A mohli jste to předtim aspoň umýt...

Odpovědět  |   | 
Petr  |  16. 02. 2011 07:31

Teď to čtu, takže slova o umytí beru zpět.

Odpovědět  |   | 
ja  |  18. 02. 2011 07:28

V EXIFu se tvrdi, ze Panasonic DMC-FZ38

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  19. 02. 2011 16:22

no pozeram aj ja, ze tie foto su mizerne, ale nielen kvoli kvalite ale aj kvoli kompozicii ... ja to chapem, ze sa s tym len zviezli a nemali cas vozit aj fotografa /ked uz redaktora sa foteniu nevenuje/ no aj tak to troska zhadzuje uroven clanku aj serveru, ked su tam take obludy

aj ten panasonic ide nastavit, staci troska EV a vyvazenie bielej pri takom svetle nemoze byt problem

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  19. 02. 2011 16:24

nj este dodat, ze miesto na fotenie a pozicia vozidla je este vacsi problem ako ta kompozicia a prepal

Odpovědět  |   | 
Honza  |  16. 02. 2011 11:13

To auto je docela pekny, ale smrt tomu koho napadlo to dat na maly cerny elektrony!

Odpovědět  |   | 
trent  |  16. 02. 2011 14:47

Tak to jsou krutohusté RSW. Docela mě překvapilo, že tam nejsou nějaké originály od suzuki.

Odpovědět  |   | 
muflon  |  17. 02. 2011 11:44

oni tam normalne jsou, ale to by dealerstvi nesmelo pujcovat sluzebni auta...

Odpovědět  |   | 
Martin  |  17. 02. 2011 19:53

Zvonku to vyzera ako Accent, ale ved kazdy ma svoj vkus. Skoda, je to taky maly sudok na kolesach. Nazivo o nic lepsie:(

Odpovědět  |   | 
Radek.  |  16. 02. 2011 16:12

Auto krásný, motor, podvozek i interiér OK - ale kde proboha byli na těch morbidních budíkách?

Odpovědět  |   | 
MichalH  |  18. 02. 2011 07:36

Osobní zkušenost mám s oběma verzemi. Byl jsem velmi zvědavý na to, jak to u Suzuki zvládli, zvláště interiér, ale až na dva plastíky je interiér velmi povedený a hodnotný. Všechno působí bytelně, bez snahy o úspory. Jízdní vlastnosti doslova skvělé, pohon 4x4 na sněhu pracoval zcela bez problémů a spolehlivě a převodovka dojem z vozu nekazila i díky dobrému odhlučnění. Když to srovnám s mým aktuálním Accordem, rozhodně je Suzuki překvapivě minimálně stejné dobré. Pro toho kdo odhodí předsudky a přejde komentáře některých "odborníků", nemůže litovat, zvláště když se navíc podívá, jak je auto za ty peníze vybavené.

Odpovědět  |   | 
zkušenost  |  22. 02. 2011 07:13

Také jsem to měl půjčené na víkend,zrovna co padalo..No a dojmy vynikající,opravdu překvapilo to suzuki.Nebude to mít lehké,protože předsudků je u nás dost.Co není koncern nebo cenově dumpingovej francouz,tak je špatný.Navíc v čechách je těch garážovej "odborníků" přehršel.
Za mě říkám,že je to velice slušný auto,zajímavý vzhled,co se mi líbí,motor bohatě stačí,jen ta spotřeba při českých cenách paliv není 2x příjemná.Chtělo by to diesel pro ČR.
Každýmu co tu ventiluje svoje pudy vřele doporučuju si kizašiho testnou osobně...

Odpovědět  |   | 
fake  |  18. 02. 2011 10:43

Na první pohled to vypadá celkem dobře, ale když jsem uviděl ten nepoměr karoserie a kol, tak jsem ostal zklamán. Tak malá kola a tak nabubřelá karoserie. Jinak dizajn mi moc evropský nepřijde a ten interiér je uplně hrozný. Neříkám, že by v něm bylo špatné svezení, ale co se týče dizajnu, tak u mně ne. Jinak 2.4L motor a 132kW nebo kolik? Není to málo?

Odpovědět  |   | 
Skyline  |  21. 02. 2011 14:50

Ad vykon - neni to malo, je to prumer. Nemuzes cekat, ze to bude mit vykon jako BMW nebo Honda. VW to u 2.4 V6 dotahlo na 130 kW, Jeep ma tusim 125 (I4), stejne jako Volvo (I5).

Odpovědět  |   | 
Rhinox  |  18. 02. 2011 19:48

"...uzamknutí mezinápravového diferenciálu s dělením točivého momentu na nápravy v poměru 50:50%..."

Navstivte nakou strojni prumyslovku nechte si tam vysvetlit, jak funguje diferencial, a jeho uzaverka. Vyse uvedenej nesmysl zde vidim snad uz po desate. To je opravdu ostuda...

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  18. 02. 2011 20:33

Rhinox: navíc tam ani žádný mezinápravový diferenciál není. Jen obyčejná spojka ala haldex

Odpovědět  |   | 
lamal_SK  |  19. 02. 2011 16:35

auto fajn, pekne, podvozok vyzera byt fajn , disky otrasne, spatne, degradujuce...

CVT to by som nechcel skoda, ze 4x`4` ide len s CVT....

motor sklamanie, i ked je to z vitary a preferencia strednych a nizkych otaciek v nej je logicka kizashi si zasluzilo aj vacsiu zmenu.... motor s vrtanim a zdvihom 92x90 /mm/ by siel isto odladit na lepsiu spicku vo vysokych RPM...ci uz odlahcit zotrvak, preladit ECU a casovanie ventilov....

Odpovědět  |   | 
Marcel  |  26. 02. 2011 17:57

Extrémně nepovedené fotky! Aka zablácené auto na louce.

Odpovědět  |   | 
methuzalix  |  20. 05. 2012 22:37

Skušební jízda? Je to jako kdybyste ničím nechtěli jezdit

Odpovědět  |   | 
Danek  |  17. 03. 2014 09:24

Ahoj, zkušební jízdu jsem si sehnal tady http://suzuki.autobond.cz/detail/kizashi/.... Je to lehké stačí vyplnit dotazník a později vás kontaktují a domluví se kdy a kde. :)

Odpovědět  |   | 
zelenej  |  17. 09. 2015 09:33

Auto se mi moc líbí. Přečetl jsem spoustu článků na internetu, svezl jsem se v něm. Jen to auto jde těžko ojeté sehnat. Předešlé Suzuki jsem koupil v AAA, kde teď ale Kizashi nemají. Radši si ale počkám než kupovat nějaké dovezené bourané.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Za volantem nové Toyoty Yaris: Hybrid s třemi válci nelže a má skvělý podvozek!

Toyota Yaris 1.5 Hybrid

Čtvrtá generace yarisu je v Evropě nejdůležitějším modelem značky. Pro Čechy navíc zajímavá i tím, že se bude nově vyrábět u nás u Kolína. S novinkou jsme se mohli blíže seznámit na prázdných silnicích v okolí Bruselu.

11.  8.  2020 | Michal Dokoupil | 63 příspěvků
TEST Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4: Jak roztomilý Japonec vyzrál na EU

Suzuki Ignis 1.2 DualJet Hybrid 4x4

Zatímco řada evropských automobilek šíří názor, že malá SUV a crossovery pohon 4x4 nepotřebují, Suzuki se s tím nepáře a v modelu Ignis jej nabízí. Po nedávné modernizaci dokonce s hybridním pohonem, který je pro daný model jedinou možností.

9.  8.  2020 | Jan Mička | 54 příspěvků
Chevrolet Corvette C1 vzbudil rozruch v centru Prahy. Tento rudý skvost řídí žena

Chevrolet Corvette C1

Kdy jste naposledy spatřili na silnici Chevrolet Corvette? Možná docela nedávno. Jenže se s vámi vsadíme o cokoliv, že původní typ C1 z poloviny 50. let to rozhodně nebyl. Přesto i v Česku jeden takový vzácný zámořský klenot jezdí!

8.  8.  2020 | Lukáš Prejzek | 12 příspěvků

Nejčtenější články

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější značku na přání. Pobaví ale i další úlovky

Český cestovatel má zřejmě nejvtipnější zna…

Registrační značky na přání mohou kdekomu připadat jako rozmařilost. Některé nápady ale upřímně pobaví!

3.  8.  2020 | | 19 N/A
Mička Jan
ZábavaZajímavosti
Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic takového jste u Škody ještě neviděli

Škoda Enyaq iV poprvé ukázala interiér. Nic…

Premiéra prvního elektrického modelu Škodovky s platformou MEB proběhne už 1. září v Praze. Poprvé si můžete udělat bližší představu o tom, jak bude vypadat interiér vozu.

29.  7.  2020 | | 53 N/A
Mička Jan
Škoda Enyaq iVInteriér
Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta stará. Podívejte se, jak na to Škoda přišla

Nová Octavia RS je prý výhodnější než ta st…

Tu a tam se k nám dostane materiál, který slouží hlavně k potřebám dealerů. Dnes si řekneme něco o tom, jak to udělat, aby na první pohled výrazně dražší nová Octavia RS vyšla v podstatě výhodněji než levnější minulá generace.

21.  7.  2020 | | 98 N/A
Mička Jan
České cenyŠkoda OctaviaSportovní auta
Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody po roce 1989. Dnes je ohromnou raritou

Felicia Fun byl zřejmě největší úlet Škody …

Píše se rok 1996, léto je v plném proudu a nejlepším autem Škody, které vás odveze k vodě, je bezpochyby žlutá Felicia Fun. Good times…

1.  8.  2020 | | 18 N/A
Fuglevič Daniel
Škoda FeliciaRaritaRetro
Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné není, přesto se o něj Češi možná porvou

Nejlevnější kombi v ČR má Dacia. Krásné nen…

Vlastně by nás ani nemělo překvapovat, že v pozici nejlevnějšího kombi na českém trhu najdeme Dacii Logan MCV. Vůz začíná na 204.900 korunách a krásou neoplývá, přesto se o něj možná Češi ještě poperou.

27.  7.  2020 | | 85 N/A
Mička Jan
Konec výrobyDacia Logan