Bydlím na horách. Měl jsem Patrola, L200, Pajero, Jeep Wrangler, Patfinder. Tam kde už tyto auta ve sněhu nemůžou Jimmy prostě jede. Poskakuje, skřípe, ale pořád jede. Mám ho jako druhé auto. Po sklopení zadních sedaček dost místa. Je lehký, otočí se na pětníku. Hlavně je spolehlivý. Bohužel zespodu hnije. Ale to je tím, že každý sere na vystříkání dutin a podlahy. Nedám na něj dopustit. Do terénu díky své malé váze bomba
Boze Josifku, kam jsi oci dal? Na snehu je nejlepsi snezny skutr woe. Patrol je na trhaci teren kuwa. Ma male kolesa 265/70/16. Neni trvala 4x4, vetsina tych majiteloch ma zrobene sjete KO2 ci tovarne Dunlopy, haha. Pak tezko v terenu jest. Patrol potrebuje lift a 33-35” kolesa. Taka Patagonia nebo nandaj T3ky. Pak to bude nezastavitelne auto. Vhodne do tazkeho terenu a na daleke tury vcil s rodinou. To taky bazgrivec Jimny nabidnout nemoze. Srovnavate nesrovnatelne. Tos jasne ze v zasnezenem kopci jest Jimny nebo Forester na zimnich daleko lepsi. Neznamena to ale, ze to je nejterrenejsi auto. Bo nie je. Kazdy off road potrebuje Hammerite a pak Dinitrol, dyt je to z teho blata zespoda furt vlhke, no ni?
Jenom detail, to psal jiný Josef. Já mám sportovního sedana a služební Octavii a na horách nebydlím, tam jenom jezdím - v zimě na lyže a v létě na kola...;-) Ale toho Jimnyho jsem viděl v "akci"- je to neuvěřitelné kudy a čím projede. Je to určitě moc dobré auto, ale já mám jiné požadavky, které mi Jimny nesplňuje.
Jimnyho jedině s klokaním rámem a sbírat čumákem Fóbie před Tescem....
Dneska ráno jsem ohlížel jeden stříbrný na parkovišti před supermarketem. V reálu to vypadá daleko lépe než na internetu. Hranatost předku a absence čalounění vzadu kolem oken mi v reálu nevadila, přesto že jsem si jí po internetu všiml. Zaujala mě zvláštní stavba. Předchůdce měl kola pod sebou, úplně jako zmenšený Defender 90. Tady jsou kola vytaženy doboku pomalu mimo kastli skoro jako Wrangler. Stability bych se tedy nebál. Čelní sklo mi přišlo nižší a dost kolmé, ale pracoviště řidiče se mi tak pohledem z venčí přes okýnko líbilo. Kufr je jasný, sklopí se 1-2 zadní opěradla. Majitel ohlíženého kusu to také tak měl. Pokud někdo jezdí v obsazení 1-2 osoby a nemá moc věcí a nemá dlouhé trasy, tak hračka to může být zajímavá.
"Dálnice není jeho revírem"Je to offroad. Takze minuskovat za to, ze dialnica nie je jeho revirom, je ako stazovat sa, ze v roadsteri neodnesiete 60 palcovu telku.
Spousta současných offroadů je na dálnici srovnatelně pohodlná jako běžná osobní auta. Jakýkoli moderní pickup je na dlouhých cestách po dálnici úplně v pohodě i s all-terrain pneumatikami, Wrangler JL se v pohodlí na dálnici mezigeneračně neskutečně zlepšil, a třeba v Range Roverech člověk nepohodlním také příliš netrpí. Proti Jimnymu jsou to sice všechno o dost dražší stroje, ale na srovnatelných gumách zvládnou terén minimálně stejně dobře, a pohodlní nabídnou výrazně lepší.
Spousta tech offroadu je vetsi a tezsi, coz muze hrat roli.
To máš samozřejmě pravdu. Jimny je ovšem beznadějně vyprodaný zejména proto, že si ho ve velkém začali objednávat lidi, kterým se prostě líbí a kteří absolutně nepotřebují offroad. Pro ně by to mohlo být nepříjemné překvapení.
bude jim zle z predozadního kejvání který způsobuje malý rozvor a vysoky těžiště
To je domnenka nebo dolozitelny fakt?
to je fakt. Je tak vela objednavok ze sa nestiha vyrabat.. ( pracujem pre Suzuki)
Tvrdí to testér ("jej houfně objednávají i lidé, jejichž nejbližším životním setkáním s těžkým terénem jsou retardéry v Pařížské a občasné trefení obrubníku u nákupního centra."), ale nějaký důkaz či vysvětlení pojmu"houfně" samozřejmě v testu chybí.Taky by mě struktura kupujících docela zajímala. A přijde mi, že Suzuki se trefilo i barvami, navíc to Jimnymu sluší i v 'obyčejné' (a populární) bílé.
Pre poľovníkov a pytliakov absolútne nevhodné, veď do kufra sa nezmestí ani srnec. Musel by som ho hneď naporcovat v lese aby vošiel.Možno srnča,zajac,bazant.Rybari sa mu potešia. Nie je nad Nissan partrol 1999 2,8 TD 6V...
Pises, akoby si kazdy vikend skolil 5 srncov. A ides na to zle. Zober si priklad:"Dezo, ty si bol pytliacit!'"Nie, pan lesnik.""A co to mas na pleciach. Srnku?""Dyk, aka pritulna...."
Som rybar a ubezpecujem ta, ze ked idem na rybnik na vikend do tohto sa nepobalim a preto mam Pajero.
...a jiný rybář k rybníku na vílend má VW Californii...;-) A za koulí si s sebou táhne na přívěsu "lodičku".:-) A naopak jiný rybář si za Jimnyho zapřáhne přívěsný vozík, do kterého se mu na víkend toho vejde určitě více než do toho Pajera. A alternativních možností je více. Není potřebné mít Pajero. :-)
U nás jezdí rybáři ke Kališčoku na babetě. Nad zadním kolem mají přidělaný nákupní košík, do toho se nahážou případné ryby. A výbavu mají v batůžku na stojato, ti sofistikovanější na hácích podélně na rámu. Prostoru zaberete právě tolik, kolik ho máte. Jimny považuji za roztomilé, ale nemám z něj moc pocit auta. Za +- stejný peníz je i Vitara. Pro tuzemské sváteční jezdce její průjezdnost většinou stačí. A na silnici kde stráví 98% času je to jiná káva.
já znám plno rybářů a ti mají dustra, rav4, kolo ,babetu, hyundai, zetora, clio atd. Tuším, že se nerozlišují u nás rybáři podle aut, ale jestli jsou to kalužáři nebo řekyně. Kolega má santu+ obytnák.
Nekdo Pajerem, Fronterou, Rangerem, nekdo malym Renckem apod.
Tak ses nam sveril se svou streleckou posedlosti (zajimave, jak 'mistni Slovaci by porad neco strileli, rusili, svrhavali'). Nicmene spousta lidi v hure pristupnejsich oblastech hospodari (lesy/skolky, polnosti, vedatori) a to za kazdeho pocasi. Ctyrkolky jsou fajn, ale ver mi, ze na ni nechces pravidelne moknout nebo mrznout. Pokud to odveze 2-3 lidi + jejich vercajk, pripadne ukryje 3-4 pred spatnym pocasi, tak za tu cenu je to hodne zajimava koupe. Navic se da predpokladat, ze neco vydrzi.
Je pekne ze tak dokonale rozumies slovenskej dusi, resp. mistnim Slovakum. Inak samozrejme toto auto nie je pre chlapa, lebo je extremne male. Niekolko ciest som absolvoval v predchadzajucej generacii a skakalo to na ceste ako Pepek vyskoc. Bol som rad, ze som viac km na tom nemusel jazdit. Prejde to slusny teren len preto, lebo je to tazke ako damska kabelka.
...hmm, tak tobě drsnej hochu zo Slovenska doporučuju traktor s valníkem. je to pro tebe akorát tak velký na mamuty a projede všude. lol.
Jaj zeru kadrovani co je a co neni auto pro chlapa ;-) Extremne male? Hmm https://www.youtube.com/watch...
jj, za mě je Rasťo Chvala nejobjektivnější testét aut. Kam se hrabou ti naši čučkaři....
To ze je to auto sikovne v terene nic nezmeni na tom, ze to auto je pre dvoch ludi a trosku nakladu.
starý pes sa musel pochváliť, že má pajero.
není to pajero pinin, jestli má staré velké, tak do některých lesních cest na šířku neprojede.
U vás sa nestriela, nemáte myslivcov? Po dlhej dobe sa v Čechách ukážu vlci, zožeru zopár oviec a farmári plačú, hneď by všetkých vystrielali ako myslivci pred 100 rokmi,lebo im lovili vysokú...
Jen jsem chtel doplnit, ze hospodaru bude asi prece jen vice nez strelcu. Jinak se samozrejme strili (jinak to casto ani nejde). Na Slovensku jste povolene vlky letos odstrelili hodne rychyle a udajne 2x toli postrili pytlaci (vcetne hajnych). S tim placem to je farmar od farmare, zemedelec od zemedelce. Hodne z nich zapomnelo, ze je to vicemene celorocni drina s lepsimi a horsimi dny.
Zrovna včera byl někde článek o tom, že u nás myslivci stárnou, vymírají a jejich počty rapidně klesají.
Pro dva lovce a pytláky absotuně vhodné, Paly. Do zadniho prostoru se sklopenými sedadly se v pohodě běžná zvěř vejde... Kdo jezdí na lov grizzly nebo ledních medvědů, tak musí mít opravdu něco většího, nepomohl by v takovém případě ani ten tvůj Nissan... To ale v Česku ani na Slovensku nehrozí, takové velké "potvory" se zde neloví... ;-)Jo a třeba na použití přívěsného vozíku sis nevzpomněl? (asi by to bylo lepší řešení, než si svinit interiér "mrtvolou"...)A co se týká té průchodnosti terénem, jak bych na ten tvůj Nissan nesázel. Viděl jsem Jimnyho va "akci" - Jimny dokáže fakt "neskutečné". :-)
V kufru Nissanu mam plastovú vaničku na krv, necistoty a iné tekutiny z vnútornosti z ktorých smrad sa nesiri do interiéru.Polovnici obyčajne s prívesným vozíkom nejazdia,mozno do stavebnín, alebo keď je potrebné stiahnuť jelena z miesta činu.Na jimny, nivu,... sa dá dokúpiť preprevny košík na guľu. Do patrolu nasackujem 150 kg diviaka a nikomu to netrha žily.Co sa týka terénnych schopností patrola, bol by si prekvapený...
napr na nivu vo výbave polovník, sa montuje pomocný rám, kotrý po sklôopení, uvezie aj 150kg diviaka, a nemusíš sa ani trápiť, dávať to kufra, vezie sa pekne vonku. Prečo by nemohli na jimho dať podobný rám.
Zaručuji ti Palo, že toho "150 kg diviaka nasackujes do zadu i do toho Jimnyho...:-)" O terénních schopnostech patrola nepochybuji, ale po tom, co jsem viděl Jimnyho v "akci", tak si myslím, že se patrolu přinejmenším vyrovná. A v nouzi největší je možné ho vyprostit externími prostředky snáze než toho patrola - v takové situaci je každý metrák poznat. Jo a na horách Jimnyho potkávám častěji než toho patrola. To ale nemusí souviset s tím, že by byl Jimny lepší, ale spíše s tím, že je prostě o dost levnější a cílové skupině, pro kterou je určen, splní to, co potřebuje. Jinak by Jimnyho nikdo na horách nekupoval...:-)
Přitom ti to v testu tak pěkně vysvětlili... Cílovou skupinou jsou totiž "korporátní manažerky marketingu sociálních sítí v kostýmku a na jehlách". A na přeskakování zpomalovacích prahů v Pařížské je rámové Jimny jak dělané. Ještěrčení navzdory.Kam ten svět spěje...
Nečetl jsi pozorně... Kam ten svět spěje...;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.