Auto se mi moc líbí. Přečetl jsem spoustu článků na internetu, svezl jsem se v něm. Jen to auto jde těžko ojeté sehnat. Předešlé Suzuki jsem koupil v AAA, kde teď ale Kizashi nemají. Radši si ale počkám než kupovat nějaké dovezené bourané.
Skušební jízda? Je to jako kdybyste ničím nechtěli jezdit
Ahoj, zkušební jízdu jsem si sehnal tady http://suzuki.autobond.cz/detail/kizashi/.... Je to lehké stačí vyplnit dotazník a později vás kontaktují a domluví se kdy a kde. :);-)
Extrémně nepovedené fotky! Aka zablácené auto na louce.
auto fajn, pekne, podvozok vyzera byt fajn , disky otrasne, spatne, degradujuce... CVT to by som nechcel skoda, ze 4x`4` ide len s CVT....motor sklamanie, i ked je to z vitary a preferencia strednych a nizkych otaciek v nej je logicka kizashi si zasluzilo aj vacsiu zmenu.... motor s vrtanim a zdvihom 92x90 /mm/ by siel isto odladit na lepsiu spicku vo vysokych RPM...ci uz odlahcit zotrvak, preladit ECU a casovanie ventilov....
"...uzamknutí mezinápravového diferenciálu s dělením točivého momentu na nápravy v poměru 50:50%..."Navstivte nakou strojni prumyslovku nechte si tam vysvetlit, jak funguje diferencial, a jeho uzaverka. Vyse uvedenej nesmysl zde vidim snad uz po desate. To je opravdu ostuda...
Rhinox: navíc tam ani žádný mezinápravový diferenciál není. Jen obyčejná spojka ala haldex
Na první pohled to vypadá celkem dobře, ale když jsem uviděl ten nepoměr karoserie a kol, tak jsem ostal zklamán. Tak malá kola a tak nabubřelá karoserie. Jinak dizajn mi moc evropský nepřijde a ten interiér je uplně hrozný. Neříkám, že by v něm bylo špatné svezení, ale co se týče dizajnu, tak u mně ne. Jinak 2.4L motor a 132kW nebo kolik? Není to málo?
Ad vykon - neni to malo, je to prumer. Nemuzes cekat, ze to bude mit vykon jako BMW nebo Honda. VW to u 2.4 V6 dotahlo na 130 kW, Jeep ma tusim 125 (I4), stejne jako Volvo (I5).
Osobní zkušenost mám s oběma verzemi. Byl jsem velmi zvědavý na to, jak to u Suzuki zvládli, zvláště interiér, ale až na dva plastíky je interiér velmi povedený a hodnotný. Všechno působí bytelně, bez snahy o úspory. Jízdní vlastnosti doslova skvělé, pohon 4x4 na sněhu pracoval zcela bez problémů a spolehlivě a převodovka dojem z vozu nekazila i díky dobrému odhlučnění. Když to srovnám s mým aktuálním Accordem, rozhodně je Suzuki překvapivě minimálně stejné dobré. Pro toho kdo odhodí předsudky a přejde komentáře některých "odborníků", nemůže litovat, zvláště když se navíc podívá, jak je auto za ty peníze vybavené.
Také jsem to měl půjčené na víkend,zrovna co padalo..No a dojmy vynikající,opravdu překvapilo to suzuki.Nebude to mít lehké,protože předsudků je u nás dost.Co není koncern nebo cenově dumpingovej francouz,tak je špatný.Navíc v čechách je těch garážovej "odborníků" přehršel.Za mě říkám,že je to velice slušný auto,zajímavý vzhled,co se mi líbí,motor bohatě stačí,jen ta spotřeba při českých cenách paliv není 2x příjemná.Chtělo by to diesel pro ČR.Každýmu co tu ventiluje svoje pudy vřele doporučuju si kizašiho testnou osobně...
Auto krásný, motor, podvozek i interiér OK - ale kde proboha byli na těch morbidních budíkách?
To auto je docela pekny, ale smrt tomu koho napadlo to dat na maly cerny elektrony! 3-[
Zvonku to vyzera ako Accent, ale ved kazdy ma svoj vkus. Skoda, je to taky maly sudok na kolesach. Nazivo o nic lepsie:(
Tak to jsou krutohusté RSW. Docela mě překvapilo, že tam nejsou nějaké originály od suzuki.
oni tam normalne jsou, ale to by dealerstvi nesmelo pujcovat sluzebni auta...
Pro pána krále, čím jsou dělané ty fotky? Mobilem? Vim, že na slunci se tmavý objekty nefotí nejlíp, ale fotky jsou hrozný. A mohli jste to předtim aspoň umýt...
no pozeram aj ja, ze tie foto su mizerne, ale nielen kvoli kvalite ale aj kvoli kompozicii ... ja to chapem, ze sa s tym len zviezli a nemali cas vozit aj fotografa /ked uz redaktora sa foteniu nevenuje/ no aj tak to troska zhadzuje uroven clanku aj serveru, ked su tam take obludyaj ten panasonic ide nastavit, staci troska EV a vyvazenie bielej :-D pri takom svetle nemoze byt problem
nj este dodat, ze miesto na fotenie a pozicia vozidla je este vacsi problem ako ta kompozicia a prepal:-)
V EXIFu se tvrdi, ze Panasonic DMC-FZ38
Teď to čtu, takže slova o umytí beru zpět.
To 4x4 nie je najlepsie, v tomto videu nevysli ani do kopca. www.autotv.sk ...
Stačilo vypnúť ESP a vyšiel by aj v 40 cm snehu aj do neba,nie do takého kopčeka.Vlastné skúsenosti.Nechce sa mi kecať o ničom,ale ESP má schopnosť aj ako protiblokovací systém,aj tiež ako protipreklzový systém a problém je vyriešený. Hore hlavu a naber nejaké skúsenosti
Nevim, nakolik rozumite pohonum 4x4, ale jsou situace, kdy zadna 4x4 Vam nepomuze. Pak uz pomuzou jen hreby v gumach. Nebo retezy. Ale stale na tom s 4x4 budete lepe nez 4x2.
no nevim, me to ale prijde dost irelevantni na zhodnoceni kvality pohonu vsech kol, pokud to neni porovnane s nejakou jinou ctyrkolkou. Pokud byl na te ceste pod snehem led. Nebo to byl takovy ten snih co primrza, tak to by nevyjela jakakoli bezna konkurence z rad osobnich aut nebo i SUV.
Irelevantne to nieje. Ten test bol robeny na "standardne" upravenej ceste od hotela na hlavnu cestu pod Chopkom. R. Chvala v takychto podmienkach uz testoval aj ine 4x4 a toto bolo prve, ktore malo problem sa pohnut. Mam chalupu na mieste, kde je cesta vo svahu pravidelne zaliata ladom a este sa mi nestalo, ze by som sa na nej nepohol.Auto je to istotne pekne, ale 4x4 je v tomto pripade asi skor dosledkom modnej vlny.
ono kdyz sem videl to video kde srovnavali ruzne ctyrkolky ( auto.sme.sk ... ), tak jsem se musel skoro smat. To je akorat srovnani pneumatik a trochu ridickych schopnosti, ale rozhodne ne jednotlivych pohonu. A to tendle "test" ma aspon tu vyhodu, ze jsou ty auta primo konfrontovany. PRoto to beru s rezervou.
Zrovna toto video som nemysle, ale nevadi. Ono je naozaj robene s istou nadsazkou a nejde o nejaky jednoznacny test. Na auto.sme.sk je vela testou roznych aut 4x4 v roznych podmienkach a prave toto auto malo problem s rozjazdom. Samozrejme to nic neubera na zaujimavosti designu ako aj kvalite pohonu, len to poukazuje na to, ze kazde auto ma nejaky svoj limit a ludia by si mali uvedomit, ze ak to ma 4x4, tak prejde hocicim. Jednoducho, kazde auto ma svoje plus a minus.
No, na tak těžkém mokrém sněhu to chce i se čtyřkolkou obzvlášť na takových válcích se naučit jezdit. Tohle byla podpásovka pro Kizashi a vůbec nic to o schopnostech auta nebo pohonu nemůže vypovídat:-)
V pripade tohto jazdca je asi zrejme, ze o tom, ako jazdit vie asi celkom dost,
ano, ale to ty jednodussi nezajima, oni vidi, ze si dovolila 4kolka neco nevyjet, proto je to smejd.
Rode, mas pravdu. Mna, jednoduhsieho cloveka to nezaujima. Mna zaujima, ci mi auto to male stupanie zvladne, alebo nie. Ak nie, tych 4x4 su tam, ako sa vravi, len na dve veci. Na nic a na ...
Ja na tom testu vidim, ze s pohonem na dve kola se to nedokazalo hnout z mista, jak to tam klouzalo. Jako ctyrkolka se to dostalo prece jen o kousek dal. Se svym focusem jsem jen letos v zime uz dvakrat velmi osklive nadaval na vlastni blbost, kdyz jsem zastavil kde jsem nemel -jednim z prednich kol na ledu. No a pak jsem se nemohl hnout z mista. Verim, ze se ctyrkolkou se clovek tak snadno do uzkych nedostane. Ale samozrejme, vsechno ma sve meze a ani 4x4 proste nezvladne vsechno.
nuz, ked je cesta prehrnuta a posypana.. potom nepotrebujes stvorkolku. Teda, ano, te n test je velmi relevantny a zjavne ukazuje limity technologie
Ke zvýšené bezpečnosti přispívají projektorové xenonové světlomety, zatmavení zadních oken nebo osmnáctipalcové lité ráfky s pneumatikami 235/45.co maju zatmavene zadne okna so zvysenou bezpecnostou by mi niekto mohol vysvetlit?a o prispevki 18" kolies k bezpecnosti - no tiez sa mi to extra nezda...
Velice rád ti to vysvětlím,když neumíš číst!!!Citace: Ke zvýšení bezpečnosti a celkového dojmu přispívají projektorové xenonové světlomety, zatmavení zadních oken nebo osmnáctipalcové lité ráfky s pneumatikami 235/45. Na zkoušeném voze byly ale ráfky neoriginální, obuté do zimních pneumatik.Všimni si větného spojení .... a CELKOVÉHO DOJMU... tak to je tak,že zatmavená okna a 18tky kola ke zvýšení celkového dojmu skutečně přispívají.Mezi slovy bezpečnost a dojem je spojka A.To znamená,že k bezpečnosti xenony a k dojmu okna a kola.Tak nevytrhávej slova z vět a pochopíš.Je to sice od autora napsáno trochu kostrbatě,ale většina z čtenářů to chápe.Chápeš už i ty k čemu slouží spojka A?
Pravda. A hezky jsi zminil tu "kostrbatost", ktera mi u tohoto konkretniho autora obcas vadi. Zajimave clanky, ale slozite na cteni. Nerikam, ze by byly spatne, jen nejsou uplne "uzivatelsky prijemne" :-)
Zatmavene zadne skla ako bezpecnost sa mysli, ze ti tam nikto nekuka do vozidla, ked si tam napr. zabudnes tasku tak je tazsie ju vidiet ako pri nezatmavenom skle.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.