Ignis vyzera v pohode, ale mam zasadne otazky:1. ma redukciu?2. ma uzavierku?Ak nie - naco je potom pohon 4x4?minimalne bez redukcie je to pri obsahu a vykone v skutocnom kopcovitom terene nepouzitelne.
Taková zásadní otázka znalče, proč potřebuješ k městskému(příměstskému) SUV redukci a uzávěrku? Zvedla by se Ti váha, cena a komplikovanost auta celkově. Tohle není drsnej tereňák, ale pohodový vozítko na maximální zdolání rozbahněné nebo zasněžené polní cesty. Do Dakkaru si fakt vem něco jinýho.
Normalni lidi jezdi na Dakar s necim hodne specialnim. Jen 'znalci' si tam vezmou motorizovanou nakupni tasticku. :-D:-D:-D
Jo hooodně speciální. Proto ty chytráku na Dakaru už poněkolikáté vítězí Mini Cooper.
Nejpřesnější test, který jsem zatím na Ignis četl. Aktuálně s ním mám najeto 9.000 km. Mám tuto variantu, tj. Elegance. To auto je skvělé, ale má to i své v článku uvedené nevýhody. Aktuálně bych ale za nic neměnil. Dělá mi radost každý den.
Dobrý den, mám objednaného Igníska verze Elegance červeno černé provedení... Na jaře 2018 snad bude... :-) Chci se zeptat, jak jste spokojen s intenzitou osvětlení LED světel? Díky za info, ať auto slouží!
Tak přeji brzké dodání. Já si ho musel rezervovat asi 5 dnů po začátku oficiálního prodeje, abych si bloknul 1 ze 2 volných ve verzi Elegance v celé republice... Denní svícení vypadá a funguje skvěle. Auto díky němu vypadá výrazně hodnotněji. Automatické přepínání denního a běžného svícení je také rychlé a funkční. Celková svítivost mi přijde v pořádku. Zatím jsem neměl pocit, že by mi chybělo osvětlení vůči jiným vozům, s kterými jsem jezdil dříve. A to bylo v posledních pár letech auta vždy s xenony.Věřím, že budete spokojený. Je tam spousta výbavy, kterou bych od tak malého auta a za takovou cenu rozhodně nečekal.
Taky mám objednanou verzi Elegance, jaké máte zkušenosti s tím auto bržděním a zbytečně vyplašeným nastavením? Dá se s tím případně něco dělat, nebo je nutné si zvyknout?
Systém upozornění je hodně citlivý, takže 19 z 20 výstrah je v situaci, kterou máte pod kontrolou: odbočuje před Vámi auto a vy se k němu plynule přibližujete nebo začátek předjíždění,kdy se přiblížíte za auto před Vámi apod.Pak ale nastane ta 1 situace z 20, kdy jste rád, že je to zapnuté. Systém lze vypnout, ale nedělám to. Myslím, že tento systém se při každém nastartování znovu aktivuje. Zatím se mi stalo pouze 3x, že auto posílilo brzdy. Ještě jsem nebyl v situaci, kdy by samo začalo brzdit. Otravné na tom systému je pouze ten zvuk upozornění. Ten by probudil každého. Palubní štít svítí červeně, ale to ničemu nevadí.V hustém dešti nebo sněžení se někdy dočasně zobrazí, že systém je nefunkční z důvodu špatné viditelnosti.Asistent jízdy v pruzích zůstane vypnutý i po dalším startu, pokud jste ho vypnul tlačítkem. Ten není ale nijak rušivý - pouze bliká štít a lehce vibruje volant.Po 6 měsících mám aktuálně najeto 17.000 km a vše funguje jak má. Po první servisní prohlídce žádný problém (cena 2.800 Kč), nabídka zimních pneu není v tomto atypickém rozměru nijak široká, takže jsou lehce dražší (sada pneu za 7.000 Kč).
Ahoj, budu rad kdyz se pridate a napisete sve zkusenosti s Ignisemhttps://m.facebook.com/groups/495390544172156
Zdravím, já s Ignisem jel hned v den uvedení na trh a ihned jsem si řekl, jo hochu, to je to pravé do Prahy + občasné vyjížďky po ČR... Ale chtěl jsem počkat do června na nový Swift. Počkal jsem, cenově Swift cca o 30 000 dražší, ale zase vzhledově a výbavově o něco lepší. Po prvním cca 20min. svezení rozhodnuto! Bude to Swift! :-) Náhoda tomu ale chtěla a jiný dealer mi půjčil na 1 den Swift výbava Elegance (tu chci), motor 1,0 boosterjet (chci 1,2 4x4). Jízdně, spotřebou a komfortem parádní auto! Má pěkný barevný PC, kde naráz je vidět aktuální spotřeba, dlouhodobá spotřeba a dojezd. Není nutno tedy přepínat. Auto celkově určitě lepší než Ignis. Ale velký kámen úrazu, ve výbavě Elegance povinný systém SHVS! Na první pohled pěkná věc, která šetří palivo (cca 0,5 litru/100km). Dealer mě ale před jízdou upozornil, že je bezpodmínečně nutné před odstavením vozu mít baterii nabitou min na dvě čárky! Jinak dochází k rychlému opotřebení baterie. Pokud budu dodržovat tuto zásadu, baterie vydrží 5-8 let. Pokud ne, pak jen 3-5 let. Cena baterie je 20 000Kč + práce za instalaci. Tak jsem to tedy zkoušel na mojí denní trase Černý Most - Pankrác - Černý Most. Nabíjení baterie probíhá při brzdění motorem, ok, brzdil jsem motorem všude kde se dá, ale pořád jsem měl 1 max 2 čárky. Z kopce se podařilo nabít na 4 čárky, ale na čerňáku před koncem jízdy jedu spíše do kopce a tam to spadlo na 1 čárku. Musel jsem jet tedy ještě dál, abych tam nabil alespoň ještě jednu čárečku. No prostě, abych dodržel správné chování k baterii, musel bych se Swiftem jezdit ve stresu a stejně bez záruky, že to dodržím. Po propočtu ceny za baterii, výdrže baterie a úspory paliva jsem došel k výsledku, že za těch 5-8 let musím najet cca 75 000 kilometrů, aby se mi teprve začal systém vyplácet! Zkrátím to: Swift díky systému SHVS padl, králem je Ignis! :-) Omlouvám se za rozepsanost... Mějte se fajn!
Předek se mi líbí, zbytek je hnus.
Doporučuji se podívat na video test tohoto auta co dělá Rasťo Chvála, nějak se s vámi rozchází a jeho testy působí dlouhodobě velmi dobře a opravdu ty auta testuje, néé že se jen sveze.
Na Rastu taky rad koukam, ale ze by byl nestranny a bez chyby bych se hoodne bal rici. Nektere vozy nizsi kategorie (v ramci meho rozpoctu) jsem zkousel po shlednuti jeho testu a dost casto jsem mel zcela jiny pocit, at jiz v pozitivnim nebo negativnim smeru. Proto bych nevidel jako problem, ze se etsteri neshodnou...
Nemluvím o dokonalosti, ale že srovnává a demonstruje jak auta (a jejich systémy) fungujou a co opravdu ve srovnání dokážou. Není to jak v autosalonu, kde u každýho řeknou že jede líp než čekali, ale Škoda jede líp a Oktávka vyjede zasněženou sjezdovku celou, kdežto teréňáky končí v půlce.
Pekne vozitko, moja byvala felda 1.6 mala ten isty vykon (zmerane na brzde) a o nieco vyssi krutiaci moment a letela ako drak, dlhozdvih skratka zaberal na dlhsom rameme na kluke. V jednoduchej dvojkolke skvely, lacny -a (tazky zlocin voci konkurencii) TRVANLIVY samohyb. Ten dizajn sa mozno mohol podarit viac, ale inak fandim. Co chcete viac? Nezozerie Vas to, dostane sa na chatu, dovezie, odvezie a bude o tak robit dlhe roky.
no jak je článek o Suzuki, můžete se v Maďarsku přetrhnout. A ani nevadí, ze je to skarede. A s tou dlouhověkosti a odolnosti nevím. Bude to stejně odolné a spolehlive jako cokoliv jiné co se v Maďarsku vyrábí... Takže bych si to tak nelakoval.
Tak pokud mam dobre informace ignis pro Evropu se vyrabi v domovskem Japonsku a nikoliv Madarsko.Jedine co mi vadi ze u 4x4 neni misto pro dojezdove rezervni kolo. Dale pak ta mensi nadrz a predevsim neskutecne dlouhe cekaci doby.Na podzim mi bylo zdeleni ze cekacka bude mezi rokem a 18 mesici docela masakr.
vyraba sa to v Japonsku.
Zdravím, jen poznámka, dle informací od Suzuki CZ se Ignis vyrábí v Japonsku. K nám jde cestou necestou, mořem nemořem... :-) Jo a dodací lhůta? Cca 9 měsíců!
Ignis se vyrábí stejně jako nový Swift v Japonsku. Z Maďarska jsou jen vitary a S-Crossy.
hm, ale ja nie som v Madarsku, pan wolff. Som na Slovensku. No, chapem ze Vas vztah s geografiou asi nebol idealny, zrejme mate v tomto...nedostatky.....
Sranda, vyvedlo Vas to z míry az tak, ze jste se netrefili a malém jste se postekali mezi sebou...Nebere věci az tak smrtelně vážně..., vem to jen tak, ze mám srandu z toho, jaké oblibě se Suzuki těší na Slovensku...a v Maďarsku...
A az zjistis, jak moc je v oblobe v Nemecku, sednes si na nocnik! :-D
'nepostekali' sme sa, neviem ako ste na toto prisli. Ale ano, vyviedlo ma to zmiery - taky primitivizmus je naozaj uctyhodny. V tom mate pravdu. Mate doma zrkadlo? Ak ano, pozrite sa donho a dajte si po papuli. Ak to nezvladate, hocikto rozumny, komu date precitat ten Vas zvratok, Vam urcite zdarma a ochotne vyhovie.
A co všechno z Maďarska kromě čabajky, Ikarusu a guláše znáš.
Von zna z Madarska uplne prd. Ale jinak byl vsude alespon 2x a vsechno zna. A kdyz ne snad on tak jeho fotr urcite. B-]
No, nieco poznam. Nas zbor spieval NaKralovejHoli v srdci Madarska a nikdy s tym nebol problem a miestni sa pridali a bol to krasny vecer. Su to srdecni a skveli ludia, ktori si vazia svoju vlast (politicky hnoj tu nema miesto). Rovnako ako Cesi, rovnako ako My. A som rad ze to tak je. Mas nejaky psychicky problem?
Na kralovej holi je ludova piesen vzniknuvsia na zaklade katastrofickych vysledkov 1vej vojny na sk narod.Slovaci nikdy tak netrpeli ako prave pocas prvej vojny, ked z donutenia madarov mreli na bojiskach Piavy a vychodneho frontu.Pisat o tom, ze som si zaspieval bôľnu vojnovu piesen so svojim katanom - to je urazka hanba tych, ktori museli bezdovodne zomriet za madarskych vladcov.Je mi z teba zle.
Pardon Peter, ta moja reakcia bola na ten polo-nestraveny a ciastocne natraveny smradlavy vyvrh nadomnou. To uz naozaj chce silne grady,.
Já jsem to pochopil. Jenom je s podivem, kolik je na tomto webu přispěvatelů, kteří by měli být spíše na stránkách ABC , Mateřídoušky , 7 pionýrů apod. A u některých se divím, že vůbec umí číst a psát.
Jen 30l nádrž?
Suhlas, jedine negativum. Skoda, pretoze (co povazujem za standard) 50l nadrz by tomu poskytla krasny dojazd.
Nazvat viskozni spojku bezudrzbovou chce hodne odvahy...
ale viskozna spojka JE bezudrzbova:-D
...v porovnani s Haldexom urcite ano. Samozrejme ak ma auto Torsena, potom niet o com.
A v cem? Nejak nevidim rozfil v potrebe vymenit olej a vymenit olej. Naopak v pripada napr rozdilne sjetych gum se haldex vypne kdezto visco se jednoduse spali...
Předek auta je pěkný, ale ten zadek je odpornej hnus.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.