Test: Suzuki Kizashi CVT 4x4 – čekání se vyplatilo

38 komentářů

zelenej
17. září • 9:33

Auto se mi moc líbí. Přečetl jsem spoustu článků na internetu, svezl jsem se v něm. Jen to auto jde těžko ojeté sehnat. Předešlé Suzuki jsem koupil v AAA, kde teď ale Kizashi nemají. Radši si ale počkám než kupovat nějaké dovezené bourané.

methuzalix
20. května • 22:37

Skušební jízda? Je to jako kdybyste ničím nechtěli jezdit

Danek
17. března • 9:24

Ahoj, zkušební jízdu jsem si sehnal tady http://suzuki.autobond.cz/detail/kizashi/.... Je to lehké stačí vyplnit dotazník a později vás kontaktují a domluví se kdy a kde. :);-)

Marcel
26. února • 17:57

Extrémně nepovedené fotky! Aka zablácené auto na louce.

lamal_SK
19. února • 16:35

auto fajn, pekne, podvozok vyzera byt fajn , disky otrasne, spatne, degradujuce... CVT to by som nechcel skoda, ze 4x`4` ide len s CVT....motor sklamanie, i ked je to z vitary a preferencia strednych a nizkych otaciek v nej je logicka kizashi si zasluzilo aj vacsiu zmenu.... motor s vrtanim a zdvihom 92x90 /mm/ by siel isto odladit na lepsiu spicku vo vysokych RPM...ci uz odlahcit zotrvak, preladit ECU a casovanie ventilov....

Rhinox
18. února • 19:48

"...uzamknutí mezinápravového diferenciálu s dělením točivého momentu na nápravy v poměru 50:50%..."Navstivte nakou strojni prumyslovku nechte si tam vysvetlit, jak funguje diferencial, a jeho uzaverka. Vyse uvedenej nesmysl zde vidim snad uz po desate. To je opravdu ostuda...

Vana666
18. února • 20:33

Rhinox: navíc tam ani žádný mezinápravový diferenciál není. Jen obyčejná spojka ala haldex

fake
18. února • 10:43

Na první pohled to vypadá celkem dobře, ale když jsem uviděl ten nepoměr karoserie a kol, tak jsem ostal zklamán. Tak malá kola a tak nabubřelá karoserie. Jinak dizajn mi moc evropský nepřijde a ten interiér je uplně hrozný. Neříkám, že by v něm bylo špatné svezení, ale co se týče dizajnu, tak u mně ne. Jinak 2.4L motor a 132kW nebo kolik? Není to málo?

Skyline
21. února • 14:50

Ad vykon - neni to malo, je to prumer. Nemuzes cekat, ze to bude mit vykon jako BMW nebo Honda. VW to u 2.4 V6 dotahlo na 130 kW, Jeep ma tusim 125 (I4), stejne jako Volvo (I5).

MichalH
18. února • 7:36

Osobní zkušenost mám s oběma verzemi. Byl jsem velmi zvědavý na to, jak to u Suzuki zvládli, zvláště interiér, ale až na dva plastíky je interiér velmi povedený a hodnotný. Všechno působí bytelně, bez snahy o úspory. Jízdní vlastnosti doslova skvělé, pohon 4x4 na sněhu pracoval zcela bez problémů a spolehlivě a převodovka dojem z vozu nekazila i díky dobrému odhlučnění. Když to srovnám s mým aktuálním Accordem, rozhodně je Suzuki překvapivě minimálně stejné dobré. Pro toho kdo odhodí předsudky a přejde komentáře některých "odborníků", nemůže litovat, zvláště když se navíc podívá, jak je auto za ty peníze vybavené.

zkušenost
22. února • 7:13

Také jsem to měl půjčené na víkend,zrovna co padalo..No a dojmy vynikající,opravdu překvapilo to suzuki.Nebude to mít lehké,protože předsudků je u nás dost.Co není koncern nebo cenově dumpingovej francouz,tak je špatný.Navíc v čechách je těch garážovej "odborníků" přehršel.
Za mě říkám,že je to velice slušný auto,zajímavý vzhled,co se mi líbí,motor bohatě stačí,jen ta spotřeba při českých cenách paliv není 2x příjemná.Chtělo by to diesel pro ČR.
Každýmu co tu ventiluje svoje pudy vřele doporučuju si kizašiho testnou osobně...

Radek.
16. února • 16:12

Auto krásný, motor, podvozek i interiér OK - ale kde proboha byli na těch morbidních budíkách?

Honza
16. února • 11:13

To auto je docela pekny, ale smrt tomu koho napadlo to dat na maly cerny elektrony! 3-[

Martin
17. února • 19:53

Zvonku to vyzera ako Accent, ale ved kazdy ma svoj vkus. Skoda, je to taky maly sudok na kolesach. Nazivo o nic lepsie:(

trent
16. února • 14:47

Tak to jsou krutohusté RSW. Docela mě překvapilo, že tam nejsou nějaké originály od suzuki.

muflon
17. února • 11:44

oni tam normalne jsou, ale to by dealerstvi nesmelo pujcovat sluzebni auta...

Petr
16. února • 7:29

Pro pána krále, čím jsou dělané ty fotky? Mobilem? Vim, že na slunci se tmavý objekty nefotí nejlíp, ale fotky jsou hrozný. A mohli jste to předtim aspoň umýt...

lamal_SK
19. února • 16:22

no pozeram aj ja, ze tie foto su mizerne, ale nielen kvoli kvalite ale aj kvoli kompozicii ... ja to chapem, ze sa s tym len zviezli a nemali cas vozit aj fotografa /ked uz redaktora sa foteniu nevenuje/ no aj tak to troska zhadzuje uroven clanku aj serveru, ked su tam take obludyaj ten panasonic ide nastavit, staci troska EV a vyvazenie bielej :-D pri takom svetle nemoze byt problem

lamal_SK
19. února • 16:24

nj este dodat, ze miesto na fotenie a pozicia vozidla je este vacsi problem ako ta kompozicia a prepal:-)

ja
18. února • 7:28

V EXIFu se tvrdi, ze Panasonic DMC-FZ38

Petr
16. února • 7:31

Teď to čtu, takže slova o umytí beru zpět.

Robo
16. února • 1:06

To 4x4 nie je najlepsie, v tomto videu nevysli ani do kopca. www.autotv.sk ...

Michal
20. listopadu • 19:35

Stačilo vypnúť ESP a vyšiel by aj v 40 cm snehu aj do neba,nie do takého kopčeka.Vlastné skúsenosti.Nechce sa mi kecať o ničom,ale ESP má schopnosť aj ako protiblokovací systém,aj tiež ako protipreklzový systém a problém je vyriešený. Hore hlavu a naber nejaké skúsenosti

Pavel F.
17. února • 22:04

Nevim, nakolik rozumite pohonum 4x4, ale jsou situace, kdy zadna 4x4 Vam nepomuze. Pak uz pomuzou jen hreby v gumach. Nebo retezy. Ale stale na tom s 4x4 budete lepe nez 4x2.

asd
16. února • 8:57

no nevim, me to ale prijde dost irelevantni na zhodnoceni kvality pohonu vsech kol, pokud to neni porovnane s nejakou jinou ctyrkolkou. Pokud byl na te ceste pod snehem led. Nebo to byl takovy ten snih co primrza, tak to by nevyjela jakakoli bezna konkurence z rad osobnich aut nebo i SUV.

mio
19. února • 16:29

Irelevantne to nieje. Ten test bol robeny na "standardne" upravenej ceste od hotela na hlavnu cestu pod Chopkom. R. Chvala v takychto podmienkach uz testoval aj ine 4x4 a toto bolo prve, ktore malo problem sa pohnut. Mam chalupu na mieste, kde je cesta vo svahu pravidelne zaliata ladom a este sa mi nestalo, ze by som sa na nej nepohol.
Auto je to istotne pekne, ale 4x4 je v tomto pripade asi skor dosledkom modnej vlny.

asd
20. února • 21:05

ono kdyz sem videl to video kde srovnavali ruzne ctyrkolky ( auto.sme.sk ... ), tak jsem se musel skoro smat. To je akorat srovnani pneumatik a trochu ridickych schopnosti, ale rozhodne ne jednotlivych pohonu.
A to tendle "test" ma aspon tu vyhodu, ze jsou ty auta primo konfrontovany. PRoto to beru s rezervou.

Mio
21. února • 20:04

Zrovna toto video som nemysle, ale nevadi. Ono je naozaj robene s istou nadsazkou a nejde o nejaky jednoznacny test. Na auto.sme.sk je vela testou roznych aut 4x4 v roznych podmienkach a prave toto auto malo problem s rozjazdom. Samozrejme to nic neubera na zaujimavosti designu ako aj kvalite pohonu, len to poukazuje na to, ze kazde auto ma nejaky svoj limit a ludia by si mali uvedomit, ze ak to ma 4x4, tak prejde hocicim. Jednoducho, kazde auto ma svoje plus a minus.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
MichalH
22. února • 9:47

No, na tak těžkém mokrém sněhu to chce i se čtyřkolkou obzvlášť na takových válcích se naučit jezdit. Tohle byla podpásovka pro Kizashi a vůbec nic to o schopnostech auta nebo pohonu nemůže vypovídat:-)

Mio
3. března • 0:33

V pripade tohto jazdca je asi zrejme, ze o tom, ako jazdit vie asi celkom dost,

Rode
16. února • 9:56

ano, ale to ty jednodussi nezajima, oni vidi, ze si dovolila 4kolka neco nevyjet, proto je to smejd.

mio
19. února • 16:32

Rode, mas pravdu. Mna, jednoduhsieho cloveka to nezaujima. Mna zaujima, ci mi auto to male stupanie zvladne, alebo nie. Ak nie, tych 4x4 su tam, ako sa vravi, len na dve veci. Na nic a na ...

Tehomas
18. února • 10:18

Ja na tom testu vidim, ze s pohonem na dve kola se to nedokazalo hnout z mista, jak to tam klouzalo. Jako ctyrkolka se to dostalo prece jen o kousek dal. Se svym focusem jsem jen letos v zime uz dvakrat velmi osklive nadaval na vlastni blbost, kdyz jsem zastavil kde jsem nemel -jednim z prednich kol na ledu. No a pak jsem se nemohl hnout z mista. Verim, ze se ctyrkolkou se clovek tak snadno do uzkych nedostane. Ale samozrejme, vsechno ma sve meze a ani 4x4 proste nezvladne vsechno.

kk
17. února • 21:05

nuz, ked je cesta prehrnuta a posypana.. potom nepotrebujes stvorkolku. Teda, ano, te n test je velmi relevantny a zjavne ukazuje limity technologie

1213
16. února • 1:05

Ke zvýšené bezpečnosti přispívají projektorové xenonové světlomety, zatmavení zadních oken nebo osmnáctipalcové lité ráfky s pneumatikami 235/45.co maju zatmavene zadne okna so zvysenou bezpecnostou by mi niekto mohol vysvetlit?
a o prispevki 18" kolies k bezpecnosti - no tiez sa mi to extra nezda...

kolemjdoucí
22. února • 7:05

Velice rád ti to vysvětlím,když neumíš číst!!!
Citace: Ke zvýšení bezpečnosti a celkového dojmu přispívají projektorové xenonové světlomety, zatmavení zadních oken nebo osmnáctipalcové lité ráfky s pneumatikami 235/45. Na zkoušeném voze byly ale ráfky neoriginální, obuté do zimních pneumatik.Všimni si větného spojení .... a CELKOVÉHO DOJMU... tak to je tak,že zatmavená okna a 18tky kola ke zvýšení celkového dojmu skutečně přispívají.Mezi slovy bezpečnost a dojem je spojka A.To znamená,že k bezpečnosti xenony a k dojmu okna a kola.
Tak nevytrhávej slova z vět a pochopíš.Je to sice od autora napsáno trochu kostrbatě,ale většina z čtenářů to chápe.Chápeš už i ty k čemu slouží spojka A?

lethal924
2. března • 5:51

Pravda. A hezky jsi zminil tu "kostrbatost", ktera mi u tohoto konkretniho autora obcas vadi. Zajimave clanky, ale slozite na cteni. Nerikam, ze by byly spatne, jen nejsou uplne "uzivatelsky prijemne" :-)

Feribandaska
18. února • 10:08

Zatmavene zadne skla ako bezpecnost sa mysli, ze ti tam nikto nekuka do vozidla, ked si tam napr. zabudnes tasku tak je tazsie ju vidiet ako pri nezatmavenom skle.

Doporučujeme

Články odjinud